مک لارن

تیزر مک لارن 570LT بازنگری شده، خبری در راه است؟!

مک لارن تیزری از نسخه به‌روز شده ۵۷۰LT را منتشر کرده است. این خودرو خشن‌ترین مدل در خانواده سری اسپورت خودروساز بریتانیایی محسوب می‌شود.


در این ویدئوی کوتاه نمایی از بخش عقب به‌روز شده ۵۷۰LT دیده می‌شود. در این تیزر خروجی‌های اگزوزی که از هر گوشه دیفیوزر بیرون زده بودند دیده نمی‌شود و به نظر می‌رسد این خروجی‌های اگزوز در مکانی مشابه با نمونه ۶۷۵LT قرار گرفته‌اند.

همچنین در تیزر می‌توانیم دیفیوزر عقب فیبر کربنی بزرگ‌تر و باله آئرودینامیکی پشت چرخ‌های عقب را نیز ببینیم. شایان ذکر است خریداران مشتاق می‌توانند علاقه خود برای خرید این خودرو را در وب‌سایت مک لارن ثبت کنند. همچنین گفته شده این نسخه تمرکز بیشتری روی پرفورمنس بالا خواهد داشت.

مک لارن می‌گوید:

خود را برای آن لحظه آماده کنید. تمرکز همیشگی، آدرنالین خالص… این یک لحظه خاص برای هل دادن خود به لبه است.

هنوز مشخص نیست که این خودرو چه تغییراتی خواهد داشت اما انتظار می‌رود قدرت پیشرانه به مرز ۶۰۰ اسب بخار برسد. شاید هم از نامی همچون ۵۹۵LT یا ۵۸۵LT استفاده شود.

علاوه بر تغییراتی که در پیشرانه صورت می‌گیرد انتظار داریم این خودرو از قطعات سبک‌وزن جدید به منظور بهینه‌سازی حداکثری داون فورس سود ببرد. همچنین سیستم تعلیق و ترمز این خودرو نیز به منظور اطمینان از بهترین تجربه رانندگی بازنگری خواهند شد.

منتظر اخبار بیشتر از محصول به‌روز شده مک لارن در آینده باشید…

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Bilbo

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (516 ديدگاه)

    عاشق فرم چراغ های جلو و عقب و نمای جانبی مک لارن هام… عالین… عالی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا