اسمارتمرسدس بنز

قیمت و مشخصات محصولات اسمارت EQ 2020

اگر به فضای کابین زیاد اهمیت چندانی نمی‌دهید می‌توانید اسمارت EQ فورتو کوپه را بخرید که ارزان‌تر از اشکودا سیتی گوی الکتریکی می‌باشد.

این هاچبک الکتریکی و کوچک که ظرفیت حمل ۲ نفر را دارد قیمت پایه ۱۶۸۵۰ پوندی (۲۱۹۶۱ دلار) داشته و این در حالی است که قیمت پایه سیتی گوی الکتریکی ۱۶۹۵۵ پوند اعلام شده است. مدل فورفور هم ۱۷۲۸۵ پوند قیمت داشته درحالی‌که مدل فورتو کابریولت با بهای ۲۰۴۲۰ پوند گران‌ترین عضو خانواده است.

سطح تریم های این خودرو با مدل Passion Advanced که مختص فورتو کوپه و فورفور است شروع می‌شود. این نسخه دارای رینگ‌های ۱۵ اینچی، پوشش پارچه‌ای مشکی با دوخت های سفید، صفحه‌نمایش ۷ اینچی، ناوبری، بلوتوث، رادیو DAB، اندروید اتو، میرور لینک و سیستم تهویه مطبوع می‌باشد.

مدل پالس پریمیوم برای تمامی نسخه‌ها عرضه شده و از رینگ‌های ۱۶ اینچی، دوربین دنده‌عقب، فضای ذخیره‌ای بیشتر و پدال‌هایی از جنس فولاد ضدزنگ سود می‌برد. در مدل‌های کوپه و فورفور همچنین سقف پانورامیک نیز اضافه می‌شود.

برای دست‌یابی به تجهیزاتی همچون رینگ‌های ۱۶ اینچی متمایز، چراغ‌های جلوی LED، نورپردازی کابین، صندلی‌های جلوی گرم شونده، پوشش پارچه و چرم مشکی و آینه وسط با تیره شوندگی خودکار باید تریم Prime Exclusive را انتخاب کنید.

نهایتاً هم به تریم ادیشن ۱ می‌رسیم که برای نسخه‌های فورتو کوپه و کابریو عرضه شده و دارای رنگ بدنه خاکستری، جلوپنجره مشکی و اسپویلر برابوس می‌باشد. رکاب‌های جانبی متمایز و رینگ‌های ۱۶ اینچی با عناصر قرمز رنگ تکمیل کننده ظاهر این نسخه هستند.

محصولات اسمارت EQ از پیشرانه الکتریکی ۸۲ اسب بخاری استفاده کرده و دارای گیربکس تک سرعته هستند. تمامی این مدل‌ها برد حدود ۱۱۳ کیلومتری داشته و حداکثر سرعت آن‌ها به ۱۳۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. باتری خودرو با شارژر استاندارد ۲۲ کیلوواتی هماهنگ است و در عرض ۴۰ دقیقه می‌توان تا ۸۰ درصد باتری را شارژ کرد. در صورت استفاده از شارژر خانگی این زمان به حدود ۶ ساعت افزایش خواهد یافت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. ممد ژانگولر

    ۴ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (3506 ديدگاه)

    میگن وقتی تو اسمارت میشینی زیاد نمیتونی تکون بخوری ولی اگه تکون بخوری ماشین هم باهات تکون میخوره ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Farzad

      ۴ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      کابینش انقد بی سر و صداس که تو ساکت بودن با رولزرویس مقایسه میشه .
      کلا شگفتی زیاد داره

      موافقم 7
      مخالفم 0
      1. ممد ژانگولر

        ۴ بهمن ۱۳۹۸
        سوابق: (3506 ديدگاه)

        شوخی کردم ماشینش حرف نداره . میگن مثل ساعت سواچ کار میکنه و کم هزینست. فقط ماشینهای کوچیک مشکل رینگ و لاستیک کوچیک دارن و اگر باهاش تو چاله چوله یا مانع بری جلوبندیش فاتحش خوندست .

        موافقم 6
        مخالفم 0
  2. Farzad

    ۴ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    اسمارت خیلی باحاله .

    موافقم 4
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا