مرسدس بنز

سورپرایز بزرگ مرسدس برای پبل بیچ

مرسدس در حال استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام برای نشان دادن تیزرهایی از خودروی نمایشی مرموز جدیدی است که اواخر ماه جاری در رویداد پبل بیچ رونمایی خواهد شد. در کلیپ کوتاهی که در زیندل فینگن آلمان و مرکز طراحی پیشرفته کمپانی تصویربرداری شده، گوردون واگنر و دو نفر از همکاران او سخنانی کوتاه درباره نمادی جدید برای برند ایراد می‌کنند اما هیچ جزئیات قابل‌توجهی فاش نمی‌شود.


ما فقط می‌دانیم که این خودرو زیبا خواهد بود و نسبت به کانسپت IAA نشان داده شده در یکی از اسکچ ها کاملاً متفاوت خواهد بود؛ اما اگر خودروی نمایشی موردبحث شبیه کانسپت IAA نخواهد بود پس چرا آن‌ها این اسکچ را دارند؟ به هر حال ما همچنین پیش‌نمایشی از طراحی رینگ را داریم اما جالب‌توجه‌ترین بخش این ویدئو زمانی است که دوربین به‌سوی اسکچی می‌رود که سمت راست میز قرار دارد.


به نظر می‌رسد این یک کوپه قرمز داغ با خط سقف بسیار خمیده باشد و از رینگ‌های بسیار بزرگ شبیه به اکثر اسکچ ها استفاده کند. اورهنگ های جلو و عقب بسیار کوتاه هستند و به نظر می‌رسد کاپوت نیز پف کرده است. این اسکچ باعث می‌شود به یاد کانسپت مرسدس-مایباخ ۶ معرفی شده در پبل بیچ سال پیش بیفتیم.


البته این کوپه جدید بطور قابل‌توجهی کوچک‌تر بوده و کاپوت کوتاه‌تری دارد. این خودرو بیشتر به نمونه‌ای اسپورت می‌خورد تا کانسپت مایباخ بنابراین شاید به عنوان یک مدل AMG معرفی شود. از آنجایی که مرسدس به وضوح آن را یک خودروی نمایشی می‌نامد، بنابراین برنامه‌ای برای تولید آن وجود نخواهد داشت. کانسپت چهار درب GT که در نمایشگاه ژنو معرفی شد نیز رنگ قرمز و خط سقف مشابهی داشت بنابراین احتمال دارد ارتباطی بین این دو خودرو وجود داشته باشد.

برای دیدن این خودرو نیازی به انتظار زیاد نیست زیرا در چند هفته پیش رو شاهد حضور آن در پبل بیچ خواهیم بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. مهزیار

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (442 ديدگاه)

    واقعا کانسپت IAA فوق العاده بود… یه طراحی بی نقص و آینده نگر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Infinite

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (452 ديدگاه)

    اسکچ سمت راست میز علاوه بر میباخ ۶ به AMG-GT هم شبیه هست. شاید با کانسپتی از نسل آینده AMG GT طرف هستیم. پیش نمایشی از آینده این مدل!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا