مک لارن

احتمال حضور مک لارن در مسابقات فرمول E

مک لارن ریسینگ امروز توافق حضور در مسابقات قهرمانی فرمول E فیا را امضا کرد. به عنوان بخشی از برنامه‌های این شرکت، توافق‌نامه مذکور به مک لارن اجازه خواهد داد تا گزینه حضور در فرمول E را به عنوان یکی از حداکثر ۱۲ تیم حاضر در فصل ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ این مسابقات بررسی کند.

بخش Gen3 مسابقات قهرمانی تک نفره است که از فصل ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ مسابقات فقط با خودروهای الکتریکی برگزار خواهد شد و خودروهای قوی‌تر و سبک‌تر که دارای زمان شارژ سریع هستند در آن حضور خواهند یافت.

با توجه به تاریخچه درخشان مک لارن در مسابقات و ترکیب آن با برنامه‌های پایدار شدن هرچه بیشتر در آینده، به نظر می‌رسد حضور این برند در مسابقات فرمول E منطقی باشد. بریتانیایی‌ها به مدت چهار فصل تأمین‌کننده باتری Gen2 مسابقات بوده‌اند و این قرارداد در پایان فصل ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد.

زاک براون مدیرعامل مک لارن ریسینگ گفته است:

ما به‌طور دقیقی فرمول E را دنبال می‌کنیم و پیشرفت‌های صورت گرفته و برنامه‌های آتی را مدنظر داریم. فرصت بررسی گزینه ورود به مسابقات به همراه قرارداد موجود درباره تأمین باتری‌ها به ما زمان لازم برای تصمیم‌گیری دراین‌باره را می‌دهد.

هفتمین فصل مسابقات قهرمانی فرمول E فیا با برگزاری مسابقه در ریاض عربستان سعودی آغاز خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Benz

    ۲۴ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    به جای کراس اوور سازی این کارو کردند عالیه باید نسل کراس اوورها منقرض شه هر چند ایران فرغون هم سال بعد از رو ۲۰۰۸ میخواد کراس اوور بسازه

    موافقم 4
    مخالفم 0
  2. Reza mhm

    ۲۴ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (96 ديدگاه)

    به نظرم با مشکلاتی که مک لارن از نظر مالی داره بهتر بود تمرکزش را روی فرمول یک و ایندی کار حفظ می کرد و به سمت فرمول ای نمی رفت
    هر چند بنظرم توانایی این کارو داره

    موافقم 3
    مخالفم 0
  3. !!!!!!!!MOHAMMAD HOSSEIN!!!!!!!!

    ۲۴ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (335 ديدگاه)

    یووووووووووووووووهوووووووووو!!!!!!

    موافقم 3
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا