هفته نامه

سال نو، عبور از بحران و امید به آینده

یک سال دیگر هم در مجله پدال با شما و در کنار شما بودیم. لحظه‌های با شما بودن برای ما لذت‌بخش است و دنبال کردن دنیایی که از علایق مشترک ماست، لذت آن را دوچندان می‌کند. می‌دانیم که نواقص بسیاری را از ما با مهربانی تحمل کرده‌اید. از اینکه با شکیبایی همچنان همراه ما بودید، مفتخریم.

سال سیاه کرونا، به پایان رسید و آفتاب امیدبخش پیروزی دوباره انسان بر اهریمنی دیگر در حال طلوع است. در یک سال گذشته، میلیون‌ها انسان در مسیر مبارزه با کرونا، شکست خوردند. اما با همت انسان‌های فداکار، آن‌هایی که از جان، ثروت، تفریح، کار و علایق خود گذشتند و سپاه کرونا را به عقب راندند، باز هم می‌توان به فرداهایی بهتر امید داشت.

حال که در ایام عید و با وجود حضور پر رنگ کرونا در کشورمان، سفرها نیز رو به راه است، بیاییم با دقت و جدیت و وسواس بیشتری از جان خود و سایر عزیزان و هم‌وطنانمان مواظبت نماییم.

در سال گشته، کسب‌وکارها و صنعت خودرو نیز به‌شدت متأثر از پاندمی کووید ۱۹ قرار گرفت. نمایشگاه‌های بزرگ خودرو برگزار نشدند و مسابقات بدون حضور تماشاگران جریان داشت. البته برای ما در ایران، دغدغه‌ها در سطح تحویل خودروهای دپو شده در گمرک‌ها و یا برنده شدن در قرعه‌کشی ثبت‌نام خودروهای داخلی تقلیل یافته بود.

سال‌های در پیش رو، می‌تواند یک نقطه عطف در صنعت خودروسازی باشد. چرخش به سمت دنیای الکتریکی‌ها با قوت بیشتری صورت می‌گیرد و می‌تواند چالش‌ها و فرصت‌های تازه‌ای برای مدعیان و تازه‌واردها ایجاد نماید. در چنین زمانه‌ای ما در حال تدوین برنامه‌هایی برای استفاده از گیربکس اتوماتیک برای ده سال آینده و توسعه پلتفرم‌های مقروض و قدیمی هستیم و با چنین رویکردی، بدون حضور رقبای بین‌المللی و با بستن مرزها، نمی‌توان انتظار پیشرفتی در این حوزه را داشت.

مردمان ما لیاقت داشتن خودروهای روز و مدرن و ایمن و زیبا را دارند و شایسته نیست که مجبور به تحمل خودروهای بی‌کیفیت شوند. آرزو می‌کنیم که با تحول رویکرد سیاست‌مداران به سمت نیاز و سلایق مردم، در نهایت روزی بتوانیم شاهد تحول در خودروهای کشور هم باشیم.

برای همه شما سالی سرشار از آرامش و سلامتی و خیر و نیکی و ثروت و لذت و افتخار و پیروزی و بهروزی آرزو داریم.

 

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶۲ دیدگاه‌ها

  1. ۷۷۸۸

    ۳۰ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (29 ديدگاه)

    سال نو شمسی همه پدالی ها مبارک
    خدایا تو سال نو منو از مجردی نجات بده (لطفاً همه با هم آمین) و چهل میلیارد پول نقد.
    پیشاپیش ممنونم خدا .

    موافقم 13
    مخالفم 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا