اسمارتمرسدس بنز

اسمارت شاسی‌بلند الکتریکی تولید خواهد کرد؟!

اسمارت چندین بار به فکر تولید یک شاسی‌بلند بوده و هر بار با ناکامی مواجه شده اما به نظر می‌رسد آرزوی این برند سرانجام می‌تواند رنگ واقعیت به خود گیرد.

همان‌گونه که می‌دانید جیلی چین ۵۰ درصد سهام اسمارت را چند ماه پیش خریداری کرده و بنابراین شریک دایملر محسوب می‌شود. این دو شرکت ظاهراً به دنبال توسعه شاسی‌بلند جدیدی هستند که به نسل جدید اسمارت فورتو و فورفور خواهد پیوست.

هنوز چیزی از این خودروی جدید نمی‌دانیم و بنابراین باید منتظر مانده و ببینیم که این شاسی‌بلند جدید نسخه‌ای قدبلند از فورفور جدید خواهد بود یا اینکه هویت متمایزی خواهد داشت. احتمالاً این خودرو از همان معماری فورتو و فورفور ۲۰۲۱ استفاده خواهد کرد و در چین تولید و به سایر نقاط دنیا صادر خواهد شد.

مارکوس شافر مدیر تحقیق و توسعه مرسدس بنز درباره‌ی برند اسمارت گفته است:

ما با همکاری جیلی دسترسی خوبی به مقیاس‌های بزرگ‌تر، دانش جیلی، ارتباط نزدیک با ولوو و همچنین تاریخچه اسمارت داریم. ما ژن‌های این برند را داشته و با قدرت مهندسی و طراحی خود استارت خوبی داریم. از نظر محصول تولیدی باید منتظر آینده باشید.

با توجه به گفته‌های مدیر مرسدس نمی‌توانید تولید شاسی‌بلند الکتریکی اسمارت یا محصول دیگری را تائید کرد و به همین خاطر باید منتظر آینده و انتشار جزئیات بیشتر باشیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. جواد خطر

    ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (255 ديدگاه)

    قورباغه شاسی بلند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. احمدرضا

    ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (878 ديدگاه)

    عکس اول انگار حاصل روابط کثافتی بنتلی بنتایگا با اسمارت کوچولهع?

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. SS

      ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (128 ديدگاه)

      ??????

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. zeg

    ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (158 ديدگاه)

    خیلی مزخرف است!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. MehdiTurbo

    ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (1923 ديدگاه)

    تب شاسی بلند کاری کرده که خیلیا رو اصالتشون پا بزارند بدیش اینه که بعضی شرکتا که تو طول کل عمرشون شاسی بلند نداشتند و میخواند اصالتشونم حفظ کنند واقعن شاسی بلند به طراحیاشون نمیاد مثل این اسمارت با توجه به اصالتش خوب دراورده بهتر از این نمیشه ولی طرح های اسمارت به شاسی بلند نمیخوره من شخصا این اسمارت و الفارومئو شایی بلند و بنتلی شاسی بلند ورولزرویس شاسی بلند نمیپسندم سدانشون بیشتر دوست دارمولی اوروس لامبورگینی خوب از اب دراومد و میپسندم.یه عده بهشون نمیاد نمیدونم چه اصراریه هر چقدرم سود داشته باشه حیف اون همه ماشینای خوشگل این یه دونه به خاطره ارتفاع بیشتر تو ذوق بزنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا