مک لارن

رکورد 400 متر خیره‌کننده مک لارن 765LT

درست در زمانی که همه می‌دانند محصولات مک لارن در درگ آتش به پا می‌کنند این ۷۶۵LT است که عملکردی باورنکردنی را به نمایش می‌گذارد. بروکس ویزبلت که در کانال درگ تایمز فعالیت می‌کند با خودروهای پرفورمنس بیگانه نیست. او پیش از این محصولاتی همچون پورشه تایکان توربو S، فراری F8 تریبوتو، تسلا مدل S، بوگاتی شیرون و… را روانه مسابقات درگ کرده است.

بهترین عملکرد قبلی او در ۴۰۰ متر با خودروی ۷۲۰S بوده که زمان ۹.۷۶ ثانیه و سرعت ۲۳۲ کیلومتر در ساعت را ثبت کرده است. البته او توانسته با ۷۶۵LT رکورد خود را بهبود بخشد. این هیولا که به لاستیک‌های پیرلی پی زیرو خیابانی مجهز بوده توانسته رکورد ۴۰۰ متر ۹.۴۱ ثانیه‌ای و سرعت ۲۴۱.۴ کیلومتر در ساعتی را بر جای بگذارد.

او سپس لاستیک‌های ۷۶۵LT را با نمونه جاده‌ای تویو R888R تعویض نموده تا عملکرد بهتری را تجربه کند. سریع‌ترین رکورد او به ۹.۳۳ ثانیه و سرعت ۲۴۲.۸ کیلومتر در ساعت رسیده که البته فقط برای یک‌بار ثبت نشده و چندین بار دیگر نیز در همین حدود بر جای گذاشته است. این اعداد نشان می‌دهند که ۷۶۵LT یکی از پرشتاب‌ترین خودروهای تاریخ محسوب می‌شود.

برای مقایسه بد نیست بدانید داج دیمن در صورت استفاده از لاستیک‌های نیتو درگ رکورد ۹.۶۵ ثانیه و سرعت ۲۲۵ کیلومتر در ساعت را ثبت می‌کند. برخی مالکان به رکورد زیر ۹.۶ ثانیه نیز دست یافته‌اند اما بازهم اندکی کندتر از رکورد مک لارن با لاستیک‌های افترمارکت می‌باشد.

اگرچه همه می‌گویند جمله “رکوردها برای شکسته شدن هستند” کلیشه شده اما قبلاً هم می‌دانستیم خودروهای معدودی می‌توانند یارای رقابت با ۷۶۵LT را داشته باشند. آسپارک Owl با لاستیک‌های مسابقه‌ای شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۱.۶ ثانیه‌ای داشته و ریماک C-Two نیز شتاب ۱.۸۵ ثانیه‌ای را با لاستیک‌های خیابانی ثبت می‌کند.

البته فراموش نکنید تسلا مدل S پلاد با سه پیشرانه و شتاب زیر ۲ ثانیه نیز در راه است. پینین فارینا باتیستا و لوتوس اویجا نیز به دنبال رکوردهای جدید در درگ هستند. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۷۶۵LT نیز برابر با ۲.۱ ثانیه است که برای خودرویی درون‌سوز عملکردی استثنایی محسوب می‌شود.

یوتیوب:

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶۳ دیدگاه‌ها

  1. Shirko

    ۳۰ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (252 ديدگاه)

    شتاب صفر تا صد ۲.۱ ثانیه !!!!!!! واقعا باور نکردنیه .

    موافقم 16
    مخالفم 0
    1. Reza

      ۳۰ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (5340 ديدگاه)

      شتاب ۹.۳۳ دیگه خواهشاً طرفدارای دیمن تو خط راست ادعای پادشاهی نکنن. همین خط راست بود که اونم از دست دادن ???

      موافقم 14
      مخالفم 6
      1. RoadRunner

        ۳۰ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        دیمن همیشه پادشاه کلاس خودش هست و خواهد بود، مقایسه ی دو ماشین بی ربط به هم، مثل دیمن و 765 LT اینقدر خنده دار و مضحکه که اصلا نباید بحثشو مطرح کرد
        .

        موافقم 12
        مخالفم 7
      2. $Ãbţìň$

        ۳۰ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        بازم ضد آمریکایی ها…..

        موافقم 7
        مخالفم 5
        1. RoadRunner

          ۳۰ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          مشکل این عزیز دلمون با ماشین های امریکایی به 6 آپریل 1917 و مخصوصا 7 دسامبر سال 1941 و آن مشت محکمی که از آن سوی اقیانوس اطلس به صورت آلمان کوبیده شد برمیگرده ??????

          موافقم 10
          مخالفم 4
      3. M.A.S

        ۳۰ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (816 ديدگاه)

        اقای رضا نمیدونم مشکل شما با دیمن چیه همیشه نه تنها دیمن بلکه کلا داجو هیت میکنین
        از زمان معرفی دیمن فک کنم 3 سال و نیم گذشته خب طبیعیه که بالاخره یکی باید رکوردشو بزنه
        به هرحال اگه این درگم مث درگای قبلی درگ تایمز فیلم هندی نباشه من به طرفدارای مک لارن تبریک میگم
        پادشاه جدید چهارصد متر

        موافقم 7
        مخالفم 3
      4. R@m!n

        ۳۰ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (540 ديدگاه)

        قیمت و تکنولوژی بزار کنار هم بعد مقایسه کن

        موافقم 3
        مخالفم 2
        1. Hadi

          ۳۰ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (2200 ديدگاه)

          عجب رکوردی زده دمش گرم ?
          با این رکورد درگش با 911 turbo s دیدنی میشه……

          موافقم 4
          مخالفم 0
      5. akrh78

        ۳۰ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (1358 ديدگاه)

        دفعه دیگه خواستی هیت کنی یادت باشه که دیمن با 2 تن وزن و پلتفرم 15 ساله و کمترین حد سیستم الکترونیکی این کارو کرده
        رانندگیش هم کار هرکسی نیست

        موافقم 4
        مخالفم 3
      6. Reza

        ۳۰ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (5340 ديدگاه)

        در جواب RoadRunner که بحث رو به تاریخ کشوند.????

        https://images.app.goo.gl/jUxAxZnDYaofXvgC7

        موافقم 3
        مخالفم 0
      7. SRT

        ۲ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (607 ديدگاه)

        در جواب رضا ک چیزی نباید گفت،انتظار بیشتری از ایشون نمی‌رفت،
        اما یکی از دوستامون به اسم اس اف نود استرادله بود ک میگفت هیچ ماشینی نمیتونه سریع تر از فراری اس اف باشه،کجایی داداش؟؟

        موافقم 1
        مخالفم 0
      8. M.K karimi

        ۴ مهر ۱۴۰۰
        سوابق: (860 ديدگاه)

        گل من هر وقت مک لارن تونست با پلتفرم 15 سال پیش و 2 تن وزن و 80000 دلار قیمت ماشینی بسازه که خط مستقیمو تو 9.6 بزنه دوباره بیاید مدعی پادشاهی خط مستیق بشید!!!

        موافقم 1
        مخالفم 0
    2. سهند

      ۳۰ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (662 ديدگاه)

      اگر پورشه ۹۱۱ توربو s با همین لاستیک ها و در این پیست درگ دهد از این سریعتر خواهد بود.

      یک سوال: بهترین تایم درگ فراری f8 چقدر است؟
      بهترین تایم درگ 488 پیستا چقدره؟

      موافقم 3
      مخالفم 7
      1. Hamid

        ۳۰ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (2444 ديدگاه)

        جایزه حق گو ترین کاربر سایت هم تعلق میگیره به شما سهند عزیز!
        موندم چطور به این نتیجه رسیدی که ۹۱۱ دو دیفرانسیل می‌تونه تو پیست درگ بهتر از ۷۶۵ ال تی عمل کنه! عزیز طرفداران مک لارن احمق نیستند …!
        در ضمن هر کاری کنی ۴۸۸ پیستا از مک لارن ۷۲۰اس توی درگ میخوره اما تو پیست عموما سریع تره!

        موافقم 3
        مخالفم 0
    3. یانکی

      ۳۰ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      باز هم این متقلب پیداش شد.یعنی با افزایش 50 اسب این اختلاف به دست اومده.اینجا چند نکته هستش که باید بگم.1.رکورد 400متر همچنان دست داج دیمون هستش به صورت رسمی و اگر مکلارن توان شکستن این رکورد رو داره پس چرا این کار رو به صورت رسمی انجام نمیده تا یه افتخار بزرگ نصیبش بشه.2.ماشین مورد نظر تو درگهاش با لاستیکهای فابریکش اونم تو پیست مخصوص درگ هیچ هرزگردی ازش دیده نمیشه که بخواد با لاستیک چسبنده تر جبرانش کنه.3.بارها دیدید که دیمون رو با لاستیکهای اختصاصی درگ هم بردن تو پیست ولی تایمش فرقی نکرده چونکه با لاستیکهای فابریک و مخصوص خودش به حد نهایی چسبندگی رسیده و تغییر لاستیک برا جبران هرز گردی که وجود نداره احمقانست.این یارو یا تایمهاش دست کاری شدست یا ماشینش تقویت شده.برید درگهای قدیمیش رو ببینید 720تقویت شده هم میاره ولی با اینکه کلی تقویت شده باز هم همچین تایمی ثبت نمیکنه.در آخر چند ساله یه عده روز و شب دارن حرص میخورن یکی پیدا بشه رکورد دیمون رو بزنه.گیریم رکورد اینو بزنن چلنجر درگ پک رو کجای دلتون میزارید

      موافقم 3
      مخالفم 7
      1. مازیار

        ۳۰ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (2478 ديدگاه)

        ای بابا
        خوب رکوردش رو زد دیگه
        رکورد اینو هم میزنن
        به نوردشلیف نگاه نکردی؟
        همون جمله کلیشه ای
        رکوردها برای شکسته شدن …
        زندگی ادامه داره
        فعلا دور دور مک لارنه همون طور که قبلا دور یکی دیگه بود و بعدا هم سومی خواهد اومد

        موافقم 6
        مخالفم 1
      2. OMID

        ۳۰ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (2172 ديدگاه)

        حتی توی دنده دو هم هرزگردی داشت با لاستیک استوک
        هیچ جوره نمیشه زد زیرش دیگه

        موافقم 3
        مخالفم 0
    4. R

      ۱ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1025 ديدگاه)

      0-96 km/h

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. Moein

    ۳۰ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (894 ديدگاه)

    عملکردش واقعا تحسین برانگیزه
    به شدت منتظر کل کلش با sf90 هستم???

    موافقم 9
    مخالفم 0
  3. M.A.S

    ۳۰ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (816 ديدگاه)

    چرا با تایر رادیال تایمش فقط یک دهم ثانیه بهتر شد
    دوباره ماجراهای درگ تایمز شروع شد

    موافقم 3
    مخالفم 2
    1. OMID

      ۳۰ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (2172 ديدگاه)

      پس چه قدر بهتر بشه ؟
      پنج ثانیه خوبه ؟
      همین یک دهم ثانیه خیلیه توی درگ

      موافقم 3
      مخالفم 0
      1. M.A.S

        ۳۰ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (816 ديدگاه)

        معمولا حدود 0.3 یا 0.4 ثانیه تاثیر میزاره تا جایی که اطلاعاتم قد میده
        مثلا 720 با تایر رادیال درگ تایم حدود9.7 و با تایر استوک حدود 10 داره و مثلا هلکت هم با تایر استوک تایم 10.6 یا 10.7 و با درگ رادیال حدود 10.2 داره
        البته من اطلاعاتم همینقدر قد میده شما بهتر میدونید

        موافقم 3
        مخالفم 1
        1. OMID

          ۳۰ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (2172 ديدگاه)

          لانچ کنترل می‌تونه تأثیر لاستیک رو کاهش بده

          موافقم 1
          مخالفم 0
    2. ارشیاsvj

      ۳۰ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (1749 ديدگاه)

      درگ تایمز کلا به درگ های اعتمادی نیست ولی شما دیگه نمکشو زیاد کردی.
      کپسول نیتروژن که نیست.
      تایر هستش

      موافقم 4
      مخالفم 1
  4. !!!!!!!!MOHAMMAD HOSSEIN!!!!!!!!

    ۳۰ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (335 ديدگاه)

    یا خدا!!!
    خیلیییییییییییییییییی خفنه!!!!!!!!!!!??????????

    موافقم 3
    مخالفم 0
  5. RoadRunner

    ۳۰ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    شتاب صفر تا 96 دو ثانیه ای واسه ماشین RWD واقعا شاهکار و حتی ترسناک محسوب میشه.
    .
    این ماشین به نظرم لذت بخش ترین و هیجان انگیز ترین و چابک ترین ماشینی هست که در بازه ی قیمتی زیر 500 هزار دلار میشه خرید، دینامیک و لذت رانندگیش توسط همه ی مجلات ستوده شده و ازش به شدت تعریف کردن.
    .
    با این حال فقط مناسب پیست و رانندگی در مسیرهای مخصوصه، بعدشم بذاری پارکینگ درشو قفل کنی تا هفته و ماه بعد، ارتفاعش از سطح زمین بسیار اندکه و سیستم صوتی و تهویه کابین و … هم حذف شده
    .

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. akrh78

      ۳۰ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (1358 ديدگاه)

      البته این شتاب با رول اوت هست که چند دهم کمتر از واقعیته

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. Great_British

      ۳۰ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (1126 ديدگاه)

      RoadRunner دوست عزیزم
      شما موقع خرید 765 ال تی اگر متعصب وزن نباشی میتونی بدون هیچ هزینه اضافی سیستم صوتی با 4 باند حرفه ای و سیستم تهویه و تنظیم ارتفاع مناسب شهری رو سفارش بدی و بجای اینکه بذاریش توی پارکینگ درشو قفل کنی بیاریش بیرون و لذت ببری از این هیولا

      موافقم 4
      مخالفم 0
  6. مهدی

    ۳۰ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    محشرههههههههههههههههههههههههه عالی یه عجوبس این ماشین

    موافقم 3
    مخالفم 0
  7. ( BENJAMIN-A (ENGLAND LOVER

    ۳۰ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (160 ديدگاه)

    خیلی کم ماشینایی هستن که بتونن باهاش رقابت کنن.بجز هایپر کار های الکتریکی بنظرم فقط sf90 بتونه باهاش رقابت کنه.
    انتظارشو نداشتم ۹.۳ بزنه!!!فکر میکردم تهش بتوهه ۹.۵ بزنه.واقعا شوکه شدم
    چی ساختی مکلارن?

    موافقم 7
    مخالفم 0
    1. ?porsche?

      ۳۰ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (749 ديدگاه)

      بعد شاهزاده ۹۱۱ و sf90 اینم خیلی سریعه

      موافقم 1
      مخالفم 3
  8. SF90 STRADALE

    ۳۰ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (3895 ديدگاه)

    بی صبرانه منتظر درگ این هیولا با SF90 استراداله هستم
    کدام یک برنده این درگ هیجانی خواهد بود ؟؟؟؟
    SF90 استراداله : ????
    765LT : ????

    موافقم 11
    مخالفم 6
    1. سهند

      ۳۰ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (662 ديدگاه)

      قطعا sf90
      متاسفانه نمیتوانم لایک دهم

      موافقم 4
      مخالفم 6
    2. فقط انگلستان

      ۳۰ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (1045 ديدگاه)

      ایمان جان نسبت قدرت به وزن هر دوتاشون تقریبا برابره باید ببینیم کدام شرکت از دیگر فاکتورهای موثر استفاده بهتری می کنه
      به نظر من مکلارن برنده خواهد بود
      درگ جالبی میشه.

      موافقم 3
      مخالفم 3
      1. SF90 STRADALE

        ۳۰ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (3895 ديدگاه)

        دوست عزیز
        روی کاغذ ، برتری کاملاً با SF90 استراداله هست
        ولی در واقعیت اوضاع خیلی متفاوته
        اگه فراری این درگ حیثیتی رو به مکلارن واگذار کنه باید راه مکلارن رو پیش بگیره ، راهی که مکلارن استاد کلاسش هست ( رژیم لاغری _ جنگ وزن )
        ولی به شخصه فکر نمی کنم 765LT حریف SF90 استراداله بشه

        موافقم 7
        مخالفم 0
        1. فقط انگلستان

          ۳۰ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (1045 ديدگاه)

          765LT کلا با SF90 فرق می کنه
          SF90 ماشینی هست که برای استفاده روزمره هم خوبه ولی 765LT فقط به درد پیست می خوره
          ولی کار این مدل فراری فرق می کنه اومده به جای کاهش وزن قدرت ماشین رو افزایش داده طوری که همه چیز سر جای خودش هست مثل 720S
          من خودم به شخصه از ماشینی که برای پیست تولید شده اصلا خوشم نمیاد.

          موافقم 3
          مخالفم 1
        2. Farzad

          ۳۰ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (2568 ديدگاه)

          اما ایمان به نظرم فراری هیچ وقت وزن رو فدای آیرودینامیک بیشتر نمیکنه چون با پرستیژش جور درنمیاد در همین استراداله تکنولوژی هاییه که تو ماشین های رقیب وجود نداره . ( درواقع من فکر میکنم زمان درگ اصلا واسه فراری بی اهمیته )

          موافقم 3
          مخالفم 2
        3. MASIHA

          ۱ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (946 ديدگاه)

          فرزاد جان همیشه همین بوده
          جدا از فوق العاده بودن توانمندی های فنی خودرو های یه شرکت
          توجه به اصالت و پرستیژ هم مهمه.فراری صد سال تجربه پشت سرشه
          مکلارن هم که قدرت خودرو هاش رو میبینیم
          هردو عالی
          بنظر من فراری بهتر.

          موافقم 3
          مخالفم 0
    3. akrh78

      ۳۰ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (1358 ديدگاه)

      خدا کنه بیاد در واقعیت هم یه چیزی ببینیم ازش یه سال و نیمه هی میگین وایسین sf90 بیاد
      شرکتای دیگه یه نسل عوض کردن هنوز sf90 نیومده حساب بقیه رو برسه ?
      کم کم دومین سالگرد معرفیش رو جشن میگیرن

      موافقم 3
      مخالفم 0
      1. SF90 STRADALE

        ۳۰ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (3895 ديدگاه)

        تحویلش خیلی وقته شروع شده ولی صاحبان محتاطی داره احتمالاً
        شاید با اولین تخته گاز خودشون و ماشین رو به فنا بدن
        یاد جریان ماشین های کرایه ای جزیره کیش افتادم
        پراید سواران وطنی ( یکیشون خودم ) میرن اونجا یه پولی میدن کامارو و موستانگ و …. کرایه میکنن بعدش با اولین گاز دادن میرن وسط گاردریل و جدول
        ???? ????

        موافقم 3
        مخالفم 1
        1. akrh78

          ۳۰ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (1358 ديدگاه)

          عجیبه خیلی بی بخارن جفا هست در حق ماشین
          همین اقا کلا یه هفته نیست ماشینش رو تحویل گرفته فوری داد یه روکش محافظتی کشیدن رو بدنه و رفت تو پیست
          الانم داره تیکه تیکه از ماشینش جدا میکنه ببینه چقد میتدنه وزنش رو کم کنه
          در یکی از اقداماتش دوتا تیکه پلاستیکی اندازه کف دست فک کنم از توی صندق جلو جدا کرده و یه پوند وزن کم کرده ??

          موافقم 3
          مخالفم 1
    4. Farzad

      ۳۰ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      فراری همین چیزاش جذابه ، صفر تا صد sf90 رو ۲.۵ ثانیه اعلام کردن ، اما ۲.۳ باهاش زدن مطمئنا حتی بهتر از اینام میتونه فقط باید راننده ی اهل دلی داشته باشه .

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. SF90 STRADALE

        ۳۰ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (3895 ديدگاه)

        اعداد و ارقامی که SF90 استراداله ، غیر رسمی ثبت کرده ??
        Estimated acceleration figures for the Ferrari SF90 Stradale
        0-100 (km/h 2.3 sec (2.1 roll-out
        0-160 km/h 4.2 sec
        0-200 km/h 6.4 sec
        0-300 km/h 14.8 sec
        1/4 mile 9.7 @ 154 mph
        البته ثبت این اعداد خیلی سخته و به قول شما باید راننده ماهری باشه تا به این اعداد برسه

        موافقم 3
        مخالفم 0
    5. SRT

      ۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (607 ديدگاه)

      قطعا مکلارن میزنه

      موافقم 1
      مخالفم 0
  9. R@m!n

    ۳۰ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (540 ديدگاه)

    عجب غولیه لامصب

    موافقم 3
    مخالفم 0
  10. مهدی

    ۳۰ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1593 ديدگاه)

    واقعا پرفورمنس عالی داره اما خب باید بره رو داینو ببینین واقعا چند اسب بخار داره چون معمولا مک‌لارن قدرت اعلامی رو خیلی کمتر میگه

    موافقم 3
    مخالفم 2
    1. Great_British

      ۳۰ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (1126 ديدگاه)

      از سه سال و نیم پیش تا الان دهن ما رو مورد عنایت قرار دادی ینی زیر تمام مطالب مکلارن فقط همینو میگی…
      باور کن قدرت همه خودرو ها روی فلایویل بیشتر از حد اعلامیه
      بجای این صحبت ها لذت ببر و بهونه نیار

      موافقم 3
      مخالفم 1
      1. مهدی

        ۱ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (1593 ديدگاه)

        دوست عزیز شما احتمالا چیزی از خودرو سر در نمیاری . قدرت اعلامی خودروسازها روی فلایویل هست اما مثلا مک‌لارن ۷۲۰ روی چرخ حدود همین ۷۲۰ قدرت رو داده یعنی با توجه به میانگین ۲۰ درصد اتلاف انرژی سیستم انتقال قدرت همون مک‌لارن ۷۲۰ هم بالای ۸۰۰ اسب قدرت داره احیانا اگر سواد دارید تست های داینو این خودرو رو از تو نت ببینید . ما مثل شما نیستیم که بشینیم پا عکسها لذت ببریم دنیا دنیای علم و تکنولوژیه مثل غارنشین ها نظر ندید لطفا

        موافقم 1
        مخالفم 3
    2. RezaRs

      ۱ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1613 ديدگاه)

      میفهمی روی فلایویل رو اعلام میکنند یا نه

      موافقم 3
      مخالفم 0
  11. ارشیاsvj

    ۳۰ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1749 ديدگاه)

    چی بگیم؟
    چی میتونیم بگیم!؟
    ?????

    موافقم 1
    مخالفم 0
  12. امیر

    ۳۰ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    بعد از ۳سال بالاخره رکورد دیمن شکسته شد!
    واقعا حیرت انگیزه شتابش
    فقط دیدن کیلومترش میتونه درک کاملی از شتاب فوق العادش بده
    این اخبار جذاب باعث میشه درون سوز ها هم تلاش کنن تا به الکتریکی ها نزدیک بشن و شاید مانع حذفشون بشه!

    موافقم 1
    مخالفم 0
  13. Ramin

    ۳۰ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    پدال…
    دوج در درگ در بهترین حالت 10.4 هست…. نه 9.65…. ????

    اما…. 9.33….. خوبه…..
    خوشم اومد… مکلارن خوب است…

    ولی…
    مشتاقانه منتظر درگ زیر 9 ثانیه S plaid هستم…
    که اون هم به زودی محقق خواهد شد….

    موافقم 1
    مخالفم 3
    1. Mehdi mopar

      ۳۰ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (35 ديدگاه)

      چن تا دیمن داشتی که با این نتیجه رسیدی

      موافقم 3
      مخالفم 1
      1. Ramin

        ۳۰ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (2380 ديدگاه)

        اقای فرزاد

        چرا شما میری نسخه تقویت میاری… ؟؟؟

        اره چرخ های مخصوص
        و تقویت موتور
        بعد میگی 9.57…..

        اگه اون جوریه…

        Tesla model S unpluged S .. Apex

        درگ 400 متر 10 ثانیه تمام….

        اینم نسخه تقویت شده تسلا…

        دیمن حتی نمیتونه مدل s رو شکست بده…
        بعد مدعی رکورد درگ هست… ?

        موافقم 1
        مخالفم 3
        1. SRT

          ۲ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (607 ديدگاه)

          تشکر ویژه ای از رامین عزیز بابت این که هرروز با کامنتاش مقدار سم مورد نیازمون رو تزریق میکنه

          موافقم 3
          مخالفم 0
    2. Farzad

      ۳۰ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      بهترین رکورد چلنجر ۹.۵۷ بوده .

      موافقم 3
      مخالفم 0
  14. MASIHA

    ۳۰ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (946 ديدگاه)

    منتظر رقابتش با رقبا هستیم
    رکورد احساس برانگیزیه تبریک به طرفداران عزیز مکلارن.

    موافقم 4
    مخالفم 0
  15. MOHAMMAD

    ۳۰ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (261 ديدگاه)

    چه غولی ساخته مکلارن
    ولی من به نظر شخصی خودم پورشه ۹۱۱ توربو اس رو بیشتر دوست دارم

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. ?porsche?

      ۳۰ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (749 ديدگاه)

      منم

      موافقم 1
      مخالفم 1
  16. mahdi-abdi

    ۳۰ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (496 ديدگاه)

    رکوردش برگ ریزونه باورم نمیشه

    موافقم 3
    مخالفم 0
  17. Great British

    ۱ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1126 ديدگاه)

    همه میگن زیباترین اثر مکلارن پی وان هست ولی من اول ۷۶۵ رو میپسندم بعد پی وان.
    واقعا زیباست???

    موافقم 3
    مخالفم 0
  18. Mf1

    ۱ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (478 ديدگاه)

    دیمون رکوردش قدیمیه بایستی منتظر نسل جدیش باشیم هرچند که دیمون قیمتش خیلی کمتر از مکلارن هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا