مرسدس بنز

تیونینگ مرسدس A کلاس سدان توسط لورینسر

لورینسر از پکیج تیونینگ خود برای مرسدس بنز A کلاس سدان پرده‌برداری کرد. این پکیج شامل قطعات ظاهری گیراتر و دست‌کاری‌های فنی برای این خودروی آلمانی می‌باشد.


لورینسر کار خود را با مرسدس A250 محبوب آغاز کرده و با تغییرات صورت گرفته در پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو باعث شده این سدان قدرت ۲۶۲ اسبی و گشتاور ۴۱۵ نیوتون متری داشته باشد. شایان ذکر است نسخه استاندارد این خودرو قدرت و گشتاور ۲۲۴ اسبی و ۳۵۰ نیوتون متری دارد.


یک پله پایین‌تر مدل A220 قرار دارد که از همان پیشرانه استفاده کرده اما در حالت استاندارد قدرت ۱۸۸ اسبی و گشتاور ۳۵۰ نیوتون متری تولید می‌کند. البته لورینسر با تغییرات خود باعث ایجاد خروجی ۲۳۱ اسبی و گشتاور ۴۱۹ نیوتون متری شده است. دیگر مدلی که ارتقا یافته مرسدس بنز A200 سدان است که قدرت آن از ۱۶۳ به ۱۸۹ اسب بخار و گشتاورش از ۲۵۰ به ۳۰۰ نیوتون متر افزایش یافته است.


نهایتاً باید به مدل A180d اشاره کنیم که از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربودیزل استفاده کرده و خروجی و گشتاور آن از ۱۱۶ اسب و ۲۶۰ نیوتون متر به ۱۳۱ اسب بخار و ۲۹۴ نیوتون متر رسیده است.


به منظور تمایز هرچه بیشتر محصولات لورینسر از نسخه‌های استاندارد، این تیونر اسپلیتر جلوی سفارشی با قیمت ۹۱۱ دلار، فلاپ های جلوی ۷۱۳ دلاری و… را تدارک دیده است. همچنین رینگ‌های ۱۹ اینچی، دیفیوزر عقب جدید و چهار خروجی اگزوز مشابه مدل‌های AMG نیز در این خودروها دیده می‌شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. مانی

    ۲ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    چقدر خوشگله مخصوصا تو عکس پنجم
    جا داره به اون عزیزی که میگفت شبیه برلیانسه بگم قربونه چشات
    مصرفت چیه بگو مام بزنیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. یاس ی

    ۲ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (1021 ديدگاه)

    از کارهای لورینسر؛ زاهدان یدونه cls مشکی بود؛ چندباری دیدمش. باید بگم واقعا زیبا و جذاب بود و صدای اگزوز بسیار بسیار باحالی داشت. اسپویلر کوچک و دیفیوزر عقب خفنی داشت.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا