مرسدس بنز

تزریق هورمون به مرسدس-ای‌ام‌جی GT S توسط فوستلا

اوایل سال جاری موسسه‌ی فوستلا یک دستگاه مرسدس-ای ام جی GT S تیون شده را معرفی کرد که قلب تپنده‌ی آن خروجی ۶۱۳ اسب بخاری و گشتاور ۷۶۸ نیوتون متری داشت.


مهندسان این شرکت هم‌اکنون برنامه‌ی بهتری را برای خودروی اسپورت مرسدس تدارک دیده‌اند. این پکیج که سطح ۲ نامیده می‌شود شامل برنامه‌ریزی دوباره‌ی ECU و خروجی‌های اگزوز ارتقا یافته می‌باشد. همچنین با استفاده از فیلتر هوای اسپورت BMC شاهد این هستیم که قدرت پیشرانه به ۶۵۰ اسب بخار و گشتاور نیز به ۸۰۰ نیوتون متر رسیده است.


متأسفانه این تیونر آلمانی که در هانوفر مستقر است چیزی درباره میزان سریع بودن مرسدس-ای ام جی GT S تیون شده نگفته اما شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت آن احتمالاً به عدد ۳ ثانیه نزدیک خواهد بود زیرا مدل استاندارد کارخانه‌ای که پیشرانه‌ی ۸ سیلندر توئین توربوی ۵۱۰ اسبی دارد در ۳.۸ ثانیه از سکون به تندی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.


اما فوستلا دستی هم بر سر و روی خودرو کشیده و آن را به کیت بدنه‌ی آئرودینامیکی مجهز کرده که با همکاری موسسه پریور دیزاین ساخته شده است؛ و به منظور ایجاد تأثیری عمیق‌تر فوستلا پوششی خاص با رنگ سبز را روی بدنه کار کرده است. سیستم تعلیق فنر پیچشی KW و رینگ‌های ۲۰ اینچی ADV.1 نیز از دیگر بهبودهای این خودروی اسپورت آلمانی هستند. در کل ۵۰ دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد و همگی هم مختص بازار اروپا هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Khosrow

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    این ماشین زیباست ولی اصیل نیست / این تیونرها هم دست نزن به ماشین بهتره /چقدر بچه گونه و زشته رنگ های زردو قرمز و … اضاف میکنن / مرسدس یا –ا ام گ — یا استاندارد کارخونه ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Reza

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (5340 ديدگاه)

    یه نگاه به این بکنین ، وقتی کنارش وایسادم داشتم بال در میوووردم اصلا یطور خودمو گم کرده بودم که یادم رفته بود ازش عکس بگیرم.
    با وجود همچین نخبه هایی من موندم چرا 40 ساله یک قدم هم پیشرفت نداشتیم .

    https://www.aparat.com/v/aLH49

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    یکی منو بگیره ، دارم یِوَری میشم .
    عجب معجونیه این GT

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. مهدی

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    ماشین جذابیه البته نمونه کارخونه بهتره.خودرو بانک یه نمونه از بنزgtرو در ایران تست کرده که مطلب جالبیه.اما در آخرپورشه ۹۱۱ رو ماشین برتری میدونه نسبت بهgt

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. NAVID۰۰۹۸

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    خودروبانک بیشتر تستهایی که انجام میده ، احساسم اینه که فقط عکس از خودرو میگیره و توضیح های سَرسَری میده و فقط مشخصات خودرو را ارائه میکنه ، در حالی که هیچ تستی در جاده و آسفالت از خودرو نمیگیره و انگار خواننده مطلب را گول میزنه ، در حالی که بچه های سایت اسب بخار بسیار بهتر عمل میکنند و دقیقتر به خودرو مسائل اون میپردازند .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. emad1990

      ۱۹ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (999 ديدگاه)

      اسب بخار مطالب و کلیپ هاشون خیلی طولانیه
      یه کلیپ ۷دقیقه ای رو تو۳۰دقیه میرن

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا