هفته نامه

مهم‌ترین اعداد خودرویی هفته

در آدینه‌ای دیگر و در قسمت دیگری از سری مطالب مهم‌ترین اعداد خودرویی هفته در دنیای هیجان‌انگیز ماشین‌ها سفر کرده‌ایم تا اعداد جالبی را پیدا کنیم.

۶۰۰

این میزان قدرتی به اسب بخار است که به هریک از چرخ‌های هنسی ولوسی‌رپتور ۶×۶ منتقل می‌شود. این هیولا ۶۰۰ اسب بخار قدرت و شش چرخ دارد. تولید این پیکاپ شش چرخ هم‌اکنون آغاز شده ولی تنها ۵۰ دستگاه از آن ساخته می‌شود که هرکدام ۳۴۹ هزار دلار قیمت دارند.

۴۴۷۰

این قیمت پکیج جدید صندلی‌های ریکارو برای مزدا MX-5 مدل ۲۰۱۸ به دلار است. در این پکیج که در تیپ کلاب قابل سفارش است رینگ‌های BBS و ترمزهای برمبو هم وجود دارد. یکی دیگر از تغییرات MX-5 مدل ۲۰۱۸ سقف پارچه‌ای به رنگ قرمز است.

۳۰۳۱۵

این تفاوت قیمت میان تیپ پایه و نمونه فول آپشن نسل جدید جیپ رانگلر به دلار است. این یعنی اگر در رانگلر جدید تمامی آپشن‌ها سفارش داده شود، قیمت آن به بیش از ۵۷ هزار دلار می‌رسد.

۲۵۰۰

این تفاوت قیمت میان ب‌ام‌و X1 و X2 به دلار است. این کراس‌اوور جدید آلمانی از بهار آینده در ایالات‌متحده عرضه می‌گردد و قیمت آن در مدل X228i XDrive از ۳۹,۳۹۵ دلار آغاز می‌شود. X2 بر اساس X1 ساخته شده اما خودروی اسپرت‌تری بوده و استایلی کوپه مانند دارد.

۱۲

این تعداد راننده‌های کنونی فرمول یک همچون والتری بوتاس، کیمی رایکونن و استبان اُکُن است که توسط راب ویلسون ۶۵ ساله با یک واکسهال آسترا آموزش داده شده‌اند.

 

منبع: Motor1

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. F۲۲RAPTOR

    ۸ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (2596 ديدگاه)

    بریم یه آسترا بخریم
    البته اصل معلمه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا