هفته نامه

مهم‌ترین اعداد خودرویی هفته

در یکی دیگر از جمعه‌های پایانی سال ۱۳۹۶ طبق رسم هر هفته، سفر کوتاهی به دنیای جذاب ماشین داشته‌ایم و از دل آن مهم‌ترین اعداد خودرویی هفته را بیرون کشیده‌ایم.

۹۰

این میزان کاهش وزن فراری ۴۸۸ پیستا به کیلوگرم نسبت به نسخهٔ استاندارد است. همچنین قدرت این سوپراسپرت جدید نیز به میزان ۵۰ اسب بخار افزایش یافته و به ۷۲۰ اسب بخار رسیده است. این موارد در کنار ۱۰ نیوتن متر گشتاور بیشتر، موجب شده ۴۸۸ پیستا بتواند ظرف ۲.۸ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت دست پیدا کند. این اسب سرکش ایتالیایی برای اولین بار در نمایشگاه ژنو به نمایش درخواهد آمد.

۶۴,۶۹۰

این قیمت کل آپشن‌های قابل سفارش برای پورشه ۹۱۱ GT3 RS به دلار است. این مبلغ بسیار زیادی است که قیمت این سوپراسپرت آلمانی را به ۲۵۳,۲۴۰ دلار می‌رساند.

۲۶۵

این میزان داون‌فورسی به کیلوگرم است که کیت آئرودینامیک لوتوس ۳-Eleven 430 تولید می‌کند. این خودرو یک نسخهٔ ویژه است که تنها ۲۰ دستگاه از آن ساخته می‌شود و به مناسبت پایان تولید مدل ۳-Eleven معرفی شده است. این اسپرت بریتانیایی ۴۳۰ اسب بخار قدرت داشته و حداکثر سرعت آن برابر با ۲۹۰ کیلومتر در ساعت است.

۳۰

این تعداد سال‌هایی است که از معرفی ب‌ام‌و M4 کانورتیبل می‌گذرد. (البته این ماشین قبلاً M3 نام داشت). به این مناسبت، ب‌ام‌و نسخهٔ ویژه‌ای از این خودرو را با نام ۳۰ Jahre را معرفی کرده که تنها ۳۰۰ دستگاه از آن ساخته می‌شود. این M4 کانورتیبل ویژه به پکیج M Competition مجهز است، در ظاهر تغییراتی را تجربه کرده و با رنگ‌های منحصربه‌فردی عرضه خواهد شد.

۱۰۰

این تعداد خودروهای کلاسیک مقرون‌به‌صرفه‌ای است که توسط جگوار-لندروور در بریتانیا به فروش خواهد رسید. این ماشین‌ها شامل مدل‌های مختلفی از موریس ماینر گرفته تا پژو ۴۰۲ می‌شود و مراسم فروش آن‌ها در تاریخ ۲۱ مارس برگزار می‌شود.

 

منبع: Motor1

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. Ali Keyhani

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (657 ديدگاه)

    ❤❤Ferrari 488 pista❤❤
    پادشاه جدید 8 سیلندرها

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مبین پورمند

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (93 ديدگاه)

      و باز هم به گرد پای دیمون نرسیده و نخواهند رسید

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. F۲۲RAPTOR

        ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (2598 ديدگاه)

        ???

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. ایمان

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (3894 ديدگاه)

    ???? عشق است فراری ????

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مبین پورمند

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (93 ديدگاه)

    لوتوس شبیه کروت نی خیلی؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا