مزدا

اولین تجربه با مزدا 6 گرند تورینگ 2016

برای قرار گرفتن در لیست ۱۰ خودروی برتر یا بهترین خودروهای سدان به انتخاب طراحان، به بیش از یک طراحی و چهرهٔ زیبا نیاز است. اما داشتن طراحی زیبا ضرری ندارد. نسل فعلی مزدا ۶ موجود در بازار مدل ۲۰۱۴ است که طراحی خوب Kodo در کنار دینامیک و هندلینگ اسپورت، ارزش خرید خوب و موتور قوی و پربازده ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر اسکای اکتیو-جی، نظر هرکسی را جلب می‌کند.

2016 Mazda 6 i Grand Touring
۲۰۱۶ Mazda 6 i Grand Touring
2016 Mazda 6 i Grand Touring
۲۰۱۶ Mazda 6 i Grand Touring
2016 Mazda 6 i Grand Touring
۲۰۱۶ Mazda 6 i Grand Touring
در سال ۲۰۱۶ این خودرو با آپدیتی خفیفارائه می‌شود که شما تغییر خاصی در طراحی بیرونی و طراحی مکانیکی آن نمی‌بینید، ما همچنان منتظر رونمایی از خودروی مخصوص آمریکای این کمپانی هستیم تا ببینیم آیا این خودرو با موتوری دیزل یا سیستم انتقال قدرت AWD ارائه می‌شود یا نه. پس مدل ۲۰۱۶ چه برتری نسبت به مدل پیشین دارد؟ پاسخ این سؤال طراحی داخلی و کابین خودروست. جایی که داشبورد جدید، کنسول مرکزی و تمام جزئیات داخلی تغییر کرده تا جایی که تنها صندلی‌های خوب این خودرو از نسل پیشین باقی مانده است. زمینه طراحی جدیدی برای مزدا ۶ در نظر گرفته شده که این طراحی برای طرفداران مزدا ۳ آشناست و به نظر ما بهترین طراحی داخلی در خودروهای زیر ۳۰ هزار دلار است.

2016 Mazda 6 i Grand Touring
۲۰۱۶ Mazda 6 i Grand Touring
2016 Mazda 6 i Grand Touring
۲۰۱۶ Mazda 6 i Grand Touring
لوکس‌تر از قبل
طراحی داخلی سری پیشین، طراحی ساده ای بود و البته به هیچ عنوان طراحی بدی نداشت ولی می‌توانست بهتر باشد. اما حالا صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی که به صورت تبلت بر روی خودرو نصب شده همراه با پنل کنار داشبورد و کنسول باریک پایین وجههٔ آزاد و جذابی به خودرو داده است. خودرویی که آن را بررسی کردیم مدل گرند تورینگ بود و در طراحی داخلی واقعاً سخاوتمندانه از پوست چرم استفاده شده بود (مدل گرند تورینگ این خودرو فقط در حالت اتوماتیک تولید خواهد شد و نبود گیربکس دستی در مدل‌های اسپرت و تورینگ هزینه سنگینی خواهد داشت). این خودرو همچنین از پکیج تکنولوژی GT بهره خواهد برد که کروز کنترل تطبیقی، هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج از لاین، جلوپنجرهٔ مشبک اکتیو، سیستم احیاکننده ترمز i-ELOOP و چند ویژگی دیگر را همراه خواهد داشت که هزینه ای ۲,۱۸۰ دلاری دارد.

2016 Mazda 6 i Grand Touring
۲۰۱۶ Mazda 6 i Grand Touring
قیمت فروش کارخانه‌ای این خودرو در مقایسه با مدل مشابه سال گذشته ۳۰۰ دلار افزایش داشته اما آنچه که از پشت فرمان می‌بینید و لمس می‌کنید ویژگی‌هایی در حد خودروهایی تا ۳۰ درصد گران‌تر است. با پنل مناسب، کنترل وزن خوب و مواد با کیفیت به‌کار برده شده، این خودرو بیشتر به آکورا یا لکسوس شباهت دارد تا هوندا یا تویوتا.

2016 Mazda 6 i Grand Touring
۲۰۱۶ Mazda 6 i Grand Touring
2016 Mazda 6 i Grand Touring
۲۰۱۶ Mazda 6 i Grand Touring
2016 Mazda 6 i Grand Touring
۲۰۱۶ Mazda 6 i Grand Touring
اما یک مشکل…
کسی می‌داند ساعت چند است؟
زمانی که برای بار اول پشت فرمان مزدا ۶ نشستیم تا آخر هفته خود را با آن بگذرانیم ساعت خودرو ۹:۵۲ صبح را نشان می‌داد در صورتی که ساعت ۴:۴۴ بعدازظهر بود، بنابراین آن را تنظیم کردیم و بعد از یک ساعت رانندگی متوجه شدیم که همچنان ساعت ۴:۴۴ بعدازظهر را نشان می‌دهد. بعد از یک ساعت ماشین را مجدداً استارت کردیم ساعت دوباره ۹:۵۲ صبح را نشان می‌داد. با استفاده از کتابچه راهنما (کتابچه راهنمای خودرو و کتابچه راهنمای سیستم ناوبری) منطقه زمانی را دو بار چک کردیم و مطمئن شدیم که همگام‌سازی با GPS فعال است و مصرف بهینه در طول روز در حالت اتوماتیک قرار دارد. ساعت را دوباره تنظیم کردیم ولی به نظر نمی‌رسید که مشکل حل شده باشد در هر بار ری‌استارت خودرو ساعت ۹:۵۲ نشان داده می‌شد. به نظر نمی‌رسید که این ایراد، محاسبات سیستم مسیریابی را دچار مشکل کند و این ساعت فقط ورژن کامپیوتری ساعت قدیمی روی داشبورد بود.

عملکرد یکسان دو مدل آخر
در تست خودرو، ما چیز عجیبی مشاهده نکردیم و عملکرد خودرو با آخرین خودرویی که بررسی کردیم قابل مقایسه بود. این خودرو با همان زمان ۷ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و ۴۰۰ متر نخست را با سرعت ۱۴۷ کیلومتر بر ساعت و در ۱۵.۵ ثانیه طی می‌کند که برای نسل پیشین آن ۱۴۴ کیلومتر بر ساعت و ۱۵.۶ ثانیه بود، در تست ترمز نیز این خودرو طی ۵۳.۳ متر سرعت خود را از ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت به صفر رساند که ۳۰ سانتی‌متر بیشتر از خودروی سال ۲۰۱۴ بود. مقاومت در برابر شتاب جانبی این خودرو ۰.۸۴ G بود که برای نسل پیشین ۰.۸۶ G به‌دست آمده بود که دلیل این اختلاف می‌تواند ناشی از مسافت بیشتر حرکت یا دمای هوای بیشتر روز تست باشد. خودرو مستحکم بود و مهم‌تر از همه احساس خوبی منتقل می‌کرد و عکس‌العمل خوبی از خود نشان می‌داد.

مدل ۲۰۱۶ کمی سنگین‌تر از مدل قبلی است که شاید به خاطر نبودن پکیج تکنولوژی در نسل قبلی باشد. آرزو می‌کردیم که ۳۱ کیلوگرم وزن اضافی این خودرو صرف عایق صدا شدن کابین زیبای این خودرو می‌شد. در مقایسه با خودروهای هم قیمت، صدای ورودی به کابین مزدا ۶ آزاردهنده است و برای راحت شدن از سر و صدای جاده و صدای موتور باید صدای ضبط خودرو را زیاد کرد!
اندازه‌گیری صدای ورودی به کابین نیز نظریه بالا را تأیید می‌کند و با سرعت ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت در حالت کروز صدای ۶۹ دسی بلی شنیده می‌شود که برابر با مدل ۲۰۱۴ آن است که مقداری از رقیبانش بیشتر است. این صدا در دور آرام ۴۱ دسی‌بل و در دور موتور بالا ۸۳ دسی‌بل است که بیش‌تر از هر رقیب مستقیم آن یا حتی بیشتر از مزدا ۳ کوچک و ارزان است. این صدا در مدل ۲۰۱۴ تا این حد زیاد نبود و ما توضیح بیشتری در این مورد نداریم.
با اطمینان می‌توان گفت شما درون خودرو صدای تیک‌تاک ساعت را نمی‌شنوید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهدی نیک سیرت

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی، نویسنده و مترجم اخبار و مطالب دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴۰ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (244 ديدگاه)

    واقعا خودروی خوبیه، اگه توی ایران ارائه میشد با قیمت منطقی شاید دیگه کسی سراغ اپتیما و سوناتا نمی رفت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سامورایی

      ۲۵ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (182 ديدگاه)

      گل بود به سبزه نیز اراسته شد

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. AliZeus

        ۲۵ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (420 ديدگاه)

        گمونم تو بکارگیری این ضرب المثل مشکل داری دوست عزیز… :D

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Mahdi

      ۲۵ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (65 ديدگاه)

      اگه وارد میشد خودم شخصا خریدارش بودم
      البته اگه پولشو داشتم :D

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. محمد

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (210 ديدگاه)

    جاش تو ایران خالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ALL CARS

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (467 ديدگاه)

    منکه بشخصه از صدای موتور خیلی لذت میبرم واگه ماشینی با کیفیت عالی داشته باشم که صدای موتورش داخل کابین نیاد، باید صدای اگزوزشو حتما بشنوم ودرغیر این صورت باکمی تغییر روی خروجی باید صدای مورد نظرمو بشنوم
    اما از صدای بادی که از لای درب و ودرز شیشه ها وقسمت های دیگه ی اتاق به گوشم میرسرو آزار دهنده میدونم

    سپاس از مهدی نیک سیرت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. honda nsx rr mugen { سی بی آر 400 سابق }

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (578 ديدگاه)

    آقا مهدی دستت درد نکنه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. سامان از تبریز

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    چندتایی تو تبریز با پلاک ارس هستش
    خیلی خیلی خوشگله
    بخدا از سوناتا و ماشینهای کره ای خیلی بهتره
    جان خودم ادم ازش سیر نمیشه
    من فقط تو یه چیز موندم
    مزدا 6 .اپتیما .سوناتا و کمری همشون دقیقا یه قیمت دارن که از 22 هزار دلار شروع میشه
    ولی نمیدونم چرا ماشینهای ژاپنی. به قیمت خیلی بالا تر تو ایران قیمت گذاری میشه
    این باعث میشه کره ای ها با این که کیفیت به مراتب. پایین تری نسبت به ژاپنی دارن فروششون بیشتر باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sahand

      ۲۵ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (136 ديدگاه)

      آره البته بجز کمری که قیمتش یه کم از بقیشون بالاتره بقیه دقیقا یه قیمت هستن,و این دلیل اصلی شکست برند های ژاپنی نسبت به کره ایی ها تو بازار ایران هست,البته اگه اسمشو بشه شکست گذاشت مثلا تویوتا راو4 1500 دلار قیمت پایش نسبت به هیوندای سانتافه ارزونتره ولی مدل فولش حدود 20 میلیون از فول سانتافه گرونتره (حالا بقیش یه حساب دو دو تا چهارتای سادس:20 میلیون میشه حدود 7000 دلار,خودشم که 1500 دلار ارزونتره که میشه حدود 9000 دلار,حالا اگه این ماشین که رتبه فروشش تو امریکا 2 در کلاس خودش هست و سانتافه 18, تو آمریکا 9000 گرونتربود(که میشه قیمت یه هایلندر!)واقعا فکر میکنین اصلا فروش میرفت که راو4 الان اینجوری داره تو ایران میفروشه!)
      یا مدلای سوبارو که اصلا هیچی!سوبارو لگاسی, 200 دلار از اپتیما ارزونتره وتو ایران 45 میلیون گرونتره
      و دها مثال دیگه که دیگر خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل…

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. محمد

      ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (22 ديدگاه)

      آخه ماشین کره ای کجاش خوشگله !!؟ اون کیا اسپورتیج که انگار سقفشو فشار دادی له شده یا اون توسان با اون جلو پنجره بیریختش یا اپتیما انگا ر پایین تنش مال خودش نیست از بس پهنه یا اون سوناتا و ازرا و بقیه اسباب بازیهای دیگش . ماشین فقط اروپایی ،آمریکایی و ژاپنی والسلام . البته شاید بگید پرایدم ندارم که اینو میگم اما هم پراید دارم هم 407 که واقعا بینظیره . به خدا کیفیت سواری اروپایی یا ژاپنی بدون آپشن صد شرف داره به ماشینای بزک کرده ی کره ای . این پست رادر جواب آقا سعید که در پایین کامنت داده گذاشتم .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. walid

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (102 ديدگاه)

    ماشین خیلی خوبیه ولی یه چیزش منو نامید کرد. سرو صدای زیادی از بیرون داخلش میاد.از یه ژاپنی بعیده این چیز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. محسن

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (35 ديدگاه)

    مزدا ذاتا ماشین اسپرتی هست و انصافا صدای موتور قشنگی هم تو سری 3 پلاک ایران داره و اگه صدای موتور مزدا 6 هم مثل مزدا 3 باشه من که اصلا باهاش مشگلی ندارم! تنها ایراد مزدا بنظر من عدم عایق بندی مناسب اتاق در برابر صدای آسفالت و تایر هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. میثم

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (59 ديدگاه)

    یک ویژگی بسیار خوبی که ژاپنی ها دارن اینه که ماشینهاشونو زود به زود فیس لیفت نمیکنن. وقتی یک ماشین زیبا هست و چند سال میشه روی طراحی ظاهریش حساب باز کرد چه نیازی هست به قیافه ماشین دست بزنی، بدترش کنی. اینجوری وقتی مدل جدید میاد مدل قبلی از بورس خارج نمیشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. احسان(احسان سابق)

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    دلم می خواد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. armin

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (421 ديدگاه)

    مزدا واقعا شرکت رو به جلوییه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. مهدی - ر16

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با تشکر از سایت بسیار خوبتان
    من شنیدم که در این مدل برف پاک کن حذف شده و از نوعی امواج برای پاک کردن شیشه استفاده شده است.
    لطفا اگر صحت دارد به این موضوع نیز اشاره نمایید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. سام سامی

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (74 ديدگاه)

    عالیه جاشم خیلی خالیه
    بی ام وسری 5 ژاپنی!!!!!!!
    درود بر عاشقان خودرو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. سعید

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    خیلی عالیه،هم مثل بقیه ژاپنی ها کیفیت خوبی داره و هم مثل کره ای ها ظاهر خیلی قشنگی داره،این یعنی میتونه بهترین انتخاب تو این کلاس باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. متین

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (183 ديدگاه)

    سلام …
    اتومبیل زیباییه … مخصوصا جلو پنجره ی بزرگی داره که جاذبه خاصی پیدا کرده … توی کلاس خودش و محدوده قیمتش فوق العاده است … روز خوش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. احمد باقری

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    واقعا مزدا داره خوب کار می کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. MPS

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (76 ديدگاه)

    اکثر مردم دنیا انگار مزدا رو دوست دارن!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. ارمان

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    تو کلاس خودش و این قیمت واقعا عالیه
    سردبیر عزیز دست رسی به مطلب های قدیمی تر فقط با سرچ ممکن هست و کاملا ملموس هست که تعداد نظر های دوستان بسیار کم شده یه فکری به حال طراحی عجیبا غیر کاربردی سایت کنید . ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. علی

    ۹ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (8 ديدگاه)

    با سلا م خدمت دوستان.من مزدا 6 نیو فیس 2015دارم پلاک اروند این ماشین فوق العادس و از تمام رقبای خودش سرتره.در مورد صدابگم که واقعا این مقالات چرت میگن من که 200تا باش روندم انصافا اون چیزی که بقیه شنیدن و بشون گفتن نیست .مطمین باشین اگه مزدا میخواست که کامل عایق صوتی بکنه میکرد ولی اونا میخوان ماشین حس اسپرت داشته باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۹ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (9 ديدگاه)

      سلام علی جان درسته که میگن کولر جالبی نداره و تو گرما خوب جواب نمیده . من اهوازم و قصد دارم یه اروندی بخرم . مزدا 6 جز گزینه هام هستش . قیمت فول 2015 چنده ؟ فنیش چطوره ؟ هندلینگ ؟ کشش چطوره ؟ کلا چطور ماشینیه ؟ ممنون میشم پاسخگو باشی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ارشیا

        ۲۹ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (11 ديدگاه)

        سلام.منم مزدا6 پلاک اروند تو اهواز دارم.چرت می گن بابا که صداش یده و اینا.ماشین باید حس اسپرت بودن داشته باشه.کمی صدا هست ولی مثلا در حد 206 نیست.من فول اپشن 2.5 لیتری شو 115 گرفتم عالی هم هست تو کورس گداشتن و اینا.سوناتا و اپتیما و کمری و اکورد سوسکن.هر طور فرمون بدی همون طور بات راه میاد در ضمن جوان پسنده برای ترمز سریع و ویراژ و این حرفا.سعی کن مشکی یا ابی تیره بگیری چون تو اهواز تقریبا تکه و خیلی به چشم میاد.کولرشم خوبه اگه ماشین 8 نفر سوار نکرده باشه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. علي

      ۹ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (3 ديدگاه)

      دوست عزیز میشه لطف کنی و بگی به این خودرو مرخصی تعلق میگیره یا نه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. احمد

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به همه.من خودم مزدا6 دارم فوق العاده ست من ازش راضیم کولرش تو گرمای گیلان که خیلی خوبه صدای داخل مزدا6 از ماشینهای کره ای هم خیلی کمتره .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. مصطفی

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بنده مدل 2500 سی سی این ماشین رو در رشت دارم

    صدای درون کابین بسیار کم و عایق بندی مناسب هست، فقط در هنگام حرکت روی جاده کمی صدای لاستیک ها رو میشنوید که اصلا آزار دهنده نیست و مانند ماشین های مشابه هست

    در مورد شتاب و هندلینگ که هر چی بگم کم گفتم، بین خودروهای هم رده تا 3000 سی سی، همه رو جا میذاره و از لحاظ کیفیت مواد داخلی هم از تمام ماشین های هم رده که من دیدم بهتر هست

    در کل توی رنج قیمتی خودش یه سر و گردن از همه بالاتر هست، طراحی و کیفیت مواد داخلی هم از عکس ها مشخص هست که توی مدل فیس لیفت رشد چشمگیری داشته و این ماشین رو از قبل هم بهتر میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. حسین

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    ماشین اسپرتی که صدای موتورش شنیده نشه نمیشه بهش گفت اسپرت. مهندسین مزدا خودشون میدونن چیکار کردن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. حسین

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام میخاستم از دوستانی که مزدا6 موتور 2500 سی سی دارند خواهش بکنم اگه امکان داره یه شتابگیری صفر تا صد کیلومتر انجام بدن بعد بیان نتیجه رو اینجا اعلام کنن با تشکر از دوستان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. مجتبی

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آقا کسی میدونه سفارش آمریکای این ماشین با سفارش خلیج چه فرقی داره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. محمد

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من مدل 2500 سی سی 2016 این ماشین رو دارم رنگ مشکی
    برای شتاب گیری ؛ سرعت ؛ راحتی راننده و خانواده فوق العاده ماشین خوبیست و چند روز پیش که هوای رشت گرمترین شهر ایران شده بود کولرش با دورکم خیلی خوب جواب میده صدای کم لاستیک در داخل کابین هم خیلی کمه و آزار دهنده نیست. جلوبندی بسیار محکمی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. shahab

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام
      عزیز چند در اومد واستون؟؟؟فول هستش؟؟
      ممنون

      موافقم 0
      مخالفم 0
  25. اسي

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام.آیا به مزدا6 موتور2500 مرخصی تعلق میگیره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. امين

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام این ماشین پلاک میشه؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. آرمان

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام دوستان عزیزم من مزدا ۶ پلاک اروند دارم چون خوزستانم و اینجا منطقه آزاده.توضیحات و نظرات بعضی از دوستان رو خوندم بخاطر سر و صدای داخل کابین من الان ۶ ماهه دارمش صدای ازار دهنده ای نشنیدم ازش فقط صدای موتور که خیلیم خوشابنده،قبل از این اپتیما ٢٠١۶ خریدم یک ماه داشتم حالم ازش به هم خورد ولی خداییش زمین تا اسمون با این کره ای های اشغال فرق داره از ترمز گرفته تا مصرف سوخت و…
    اگر قصد خرید دارین مطمئن باین پشیمون نمیشین با مزدا ۶
    موفق باشین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. آرمان

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ضمنا این ماشین مرخصی هم بهش تعلق میگیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. Bayii

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چرا مقایسه ای بین مزدا 6 و مزدا 3 انجام نمیشه تا تفاوت هاشون مشخص بشه؟؟
    خیلی به هم شبیهن!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. سعید

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان عزیز من مدل2014مزداسیکس رو توی کیش دارم.اگر میگن سر و صدای توی کابین زیاد هست منظور صدای موتور نیست.صدای لاستیکها توی سرعت بالا فکر میکنم یه کم زیاد تو اتاق میپیچه.البته اینو در مقایسه با نیسان التیماا برای مثال دارم میگم.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا