مرسدس بنز

تیزر محصول بزرگ و مرموز مرسدس!

گوردن واگنر مدیر طراحی مرسدس بنز در حال انتشار تیزر چیزی “ّبزرگ” است. او در یک پست اینستاگرامی گفته است: “پیرو فلسفه طراحی خلوص نفسانی، جدیدترین کانسپت ما با افتخار تکنولوژی پیشرفته‌ای را نشان می‌دهد.”

متأسفانه او اشاره‌ای به جزئیات بیشتر نکرده اما ویدئوی زنده دایملر تراکس اطلاعات بیشتری را افشا کرده است. بخش محصولات تجاری دایملر قول داده به سمت آینده‌ای هیدروژنی حرکت کند. البته این شرکت اظهار داشته نمایش این محصول شامل استراتژی تمرکز روی الکتریکی سازی محصولات نیز خواهد بود. با توجه به این اظهارات می‌توان گفت شاید دایملر تراکس فقط به تولید محصولی هیدروژنی اکتفا نکند.

اگرچه واگنر چیزی را درباره این تیزر تائید نکرده اما در ویدئوی دایملر تراکس به همین تیزر اشاره شده و این وضعیت اتفاقی نیست. در حساب کاربری مرسدس در فیس‌بوک نیز همین خودرو دیده می‌شود.

در آوریل ۲۰۲۰ دایملر و ولوو جوینت ونچر مشترک خود برای توسعه و تولید وسیع قوای محرکه سلول سوختی برای محصولات هوی دیوتی را اعلام کردند. این دو شرکت به دنبال راه‌اندازی پروژه جدیدی هستند که به عنوان شرکتی مستقل عمل خواهد کرد. دایملر و ولوو همچنین به دنبال رقابت در سایر بخش‌های صنعت خودرو خواهند بود.

با توجه به زمان رسیدن به این توافق، شاید این تیزر حاصل همکاری دو طرف باشد. به نظر می‌رسد در تیزر منتشر شده توسط واگنر چهار چرخ برای اکسل عقب بکار رفته باشد.

مرسدس بنز اخیراً اعلام کرده بجای قوای محرکه هیدروژنی از قوای محرکه الکتریکی در محصولات سواری خود استفاده خواهد کرد. این شرکت با خانواده EQ خود به دنبال الکتریکی سازی حداکثری محصولات خود است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. AMG_S73///

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    مرموز?

    موافقم 20
    مخالفم 1
  2. مازیار

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (233 ديدگاه)

    گوردون واگنر و چیزی بزرگ؟
    خدایا خودت بخیر بگذرون

    موافقم 20
    مخالفم 6
  3. مهدی موتورز

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1195 ديدگاه)

    کامیون عجیبیست

    موافقم 8
    مخالفم 1
  4. ماکان

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (768 ديدگاه)

    سلام . انشاالله که از مدل کلاس S بنز در نسل بعدی اش قوی ترین نسخه ی مایباخ آن را به صورت پلاگین هیبرید یا تمام الکتریکی و با مجموع قدرت حد اقل 900 اسب بخار بسازند و تولید انبوه کنند .

    موافقم 11
    مخالفم 4
  5. M.M.J.E

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (4 ديدگاه)

    فکر کنم تریلی باشه.
    چون استایلش از بالا شبیه تریلی هست و ارتفاعش از روبرو زیاد هست.

    موافقم 7
    مخالفم 2
  6. " Swedish Arrogant Tiger "

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    <>

    وقتی وگنر از فلسفه طراحی حرف میزنه!
    لعنتی حداقل به کامیون ها رحم کن.

    موافقم 15
    مخالفم 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا