مک لارن

حضور مک لارن 720S در سالن پیرایش MSO!

پس از پیش‌نمایشی که در نمایشگاه ژنو سال جاری صورت گرفت، بخش خودروهای سفارشی مک لارن یا همان MSO از دو نسخه سفارشی و جدید ۷۲۰S پرده‌برداری کرد.


این دو خودرو که ۷۲۰S پاسیفیک و تراک نام دارند از همان سبد محصولات مدل ولوسیتی هستند. مک لارن ۷۲۰S ولوسیتی یاد شده در نمایشگاه ژنو سال پیش حضور پیدا کرده بود.


مدیر بخش MSO آقای انصار علی می‌گوید:

مک لارن ۷۲۰S یک خودروی استثنایی از هر جنبه‌ای بوده اما همیشه راه‌هایی برای شخصی‌سازی و خلاقیت بیشتر وجود داشته و همین جاست که MSO وارد میدان می‌شود. دو نسخه جدید ۷۲۰S مهر تأیید دیگری بر آن است که MSO می‌تواند از هر نظری پاسخگوی نیازها و دید مشتریان باشند.

  • ۷۲۰S تراک تِم


اولین مدل یاد شده توسط مک لارن منچستر سفارش داده شده و دارای رنگ بدنه سفید است. این رنگ سفارشی از خودروهای فرمول ۱ مک لارن در دهه ۸۰ میلادی الهام گرفته شده است. بخش ظاهری خودرو دارای جزئیات دست‌ساز روی کاپوت، درب‌ها، پانل‌های سه‌چهارم عقب بوده و همچنین باید به ترمز هوایی مشکی و همچنین رنگ فرمول ۱ نارنجی تاراکو اشاره کنیم که روی بخش خارجی رینگ‌ها بکار رفته است.

تمامی قطعات بیرونی و داخلی خودرو دارای فینیش ساتین بوده درحالی‌که در کابین نیز از تریم آلکانترا جت بلک با دوخت‌های نارنجی مک لارن سود برده شده است.

  • ۷۲۰S پاسیفیک تِم


این خودرو سفارش مک لارن گلاسکو بوده و از بزرگ‌ترین و عمیق‌ترین اقیانوس دنیا الهام گرفته است. رنگ بدنه‌ی آبی که در خودروهای فرمول ۱ کنونی مک لارن هم بکار رفته از ویژگی‌های شاخص ۷۲۰S پاسیفیک بوده و ورودی‌های هوای روی درب نیز رنگ آبی تیره‌تر استوریل را دارد.


دیگر ویژگی‌ها عبارت‌اند از قطعات فیبر کربنی بکار رفته در سقف، اسپلیتر جلو، ورودی‌های هوا، پوشش آینه‌های جانبی، دیفیوزر عقب، سپر عقب و پوشش پیشرانه.


داخل مک لارن ۷۲۰S پاسیفیک شاهد عناصر و دوخت‌های متضاد آبی‌رنگ و نوار آبی روی غربیلک فرمان خواهید بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. s.h

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (712 ديدگاه)

    الان باز یه عده میان ایرا الکی میگیرند

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مزدا

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (2033 ديدگاه)

      من فقط اومدم یه لکه تو شیشه اش مونده بود اونو تمییز کنم برم??

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. akrh78

      ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (1358 ديدگاه)

      نههههههههههههههه قطعا و حتما 720s و سنا شاااااهکار های طراحی قرن 20 و 21 و 22 و 23 هستن هرکی مخالفه یا حسوده یا بی ذوق یا منه

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا