مرسدس بنز

حضور مرسدس E کلاس استیت در گاراژ برابوس

اولین بار که برابوس برنامه تیونینگ خود برای نسل جدید مرسدس E کلاس استیت را اعلام نمود همه‌ی توجهات به این خودرو جلب شد و حالا زمان آن فرا رسیده از نزدیک با این خودروی تیون شده آشنا شویم.


سطح شخصی‌سازی در دسترس برای E کلاس استیت کاملاً وسیع است. طبق گفته‌های برابوس نه تنها پرفورمنس مدل‌های بنزینی و دیزلی افزایش یافته بلکه چندین قطعه مفید برای آئرودینامیک نصب شده است. همچنین نباید سیستم‌های اگزوز اسپورت و رینگ‌های سفارشی برابوس را از یاد برد.


مشتریان می‌توانند از رینگ‌های مونوبلاک برابوس با سایز ۲۱ اینچی استفاده کنند البته نسخه‌های کوچک‌تر رینگ‌ها نیز وجود دارند.


اما تفاوت‌های ظاهری این خودرو با نسخه استاندارد در چیست؟ برابوس در E کلاس استیت اسپویلرهای جلویی و عقب، دیفیوزر عقب و چندین قطعه جدید در سیستم تعلیق نصب کرده که بدین ترتیب ارتفاع خودرو تا ۳۰ میلی‌متر کاهش می‌یابد.


خریداران می‌توانند برای افزایش قدرت کیت PowerXtra B20 را سفارش دهند که قدرت مدل E200 را به حدود ۲۲۱ اسب بخار و گشتاور را به ۳۳۰ نیوتون متر می‌رساند. با استفاده از کیت PowerXtra B25 قدرت مدل E250 حدود ۳۳ اسب بخار و ۵۰ نیوتون متر افزایش یافته و بدین ترتیب شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت خودرو در ۷ ثانیه ثبت می‌شود.


با استفاده از کیت افزایش قدرت PowerXtra B30-450 در مدل E43 4MATIC شش سیلندر شاهد رسیدن خروجی به ۴۴۴ اسب و گشتاور به ۵۷۰ نیوتون متر هستیم. این خودرو می‌تواند در ۴.۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.


اگر مالک مدل‌های دیزلی E220 d یا E350 d هستید برابوس با کیت‌های قدرت PowerXtra D3 و D6 S در انتظار شماست. کیت اولی باعث افزایش قدرت و گشتاور ۲۶ اسب بخاری و ۵۰ نیوتون متری می‌شود درحالی‌که مدل قدرتمندتر E350 d افزایش قدرت ۵۰ اسبی و گشتاور ۱۰۰ نیوتون متری را به دست می‌آورد و بدین ترتیب خروجی آن به ۳۰۴ اسب و گشتاور به ۷۲۰ نیوتون متر می‌رسد.


بهبودهای کابین خودرو عبارت‌اند از پارکابی ضدزنگ با لوگوی برابوس، پدال‌های آلومینیومی و کابین تمام چرم با آپشن های آلکانترا.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Shady Four Rings

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (29 ديدگاه)

    Don’t make me steal an 18 wheeler
    Break all of my friends out of here and take ’em straight to the Mercedes dealer
    :)

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا