هفته نامه

مهم‌ترین اعداد خودرویی هفته

آدینه‌ای دیگر فرارسید و بازهم همچون هفته‌های گذشته در یکی دیگر از روزهای زیبای پاییزی با قسمت دیگری از سری مطالب مهم‌ترین اعداد خودرویی هفته همراه شما عزیزان هستیم.

۱۰۵

این وزن کل ساختار و فریم فیبری کربنی هایپراسپرت جدید آپولو Intensa Emozione به کیلوگرم است. این هایپرکار جدید عملکرد فوق‌العاده‌ای هم دارد چراکه از یک نیروگاه ۶.۳ لیتری V12 استفاده می‌کند که ۷۸۰ اسب بخار قدرت دارد و با تکیه بر آن می‌تواند ظرف تنها ۲.۷ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت رسیده و در ادامه نهایتاً به حداکثر سرعت ۳۳۳ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند. این هایپرکار جدید آپولو ۲.۶ میلیون دلار قیمت دارد.

۱۵۵

این میزان حجم کمتر صندوق بار ب‌ام‌و X2 نسبت به X1 به کیلوگرم است. X2 شیک‌تر و اسپرت‌تر از X1 بوده و طول و ارتفاع کمتری هم نسبت به آن دارد درحالی‌که در جلو و عقب نیز از نمای منحصربه‌فردی سود می‌برد؛ اما غیرازاین موارد، این دو کراس‌اوور به‌طور گسترده‌ای با یکدیگر اشتراک دارند که ازجملهٔ این اشتراکات می‌توان به پلت‌فرم، طرح داخلی و پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر با سامانهٔ چهارچرخ محرک برای ایالات‌متحده اشاره کرد.

۲۰

این میزان وزن کمتر پورشه ۹۱۱ کاررا تورینگ نسبت به نسخهٔ استاندارد به کیلوگرم است. برای رسیدن به این کاهش وزن، در این خودرو مواردی چون نمایشگر سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و صندلی‌های عقب حذف شده است؛ اما در عوض پورشه در ۹۱۱ کاررا T سیستم مدیریت فعال تعلیق خود را ارائه کرده و ضریب گیربکس شش سرعتهٔ دستی آن و همین‌طور دسته‌دندهٔ آن‌را کوتاه‌تر کرده است. این موارد موجب شده تا کاررا T نسبت به کاررای معمولی ۰.۱ ثانیه زودتر از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت برسد.

۴۹۹۵

این مبلغی است که برای سفارش پکیج Hot Wheels برای شورلت کامارو باید پرداخت شود. این پکیج مواردی چون برچسب‌های بدنه، آرم پنجاه‌سالگی Hot Wheels دوخت و تریم نارنجی داخلی و دیگر موارد را به کامارو اضافه می‌کند. این پکیج برای مدل‌های ۲LT و ۲SS کامارو قابل سفارش است و راه ارزان‌قیمتی برای خاص نمودن این ماسل کار محسوب می‌شود.

۶۷

این میزان افزایش استحکام نوار آنتی رول عقب فورد موستانگ به درصد است که با سفارش پکیج عملکردی سطح ۲ جدید ایجاد می‌شود. این پکیج به‌تازگی برای موستانگ V8 ارائه شده و به‌منظور تقویت توانایی‌های آن در پیست در نظر گرفته شده است. این پکیج شامل تجهیزاتی چون قطعات آئرودینامیکی کاربردی، تعلیق بازتنظیم شده، آنتی رول مستحکم‌تر، خنک‌کنندگی بیشتر پیشرانه و رینگ‌های ۱۹ اینچی جدید با لاستیک‌های میشلن پایلوت اسپرت کاپ ۲ می‌شود.

 

منبع: Motor1

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Amir

    ۱۲ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (173 ديدگاه)

    پورشه اونم دستى ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. BehNam

    ۱۲ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (155 ديدگاه)

    موستانگ ک همه جا دلبری میکند❤

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Mohammad

    ۱۲ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    کامارو . ماشینی که هیچ وقت کهنه نمیشه .
    طراحیش بیشتر شبیه به فضاپیماست که معمولا توی فیلما میبینیم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. HORSE

    ۱۲ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (217 ديدگاه)

    دنیا آپولو!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. MAHDI . VENOM-DEMON

    ۱۲ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1477 ديدگاه)

    مهمتر از اونا ۴۸۰ ونوم F5 هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. aston martin

    ۱۲ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1346 ديدگاه)

    ولی واقعا کامارو چقد خاستنیه
    بدون رنگ قرمزم که سخت میشه تصورش کرد
    داشتنش آرزوئه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا