مرسدس بنز

تصاویر جاسوسی از مرسدس بنز V کلاس فیس لیفت

علیرغم شناخته شدن به عنوان یکی از عجیب‌ترین خودروها در کلاس مینی ون‌های اروپایی و همچنین استفاده از پلتفرمی با طراحی دیفرانسیل عقب، مرسدس بنز V کلاس فروش خوبی داشته است. بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه از V کلاس از سال ۲۰۱۴ تاکنون فروخته شده‌اند و هم‌اکنون نیز زمان آن رسیده تا روانه اتاق عمل شود.


تصاویر جاسوسی جدیدی که به تازگی منتشر شده‌اند نشان دهنده تست‌های پیش از تولید نمونه فیس لیفت این مینی ون می‌باشند. این خودرو قبلاً پوشش‌های استتاری بیشتری داشت اما هم‌اکنون می‌توان جزئیات بیشتری را تشخیص داد. بزرگ‌ترین تغییرات در بخش جلو رخ داده‌اند، جایی که انتظار می‌رود جلوپنجره جدید با میله‌های نازک‌تر و نشان بزرگ‌تر مرسدس و همچنین ورودی‌های هوای متفاوت نصب شوند.


همچنین یک حسگر بزرگ نیز در وسط جلوپنجره و درست زیر لوگوی کمپانی نصب شده است. این حسگر به همراه حسگر بالای شیشه‌ی جلو شاید نشانی از عملکرد نیمه خودران باشند. V کلاس پیش از دارای سیستم‌های ایمنی و کمک‌راننده زیادی همچون ترمز اضطراری، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و کروز کنترل تطبیقی بوده و شاید ویژگی‌های نیمه خودران هم در آن معرفی شوند.


در بخش عقب تغییری رخ نداده اما گفته می‌شود مرسدس گرافیک چراغ‌ها را تغییر خواهد داد. به غیر از این هیچ تغییر دیگری رخ نمی‌دهد.


مرسدس بنز V کلاس هم‌اکنون تنها با پیشرانه‌های دیزلی (به جز نسخه چینی) عرضه می‌شود و انتظار می‌رود این بخش نیز تغییر قابل‌توجهی نداشته باشد. مدل پایه V200 CDI از پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۱ لیتری توربودیزلی که قدرت ۱۳۶ اسبی دارد بهره برده درحالی‌که همین پیشرانه بکار رفته در نمونه پرچم‌دار V250 Bluetec قدرت ۱۹۰ اسب بخاری ایجاد می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. maximus

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (325 ديدگاه)

    عاشق دیفرانسیل عقبشم !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Yaser1986

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (76 ديدگاه)

    یا بهترین یا هیچ

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا