مک لارن

مک لارن 720S اسپایدر در راه است…

حدود یک سال و نیم از زمان معرفی مک لارن ۷۲۰S در نمایشگاه خودروی ژنو می‌گذرد و این خودروی سوپر اسپورت از آن زمان تا به حال تنها به‌صورت کوپه عرضه شده است.


البته این موضوع می‌تواند در آینده‌ای نزدیک تغییر کند زیرا جدای از گمانه‌زنی‌های متداول دراین‌باره شاهد انتشار چندین طرح مطالعاتی و طراحی از نسخه‌ی اسپایدر ۷۲۰S هستیم. این اسکچ های طراحی ظاهر کامل خودروی موردبحث را نشان می‌دهند.


اگر این خبرها صحیح باشند مک لارن ۷۲۰S اسپایدر از سقف سخت تاشدنی سود خواهد برد و احتمالاً چندین تغییر ظاهری برای متمایز شدن از برادر کوپه‌ی خود خواهد داشت.


همچنین تقویت بدنه‌ی ۷۲۰S اسپایدر به هماهنگی با وضعیت روباز خودرو کمک خواهد کرد. البته این امر باعث اضافه شدن چند کیلویی به وزن خشک ۱۲۸۳ کیلوگرمی ۷۲۰S کوپه خواهد شد. با این وجود تفاوت‌های دو نسخه خیلی چشمگیر نخواهد بود زیرا پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی مک لارن در مدل اسپایدر هم بکار خواهد رفت و همان قدرت ۷۲۰ اسب بخاری و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متری را خواهد داشت.


انتظار می‌رود شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۷۲۰S اسپایدر برابر با ۲.۹ یا ۳ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز کمی پایین‌تر از سقف سرعت ۳۴۱ کیلومتر در ساعتی مدل کوپه باشد.


برخی منابع خبری می‌گویند شاید مک لارن ۷۲۰S اسپایدر سال آینده و احتمالاً در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۹ رونمایی شد اما باید منتظر ماند و دید که این گمانه‌زنی‌ها درست از آب درمی‌آیند یا خیر.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. فريد

    ۱۰ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (507 ديدگاه)

    چی میشد ما هم از اینا داشتیم حاجی؟ ??

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. مزدا

      ۱۰ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (2034 ديدگاه)

      داداش فرید اینا پیش کش من فقط یه بازار باثبات میخوام که بشه نفس کشید
      دو روز پیش تصادف کردم یه اِکسل عوض کردم ۳۰۰ تومن اب خورد حالا صافکاریش خدا میدونه چقد هزینه داره
      ماشین طرف هم چراغ جلو و شبکه و رادیاتور و کاپوتش شد ۲ میلیون خورده ای
      یعنی اصلا نمیصرفه ماشین گردی همون با اتوبوسا بریم و بیایم به صرفه هس

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا