مرسدس بنز

تزریق هورمون به پیکاپ مرسدس X کلاس

پریور دیزاین از جمله نخستین تیونرهایی است که دست به شخصی‌سازی پیکاپ جدید مرسدس X کلاس زده و این کار را با ساخت قطعات افتر مارکتی برای ارائه ظاهری گیراتر به این اسب کاری آلمانی انجام داده است. آنها تصمیم گرفته‌اند از تریم فول پاور برای این کار استفاده کنند و البته رینگ‌های استاندارد نیز جای خود را به رینگ‌های توسعه یافته توسط خود تیونر داده‌اند.


تغییرات بدنه از جلو شروع می‌شوند که در آن پیکاپ شکل گرفته بر مبنای نیسان ناوارا دارای سپری بازطراحی شده با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و نوار LED افقی در هر سمت به منظور ایفای نقش دیلایت ها می‌باشد. احتمالاً شکسته شدن اسپویلر لبه‌ای متصل شده در این بخش نیز خیلی طول نخواهد کشید.


پریور دیزاین همچنین ظاهری مشکی و ترسناک به جلوپنجره داده و البته همین کار را می‌توان با سپر استاندارد هم انجام داد به گونه‌ای که رنگ مشکی مات به کروم درخشان در بخشی از سپر جلوه دیگری به آن می‌بخشد.


در پروفایل جانبی می‌توان گلگیرهای پف کرده‌ای را دید که باعث شده‌اند قوس چرخ‌ها ظاهر عضلانی‌تری داشته باشند. در بخش عقب نیز سپر بازنگری شده دارای یک جفت خروجی اگزوز واقعی (!) بوده که توسط یک دیفیوزر کاذب احاطه شده تا نمای اسپورت تری ایجاد شود.


درحالی‌که شانس تولید نسخه AMG این پیکاپ بسیار کم است، مرسدس اذعان کرده شاید کیت استایل بخش پرفورمنس خود را برای افرادی که دنبال اسپورت تر کردن پیکاپ جدید هستند ارائه کند. مناسب‌ترین نسخه‌ای که می‌تواند کیت AMG را دریافت کند نسخه مجهز به پیشرانه ۶ سیلندر ۲۵۸ اسب بخاری است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۲۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    خیلی خوب شده، ازاون چهره نسبتا بی روح گذشته فاصله گرفته.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا