هفته نامه

جولان سراگزوزهای غیرواقعی در نمایشگاه پاریس!

استفاده از سراگزوزهای غیرواقعی و اصطلاحاً فیک شاید یکی از عصبی‌کننده‌ترین روندهای طراحی در صنعت خودرو باشد. این سراگزوزها به همراه چراغ‌های عقب معروف به چنگال خرچنگ (لابستر) بیشترین انتقادات را در بین طرفداران خودرویی به همراه داشته‌اند.


خودرویی که یک دست سر اگزوز بزرگ از پایین سپر عقب آن بیرون زده همیشه جذاب و چشم‌نواز است بنابراین اکثر خودروسازان این ویژگی را در نظر می‌گیرند اما خب برخی‌ها این‌گونه نیستند. این رویه چند سال پیش شروع شده و برخی خودروها دارای خروجی‌های اگزوز عادی‌ای هستند که داخل خروجی‌های پولیش خورده‌ی بسیار بزرگ‌تری جای گرفته‌اند اما از آن زمان تاکنون شاهد پسرفت در این بخش بوده‌ایم.

با کمک عکاسان و تصویربرداران حوزه‌ی خودرو در نمایشگاه پاریس ۲۰۱۸ ما گالری مفصلی را جمع‌آوری کرده‌ایم که دست متقلبان را رو می‌کند! برخی از خودروها دارای حفره‌ی کرومی‌ای هستند که توخالی بوده درحالی‌که برخی هم خروجی اصلی را در پایین نشان می‌دهند. بیایید باهم کمی کنکاش کنیم!

  • آئودی A6
نسل جدید این خودرو حتی علاقه‌ای به سوراخ بودن اگزوزهای غیرواقعی خودش نداشته و بنابراین آئودی تنها یک پوشش پلاستیکی پیش پا افتاده را روی این بخش چندضلعی پیاده کرده است. فقط همین!

  • ب ام و X5


نسل جدید ب ام و X5 در واقع دارای خروجی‌های اگزوز گردی است که داخل سپر جا خوش کرده است. اگرچه این روش هم کمی ناامید کننده است اما بسیار بهتر از نمونه‌های دیگر حاضر در این لیست عمل کرده است.

  • DS3 کراس بک
این خودرو یکی از صادق‌ترین محصولات جدید از نظر خروجی‌های اگزوز است. فقط به لوله‌ی اگزوز داخل خروجی تزئینی گرد و کرومی نگاه کنید! کاملاً راضی‌کننده…

  • کیا پروسید
این خودرو شاید یکی از احساس‌برانگیزترین استیشن‌هایی باشد که امسال دیده‌ایم اما این موضوع نمی‌تواند توجه ما به سندرم خروجی‌های اگزوز بزرگ و غیرواقعی را جلب نکند. حداقل خروجی اگزوز گرد واقعی پشت نقاب دیده می‌شوند.

  • مرسدس (همه‌ی مدل‌ها)
مرسدس به همراه آئودی یکی از بدترین خودروسازان از نظر تولید محصولاتی با خروجی‌های اگزوز غیرواقعی بوده زیرا تمامی مدل‌های آن در نمایشگاه پاریس دارای تریمی روی سپر عقب هستند که پشت آن‌ها لوله اگزوز واقعی پنهان شده است.

تنها مدل‌های AMG با خروجی‌های اگزوز واقعی عرضه شده‌اند که در تصویر می‌توانید ای ام جی GT4 43 جدید را ببینید.

  • تویوتا کرولا
این هم از تویوتا کرولای بی حاشیه که در تور عکاسان تیزچشم گیر افتاده است!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۵ دیدگاه‌ها

  1. پیکان جوانان گوجه ای

    ۱۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (990 ديدگاه)

    حالا نمیشد از یک بخش دیگه برای کاهش هزینه میزدن مثل خیلی از اپشن های بدون کاربرد و بیخود

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Parvaz

      ۱۳ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (395 ديدگاه)

      بعضی نظرها رو ادم مییینه یاد فیلم من ترانه ۱۵ سال دارم میوفته !!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Parvaz

        ۱۳ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (395 ديدگاه)

        پاسخ رو اشتباهی اینجا گذاشتم پوزش!!منظورم بعضی از نظرات پایین بود…

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. mahdy

      ۱۳ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      مطمئنم یه هنرمند خلاق میتونه با یه خلاقیت کوچولو و ارائه یه جایگزین جذاب واسه این بخش همه این مشکلاتو حل کنه
      هیچ درک و پیش زمینه ای از اون جایگزین ندارم چون واقعا هنرمند نیستم ولی مطمئنم یه هنر مند میتونه دوستانی که ذوق هنری خوبی دارین یه ذره به خودتون فشار بیارین مطمئنم یه چیزی به ذهنتون میرسه که ارائه بدین به این شرکتا

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Ali (Chevy nova

    ۱۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (6801 ديدگاه)

    چه مىکنه المان با اىن همه نماىنده
    بنز ( همه ى مدلها)
    ائودى مدل a6
    بى ام و مدل اىکس5
    ((هر جا نام فىک و تقلب هست اسم خودروسازان المانى مىدرخشد))
    ((نسل جدید این خودرو حتی علاقه‌ای به سوراخ بودن اگزوزهای غیرواقعی خودش نداشته و بنابراین آئودی تنها یک پوشش پلاستیکی پیش پا افتاده را روی این بخش چندضلعی پیاده کرده است. فقط همین!))

    ((مرسدس به همراه آئودی یکی از بدترین خودروسازان از نظر تولید محصولاتی با خروجی‌های اگزوز غیرواقعی بوده زیرا تمامی مدل‌های آن در نمایشگاه پاریس دارای تریمی روی سپر عقب هستند که پشت آن‌ها لوله اگزوز واقعی پنهان شده است.))

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. King918

      ۱۳ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      بابا علی جان بی خیال این دعوای کهنه کشور های سازنده شو داش خدایی همه خودرو ساز های معروف خوبن اصلا به کشور دقت نکنید ..
      انصافا کی میتونه بگه کوروت ماشین بدیه ؟؟
      کی جرات داره دوج چلنجر با ابهت رو دست کم بگیره ؟؟ یا کی از سری s بنز میتونه ایراد بگیره یا طراحی لامبو و فراری یا سرعت پورشه رو یا اعجاب انگیز بودن مکلارن رو کتمان کنه ؟؟؟ همه شون خوبن به کشور ها کاری نداشته باشید خود مدل ماشین مورد علاقه تونو بچسبید داش گلم ….
      راستی علی جان اگزوز های ۹۱۸ رو که قطعا دیدی کی جرات میکنه بگه تقلبیه ؟؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (Ali (Chevy nova

        ۱۳ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (6801 ديدگاه)

        King918
        داداش تو تنها طرفدار ماشىن المانى هستى که من باهاش تو اىن چندسالى که تو پدالم کارى نداشتم چون هىچ زمان حرف نامربوطى نزدى که من باهات بحث کنم و مشکلى هم باهم ندارىم
        اما رفىقات نه
        همىشه حرفى زدن که من تو جاهاى مختلف جوابشون رو دادم
        بهتره تو پستهاى قبلى ببىنى چىها گفتن و چىها هم شنىدن
        من بازم مىگم کسى که مثل تو باشه و حرف نا مربوط نزنه من هىچ کارى باهاش ندارم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. حسن

          ۱۳ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (26 ديدگاه)

          شما یه جوری در فضای مجازی خط و نشون میکشی که چاقوکشهای فضای واقعی حرف می زنن.
          برای یه خودرو که تازه تو ایران ما هیچ موقع از نزدیک هم نمی بینیمشون چرا این قدر عصبیت به خرج می دهید؟؟؟!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. محمد علی فردین

          ۱۴ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (24 ديدگاه)

          برار گل که هیچ یه نسان گل گفتی
          انقدر از خط و نشون کشیدن از پشت گوشی و تو مجازی و اینا بدم میاد خداشاهده
          بیشتر واسه کسایی که یه گره گوشه دلشونه( عقده )
          حالا از نزدیک …………….

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. یانکی

        ۱۳ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (2354 ديدگاه)

        انصافاً برخی خودرو سازها مدیرایی رو آوردن که بیشتر به فکر سود و تجارت هستند و کمتر از ماشین حالیشون میشه.الان فورد یه آدم تاجر آورده که فقط دنبال سوده.نگاه کنید به لینکلن حتی 1 موتور 8 سیلندر نداره سدان کانتیننتال دف عقب نیست و اینکه با توجه به این که فورد چندین موتور 8 سیلندر محشر داره فقط رو موستانگ سواره.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. mahdy

        ۱۳ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (2371 ديدگاه)

        پاسخ همه اون کی کی هایی که گفتی :
        همون کسی که میگه 911 شبیه قورباغس

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Reza

      ۱۳ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (5338 ديدگاه)

      علی رابطه ای با مسئولان سایت پدال داری؟
      تا حالا نزدیک ده بار جوابت رو دادم که همشون توسط پدال حذف شدن.

      نگاه کن تو رو خدا، پدال تو هم تعصب .
      اونوقت انتظار داریم مملکت درست بشه واقعا که ، اول باید از خودمون شروع کنیم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. mahdy

      ۱۳ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      دیگه اوج عیبی که از یه آلمانی بگیرن همینه
      حقم داری که تا میتونی یه سر اگزوز رو بزگ جلوه بدی چون تمام عیبی که میتونی از آلمانیا بگیری همینه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. Mohammadreza

      ۱۳ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (223 ديدگاه)

      به قول یکی از دوستان ایشون (Ali Chevy nova) واقعا تتلوی پدال هستن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Amin

    ۱۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (135 ديدگاه)

    کاش موفقیت خودروسازهای آلمانی یه کم کمتر بشه،اینطوری از حرص و عقده یه سریا میمیرن،آلمان کوتاه بیا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (Ali (Chevy nova

      ۱۳ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (6801 ديدگاه)

      Amin
      فعلا تو و رفىقات هستىن که همش تو پست ماشىنهاى امرىکاى پلاس هستىن
      نمونش هم افزاىش فروش کراىسلر بود که پدال زحمت کشىد گذاشت و تو اومدى و از لجت حرفى زدى که مشخصه کى حرص مىخوره
      حرص رو شماها مىخورىد من فقط جوابتون رو مىدم
      ((نگىد تا نگم))

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. كامي

        ۱۳ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (687 ديدگاه)

        ول کن تا ول کنم
        #نوستالژی ….

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. Amin

    ۱۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (135 ديدگاه)

    والا تو همش تو پست ماشینهای آلمانی قبل از همه هستی تو پست های ب ام و برو ببین چندتا گذاشتی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (Ali (Chevy nova

      ۱۳ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (6801 ديدگاه)

      Amin
      دىروز چون تو تو بخش افزاىش فروش کراىسلر اومدى و حرف نا مربوط زدى منم در تلافىش تو قسمت بى ام و جبران کردم
      همه چىز تو دنىا 2 طرفس

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. net

    ۱۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (3139 ديدگاه)

    سر اگزوز گرنجور ۲۰۱۷ که به شکل مثلث هست خیلی قشنگ و خاص هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. مانی

    ۱۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    تنها مدل‌های AMG با خروجی‌های اگزوز واقعی عرضه شده‌اند که در تصویر می‌توانید ای ام جی GT4 43 جدید را ببینید.
    خروجی‌های واقعی‌ هزینه زیادی داره
    حالا نمیدونم مصرف کنندها کدوم خروجی ساده رو ترجیح میدان
    خروجی معمولی‌ بدون دکور یا با دکور

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Amin

    ۱۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (135 ديدگاه)

    بحث دعوا نیست king عزیز،موضوع تعصب بیخودی داشتنه،من خودم ماشینهای آلمانی رو خیلی دوست دارم یعنی کلا صنعت آلمان رو ولی دیگه دری وری نمیام بگم به هر چیزی که دوست ندارم یا سلیقه من نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (Ali (Chevy nova

      ۱۳ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (6801 ديدگاه)

      Amin
      اتفاقا حرفهات همه از روى تعصبه
      نمونش هم اونکه تو پستهاى نظىر کوروت و چلنجرو اومدى حرفهاى زدى که تعصب کوکورانه امثال تو رو نشون مىداد

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. " swedish arrogant tiger"

        ۱۶ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (1894 ديدگاه)

        بچه ها ببینید کی از تعصب کورکورانه حرف میزنه…!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. Amin

    ۱۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (135 ديدگاه)

    علی عزیز،شک دارم به منطقی بودنت ولی خب باز جواب میدم،من اونجا گفتم ادغام فیات با کرایسلر باعث نجاتش شد،حالا نظر تو چیز دیگس خیلی هم عالی،تنها برند آمریکایی هم که من نظر گذاشتم همین بود،هر چند فکر نکنم دیگه کرایسلر آمریکایی صرف حساب بشه و ایتالیایی آمریکاییه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (Ali (Chevy nova

      ۱۳ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (6801 ديدگاه)

      Amin
      به موقعش منطقى هم مىشم به شرطى که طرف مقابل منطقى حرف بزنه
      تىکه اى که تو بخش کراىسلر انداختى ىکى از چندتا حرفهاى بود که زدى
      پستهاى مخلفى بود که تو ا مدى و شروع کردى به بحث
      الانم من مشکلى ندارم هر زمان که بحثى نبود من هىچ حرفى نمىزنم و مثل سابق کاره خودم رو مىکنم و فقط هم به گذاشتن مشخصات فنى مىپردازم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. Amin

    ۱۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (135 ديدگاه)

    من در مورد چلنجر و کوروت نظری نذاشتم تا حالا،اون من نبودم که میگی،شاید کسی هم اسم هست،من به هیچ عنوان تعصبی نظر نمیدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (Ali (Chevy nova

      ۱۳ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (6801 ديدگاه)

      Amin
      گفتى خودت هم بودى که گفتى
      بازم مىگم من هىچى نمىگم در صورتى که امثال تو هم چىزى نگن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Efk

        ۱۳ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (211 ديدگاه)

        بحث سر این مسائل رو بذارید کنار هرکی نظر غیر منطقی و بیخود بده خود ملت متوجه میشن
        بهترین معیار برای ارزیابی سطح حرف طرف خود ماشینه
        وگرنه نه من نه شما وکیل وصی این شرکتا نیستیم
        هرکدوممون با ی برندی حال میکنیم هر کدوممون با ی مدلایی عشق می کنیم

        موافقم 0
        مخالفم 0
  10. Amir

    ۱۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (730 ديدگاه)

    ایراد های بنی اسرائیلی در دنیای ماشین ها! چه اشکالی داره آخه سر اگزوز که به زیبایی ماشین کمک بکنه حالا تقلبی هم باشه :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. net

      ۱۳ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (3139 ديدگاه)

      تخم لق خخخخخ .سر اگزوز تقلبی یعنی دود اگزوز از جای دیگه بیرون میاد و فقط جای سر اگزوز تزئینی هست؟اگر اینجوری باشه جالب نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. sina

    ۱۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2643 ديدگاه)

    این تخم لق رو آیودی کاشت اولین بار :)
    #شوخی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. ایلیا

    ۱۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (731 ديدگاه)

    من با سر اگزوز تفلبی که اگزوز داخلش باشه مشکلی ندارم، در واقع این کار باعث زیبا شدن قسمت انتهایی اگزوز میشه.
    با نداشتن سر اگزوز هم مشکلی ندارم مثل همین سمند و پژوهای خودمون که کلا اگزوز زیر ماشینه، اینا هم ایرادی نداره.
    ولی این کاری که آئودی میکنه یه کار مسخرست که حس اسباب بازی به من میده، واقعا نمیتونم درکشون کنم که چرا خروجی اگزوز یه خودرو صد هزار دلاری رو با پلاستیک میبندن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. Amin

    ۱۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (135 ديدگاه)

    علی توجه نکردی به حرفم،من گفتم اون نظر در مورد کرایسلر رو من گفتم،اون نظر اولین نظر تو این سایته،دو سه روز قبله دیگه،ولی اون کوروت و چلنجر رو من نبودم،از تعداد نظراتم معلومه دو سه روزی بیشتر نیست که وقت میکنم نظر میذارم،هر چند از ابتدا همه مطالبو میخوندم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Mohammad

    ۱۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    حتی یه نماینده از امریکا وجود نداره
    بعد یه سری میان میگن اسباب بازی هستن
    فعلا که اگزوز اسباب بازی رو المانی ها فقط میسازن
    بار ها و‌بارها دیدم تو یوتوبی قسمت های زیادی وجود داره که فیک هستن در ماشین های به اصظلاح لوکس المانی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علیرضا4225

      ۱۴ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (132 ديدگاه)

      این چه حرفیه خب ایرانی ها هم وجود ندارن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. احمد

    ۱۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (113 ديدگاه)

    اونی خودروسازی که سراگزوز تقلبی میزنه مشخص میشه اگه ماشین طراحی جدید باشه اجزا ماشین غیر از بدنه تغییر داده نشده همون نسخه قبلیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. kia

    ۱۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (6 ديدگاه)

    خخخخخخخخ
    بزنین تو سر کله همدیگه افرین بچه ها
    یه سری نره غولی که فکرشون اندازه یه بچه دبستانیه میان اینجا از رویاهاشون میگن
    یکی اونقدر سوات داره ۹۱۱ رو میگه مثل غورباقه هست
    یکی دیگه اونقدر سواتش میکشه

    خداییش خسته نمیشین؟
    بهتون اخه چی میرسه میایین ایجا نق نق باهم سرکله میزنین؟
    همتونم دو اکانته ایین
    با یه اکانت سوال میپرسی با اکانت دیگه جواب میدین
    خداییش ول کنین بس کنین
    پدال اینایی که اینقدر عقده بازی درمیارنو حذف کن خب
    تو یه سایت خارجی از یه کلمه ی نامناسب استفاده کنی سریعا کامنتو حذف میکنن
    خود من ساکن یه مملکت خارجی ام . اینجا یه کامنتی که بویی از دعوا و نزاع داشته باشه بزاری سریعا طرفو اخطار میدن. تهدیدم باشه که سریعا شکایت میکنن به پلیس

    چند اروپایی باز و امریکایی باز ریختن اینجا رو به گند کشیدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mohammad

      ۱۳ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (1430 ديدگاه)

      داداش یارو تو برنامه ترامپ میاد هزار تا بارش میکنه اتفاقا چیزی که شما میگی برعکسش وجود داره شما کجا زندگی میکنی !؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. arash66

    ۱۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (433 ديدگاه)

    کار اگزوز خروج گاز های آلاینده هست درسته؟
    چه فرقی میکنه زیر سپر باشه یا روی سپر، واقعی باشه یا غیر واقعی ؟

    یکی از طرفداران آئودی از مدیر طراحی آئودی دلیل این روند رو پرسیده و در جواب ایشان توضیح داده اند که با اینکار به راحتی هزینه های جلوگیری از داغ شدن سپر و کف اتاق و در کل قسمت انتهایی خودرو توسط خروجی اگزوز کم خواهد شد.
    اولین بار هم بنز این طرح رو روی یکی از مدهای کراس اوور ارائه کرد که این ربطی به بنز هم ندارد به خاطر اینکه این یک روند می باشد و نه یک اختراع !

    کمی منطقی باشیم !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. Sajjad

    ۱۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    درک نمیکنم این رویه رو
    به نظر من اصلا جالب نیست
    البته چون کمپانی مورد علاقتون توی این لیست باشه دلیل بر این نیست که شما توجیهش کنید!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. علی

    ۱۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (159 ديدگاه)

    با سلام
    از دوستان منتقد یه سوال داشتم کسی دلیل اینو می دونه؟کسی رفته دنبالش که ببینه دلیل چیه که شرکتهای صاحب نام خودروسازی دنیا چرا این روند رو در پیش گرفتن و علی رغم انتقادات باز این کارو ادامه میدن؟ حدس زده می شه برای کاهش هزینه هاس ولی چرا؟چه طور کاهش هزینه رخ می ده؟و چرا کسی دنبال جواب این سوالات نرفته ؟متاسفانه جو سایت شده همش متهم کردن این و اون به اینکه چرا به شرکتی که بهم ارث رسیده و مال هفت جدم هست شما گفتی بالای چشمش ابرو هست؟
    یکی از تقلب می گه و بدون اینکه اصلا معنی کلمه تقلب رو بدونه و کلا جو سایت متشنج می شه انگار اینجا چاله میدونه و بعضی نظرات که دیگه شاهکاره یعنی فقط و فقط بر هم زدن نظم سایته .
    خواهشا اطلاعات فنی بدید و از خودتون حرف نزنید .و بهتره به جای قضاوت چیزی که ما ایرانیها در آن خدادای به دنیا میایم ،دنبال جواب اصلی بگردیم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. " swedish arrogant tiger"

    ۱۶ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    اینکه اگزوز معمولی تو سر اگزوز باشه بنظرم مشکلی نداره و باعث زیباتر شدن ماشینه ولی اون دریچه پلاستیکی فکر میکردم فقط ام وی ام ایکس 33 اس اینجوریه از آئودی انتظار نداشتم /:

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. مهدی

    ۱۶ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    منم ازاگزوز تقلبی متنفرم.برای مثال اگزوزX5 جذابه چون لوله اگزوز داخلشه.اما مدل های بنز وبدتر آئودی که فقط یه خط کروم مربعی میکشه رو سپر واقعا خیلی زشته اونم واسه کلاس هایی که اسپرت هستن.حداقل دهانه اگزوز باشه ولوله اگزو داخلش بزارن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. ford

    ۳۰ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (68 ديدگاه)

    واقعا مقالعه بیخودی بود همه چی سایت پدال عالی این نمیدونم چه مقاله بود خوب این تازه یه پیشرفت که این حرکت زدن طرف از هیچ چیز سر در نمیاره امده مقاله داده نمیدونم فلان اعصاب خورد کن چی میگی برای خودت عزیز سر اکزوز چند تا فاکتور داره زیبایی جنس و جوری نصب بشه و صحیح نصب بشه خوب به چم بخوره و…. خیلی چیزا این حرکتی که زدن سر اگزوز صابت شده خیلی براشون دردسرش بیشتر بوده اما کاراییش هم بیشتر بوده مثل این که جای معینی داره و و جایی گیر نمیکنه تکون تکون نمیخوره با بدنه هماهنگه حرارت نمیگره بده به سپر سپر داغون کنه یا خودش پوسیده بشه حتی بهترین برند ها هم بعد یه مدت که تو حرارت هستن اب اینا میخوره رنگ عوض میکنن پوسیدگی بر میدارن و چیزی که گفتم سر حرارت تکون هم سپر حرارت میبینه حالتش عوض میشه و سر تکون خوردن و یا برای ماشینای کف خواب گیر میکنه به زمین پدر سیستم اگزوز درمیاد منبع اینا داغون میشه اما با این حرکت تمام مشکل ها حل شد نه حرارتی هست نه پوسیدگی نه خراب کردن سپر سیستم اگزوز حالا این یه پیشرفت یه تکنولوژی حساب میشه یا یه ایده احمقانه چیش مسخرس من نمیدونم انقدر کارایی داره عزیزی که مقاله میدی تحقیق که چرا این کارو کردن این همه چالش داشتن چه طور این ایده عملی بشه چه قدر سختی داشته و برای چه کردن طرف فکر میکنه همین یه تیکه حلبی گرد کردن با پیچ بستن یه سپر نه عزیز جون به خاطر کلی داستان این حرکتو زدن و گرنه از رو بیکاری نبوده میتونی تحقیق کنی یه دنیا دیگه از مزایا این کارو بفهمی چی بوده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا