مرسدس بنز

جدیدترین خبرها درباره شاسی‌بلند لوکس مرسدس-مایباخ GLS

انتظار می‌رود نسل جدید مرسدس بنز GLS اواخر سال جاری و به عنوان رقیب ب ام و X7 و رتجروور SVAutobiography معرفی شود. این شاسی‌بلند نسخه‌ی بسیار لوکس‌تری هم خواهد داشت که آن را با نام مرسدس-مایباخ GLS می‌شناسیم.


انتظار داریم قیمت این خودرو حدود ۲۰۰ هزار دلار باشد که این امر باعث می‌شود در قلمروی لامبورگینی اوروس قرار گیرد. شاسی‌بلند مایباخ بنا به گفته‌ی اتونیوز در آلاباما تولید خواهد شد. به این ترتیب مایباخ GLS به گران‌ترین خودروی تولیدی در آمریکا بدل شده و آکورا NSX با قیمت ۱۵۷۵۰۰ دلار را پشت سر خواهد گذاشت.


یکی از تحلیلگران صنعت خودرو می‌گوید:

بازار خودروی آمریکا کاملاً به احیای G کلاس و نسخه‌های ای ام جی آن کمک کرده است؛ بنابراین شاسی‌بلند مایباخ برای افرادی همچون رپرها و کیم کارداشیان ها که خواهان مدلی متفاوت در مقایسه با G کلاس هستند جذاب خواهد بود.

یکی دیگر از تحلیلگران دنیای خودرو معتقد است شاسی بلندهای لاکچری خواهان زیادی دارند. او می‌گوید:

پورشه بدون کاین نمی‌توانست هزینه‌ی تولید ۹۱۱ را تأمین کند.

اما پورشه تنها خودروسازی نیست که چنین کاری انجام می‌دهد زیرا بنتلی بنتایگا هم بر پایه‌ی همان پلتفرمی بنا شده که در آئودی Q7، فولکس‌واگن توارگ و لامبورگینی اوروس بکار رفته است.


مدیرعامل مرسدس آمریکا این خودرو را محصولی الهام‌بخش برای برند دانسته و گفته که مرسدس-مایباخ GLS از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۵۶۰ اسبی استفاده خواهد کرد.


احتمالاً شاسی‌بلند جدید مایباخ در ماه‌های آینده و در چین رونمایی خواهد شد و اولین نمونه‌ها نیز سال آینده روانه‌ی بازار خواهند شد.


اما سایت تولیدی آلاباما جایی است که مرسدس به تولید مدل‌های GLS، GLE و GLE کوپه مشغول می‌باشد. این کارخانه در حال حاضر پذیرای سرمایه‌گذاری ۱ میلیارد دلاری می‌شود تا به تولید خودروهای الکتریکی در اوایل دهه‌ی میلادی آینده بپردازد.

توضیح: تصاویر مربوط به نسخه کانسپت Ultimate Luxury مایباخ می‌باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. me84

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    “”بازار خودروی آمریکا کاملاً به احیای G کلاس و نسخه‌های ای ام جی آن کمک کرده است؛ بنابراین شاسی‌بلند مایباخ برای افرادی همچون رپرها و کیم کارداشیان ها که خواهان مدلی متفاوت در مقایسه با G کلاس هستند جذاب خواهد بود.””
    چند بار یه مطلبی رو مطرح کردم اما مورد هجوم یه سری کارشناسان فضای مجازی قرار گرفتم ولی جمله بالا کاملا این حرف منو تایید میکنه.
    جمله بالا که توسط یه کارشناس واقعی اونم مرسدس گفته شده منظورش از کیم کارداشیانها افرادیه که از راه درست و قانونی خیلی خوب میشه اونها رو دوشید و ازشون پول مفت گرفت. کاری که خیلی از برندها میکنن. مثلا بنتلی بنتایگا یه آپشن ساعت رو داشبوردش 150 هزار دلار پولشه. این راه کاسبی و پول گرفتن از یه قشر خاصه. من موافق این کارم و معتقدم هرچی بیشتر خدمات اینشکلی بدی و قیمتها رو بالاتر ببری بهتره.
    حالا که کیم کارداشیانها اینقدر راحت پول میدن چرا که نه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. s.h

      ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (712 ديدگاه)

      دوست عزیز چرا انقدر این یارو رو میگید ؟؟؟ انقدر از اون گردن کلفت تر هست که این هیچی به حساب میاد خیلی پولدار معمولی هستند

      یه متنی خوندم واقعا ؛ واقعا افسوس خوردم یه دانشمندی که کل دنیا بهش مدیوند ( نیکولا تسلا ) رو نوشته بود که به 8 زبان مسلطه و خوب همه میدونیم فرمولا و کشفیاتش ( اینو چارتا بچه دبیرستانی یا دانشگاهی میدونند ) یه دنیا رو متحول کرد ( امثال این و رادرفورد و فارادی و….) بعد نوشته بود تو فقر مرد که حتی به خاطر فقر یه سری ازمایش و طبیعتا کشف و اختراع هم نتونسته کنه بعد این زنم نوشته بود چون فقط یه مدل بوده و الان یه *****گنده داره ثروت درست یادم نیست میلیون دلاری یا میلارد دلاری داره و بی هیچ هنری واقعا هیچ هنری یا حتی همین دکتر محمود حسابی خودمون که اونم …یا پروفسور کمال سرابندی که سر بی بها بودن خیلی وقته از ایران رفته یا خیلی های دیگه
      اینا رو میبینیم فقط افسوسه که امثال اینا پوچ از بین میرند ولی جاشونو چهاتا *****خل امثال نمیدونم چ ی چی پوشی فلان وحشی و کییک و کییک میگیرند و مفت پول در میارند ولی افرادی که پیشرفت دنیا بهشون مدیون هست اینطوری میمیرند
      راستی تنها دانشمندی و مخترعی که پولدار شد که البته سرش تو اقتصادم بود ادیسون بود با فروش لامپ و دومی هم الفرد نوبل کاشف و سازنده دینامیت زمان جنگ های جهانی و انقلاب صنعتی بود و بس دیگه همه فقیر بودند
      واقعا حیف

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ایمان

        ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (3894 ديدگاه)

        کیم کارداشیان یک بازیگر و مدل ( زن ) آمریکایی هست دوست عزیز

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. M

        ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (2371 ديدگاه)

        ???? پدال جان همون خل رو هم سانسور میکردی دیگه !
        نصف کلمه رو سانسور کردین نصفش نه ????
        ولی از شوخی گذشته خدا وکیلی حق دارن ایشون !
        اوج کاری که واسه تسلا کردن اینه که بعد مردنش اسمشو گذاشتن رو یکای اندازه گیری شدت میدان مغناطیسی نمیگم بده خوبه ولی به چه دردش میخوره !
        تازه تو کشور ما خیییییییلی بد ترم هست این شرایط

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. mg

        ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (139 ديدگاه)

        واقعا جناب s.h
        واقعنم راست میگید یکی از افرادی که همیشه با کامنت هاش حال میکنم چون حرف حساب میزنه شمایید
        به امید روزی که به افراد بلند پایه بها بدنند نه افراد هیچ و پوچ

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. رامتین

        ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (3047 ديدگاه)

        میدونستی ادیسون چقدر لابی داشته و خودشو تونست مطرح کنه، در حالیکه همین تسلا در واقع باید کاشف برق لقب میگرفت، چون جریان ac را ایشان کشف کرد. یا تسلا اشعه x را کشف کرد اما به نام رونگتن ثبت شد. شاید تنها گاوس یا آمپر و آلبرت و صدالبته بزرگترین دانشمند کل تاریخ یعنی نیوتن، بالاتر از تسلا بودند. ایشان ماشین زمان را هم ساختند که البته نتایجش، هیچگاه بیان نشد و حتی شایعه هست تسلا هنوز زنده است!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. M

          ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
          سوابق: (2371 ديدگاه)

          جناب رامتین شما فیلم تخیلی میبینی فکر میکنی بر اساس واقعیته باور میکنی ؟
          داداش اون فیلمه ! اصلا هم از روی واقعیت نیست !
          تسلا زندس ؟ جای دیگه نگو عزیزم !خداشاهده بهت میخندن !
          ماشین زمان !!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. رامتین

          ۲۹ اسفند ۱۳۹۷
          سوابق: (3047 ديدگاه)

          جناب M هیچوقت با قاطعیت در مورد این مسائل صحبت نکن. یه نمونش همین ویروس ایدزه که این احتمال هست خود آمریکاییها تولید کرده باشند و بعد 30 سال علم جهان امروزی داره به واکسنش میرسه! من هم نمیگم ماشین زمان وجود داره و گفتم یه احتمال ممکنه باشه. ضمنا هیچوقت قبر آقای تسلا مشخص نشد و کسی نمیدونه کجا دفنه. این یک واقعیته.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. Amirferrari

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (352 ديدگاه)

    عکس های جاسوسیش رو دیدم،به نظر من یکی از زیباترین ساخته های مرسدس بنز تا به امروزه،سطح جدیدی از لوکس گرایی رو قراره شاهد باشیم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Abbas

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (875 ديدگاه)

    تا حالا هیچوقت کیفیت کابین رو تا این حد تو یه عکس حس نکرده بودم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. NAVID۰۰۹۸

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (10203 ديدگاه)

    به جرئت میگم که اگر تولید بشه ، لوکسترین شاسی بلندی هست که تولید شده ، حتی از بنتایگا و کولینان هم لوکستر .
    واقعاً خاص طراحی شده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا