مک لارن

تایم درگ رسمی مک‌لارن 765LT، زیر 10 ثانیه!

سرانجام تولید سوپراسپرت حماسی مک‌لارن ۷۶۵LT آغاز شده است. سازندهٔ بریتانیایی به این مناسبت طی بیانیه‌ای گفته است که اولین نمونه‌های این ابرماشین در پایان ماه سپتامبر به خریداران تحویل داده خواهد شد. تنها ۷۶۵ دستگاه از این ماشین برای مدل ۲۰۲۰ تولید می‌شود. هرچند آغاز تولید ۷۶۵LT برای طرفداران مک‌لارن خبر خوبی است اما شاید موضوع مهم‌تر پرفورمنس این هیولای بریتانیایی باشد.

زمانی که ۷۶۵LT در ماه مارس معرفی شد، مک‌لارن اعلام کرد شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت آن تنها ۲.۷ ثانیه است و ظرف ۷.۲ ثانیه به سرعت دویست کیلومتر بر ساعت می‌رسد. حال اما در اعلام جدید مک‌لارن، زمان صفر تا دویست کیلومتر خودرو به ۷ ثانیه کاهش یافته است. اما صبر کنید این همهٔ ماجرا نیست. مک‌لارن در بیانیهٔ خود زمان ۴۰۰ متر یا یک‌چهارم مایل سوپراسپرت جدید خود را ۹.۹ ثانیه اعلام کرده است.

معمولاً سوپراسپرت‌سازان زمان رسمی یک‌چهارم مایل محصولات خود را اعلام نمی‌کنند اما تایم زیر ۱۰ ثانیه بسیار چشمگیر بوده و به همین دلیل برای مک‌لارن اهمیت دارد. با توجه به اینکه قبلاً دیده‌ایم مدل استاندارد ۷۲۰S در مسابقات درگ تایمی در حدود ۱۰ ثانیه را به ثبت رسانده است، تعجبی ندارد که ۷۶۵LT بتواند ۴۰۰ متر را زیر ۱۰ ثانیه طی کند.

دلیل چنین پرفورمنس خارق‌العاده‌ای این است که مک‌لارن ضمن کاهش وزن ۷۶۵LT، به قدرت آن‌هم اضافه کرده است. نیروگاه ۴ لیتری V8 توئین توربوی این ماشین حالا ۷۶۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و باید تنها ۱۲۲۹ کیلوگرم وزن را حمل کند. این یعنی در مقایسه با ۷۲۰S، در این مدل جدید ۴۵ اسب بخار به قدرت اضافه و ۶۱ کیلوگرم از وزن کاسته شده است.

البته خیلی‌ها معتقدند که قدرت واقعی ۷۲۰S کمتر از میزان واقعی اعلام شده و بنابراین تا زمانی که یک ۷۶۵LT روی داینو قرار نگیرد ما نمی‌توانیم بفهمیم دقیقاً چند اسب بخار قدرت زیر پوست این سوپراسپرت پنهان شده است هرچند که به این زودی‌ها انتظار دیدن ۷۶۵LT را روی داینو نداریم. مک‌لارن در مرکز خود در شهرک ووکینگ انگلستان به‌صورت دستی ۷۶۵ دستگاهِ این ابرماشین را تولید می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۷ دیدگاه‌ها

  1. رامین

    ۳ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (919 ديدگاه)

    اوه اوه چه درگی بشه 911 turbo S

    موافقم 71
    مخالفم 4
    1. امین

      ۳ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (495 ديدگاه)

      ۹۱۱ رو میزنه و مابین sf90 و ۹۱۱ میشینه (احتمالا)

      موافقم 27
      مخالفم 13
      1. رامین

        ۳ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (919 ديدگاه)

        البته SF90 هیبریدیه و به احتمال زیاد دسته برترو داره

        موافقم 23
        مخالفم 1
      2. علیx76

        ۳ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (1204 ديدگاه)

        پورشه هم اگه GT2 RS رو بیاره خیلی قدر میشه
        چون هم از توربو اس سبک تره و هم قوی تر ، هرچند که محور محرک دوم رو نداره ( که از این نظر مشابه مک لارن و فراری میشه )

        موافقم 17
        مخالفم 1
        1. رامین

          ۳ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (919 ديدگاه)

          البته سری RS پیست محور هست و رقبیاش لامبورگینی اونتادور SVJ و سوپرت اسپرت های پیست محور

          موافقم 7
          مخالفم 3
    2. Reza

      ۳ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (5340 ديدگاه)

      بی صبرانه منتظرم

      موافقم 7
      مخالفم 0
    3. M.A.S

      ۳ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (816 ديدگاه)

      فک کنم 9.8 بزنه
      خیلی خیلی خیلی خیلی غوله
      نمیدونم چرا با اینکه طرفدار مک لارن نیستم ولی اینو اینقد دوس دارم
      فیسش از 720S خیلی بهتره با دم کشیدش
      تایمشم که میبینیم چیه
      چشاشو نیگا چه خشنه
      به نظرم بهتره مهمترین ضعف 720S تو این برطرف شده باشه یعنی صدا
      امیدوارم دیگه صدای جاروبرقی نده و یه صدای توپ داشته باشه
      چرا من نباید یکی از اینا داشته باشم؟؟؟

      موافقم 24
      مخالفم 0
    4. Mazda3

      ۳ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (295 ديدگاه)

      با وزن خیلی سبک تر و قدرت بیشتر نمیشه راحت قضاوت کرد مگر نسخه های rs باشن که سبک تر و دیفرانسیل عقب اون وقت تازه رقابت هیجان انگیز میشه

      موافقم 5
      مخالفم 0
  2. علی

    ۳ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (7 ديدگاه)

    سیاهش خیلی قشنگه

    موافقم 34
    مخالفم 1
  3. NISSAN GTR SOLTAN

    ۳ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (187 ديدگاه)

    به به حالا جالب شد
    مثل اینکه تاج روی سر 911 عمر زیادی نداره
    نمای عقب خودرو بسیار زیباست

    موافقم 48
    مخالفم 6
    1. OMID

      ۳ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2172 ديدگاه)

      به هر حال توربو اس رقیب این نیست

      موافقم 22
      مخالفم 20
    2. Maserati-mc20

      ۳ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      کلا تاح رو سر هیشکی خیلی عمر نداره

      موافقم 37
      مخالفم 3
      1. Great British

        ۴ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (1124 ديدگاه)

        اتفاقا تاج رو سر مکلارن 720 اس 3 سال بود :)

        موافقم 9
        مخالفم 4
  4. nikzad

    ۳ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (282 ديدگاه)

    یکی از زیبا ترین و قوی ترین خودرو ها توی سگمنت خودش هست و ۹.۹ثانیه واقعا عدد هیجان انگیزی هست ولی باید ببینیم با توربو اس چی کار میکنه من که فکر میکنم توربو اس رو رد میکنه چه توی رولینگ چه ثابت.من تجربه مجازی این ماشینو داشتم به دلیل دف عقب بودن کنترل ماشین در سرعت های پایین بسیار بسیار سخته و مجبوری پدال گاز رو تا نیمه بگیری مگرنه اسپین میکنه یا فرمان از کنترل خارج میشه چون فرمان بسیار سبکه و تیز و همچنین یه کوه قدرت پشت سرت داری و خیلی سنگینه اما برعکس جلوی ماشین بسیار سبکه و یکی از معایب این ماشین در مدل۷۲۰ همین تقسیم وزن نا متوازن هست اما امیدوارم توی مدل lt این عیب برطرف شده باشه.طراحی و صدای اگزوزش حرف نداره و بی نظیره.

    موافقم 17
    مخالفم 3
    1. Mf1

      ۱۰ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (478 ديدگاه)

      میشه بگی در چه بازی تجربش داشتی این که هنوز به دست خریداران نرسیده چطور شما تجربش کردین

      موافقم 1
      مخالفم 0
  5. (♥️ BENJAMINA (ENGLAND LOVER

    ۳ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (160 ديدگاه)

    مکلارن با 765lt اومده همه رقبا رو به آتش بکشه…?
    عجب رقابتی بشه

    موافقم 27
    مخالفم 8
  6. علی

    ۳ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (7 ديدگاه)

    توی پیست فکر نکنم بتونه سنا رو بزنه
    کاش با سنا درگ بذارن

    موافقم 14
    مخالفم 1
  7. علی

    ۳ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (7 ديدگاه)

    توی پیست فکر نکنم بتونه سنا رو بزنه
    کاش با سنا یه درگ بذاره

    موافقم 7
    مخالفم 3
  8. Sina

    ۳ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    عجب ماشینی و چقدر اون رنگ نقره ای تیره اش قشنگه
    دیگه داره شتاب زیر ۱۰ از یه عدد فضایی به یه عدد قابل دسترسی رسیده.

    موافقم 19
    مخالفم 3
    1. SRT

      ۴ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (607 ديدگاه)

      اون عدد توی سال ۲۰۱۸ با اومدن اس ار تی دیمن به یه عدد قابل دسترسی تبدیل شد❗

      موافقم 5
      مخالفم 2
  9. h!$@\/\/

    ۳ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (946 ديدگاه)

    اووووف
    رخ رو ببین
    پس بلاخره ۹۱۸ رو با کوارتر ۱۰ ثانیه شکست میده…
    و همینطور شیرون رو
    اما هنوزم زورش به p1 و لاف نمیرسه
    p1 موشک انگلیسی
    لافراری، نابودگر ایتالیایی

    موافقم 12
    مخالفم 23
    1. SRT

      ۴ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (607 ديدگاه)

      داداش wtf?
      ۹۱۸ هم پی وان و هم لافراری رو میزنه

      موافقم 8
      مخالفم 3
      1. MASIHA

        ۵ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (946 ديدگاه)

        خود فستست لپس هم مطالبشو گذاشته
        ۹۱۸ و پی ۱ ۹.۸ زدن و لافراری ۹.۷
        گاها البته میگن ۹۱۸ تایم ۱۰ هم زده

        موافقم 2
        مخالفم 3
  10. ارشیاSVJ

    ۳ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1749 ديدگاه)

    این تو پیست به نظرتون چیکار میکنه؟؟

    موافقم 6
    مخالفم 2
  11. علی

    ۳ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (164 ديدگاه)

    من درباره سلیقه دوستان اطلاعی ندارم ولی به نظرم من شورولت کوروت c8 خیلی زیبا تر از مک لارن هست

    موافقم 10
    مخالفم 55
    1. Maserati-mc20

      ۳ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      کوروت دیگه کوروت سابق نیست

      موافقم 20
      مخالفم 9
    2. z

      ۳ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (256 ديدگاه)

      مکلارن
      کارخونه خییییلی با قدرت و خوبیه
      فقط اطلاعات از توان خودرو هاش میذاره کمتر از مقدار واقعی هست یه نمونه 720 اس 710 اسب بخار اعلام کردن
      این میزان فقط سر چرخ بود قویتر از رقباش مثل فراری 488 پیستا
      در مورد کوروت تا زمانی که رونمایی نشه نمیشه نظری در مورد عملکردش و طراحیش داد به تست نهایی هنوز نرسیده ببینیم در حد رقباش هست یا نه
      مکلارن نمیشه دست کم گرفت همینطور کوروت

      موافقم 5
      مخالفم 1
  12. AMANTE

    ۳ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1855 ديدگاه)

    مشخصات عملکردی ایش جوریه که باید انتظار ثبت زمان های فوق العاده ای در پیست ها رو داشته باشیم.
    بخصوص پیست معروف جهنم سبز که با این مشخصات و عملکردی که مکلارن میگه انتظار میره زیر 7 دقیقه ثبت کنه.
    شاید رکورد اوراکان پرفورمانته رو بتونه بزنه.

    موافقم 14
    مخالفم 3
    1. OMID

      ۳ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2172 ديدگاه)

      والا با این مشخصات انتظار می‌ره تایم svj هم بزنه

      موافقم 14
      مخالفم 4
      1. Sina

        ۳ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (2427 ديدگاه)

        احتمال زیاد GT2 رو میزنه ولی SVJ رو فکر نکنم

        موافقم 7
        مخالفم 14
  13. joojoo

    ۳ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (272 ديدگاه)

    لامبورگینی پس کی میخواد جانشین آونتادور رو معرفی کنه….حالا اینقدر لفتش میده تا رکورد نوربرگرینگم ازش بگیرن….نسل بعدی GT2RS حتما اینکارو میکنه….فراری هم با SF90 همینطوریش داره شاخ و شونه میکشه….مکلارنم که با همچین اعدادی داره رجز میخونه….یه چیزی که بعد شیرون سوپراسپورت، پرشتاب ترین خودروی جاده ای تا 300 تا باشه و رکورد دار نوربرگرینگ واسه حداقل 3-4 سال…..با تاپ اسپیدی بیشتر از 230 مایل بر ساعت……چیزی که حداقل واسه ی 8 سال بنچمارک سوپراسپورتا باشه….همونطوری که اونتادور بود.من که خیلی منتظرم…

    موافقم 12
    مخالفم 1
    1. سورنا

      ۴ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (1055 ديدگاه)

      داداش حالا چخد صدم ثانیه اصلا بگیم یکی دوثانیه اینور اونور چه فرقی میکنه ؟ لامبو لامصب واسم مهم نیست حتی ١٠ ثانیه ضعیفتر باشه عوضش چیزایی داره که به کل خودروسازیا میرزه …
      شاید تا وقتی از نزدیک ندیده بودم و اجاره و سوار نشده بودم میگفتم اره مهمه این چیزا ولی کافیه یه بار سوار بشی دیگه هیچ خودرویی رو دوس نداری به جز لامبو :)

      موافقم 4
      مخالفم 0
  14. OMID

    ۳ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    عالیه و بسیار زیبا
    مطمئنم از 9.9 هم بهتر میزنه چون کمپانی ها معمولا تایم هارو بیشتر میگن
    رنگ نارنجی خودش هم بسیار بهش میاد
    اون عکس آخر که مشکیه از نمای جلو هم بسیار خشن و زهر دار به نظر میاد

    موافقم 12
    مخالفم 1
  15. Hamed

    ۳ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (212 ديدگاه)

    این ماشین قطعا گردن کلفت کلاس خودشه ولی خیلی صورت خوشی نداره یه کمپانی با اعتبار مک لارن با چندین عنوان قهرمانی F1 بیاد تو معرفی ماشینش بحث تایم درگ رو بکشه وسط یعنی برای یه ماشین 300 هزار پوندی و کسی که پول اینو میده درگ تایم از همه چیز مهمتر شده؟

    موافقم 2
    مخالفم 10
    1. Infinite

      ۳ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (452 ديدگاه)

      من فکر نمی‌کنم اشکالی داشته باشه. به هر حال 720 از بزرگان درگ بوده و هست. حالا مک‌لارن اومده و دست روی نقطه قوت مدل قوی‌تر 720 گذاشته. قطعا جنگ نفس‌گیری با Turbo S و F8 Tributo خواهد داشت و احتمالا پیروز هم خواهد شد.

      موافقم 9
      مخالفم 1
  16. مهدی

    ۳ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1594 ديدگاه)

    با توجه به سابقه فکر میکنم اگر نسخه پیست محور f8 بیاد این ماشین باز هم بره تو حاشیه . به نظر من محصولات فراری تو هر کلاس یک گرید بالاتر از بقیه هستن

    موافقم 11
    مخالفم 15
    1. Hamidreza

      ۳ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2444 ديدگاه)

      چ ربطی داره
      کجا بودید وقتی 720اس با نسخه پیس محور فراری رقابت میکرد!
      کجا بودید!
      همش اینو میگید!
      عه بس کنید چی میخواین! چ ربطی داره! خب الان مثلا کره ها میان ی ماشین لوکس میسازن یکی میاد میگه آره در رقابت با گوست حرفی واسه گفتن نداره و کسی بهش نگاه نمی کنه!
      من عاشق فراریم! اما علاقه بیشتری به مک لارن دارم!
      نیومدم بگم آره این همه رو لوله میکنه و … فقط از نظرات شما هعی … بیخیال
      ی لحظه حس غرور بهم دست داد
      واقعا ماشین خوب و جذابیه!
      بازگشت غول درگ!؟ باید منتظر ماند! ببینیم چی میشه!
      ولی بازم میگم اس یو وی مک لارن این شرکت رو نجات میده! شایدم در فکر ساخت ی اس یو وی باشه و رو نمیکنه! میخواد همه رو غافل گیر کنه شاید!

      موافقم 11
      مخالفم 14
      1. Sina

        ۳ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (2427 ديدگاه)

        یه چیز عجیب از طراحی مکلارن اینه که اگه یه تولید کننده انبوه خودرو بود ، قطعا زبان طراحی زیبایی داشت
        چراغی که رو P1 بود شکل علامت خود مکلارن بود روی یه سدان تصور کنید‌. واقعا زیبا میشه
        روی هر چیزی میتونن ازش استفاده کنن چه هاچبک و سدان یا اسپرت یا حتی مینی ون
        سبک طراحی قبلی مکلارن قابلیت های بسیار زیادی داشت .
        البته اومدن یه نسخه پیست محور F8 و 911 رقابت رو خیلی جذاب تر میکنه

        موافقم 6
        مخالفم 0
      2. مهدی

        ۳ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (1594 ديدگاه)

        ماذا فازا رفیق؟ اولا اینکه ربط که داره در هر صورت اینها تو یک کلاس هستن دوما اینکه من نظر خودم رو گفتم با توجه به سابقه هر دو شرکت و مقایسه ها و ریویو ها! وگرنه نه من سوار اینا شدم و روندم نه شما اینکه انگلیس به ماشین میسازه و شما اینور دنیا حس غرور بهت دست میده هم نشون میده هنوز از نظر فکری رشد نکردید!

        موافقم 7
        مخالفم 9
  17. Maserati-mc20

    ۳ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2098 ديدگاه)

    مکلارن نشون داد موتور بنزینی مونده تا منسوخ بشه ایوللللل

    موافقم 10
    مخالفم 7
    1. Sina

      ۳ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2427 ديدگاه)

      ۱.۵ لیتر مصرف ۳۰۰ اسب بخار با پلاگین هیبرید، رو سری ۵
      ۳.۰ لیتر ۱۸۰ اسب بخار بدون سیستم هیبرید ، آلودگی ۹۰ گرم اسکای اکتیو ایکس مزدا۳
      موتور شاهکار بنز CLA45 نسل جدید ۴۰۰ اسب بخار با موتور ۲.۵ لیتری
      موتور پورشه ۹۱۱ توربو اس
      اینا تازه گوشه ای از قدرت بنزینیاست.
      اگه پلاگین هیبرید باشن که به اعداد جادویی میرسیم

      موافقم 10
      مخالفم 0
  18. JDM

    ۳ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (307 ديدگاه)

    موقعی که 720 اس اومد من به مک لارن ایمان اوردم
    720 اس با تایم 10.1 هنوزم شاخه(منظورم تایم رسمی)
    صد در صد این بیاد همه رو اپیلاسیون رایگان میکنه

    موافقم 5
    مخالفم 5
  19. SF90 STRADALE

    ۳ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (3898 ديدگاه)

    درگش با SF90 استراداله دیدن داره ?? ??
    مثل اینکه مکلارن اعداد و ارقام خیلی براش مهمه
    مهم تر از همه درگ رو خیلی دوست داره
    مشکلی نیست ؛ اسب سرکش با SF90 استراداله همه چیز رو به مکلارن یاد میده
    هم ۰ تا ۱۰۰
    هم ۰ تا ۲۰۰
    هم ۰ تا ۳۰۰
    هم ۱/۴ مایل
    جنگ وزن رو هم که ببری ، جنگ انجین رو واگذار میکنی
    فراری یعنی انجین قدرتمند و هندلینگ تاپ
    فیبر کربن شاید آخرین گزینه فراری باشه
    چون انجین های معرکه ای میسازه

    موافقم 16
    مخالفم 19
    1. datsun

      ۳ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (3502 ديدگاه)

      مکلارن تا باحال که سال ۲۰۲۰ هست یه موتور دو سیلندر هم طراحی نکرده.

      موافقم 18
      مخالفم 10
      1. SF90 STRADALE

        ۳ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (3898 ديدگاه)

        دوست عزیز
        به نظرم نمیشه یک شبه مثل فراری شد
        وقتی تو wikipedia تاریخچه فراری و ماشین هایی که ساخته و انجین هایی که تولید کرده رو مثلاً با مکلارن مقایسه میکنی و تفاوت ها رو می بینی دیگه احتیاجی نیست متعصبانه نظر بدیم
        آن چیز که عیان است _ چه حاجت به بیان است
        حالا اونا میگن ما بهتریم ؛ ما هم میگیم باشه شما بهترین
        ولی اصل ماجرا رو که نمیشه پنهان کرد و اصالت و برتری رو منکرش بشیم

        موافقم 14
        مخالفم 13
    2. Amir Machine

      ۳ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (1201 ديدگاه)

      من نه طرفدار مک‌لارنم نه فراری اما خدایی چیو با چی مقایسه میکنید؟
      توقع داری مک‌لارن 765 اسبی بنزینی دیفرانسیل عقب بتونه حریف SF90 هیبریدی چهارچرخ محرک 1000 اسبی بشه؟
      فراری با 235 اسب بخار قدرت بیشتر و سه موتور الکتریکی و گشتاور فوری در چرخ‌های جلو معلومه که میتونه سریع‌تر باشه
      رقیب 765LT فقط و فقط نسخۀ پیست محور F8 تریبوتو خواهد بود، SF90 هم باید با اسپیدتیل سرشاخ بشه
      بنظرم بهتره تو رجز خونی کمی منصف‌تر و منطقی‌تر باشید

      موافقم 17
      مخالفم 7
      1. SF90 STRADALE

        ۳ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (3898 ديدگاه)

        اولاً اونا مقایسه های عجیب و غریبی میکنن ایرادی نداره مقایسه های ما مشکل داره ؟؟؟؟
        ثانیاً اینا دوتاشون سوپر اسپرت هستن و گل سرسبد محصولات این دو برند و مقایسه کاملاً درستیه
        ثالثاً آسیاب به نوبت ؛ صبر کنید که نوبت اسپیدتیل هم میشه ولی در آینده
        رابعاً شما جوری حرف زدی انگار طرفدار مکلارنی
        اگه هم نیستی یجوری از مکلارن طرفداری کردی

        موافقم 10
        مخالفم 17
        1. Amir Machine

          ۳ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (1201 ديدگاه)

          والا من همونطور که گفتم علاقه‌ای نه به مک‌لارن دارم نه به فراری، من عشق لامبوام
          ولی در مورد مقایسه
          SF90 رو نمیشه خیلی سوپراسپرت دونست چون با 1000 اسب بخار قدرت تقریباً وارد قلمروی هایپرکارها شده. اینکه 765LT و SF90 هردوتاشون پرچمدار سازنده‌هاشون هستن که نشد دلیل مقایسه
          مثلاً الان اونتادور SVJ هم پرچمدار لامبورگینیه اما آیا میتونه حریف SF90 بشه؟ هرگز (سیان رو حساب نمیکنم چون یه مدل تولید محدود و خیلی گرون‌قیمته که بعیده تو مسابقات درگ ببینیمش، همونطور که تا حالا وننو و سنتناریو رو ندیدیم)
          SF90 با موتور هیبریدی و هزار اسب قدرت کلاً یه سطح بالاتر از 765LT و اونتادور قرار میگیره و اگه بتونه اونا رو شکست بده (که به احتمال زیاد میتونه)، بنظر من کار شاقی نیست

          موافقم 12
          مخالفم 5
        2. ارشیاSVJ

          ۴ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (1749 ديدگاه)

          موضوع همینه
          تو داری sf90 رو سوپراسپرت به حساب میاری در حالی که هایپر کاره!!!!

          موافقم 6
          مخالفم 2
        3. h!$@\/\/

          ۴ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (946 ديدگاه)

          ارشیا جان خود فراری میگه sf90 سوپر اسپرته!

          موافقم 6
          مخالفم 2
        4. (♥️ BENJAMINA (ENGLAND LOVER

          ۴ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (160 ديدگاه)

          ایمان چرا هی جوش میاری؟چرا با طرفدارای مکلارن مشکل داری؟با ران دنیس مشکل داری،با مایک فلویت مشکل داری با انگلیس مشکل داری با هرکی که حتی از دیدن مکلارن خوشحال میشه مشکل داری و….. .چرا اینطوری میکنی اخه!
          اینقد با همه مشکل نداشته باش،هم ما برا فراری و طرفداراش احترام قائلیم،هم واسه مکلارن و طرفدراش.چیه هی دعوا میکنی.
          ایمان ما خیلی میخایمت،ولی هر از چند گاهی یه دفه همه چیو میزنی به هم.تازه دوستانه هم که با هم حرف زدیم که….!

          مقایسه ۷۶۵ال‌تی‌ هم از بیخ غلطه.هیشکی نمیاد این دوتارو مقایسه کنه.شاید رقابتشون صرفا کمی جالب باشه،ولی به کل اشتباهه.یه خودروی هیبریدی ۱۰۰۰ اسب چهار چرخ متحرک رو چه به یه ماشین ۷۵۵ اسبی دف عقب؟

          موافقم 3
          مخالفم 0
      2. MASIHA

        ۴ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (946 ديدگاه)

        مقایسه هایپر کار با سوپر اسپرت غلطه بنظر من
        sf90 با اون همه ابهت فقط یه سوپر اسپرت قدرتمنده
        همین
        اگه کسی قرار باشه اسپیدتیل رو شکست بده و رقیبش باشه، بیشک جانشین لافراری هست……….

        موافقم 8
        مخالفم 5
        1. SF90 STRADALE

          ۴ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (3898 ديدگاه)

          درود جناب مسیحا
          از سبک طرفداریتون خوشم اومده
          دارم مطمئن میشم اگه یک روزی من تو سایت نباشم شما جواب همه فن های مکلارن رو میدی و هیچوقت کم نمیاری و عقب نشینی نمیکنی
          فراری مرزهای سوپر اسپرت رو جابجا کرده و همه افتادن تو خودشون و گیج شدن که مگه میشه عملکردی در حد هایپر کارها داشته باشه !!!!

          موافقم 7
          مخالفم 9
        2. h!$@\/\/

          ۴ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (946 ديدگاه)

          شما اختیار داری❤

          موافقم 3
          مخالفم 0
  20. Omid622

    ۳ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (39 ديدگاه)

    تناسب بدنه خارجی این ماشین چه رخ جلو چه نمای کناری و چه عقبش واقعا عالیه بخصوص اون عقبش با ۴ لوله اگزور

    موافقم 6
    مخالفم 0
  21. Mf1

    ۴ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (478 ديدگاه)

    خوبه اگه تو ایرانم این کارها انجام بدن خیلی خوبه که بگن قدرت فلان ماشین ۱۰۰ اسب بخاره ولی دراصل بیشتر از ۱۰۰ اسب باشه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  22. Mf1

    ۴ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (478 ديدگاه)

    فراری sf90 درسته ۱۰۰۰ اسب قدرت داره ولی بعیده که بتونه مکلارن ۷۶۵lt تو پیست شکست بده

    موافقم 2
    مخالفم 9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا