هفته نامه

مهم‌ترین حوادث چند ماه اخیر پیست نوربرگ رینگ!

جهان بدون وجود نوربرگ رینگ چگونه خواهد بود؟ یک زمین خسته کننده که ماشین بازها هیچ گزینه‌ی جادویی برای برگزاری مسابقات خودرویی پرهیجان نخواهند داشت. این پیست مکانی مناسب برای تست محصولات جدید خودروسازان بوده و همچنین تنها برای ثبت رکوردهای جدید نیست. صنعت خودرو بدون نوربرگ رینگ جالب نخواهد بود.


و البته ما بدون جهنم سبز تمامی ویدئوهای جذاب از تصادفات خودروهای گوناگون در پیچ‌های تندش را از دست می‌دادیم. در ویدئوی جدیدی که منتشر شده می‌توانیم برخی از وحشتناک‌ترین تصادفات این پیست خطرناک را شاهد باشیم. پیست نوربرگ رینگ قاتل رانندگان مغرور و کم‌تجربه است…


اگرچه این ویدئو کاملاً جذاب و دیدنی است اما برخی موارد را نیز درباره نوربرگ رینگ بازگو می‌کند. اگر یک راننده‌ی شجاع بوده و برنامه‌ای برای بازدید از این پیست ۲۰.۸ کیلومتری داشته باشید باید خود را برای مواجه شدن با ۱۲۰ پیچ چالش‌برانگیز آماده نمایید. بهتر است کار را با چندین ویدئوی آموزشی و همچنین گذراندن چندین ساعت با شبیه‌ساز آغاز نمایید و سپس مقالاتی درباره رانندگی در نوردشلایف مطالعه کنید.


سپس به یاد داشته باشید که شما یک راننده‌ی فوق حرفه‌ای نبوده و البته در مسابقات قهرمانی جهان هم حضور ندارید! از اولین دور خود در جهنم سبز نهایت لذت را برده و با سرعت مناسب رانندگی کنید. شما نمی‌خواهید با خودروی خود رکورد سرعت را جابجا کرده و همچنین نباید این کار را انجام دهید.


همچنین مطمئن باشید که از نظر مالی کاملاً در وضعیت مناسبی قرار دارید زیرا طی کردن یک دور پیست نوربرگ رینگ حدود ۳۰ دلار برایتان آب می‌خورد اما این بخش آسان ماجراست. اگر با موانع برخورد داشته باشید باید حدود ۳۷ دلار برای جایگزینی هر متر آن پرداخت نمایید. همچنین در صورتی که شدت برخوردتان زیاد باشد باید هزینه‌ی تعویض موانع دیگر و همچنین هزینه‌ی حضور خودروی ایمنی در پیست و یا یک یدک‌کش را نیز بپردازید.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. دانیال روشنی

    ۱ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (175 ديدگاه)

    فقط ۳۰ دلار . والا مفته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Omid

    ۱ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    30 دلار که وضع مالی خیلی خفنی نمیخواد چیزی نیست (البته بیشتر برای اونور ابیا گر چند که به پول اینجا هم خیلی نمیشه)

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا