چشم اندازرولز رویسلامبورگینیهفته نامه

سه عدد از گران‌ترین کانورتیبل‌های بازار امارات

نخستین خودروهای کانورتیبل در قرن نوزدهم میلادی تولید شدند. اغلب، آن‌ها تنها نمادی از وضع نخبگانی بودند که استطاعت خریدشان را داشتند. این روزها هم وضع به همان روال سابق خود باقی مانده است. گرچه گونه‌های جدیدتر کانورتیبل، از بهای مقرون به‌صرفه‌تری برخوردارند اما بیشتر خودروهای این سگمنت کماکان به‌واسطه راحتی، امکانات پیشرفته و استایلی که ارائه می‌دهند در ارقام میلیونی فروخته می‌شوند. در نوشتاری که در پی می‌آید، سه عدد از گران‌ترین خودروهای کانورتیبل حال حاضر بازار امارات را به شما معرفی می‌کنیم.

رولزرویس داون مدل ۲۰۱۷


با بهایی معادل ۱,۵۰۰,۰۰۰ درهم (۴۰۸,۰۰۰ دلار)، رولزرویس داون ۲۰۱۷ به ظاهر براق و شسته‌رفته، پدال‌های آلومینیمی، لامپ‌های مه شکن و آینه‌های تاشوی برقی خود می‌بالد. این خودرو از طولی معادل ۵.۳ متر، عرضی به میزان ۱.۹ متر و ارتفاعی برابر با ۱.۴ متر برخوردار است. کابین آن باوجود اقلامی مثل صندلی‌های چرمی، کلید هوشمند، آینه داخلی الکتروکرومیک و جعبه خنک‌کننده همانند ظاهر آن شیک و مجلل است. رولزویس داون از امکانات ایمنی شایان توجهی بهره می‌برد که ازجمله آن‌ها می‌توان به سامانه تشخیص تصادفات، تماس اضطراری هوشمند، سامانه کمکی ترمز در پیچ‌ها و همچنین سامانه توزیع الکترونیکی نیروی ترمز اشاره داشت.

  • نوع پیشرانه: ۱۲ سیلندر V به حجم ۶.۶ لیتر
  • توان: ۵۷۱ اسب بخار
  • گشتاور: ۸۲۰ نیوتن‌متر
  • شتاب صفر تا صد: ۵ ثانیه
  • ماکزیمم سرعت: ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت
  • ظرفیت سرنشین: ۴ نفر

لامبورگینی اونتادور رودستر مدل ۲۰۱۷


لامبورگینی اونتادور رودستر مدل ۲۰۱۷، یک خودروی روباز ایتالیایی با بهایی معادل ۱,۶۳۱,۰۰۰ درهم (۴۴۴,۰۰۰ دلار) است. همچون عضوی وفادار به تاریخچه برند خود، اونتادور از استایلی همچون یک خودروی اسپرتی متعلق به زمان آینده سود می‌برد. این خودرو از دیگر رقبای این متن نیز کوچک‌تر بوده و ابعاد آن به ترتیب شامل ۴.۸۳ متر طول،۲.۰۳ متر عرض و ۱.۱۴ متر ارتفاع است. از امکانات قابل توجه در این خودرو می‌توان به رینگ‌های آلومینیمی به سایز ۲۰ اینچ، پانل ادوات با پوشش چرمی، نایت ویژن و سامانه کنترل پایداری اشاره نمود.

  • نوع پیشرانه: ۱۲ سیلندر V به حجم ۶ لیتر
  • توان: ۷۰۰ اسب بخار
  • گشتاور: ۶۹۰ نیوتن‌متر
  • شتاب صفر تا صد: ۳ ثانیه
  • حداکثر سرعت: ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت
  • ظرفیت سرنشین: ۲ نفر

رولزویس فانتوم درآپ هد کوپه مدل ۲۰۱۷


گران‌ترین خودروی کانورتیبل بازار امارات در حال حاضر، رولزرویس فانتوم درآپ هد کوپه با بهایی معادل ۲,۲۰۰,۰۰۰ درهم (۵۹۹,۰۰۰ دلار) است. ازجمله تجهیزات قابل‌ملاحظه در ظاهر آن می‌توان به رینگ‌هایی به سایز ۲۱ اینچ، چراغ‌های تطبیقی جلو، روشنایی دستگیره‌های درب، جلوپنجره با صفحات کرومی و شوینده چراغ‌های جلو اشاره نمود. کابین مجلل و باشکوه آن نیز حاوی امکاناتی چون صندلی‌های چرمی، فرمان چرمی، پانل‌های چرمی، کامپیوتر سفری، روشنایی پادری‌ها، صفحه‌نمایش چندکاره و کلید هوشمند می‌گردد. این کابین همچنین به کنترلرهای عملگر صوتی، ماساژور صندلی، کروز کنترل، سامانه مسیریاب ماهواره‌ای و حسگر باران نیز مجهز است. از حیث ایمنی، این خودرو از تجهیزاتی چون دوربین فراگیر (۳۶۰ درجه)، محدودکننده سرعت، هشداردهنده نقاط کور، صفحه مانیتور فشار باد لاستیک‌های خودرو و سامانه کنترل لغزش بهره می‌برد.

  • نوع پیشرانه: ۱۲ سیلندر V به حجم ۶.۸ لیتر
  • توان: ۴۵۳ اسب بخار
  • گشتاور: ۷۲۰ نیوتن‌متر
  • شتاب صفر تا صد: ۵.۹ ثانیه
  • حداکثر سرعت: ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت
  • ظرفیت سرنشین: ۴ نفر

داوری نهایی


رولزرویس فانتوم درآپ هد با توجه به امکانات ایمنی، کابین راحت و استایل زیبای خود فاتح این نبرد است. درست است که لامبورگینی اونتادور از پیشرانه خود عملکرد بهتری را ارائه می‌دهد و یا رولزرویس سیلور داون خودروی مقرون به‌صرفه‌تری است؛ اما از منظر کلی، مجموعه نقاط قوت فانتوم موجب می‌شود که رقبای او تا اندازه‌ای در این بازار خاص در رده بعدی قرار گیرند. با این وجود این نسخه خودروی قدیمی ظاهرا در نسل جدید فانتوم تکرار نخواهد شد!

منبع: YALLAMOTOR.COM

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. matilda

    ۴ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (12 ديدگاه)

    چطور میشه از اینا انتخاب کرد
    هر کدوم یه زیبایی دارن
    لامبورگینی جوان پسند تره ولی وقتی عشق سرعت نباشی
    توصیفی بهتر از اشرافیت برای رولزرویس نیست
    انتخاب من برای مصرف داخل شهر رولزرویس
    برای جاده و مسافرت لامبورگینی
    ….. راستی برعکس نگفتم اگه انقدر پول داشته باشم چمدون با خودم نمیبرم که نگاران فضای بار باشم
    از شمال هم کیسه 100 کیلویی برنج بار نمیزنم که 10000 به صرفه تر بشه

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Chevo

      ۵ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (41 ديدگاه)

      درک درستی از لوکس بودن فرمان و داشبورد رولزرویس فانتوم ندارم ، این ماشین ﺭﺍ چندین بار ازنزدیک دیدم واقعا ،هرگز احساس لوکس بودن بهم دست نداد، حتما باید در طراحی داشبورد و فرمان تجدید نظر کنند . مایباخ ۶٠٠ زیباترین طراحی داخلی دارد

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. اعتمادیان

    ۴ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (257 ديدگاه)

    واوووووووو
    از این خودروها بایستی تو همون اروپا یا کانادا ازش استفاده بشه نه تو دوبی با اون آفتاب سوزان و چشم انداز بیابانهای ماسه ای ، درسته که پول همه معادلات رو بهم میزنه ولی نمیتونه اقلیم و شرایط آب و هوایی رو عوض کنه واسه همین برای دوبی شاسی بلند شیشه دودی مناسب تره تا این عروسکهای لطیف دوست داشتنی

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. Sina

      ۵ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      اشکال نداره اونجا میگن یه هلیکوپتر بالاسرشون پرواز کنه که آفتاب نزنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. حمیدرضا

    ۴ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    برای امارات با اون هوای گرم ماشین روباز یکم خریدش اشتباه هست ولی خوب برای لذت بردن از شب هنگام کنار سواحل انتخاب بدی نمیتونه باشه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. MEHDI8.1.2.0

    ۲۴ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (80 ديدگاه)

    خاص مثله رولز رویس
    سریع مثله لامبورگینی

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. MEHDI8.1.2.0

    ۲۴ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (80 ديدگاه)

    ماشین اینها هستن
    اونی که ماها داریم قبره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. MEHDI8.1.2.0

    ۲۴ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (80 ديدگاه)

    رنگ رولز رویس خودش یه دنیاس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. MEHDI8.1.2.0

    ۲۴ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (80 ديدگاه)

    قیمتاشون خیلی به خودشون میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا