تلویزیون پداللامبورگینی

خاص ترین اونتادور رودستر با تیونینگ هوبر/ دوبله فارسی

در آخرین روزهای تولید اونتادور، شرکت های تیونینگ فرصت دارند تا نسخه‌های کلکسیونی از این سوپراسپرت دوست‌داشتنی بسازند.

هوبر، یک شرکت سازنده‌ی کیت بدنه در دوبی است که محصولاتی ویژه‌ی لامبورگینی نیز تولید می‌کند. برای اونتادور، ادوات فیبرکربن با نام ERA 001 توسط هوبر تولید شده است.

در بریتانیا تنها دو دستگاه اونتادور بنفش با رنگ ویولا اوفیلیا وجود دارد. مالک یکی از این سوپراسپرت‌های خاص، تصمیم گرفته است اونتادور ۲۰۱۷ رودستر را همراه با کیت بدنه‌ی هوبر شخصی‌سازی کند. ادوات سفارشی خریداری شده از دوبی به انگلستان ارسال شده است تا توسط پرسنل شرکت هوبر در محل مورد نظر مالک، روی اونتادور نصب شوند.

اونتادرو استاندارد، مجهز به پیشرانه‌ی تنفس طبیعی ۶/۵ لیتر با قدرت ۷۰۰ اسب بخار و گشتاور ۶۹۰ نیوتن‌متر است. این مدل، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۲/۹ ثانیه دارد و همراه سیستم دو دیفرانسیل تولید می‌شود. اونتادور رودستر، مجهز به گیربکس اتوماتیک با سرعت تعویض‌ دنده‌ی ۵۰ میلی ثانیه است.

در تست و بررسی انجام شده از اونتادرو مجهز به کیت بدنه‌ی هوبر، کیفیت ساخت ادوات فیبرکربن به خوبی دیده می‌شود. کارشناس سایت اتوتریدر، تصدیق می‌کند که اسکن لیزری بدنه با دقت بسیار بالا انجام شده تا ادوات سفارشی هماهنگ با سطح بدنه باشند. این خودرو از نظر قدرت پیشرانه، ضعیف‌تر از اونتادور S و SVJ است اما توانایی‌های فنی بسیار بالا برای رانندگی اسپرت دارد.

حدود ۱۱ سال از معرفی اونتادور می‌گذرد؛ اما این خودرو همچنان یکی از بهترین سوپراسپرت‌های دنیا باقی مانده است. طی ماه‌های آینده، تولید این مدل برای همیشه پایان خواهد یافت تا پیشرانه‌های تنفس طبیعی ۱۲ سیلندر ساخت لامبورگینی، به تاریخ بپیوندند. پیش‌فروش اونتادور از ابتدای سال ۲۰۲۲ متوقف شده و هم‌اکنون نمونه‌های موجود در نمایندگی‌های لامبورگینی با آستانه قیمت ۵۰۰ هزار دلار فروخته می‌شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. امین

    ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (496 ديدگاه)

    با انداختن دو تا توربو میشه لامبو زنده بمونه؟😂 یه جفت دیفر ۱۱۰۰ اسبی البته با یه طراحی نسبتا متفاوت گیربکس دوکلاچه

    موافقم 9
    مخالفم 4
  2. Jdm باز

    ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1062 ديدگاه)

    خود اونتادور که بینظیره ولی بنظرم جلوپنجره اش با این کیت یکم زشت شده

    موافقم 20
    مخالفم 1
  3. R@m!n

    ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (2243 ديدگاه)

    بدون شک موتور 12 سیلندر لامبورگینی جزو نمادین ترین موتورهای تاریخه. از سال 1963 تا الان موتور 12 سیلندر بیشتر از هر محصوله دیگه ای با اسمه لامبورگینی عجین شده. اولین موتور که 50 سال استفاده شد تا بالاخره تو 1998 با خرید لامبورگینی توسط آئودی موتور جدید (بر پایه همون نمونه 50 ساله) L539 شروعی دوباره بود. موتوری که 20 سال ارتقا تجربه کرد و زنده موند و خیلیارو عاشق خودش کرد.

    درسته به دقت و ظرافت V12 فراری نیست اما خودشو خیلی جاها اثبات کرد و هیچ وقت جا نزد.

    موافقم 16
    مخالفم 0
    1. Humer

      ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (299 ديدگاه)

      توی فورزا هورایزن دارمش با کلی آپدیت قدرتش شده ۱۵۶۹ اسب که خیلی زیاده
      فکر می کنید در دنیای واقعی هم همین بشود یا نه

      موافقم 13
      مخالفم 1
      1. R@m!n

        ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
        سوابق: (2243 ديدگاه)

        آره تو دنیای تیون هر چیزی میشه ولی خب دیگه عمر و دوام نسخه استانداردو نداره و هر لحظه امکان خراب هست.

        موافقم 10
        مخالفم 0
  4. Humer

    ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (299 ديدگاه)

    آقای اشتری عالی ولی فقط اگه صدا های پس زمینه رو مثلا در زمانی که خودتان دوبله می کنید و نیاز به اهنگ و یا صدای متفاوت است تنوع ایجاد کنید
    اگر صدا های مختلف و متنوع به عنوان صدا یا اهنگ پس زمینه اضافه بشه بسیار عالی میشه
    با تشکر فراوان از شما 😍

    موافقم 16
    مخالفم 0
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (2264 ديدگاه)

      ممنون از توجه شما چشم

      موافقم 4
      مخالفم 0
  5. mm-yarlou

    ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (234 ديدگاه)

    این اونتادور واقعا دوست داشتنی بود
    وحالا هم داره به پایان راهش میرسه اگه لامبو این موتورv12 رو بازنشسته نمیکرد خوب بود اینطوری انگار داره اصالتش رو میزاره کنار ولی در کل مجبور به انجام این کاره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (2264 ديدگاه)

      بله به دلیل مصرف سوخت بالا و آلایندگی مجبور هستند که موتورهای 12 سیلندر تنفس طبیعی رو تعطیل کنن
      البته بحث اصلی، رقابت با سوپراسپرت های برقی و هیبریدی هست تا محصولات لامبورگینی از نظر شتاب و سرعت، کم نیارن

      موافقم 4
      مخالفم 0
  6. Amiri

    ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (169 ديدگاه)

    ممنون اقای اشتری عالی بود .
    دلم برای لامبورگینی اونتادور تنگ میشه

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا