اینفینیتیمرسدس بنز

ب‌ام‌و ژاپنی در برابر بنز آلمانی! مصاف اینفینیتی Q50 و مرسدس C450

خریداران خودروها در کلاس سدان های جمع‌وجور لوکس و اسپورت عموماً به سمت برندهای آلمانی مثل مرسدس بنز و ب ام و تمایل دارند.

2016 Infiniti Q50 Red Sport 400 vs Mercedes-Benz C450 AMG
۲۰۱۶ Infiniti Q50 Red Sport 400 vs Mercedes-Benz C450 AMG
اما خودروسازان ژاپنی به دنبال آلمانی‌ها هستند و با عرضه‌ی برخی رقبای قوی واقعاً به این برندها نزدیک شده‌اند و در این میان اینفینیتی سخت در تلاش است تا فرمول طلایی را پیاده کند. در این مقایسه اینفینیتی Q50 Red Sport 400 2016 را در برابر مرسدس بنز C450 AMG 2016 قرار داده‌ایم، دو نسخه‌ی کاراتر از سدان های جمع‌وجور و محبوب آلمانی و ژاپنی. هر دو خودرو دارای سیستم چهارچرخ محرک، گیربکس ۷ سرعته ی اتوماتیک و پیشرانه‌ی ۶ سیلندر توئین توربو هستند و در روی کاغذ کاملاً شبیه همدیگرند اما در زمان رانندگی احساس بسیار متفاوتی دارند.

2016 Infiniti Q50 Red Sport 400 vs Mercedes-Benz C450 AMG
۲۰۱۶ Infiniti Q50 Red Sport 400 vs Mercedes-Benz C450 AMG
بزرگ‌ترین تغییر اینفینیتی Q50 Red Sport 400 نسبت به مدل عادی پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو با قدرت تولیدی ۴۰۰ اسب بخار و گشتاور ۴۷۵ نیوتون متری است که نباید موجب خنده شود چرا که اعدادی جدی هستند. بنز نیز از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو بهره می‌گیرد اما قدرت ۳۶۲ اسبی و گشتاور ۵۲۱ نیوتون متری دارد. اگرچه که قدرت خروجی بنز کمتر است اما در عوض گشتاور بالاتری دارد.C450 همچنین اندکی کم‌مصرف‌تر بوده و مصرف سوخت شهری/بزرگراهی ۱۱.۲/۸.۱ لیتری آن از مصرف ۱۲.۳/۸.۷ لیتری اینفینیتی کمتر است.

2016 Infiniti Q50 Red Sport 400
۲۰۱۶ Infiniti Q50 Red Sport 400
در هنگام رانندگی، تفاوت گشتاور بین دو خودرو بسیار مشهود است زیرا C450 سریع‌تر و بی‌درنگ تر است زیرا اختلاف دو رقیب چشمگیر است. از سویی وزن بنز نیز ۱۳۶ کیلوگرم کمتر از اینفینیتی می‌باشد. از سویی صدای غرش‌های بنز نیز با وجود کیت AMG بیشتر شبیه خودروهای اسپورت است اما Q50 ساکت‌تر است.

2016 Infiniti Q50 Red Sport 400
Q50 Red Sport همچنین از سیستم فرمان تطبیق‌پذیر سفارشی سود می‌برد که این سدان را درگیر کننده تر کرده و همچنین ترمزهای بزرگ‌تر آن در دیگر نسخه‌های این خودرو قابل‌دسترس نیستند.

2016 Infiniti Q50 Red Sport 400
۲۰۱۶ Infiniti Q50 Red Sport 400
در حالت معمولی فرمان بنز خیلی سبک است اما با قرار گرفتن در حالت اسپورت به خوبی سفت شده و بالانس خوبی پیدا می‌کند. C450 شبیه یک خودروی کوچک احساس می‌شود و به آسانی چابک‌تر از حریف خود است.Q50 به خاطر فرمان سنگین‌تر و وزن اضافی خود بزرگ‌تر احساس می‌شود. گیربکس ۷ سرعته بنز نیز سریع و واقع پاسخگو است اما Q50 در این موضوع کمی تعلل دارد. سیستم اینفینیتی تکنولوژی بالاتری دارد زیرا کنترل تعویض تطبیق‌پذیری دارد که استایل رانندگی راننده را حس کرده و می‌آموزد و خود را با عادات راننده وفق می‌دهد.

2016 Infiniti Q50 Red Sport 400
در راه‌های پرپیچ‌وخم مرسدس همانند یک حرفه‌ای بوده و در هنگام عبور از پیچ کاملاً طبیعی و با اعتمادبه‌نفس عمل می‌کند. سیستم تعلیق بنز بسیار بهتر از اینفینیتی بوده و به نظر می‌رسد که C450 چسبندگی بیشتری دارد. اینفینیتی حس اعتمادبه‌نفس زیادی را در هنگام رانندگی سریع ایجاد نمی‌کند و اگرچه که از ناپایداری به دور است اما به اندازه‌ای که در رانندگی سخت در بنز راحت بودیم، این حس را در Q50 نداریم.

Mercedes-Benz C450 AMG
هر دو خودرو نمای ظاهری یک سدان اسپورت لوکس را دارند اما بنز این احساس را بیشتر ایجاد می‌کند که این خودرو یک C کلاس معمولی نیست. ما آرزو داشتیم که اینفینیتی کار بیشتری را در نمای بیرونی Q50 صورت می‌داد تا آن را از نسخه‌ی عادی متمایزتر سازد. این یک خودروی کاراتر است بنابراین باید نمای گیراتری داشته باشد. بنز استعداد گیرایی بیشتری دارد اما باید گفته شود که مرسدس برای این بهبودها بهای زیادی را نیز طلب می‌کند.

یکی از بهترین ویژگی‌های Q50 تکنولوژی کمک‌راننده است و این سیستم تقریباً هر مورد قابل‌تصوری را دارد و یکی از بهترین‌های بازار است.

همه‌چیز با حسگر رادار Q50 شروع می‌شود که بسیار پیشرفته بوده و می‌تواند پیش روی خودرو را ببیند به این معنی که ترمز اتوماتیک به شدت نرم و روان بوده و احساس طبیعی دارد. علاوه بر آن، دستیار حفظ خودرو در بین خطوط عالی عمل کرده و به خوبی با تجربه‌ی رانندگی نیمه‌خودکار هماهنگ است.

بنز نیز تکنولوژی مشابهی دارد اما به نرمی اینفینیتی نبوده و استفاده از آن آسان‌تر نیست. دسته‌ی کروز کنترل نیز در پشت غربیلک فرمان پنهان شده و برای استفاده از آن مجبورید که چشم‌هایتان را از جاده بردارید.

کابین مرسدس زیبا است اما زیبایی هم بهای خود را دارد. تقریباً هر مورد با کیفیت و زیبایی که در کابین دیده می‌شود سفارشی بوده و واقعاً بهای خودرو را بالا می‌برند. تریم نقره‌ی مات زیبا در کنسول مرکزی؟ بهای آن ۱۳۰۰ دلار است. چرم قرمز نرم؟ ۲۱۵۰ دلار. درباره‌ی هدآپ دیسپلی جذاب و دوربین ۳۶۰ درجه چه؟ بله این دو نیز به ترتیب بهای ۱۵۰۰ و ۵۹۰ دلاری دارند.

هنوز هم کابین مرسدس بدون در نظر گرفتن تریم های جذاب سفارشی از اینفینیتی جلوتر است. کابین این خودرو مدرن‌تر از Q50 احساس می‌شود و طراحی منطقی‌تری دارد. کابین اینفینیتی کمی سالخورده‌تر به نظر می‌آید و صفحه‌نمایش دوتایی آن نیز بسیار غریب است. سیستم اطلاعات سرگرمی نیز ضعیف بوده و استفاده از آن سخت است. سیستم اطلاعات سرگرمی C450 رابط کاربری خیلی آسان‌تری ندارد اما سیستم تشخیص صوتی پیشرفته‌ی آن واقعاً کارها را آسان می‌سازد.

بحثی وجود ندارد که مرسدس بسیار گران‌تر از اینفینیتی بوده و Q50 قابل‌ابتیاع‌تر است؛ اما اگر از همه‌ی آن آپشن ها به خاطر نزدیک شدن قیمت‌ها چشم‌پوشی کنید، مرسدس هنوز هم بهتر عمل کرده و اسپورت تر احساس می‌شود. مرسدس طراحی مدرن‌تری در کابین داشته و هنوز هم خودروی لوکس بهتری نسبت به اینفینیتی است.

2016 Infiniti Q50 Red Sport 400
Q50 خیلی عقب‌تر از C کلاس نیست خصوصاً در بخش تکنولوژی این بحث نمود بیشتری دارد. زمانی که می‌فهمید مرسدس بنز چقدر گران است، واقعاً به این نکته پی می‌برید که اینفینیتی ارزش زیادی دارد.

Mercedes-Benz C450 AMG
نقاط قوت اینفینیتی Q50 Red Sport: تکنولوژی کمک‌راننده‌ی عالی، قیمت مناسب‌تر
نقاط ضعف Q50 Red Sport: سیستم اطلاعات سرگرمی ضعیف، وزن بیشتر، کارایی ضعیف‌تر

نقاط قوت مرسدس بنز C450 AMG: کارایی بهتر، نمای ظاهری گیراتر
نقاط ضعف مرسدس بنز C450 AMG: بهای گران

[دانلود ویدئو]
مرسدس بنز C450 AMG اینفینیتی Q50 Red Sport 400

برنده

قدرت پیشرانه (اسب بخار)

۳۶۲ ۴۰۰

Q50

گشتاور (نیوتون متر)

۵۲۱ ۴۷۵

C450

گیربکس

۷ سرعته ی اتوماتیک ۷ سرعته ی اتوماتیک

ظرفیت صندوق بار (لیتر)

۳۵۶ ۳۸۲

Q50

مصرف سوخت شهری/بزرگراهی (لیتر در هر صد کیلومتر)

۱۱.۲/۸.۱ ۱۲.۳/۸.۷

C450

وزن خودرو (کیلوگرم)

۱۷۰۰ ۱۸۳۸

C450

قیمت مدل تست شده (دلار)

۷۶۹۹۵ ۶۰۳۳۷

Q50

منبع: autoguide

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۷ دیدگاه‌ها

  1. Noble

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    مرسدس خیلی بهتره.
    130 سال تجربه.
    مصرف سوخت کمتر
    آپشن های بیشتر
    کیت آ ام گ
    قیمت پایه زیاد فرقی نداره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کاوه آهنگر

      ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (432 ديدگاه)

      نیسان هم (شرکت مادر و بنیانگذار اینفینیتی) 105 سال تجربه داره . اگه دقت کنید هر کدوم نقاط قوت خودشون رو دارن، متاسفانه مقایسه کننده طراحی خارجی و داخلی را جزو نقاط قوت بنز بیان کرده !! در صورتیکه این یک موضوع سلیقه ایست ،این دو ماشین در یک سطح هستند و مثلا پراید و بنز رو مقایسه نکرده که بخواد بگه طراحی بنز بهتره.
      در مورد موتور هم اینفینیتی قراره که از تکنولوژی جدید خودش استفاده کنه که باعث بازده بیشتر و مصرف کمتر میشه ، در اون صورت Q50 از نظر مصرف و بازده موتور در جایگاه بالاتری قرار میگیره

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. Noble

        ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        درود
        قراره قراره رو بیخیال. حال رو نگاه کن. فردا رو هیچ کس ندیده. بنزم برای آینده کلی برنامه داره. از کجا معلوم فردا هم مثل امروز و دیروز باشه؟

        130 از 105 بیشتره فکر کنم. 25 سال اختلاف یک نسله.

        اگه پراید ژاپنی بود و با این بنز مقایسه میشد شک ندارم بازم میگفتی به نظر من پراید زیباتره!!!

        در ضمن هیچ وقت فکر نمیکنم کیفیت بنز یا پورشه یا AUDI از تویوتا یا نیسان کمتر باشه. ماشین های آلمانی فقط یکم توجه و مراقبت میخوان و این توجه و مراقبت از ماشینی که دوستش داری یه جور تفریح و لذته.

        موافقم 0
        مخالفم 1
        1. (ali (CHEVY NOVA

          ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
          سوابق: (6789 ديدگاه)

          به نظر من هم بنز بهتره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. کاوه آهنگر

          ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
          سوابق: (432 ديدگاه)

          درود به شما
          پراید!! خخخخ
          دوست گرامی کاملا مشخص است که متعصب چه افرادی هستند و نظرات من از روی تعصب نیست، اینکه میگم طراحی سلیقه ای هست به نظر شما تعصبه ؟!
          در مورد قدمت من هم میدونم که 130 از 105 بیشتره ، منظورم این بود که نیسان هم بیش از یک قرن قدمت داره.
          در مورد موتور، نیسان و اینفینیتی این موتور رو ساختن و رونمایی کردن و بزودی بکار میگیرن.
          در مورد کیفیت شک نکنید که برندهای ژاپنی کیفیت بیشتری دارند و این حرف من نیست بلکه ثابت شده است و بحث کردن در این مورد بی فایدست چون نتیجه مشخصه.

          موافقم 1
          مخالفم 0
        3. کاوه آهنگر

          ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
          سوابق: (432 ديدگاه)

          ماشین های ژاپنی همون یک ذره توجه و مراقبت هم نمیخوان، شما با تویوتا توندرا یک میلیون و ششصد هزار کیلومتر راه برو و بار و قطعات سنگین جابجا کن، فقط نیاز به بنزین و روغن داره و شاید نیاز بشه یکبار قطعه مصرفی مثل تسمه تایم را عوض کنی والسلام
          این مسافت بطور عادی معادل ده ها سال رانندگی است

          موافقم 1
          مخالفم 0
        4. Noble

          ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          آقا کاوه من کی گفتم متعصبی؟
          من عاشق ماشین های ژاپنی هستم و برام خیلی قابل احترامن.
          ولی کیفیت یک ماشین فقط در کار کردن مثل سگ خلاصه نمیشه. گرچه بنز و آئودی و bmw هم خیلی خوب کار میکنن. من که نمیخوام با بنز 500000کیلومتر برم. میخوام 2 سال داشته باشمش بعدم بفروشم مدل جدیدشو بگیرم. شاید تو این مدت 100 هزار کار کنه. پس این چیزی که گفتی خیلی به درد من نمیخوره. برای من فاکتور های دیگه ای مهمن
          مثال گفتم البته.
          کیفیت خیلی مقوله ی وسیع و گسترده ای هست. جنس متریال،نفوذ صدای اگزوز به کابین، افت قیمت، خدمات پس از فروش، …. اینا همه جزو کیفیتن. و بنز در خیلی ازین موارد برترینه. فقط کارکرد بدون مشکل که کیفیت نیست.
          شما یک نگاه به اگزوز بنز بنداز. چقدر قشنگ جاسازی شده. حالا اینفینیتی رو نگاه کن.

          کاش پراید ژاپنی بود. ژاپنی ها پرایدشون هم بهتر از دنای ماست. خیلی بهتر.

          درود بر شما و ژاپن و اینفینیتی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. کاوه آهنگر

          ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
          سوابق: (432 ديدگاه)

          منظور من کیفیت ساخت است و جنس متریال هم فکر میکنم جزو کیفیت ساخته ، در ضمن تمام شرکت های مطرح خودروسازی در سطح جهانی ، سطح بالایی از خدمات پس از فروش را ارائه میدن،مخصوصا ژاپنی ها که احترام به حقوق دیگران و مشتری و وظیفه شناسی بشدت در فرهنگشان ریشه دارد. درود به شما و آلمان و بنز :)

          موافقم 1
          مخالفم 0
    2. کاوه آهنگر

      ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (432 ديدگاه)

      یک نکته دیگه اینست که شک ندارم کیفیت اینفینیتی بهتره ، هر چیزی که در ژاپن ساخته بشه کیفیت بهتری داره نسبت به محصولات مشابه سایر کشورها ، در صنعت خودرو مقایسه کننده ها فقط زوم کردن رو تویوتا و لکسس ، در صورتیکه سایر برندهای ژاپنی هم مثل تویوتا لکسس هستند، مورد های زیادی هستند در ایران که اینو ثابت میکنه مثل میتسو و هوندا های قدیمی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مسعود

        ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (3 ديدگاه)

        کیفیت اینفینیتی بهتره؟؟ :)))
        جک سال بود

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Hamidreza

          ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
          سوابق: (47 ديدگاه)

          هم کیفیت هم شتاب اینفینیتی (4.4ثانیه) بهتر از بنز(5.5) ثانیه است خدا کنه اینفینیتی بزودی واردبشه .

          موافقم 1
          مخالفم 0
    3. آرمااااان

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (358 ديدگاه)

      لکسس=بنز
      اینفینیتی=بی ام دبلیو
      پدال یه ماشین ریزه میزه اسپرت هست از فرانسه که طراحی کلاسیک داره وارد ایران شده و مجوز پلاک هم گرفته،لطفا ازش مطلب بذار مرسی

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. Noble

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    به قول دوست عزیزمون آقا بهنام گل
    قیمت بنز 272/072/231 تومن!
    قیمت اینفینیتی 213/212/856 تومن!
    در نمونه ی نست شده از حق نگذریم اختلافشون زیاده. ولی میشه قید یک سری آپشنپها که شاید سالی 2 بار به کار بیان رو زد. اونوقت اختلاف قیمتشون کمتر میشه (تا 8 هزار دلار کاهش قیمت )و کیه که بنز دوست نداشته باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      فدایی داری

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. shahryar

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (237 ديدگاه)

    من تا خودم سوار نشم باور نمیکنم،نویسنده این مطلبم ی کی. مثل ماهاست،داره نظر خودشو میده،تا حالا مطالبی که راجب ماشینا خوندم و بعدش خودم سواریشونو تجربه کردم فهمیدم که این کاملا برعکس حرف نویسندس،الانم نمیتونم راجب مسایل فنی این ماشینا چیزی بگم،
    ولی از نظر ظاهری اینفینیتی سر تره،فقط کافیه دستتونو بزارین رو برند ماشینا اونوقت میتونین بهتر تصمیم بگیرین،
    کابین بنز خوبه ولی به شخصه به من حس کلاسیک میده تا مدرن بودن،بر عکس اینفینیتی

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. mehdi

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (61 ديدگاه)

    اینفینتی هم زیبا تر هم قدرتمند تر..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. حميد

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    من تو یکی از مسافرتهام پیش اومد سوار این مدل اینفینیتی شدم خوب بود ولی خیلی پایین بود دو سه تا دست أنداز معمولی بود زیرش یکم گیر کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Bmw

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (21 ديدگاه)

    چشم بسته مرسدسو انتخاب میکنم با اینکه جلوش شبیه اس کوپه و عقبش مثل اس سدانه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Sina

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (234 ديدگاه)

    بنز خوبه ولی این اینفینیتی هست که با قیمت مناسبتر کیفیت بالا و تکنولوژی خوب یه محصول با ارزش میده بیرون
    طرف هی میگه کابین بنز کابین بنز!!
    والا همچین اش دهن سوزیم نیست با اون مانیتورش که اینگار به زور جاسازش کردن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. مهدی

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (6 ديدگاه)

    ببخشید تو بنز اس کلاس دلیل اینکه یه چیز تلق مانند جلوی جلو پنجره میزان چیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. علی آلمانی

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (58 ديدگاه)

    اینفیتینی در برابر کابین بنز ضایع شد ضایع

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کاوه آهنگر

      ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (432 ديدگاه)

      نه بابا جدی میگی

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. محمد حسین

      ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (204 ديدگاه)

      ضایع شدن در برابر بنز هم برای خودش افتخاریه !

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      علی المانی عزیز دیگه زیادی جو میدی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. احمد باقری

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    مرسدس که بهتره، ولی اینفینیتی هم خوبه، قدرتش هم خوبه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. محمد حسین

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (204 ديدگاه)

    c کلاس (و سری 3 ) خودش فلسفه و دستورالعمل خودرو سازیه . به نظر من تنها برتری اینفینیتی قیمت کمتره و لا غیر .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. علی آلمانی

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (58 ديدگاه)

    در بنز عز رنگ های بدی استفاده شده است.به همین خاطر بر تری اش کمتر مشاهده میشه.و همچنین به صورت جدی میگم ژاپنی آشغال شد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      فعلا همین ژاپنی ها دارن خودروهایی تولید میکنن با بهترین کیفیت و حداقل قیمت
      همین خودش غول اقتصادی برای خودش
      البته المانی ها هم غول خودروسازی جهان هستن و بهترین

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Sina

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (234 ديدگاه)

      نه بابا شوخی نکن علی المانی!!
      چه استعداد نابی داری
      اگه المانی ها بفهمن یه همچین استعدای داره تو ایران طلف میشه حتما یه فکری میکنن برات
      ترشی نخوری یه چیزی میشی

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. کاوه آهنگر

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (432 ديدگاه)

      علی آلمانی شما طرفدار واقعی آلمان نیستی
      با این نظراتت فقط میخوای تنش ایجاد کنی
      جواب شما خاموشی است

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. سعید

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (496 ديدگاه)

    فرقش اینه که اگه هرکی ازت بپرسه ماشینت چیه و تو بگی بنز میگه واقعا؟ ایول چه خوب, بعدشم خلاص ولی اگه بگی اینفینیتی میگه چیچینفینیتی؟؟؟ بعد باید سعی کنی توضیح بدی که چیه و از کجا بعدشم عکسشو رو کاغذ بکشی که حدود ظاهرش دستش بیاد بعدشم کلی فلسفه بچینی که نه بابا ژاپنیه و کلی خوبه، بعدشم اگه بفهمه فقط بخاطر یه ده درصد ارزونتر بودن خریدیش کلی بهت میخنده و برای دوستان هم تعریف میکنه اونام بخندن، خخخ

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کاوه آهنگر

      ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (432 ديدگاه)

      آقا سعید ، اینفینیتی و آکورا فقط در ایران و کره شمالی جا نیفتاده اند و شاید اکثریت نشناسند، فقط بخاطر اینکه ما دو کشور با تمام دنیا فرق داریم و خودت میدونی قضیه چیه.
      در ضمن نیازی به توضیح اضافه برای دیگران نیست بلکه فقط کافیه بگی ماشین ژاپنی و زیر مجموعه لوکس نیسان و هوندا هستند

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سعید

        ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (496 ديدگاه)

        هرچی هم هرجا جا افتاده باشن به حد بنز که جا افتاده نیستن، بعدشم مگه شما چنتا کشور از نزدیک رفتی که اینقدر اطلاع دقیق داری؟ ماشینای ژاپنی بسیار خوبن ولی تا قیمت خاصی و فقط برای استفاده مثلا تا حدود ۳۵ – ۴۰ هزار دلار بهترین انتخاب ژاپنی هست چون کم استهلاک و کار کنه و برای استفاده روزمره نقص نداره اما توی رده لوکس مث موضوع این مقاله من حتی لحظه ای توی انتخاب شک نمی کنم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  14. mohammad-fm480

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    من معتقدم این مقایسه اصلا اشتباهه و اینفینیتی اصلا در حد بنز نیست که بخواد باهاش مقایسه بشه.نمیدونم – ادم باید خیلی گاو باشه که اینفینیتی رو به بنز ترجیح بده

    موافقم 0
    مخالفم 1
  15. پوریا

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (14 ديدگاه)

    به نظر من کهبه جای اینفینیتی باید سری 3 رو میزاشتن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. ارین.بنز

    ۱ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (90 ديدگاه)

    به نظر من طراحی اینفینیتی شبیه دنا شدههههههه یا دنا شبیه این خخخخخخخ

    موافقم 0
    مخالفم 1
  17. ارین.بنز

    ۱ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (90 ديدگاه)

    طراحی داخلی منظورمه هااااااااا

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا