هفته نامه

مهم‌ترین اعداد خودرویی هفته

به هفتادمین قسمت از سری مطالب مهم‌ترین اعداد خودرویی هفته رسیده‌ایم که این یعنی هفتاد جمعه است که تقریباً بی‌وقفه با این سری مطالب در خدمت شما بوده‌ایم. حال امروز هم در دومین آدینهٔ تابستان ۹۷ به قسمت هفتادم سری مطالب مهم‌ترین اعداد خودرویی هفته همراه شما عزیزان هستیم.

۴۱۵

این میزان قدرت موجود در نسخهٔ بالا ردهٔ نسل جدید ولوو S60 به اسب بخار است. این مدل که T8 نام دارد، توسط پولستار مهندسی شده است. نسل جدید S60 که چندی پیش در کارولینای جنوبی رونمایی شد، خودرویی کاملاً جدید با طراحی تیز و شارپ است. فروش این سدان لوکس سوئدی از اواخر سال جاری با قیمت پایهٔ ۳۵,۸۰۰ دلار در ایالات‌متحده آغاز می‌شود.

۱۶۵۰

این میزان قدرتی به اسب بخار است که در زیر کاپوت دوج چارجر Tantrum وجود دارد. این نیروی عظیم توسط یک موتور ۹ لیتری V8 تولید می‌شود. حال این ماسل کار خارق‌العاده در کالیفرنیا برای فروش گذاشته است. البته قیمت این هیولا اعلام نشده است ولی انتظار نمی‌رود خودروی ارزان‌قیمتی باشد.

۴۰۳

این میزان طول نسل جدید آئودی A1 به سانتیمتر است که به‌تازگی معرفی شده است. قوی‌ترین پیشرانه‌های که فعلاً برای این هاچ‌بک خوش استایل آلمانی ارائه شده، یک واحد ۱.۴ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ است که ۲۰۰ اسب بخار قدرت دارد.

۲۰

این زمانی به سال است که نسل قبلی سوزوکی جیمنی در بازار حضور داشته است. حال اما به‌تازگی سرانجام سوزوکی نسل جدید این اس‌یووی کوچک را معرفی کرده است. جیمنی جدید همچنان استایل جعبه‌ای شکل سنتی خود را حفظ کرده است درحالی‌که در زیر کاپوت آن یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری چهار سیلندر قرار گرفته که انتقال نیروی آن توسط یک گیربکس پنج سرعتهٔ دستی یا چهار سرعتهٔ اتوماتیک صورت می‌گیرد.

۱۵

این تعداد قوی‌ترین خودروهای پلاگین‌هیبریدی موجود در بازار است. در این لیست از سدان‌هایی مانند ولوو S60 جدید گرفته تا اس‌یووی‌هایی مانند مرسدس بنز GLE500e و حتی هایپرکار ۱۵۰۰ اسب بخاری کوئنیگ‌زگ رگرا حضور دارند؛ بنابراین در بین این خودروهای پلاگین‌هیبریدی برای کسانی که خواهان انتخاب‌های اسپرتی هستند هم گزینه‌های زیادی وجود دارد.

 

منبع: Motor1

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Abbas us.c

    ۸ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (269 ديدگاه)

    دوج چلنجر هلکت redeye و چارجر هلکت 2019 و چلنجر اسکت جدید دیشب رونمایی شدن لطفا سریع این اخبار هم پوشش بدین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. نیما

    ۸ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    23.500
    این عدد قیمت یه سطل زباله متحرک به میلیون تومان است …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. امیر

    ۸ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    فقط چارجر اسطوره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. datsun

    ۸ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (3478 ديدگاه)

    به زودی GTR مدل ۵۰ ……….

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا