کانسپت مرسدس بنز EQV و مدل تولیدی CLA شوتینگ بریک جزو مهمترین خودروهای این برند مشهور در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ خواهند بود.
بههرحال مرسدس میگوید EQV یک کانسپت نزدیک به تولید است که حملونقل بدون آلایندگی را با پرفورمنس احساسبرانگیز، کارایی حداکثری و طراحی زیبا ترکیب کرده است.
با توجه به نام این کانسپت میتوان گفت EQV نسخهی تمام الکتریکی V کلاس خواهد بود. شاید هم مرسدس سورپرایز بزرگی داشته باشد و این خودرو را به عنوان یک شاسیبلند تمامعیار رونمایی کند.
از آنجایی که ما به V کلاس اشاره کردیم باید گفت این خودرو نیز فیس لیفت شده و در ژنو حضور خواهد یافت. نمای جلوی بازنگری شده به همراه پیشرانهی ۴ سیلندر دیزلی جدید با قدرت ۲۳۹ اسب بخار و گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک و سیستمهای ایمنی نوین از جمله تغییرات این خودرو هستند.
سه خودروی سفارشی جدید مرسدس نیز در ژنو حضور مییابند که عبارتاند از SL 500 گرند ادیشن، SLC 300 فاینال ادیشن و S 65 فاینال ادیشن که این آخری اعلامیهای مبنی بر پایان عصر پیشرانهی ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توربو در سدان لوکس S کلاس است.
محمدرضا
۴ اسفند ۱۳۹۷S 65 فاینال ادیشن که این آخری اعلامیهای مبنی بر پایان عصر پیشرانهی 12 سیلندر 6 لیتری توربو در سدان لوکس S کلاس است.
باز هم حذف سیلندر??
Khosrow
۴ اسفند ۱۳۹۷یک لحظه دنیارو بدون مرسدس تصور کنیم / خیابون های پوچ ..
emad1990
۵ اسفند ۱۳۹۷حذف پیشرانه 12 سیلندر شاید خبر خوبی نباشه ولی جالبه بدونید پیشرانه 8سیلندر s63 از نظر توان و پرفورمنس بهتر از s65 ظاهر شده و ماشین صفرتا صد و شتاب بهتری داره
البته روی دیگه سکه سرعت های بالاتر از 200کیلومتر بر ساعته که s65 برتری خودشو دیکته میکنه
محمدرضا
۵ اسفند ۱۳۹۷لذت روندن ۱۲ سیلندر توربو چی اونم در اختیارت قرار میده
همه چیز که شتاب نیست اونم این میزان کم اختلاف که فقط تو پیست خودشو نشون میده
بهراد
۵ اسفند ۱۳۹۷لعنت به الکتریکی ها و ما.الکتریکی چون بازار عشقارو خراب کرد که حتی نوه مونم بره خارج دیگه نمی تونه نمونه ی صفر 12 سیلندر هیچ ماشینی رو ببینه(البته شاید تو لوکس ها تک و توک دیده بشه)
ما هم چون میبینیم اینا 12 سیلندرارو منقرض می کنن که الکتریکی بیارن ولی هنوز به ماشینایی چسبیدیم که بالا ی 200 گرم کربن تولید می کنن و بازدهیشون هم در جهان کمترینه یعنی اتلاف و اسراف بیهوده همه چیز، مهم از همه خودمون!@