مازراتی

مخوف شدن مزراتی گیبلی با نوازش والد اینترنشنال

شاید محصولات والد اینترنشنال به اندازه پکیج‌های تیونینگ لیبرتی واک افراطی نباشند اما حداقل برخی از آن‌ها به دل می‌نشینند.


یکی از جدیدترین پروژه‌های این شرکت که چشم ما را گرفته برنامه ارتقای مزراتی گیبلی است. لیست تغییرات صورت گرفته در این خودرو تنها به ظاهر سدان اسپورت ایتالیایی‌ها محدود بوده و چشمگیرترین آن‌ها نیز رنگ بدنه مشکی مات می‌باشد. همچنین گیبلی مورد بحث دارای سپر جلوی بازنگری شده با دیلایت های LED یکپارچه و رکاب‌های جانبی جدیدی است.

در نمای عقب شاهد دیفیوزری خاص هستیم که چراغ ترمز LED و خروجی‌های اگزوز را در خود جای داده است. نگاهی عمیق‌تر به این بخش تغییرات دیگری را نیز نشان خواهد داد که شامل اسپویلر کوچک نصب شده روی لبه صندوق می‌باشد. همه‌ی این قطعات به‌صورت استاندارد از جنس FRP بوده و نسخه‌های پیش از فیس لیفت شده گیبلی را می‌توان با این کیت سفارش داد.


این تیونر ژاپنی رینگ‌های افترمارکتی را نیز در نظر گرفته است. رینگ‌های یاد شده که با دو الگوی متفاوت B11-C و I11-C شناخته می‌شود ابعاد ۲۲ اینچی دارند. به لطف فنرهای کم ارتفاعی که جزو پکیج والد هستند شاهد همخوانی فوق‌العاده‌ی رینگ‌ها با قوس چرخ‌ها می‌باشیم.

نهایتاً باید به لوگویی اشاره کنیم که جای خود را روی صندوق باز کرده است. همچنین نشان Black Bison نیز در طرف راست صندوق‌عقب خودنمایی می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (848 ديدگاه)

    با اینکه میدونم مازراتی ی برند خاصو دوست داشتنیه و شکی درش نیست ولی از ی طرف هر چی فکر میکنم انتخاب سری ۵ bmw از مازراتی گیبلی خیلی منطقی تر و عاقلانه تره .یعنی سری ۵ تو تمام فاکتورها غیر از خاص بودن که البته برای امثال من خاص حساب میشه و کلامونو میندازیم هوا.
    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. moein

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (890 ديدگاه)

    امیدوارم برنامه هایی که مارکیونه برای مازراتی و آلفا ترسیم کرده؛به ثمر بشینه
    واقعا حیفه این دو کمپانی ریشه دار و اصیل بخوان برن تو حاشیه چون واقعا توانایی رقابت با بهترین ها رو دارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ستار

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (18 ديدگاه)

    فقط تیونینگ والد اینترنشنال به دلم میشینه
    چون خیلی افراطی نیس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. رامتین

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    واقعا از نظر طراحی و زیبایی شناسی ایتالیها بی نظیرند.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا