اسمارتمرسدس بنز

تعطیلی اکثر نمایندگی‌های اسمارت در آمریکا

بیش از دو سوم نمایندگی های شرکت اسمارت در آمریکا تعطیل خواهند شد. زمانی که کوچک‌ترین برند دایملر شروع به فروش خودروهای تمام الکتریکی در این کشور نماید تعطیلی یاد شده رخ خواهد داد.


به گزارش اتونیوز، بدین ترتیب تنها ۲۷ نمایندگی برای اسمارت باقی خواهد ماند. این تعداد نمایندگی کمتر از نمایندگی‌های لامبورگینی، فراری و لوتوس می‌باشد. از مجموع ۸۵ نمایندگی، گفته شده ۵۸ نمایندگی تنها به ارائه سرویس خواهند پرداخت.


سخنگوی اسمارت گفته ۲۷ نمایندگی باقی مانده تمرکز زیادی روی فروش خودروهای بدون آلایندگی خواهند داشت. این امر به اسمارت اجازه خواهد داد به بالاترین ظرفیت‌های بازار دست پیدا کند.


در حال حاضر شهرهایی چون سان‌فرانسیسکو، نیویورک، لس‌آنجلس، میامی و پورتلند هدف مقامات دایملر برای ارائه خودروهایی الکتریکی می‌باشند. حتی در پنسک شاهد تعطیلی ۵ نمایندگی از ۶ نمایندگی اسمارت خواهیم بود. البته این برند به فروش نسخه الکتریکی مدل فورتو در سن‌دیه‌گو ادامه خواهد داد.


مدل‌های به‌روز شده از نسخه‌های کوپه و کانورتیبل اسمارت فورتو الکتریک درایو پیش از پایان تابستان و به عنوان خودروی مدل سال ۲۰۱۷ در آمریکا عرضه شده‌اند.

2017 Smart Fortwo cabriolet
علیرغم این تغییر روش و حرکت به‌سوی خودروهای دوستدار محیط‌زیست و اقتصادی، فورتورهای بنزینی ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ هنوز به‌صورت صفرکیلومتر در نمایندگی‌ها باقی مانده‌اند و در حال حاضر می‌توان با پرداخت ماهانه ۸۹ دلار برای مدل‌های ۲۰۱۶ و ۱۰۹ دلار در ماه برای مدل‌های ۲۰۱۷ آن‌ها را خریداری کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. MAHDI . TUNING

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1477 ديدگاه)

    89 دلار و 109 دلار
    من برم سر بیایون بزارم
    ای خداااااااا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ماتئوس

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (687 ديدگاه)

      داشتم حساب کتاب میکردم جان تو …مث پرداخت قسط دوچرخه تو ایران میمونه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. AMIR SCHUMACHER

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    در حال حاضر می‌توان با پرداخت ماهانه 89 دلار برای مدل‌های 2016 و 109 دلار در ماه برای مدل‌های 2017 آن‌ها را خریداری کرد.

    ???????????

    تو رو خدا ببین ماشینی که من در آرزوش هستم رو اونا چه راحت صاحب میشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. بیژن

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (255 ديدگاه)

    درعجبم برای این همه عجله….
    هنوز مدلهای بنزینی صفر کیلومترشون تموم نشده….
    یا خدا….اگه اینارو انسان آفریدی، پس…..?

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا