هفته نامه

مهم‌ترین اعداد خودرویی هفته

به یکی دیگر از جمعه‌های تابستان رسیدیم و بنابراین طبق رسم هر هفته با قسمت دیگری از سری مطلب مهم‌ترین اعداد خودرویی هفته همراه شما خواهیم بود.

۵۲۲۰

این میزان قدرتی به اسب بخار است که در هایپرکار هیبریدی Alieno Arcanum وجود دارد. فعلاً تنها چند رندر از این ماشین منتشر شده که ظاهر لامبورگینی مانند آن‌را نشان می‌دهد. ادعا شده که این خودرو می‌تواند به سرعت شگفت‌انگیز ۴۹۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.

۵,۸۰۰,۰۰۰

این قیمت نسخهٔ ویژه‌ای از بوگاتی شیرون به دلار است که شایعه شده برای اولین بار در فستیوال پبل بیچ امسال رونمایی خواهد شد. این نسخهٔ جدید می‌تواند حتی از شیرون اسپرت که در نمایشگاه ژنو امسال به نمایش درآمد هم سریع‌تر و سبک‌تر باشد.

۶۰,۷۰۰

این قیمت پایهٔ نسل جدید ب‌ام‌و X5 به دلار در ایالات‌متحده است. البته همان‌طور که گفته شد این قیمت پایهٔ X5 جدید است و این عدد در مدل ۵۰i XDrive به ۷۵,۷۵۰ دلار می‌رسد. این کراس‌اوور لوکس ماه گذشته به‌طور رسمی رونمایی شد.

۱۵

این تعدادی از خودروهای ناشناختهٔ آمریکایی است که احتمالاً بسیاری نمی‌دانند چنین خودروهایی وجود دارند. در این لیست از اس‌یووی‌هایی چون رضوانی تانک گرفته تا خودروهای اسپرتی چون Lucra LC470 و حتی خودروهای عضلانی مثل Equus Bass 770 وجود دارند. به‌زودی این مطلب در مجلهٔ پدال منتشر خواهد شد.

۲۵۰,۰۰۰

این قیمت یک پورشه ۹۱۱ خیره‌کننده به پوند است که توسط متخصصی بنام Paul Stephens ساخته شده است. این خودروی خاص پیش از آغاز رسمی مسابقات لمانز کلاسیک در پیست Circuit de la Sarthe به نمایش درآمده است.

 

منبع: Motor1

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۲۲ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    نسل جدیدx5جذاب ترین درکلاس خودشه آدم عشق میکنه حتی توعکس نگاش میکنی.bmwچه جواهر سازی راه انداخته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مهدی

    ۲۲ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    موندم در نسلx5mچقدر خشن خواهد بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. shirko

    ۲۲ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (499 ديدگاه)

    به شدت منتظر بوگاتی جدیدم ، ایکس ۵ جدیدم خیلی جذابه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. F22RAPTOR

    ۲۳ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (2596 ديدگاه)

    شیرون هیولاتر از همیشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا