مرسدس بنز

مرسدس اسپرینتر کلاسن، تجسم کامل یک قصر لوکس متحرک!

شرکت کلاسن لاکچری استاد تبدیل خودروهای استاندارد به چهار چرخ هایی فوق لوکس است. یکی از جدیدترین پروژه‌های این شرکت که با نام VIP کینگ ون شناخته می‌شود جزو برجسته‌ترین آن‌ها می‌باشد. یکی از یوتیوبرهای مشهور اخیراً به ویژگی‌های جذاب ون موردبحث اشاره کرده است.

کینگ ون بر پایه نسخه طویل‌تر مرسدس بنز اسپرینتر ۲۰۲۰ شکل گرفته است. جدای از لوگوهای کلاسن و رینگ‌های ۱۸ اینچی تغییر خاصی در بدنه دیده نمی‌شود. کینگ ون از پیشرانه ۶ سیلندر دیزلی با قدرت ۱۹۰ اسب بخاری استفاده می‌کند و اگرچه قدرت این خودرو چندان قابل‌توجه نیست اما قدرت تولیدی پیشرانه برای خودروهایی همچون کینگ ون اولویت اصلی نیست.

اما زمانی که درب‌ها را باز کرده و وارد کابین شوید کاملاً راضی خواهید شد! در این بخش ویژگی‌های زیادی دیده می‌شود که از جمله آنها می‌توان به سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه لمسی و فعال‌سازی صوتی اشاره کرد. از آنجایی که بخش جلوی کابین تقریباً از بخش عقب جدا شده بنابراین یک ارتباط تلفنی با سرنشینان وجود دارد. البته اگر بخواهید می‌توانید دیواره حائل بین سرنشین جلو و عقب را بالا و پایین ببرید.

پس از بررسی بخش جلوی کابین می‌توانیم به بخش عقب برویم. مشتری این ون علیرغم وجود پیشرانه‌ای نسبتاً کم‌توان سفارش سیستم اگزوز AMG را داده است. در این بخش همچنین دوربین دید عقب وجود دارد که بخشی از پکیج دوربین ۳۶۰ درجه‌ای می‌باشد.

وقتی درب‌های کشویی خودکار را باز کنید استراحتگاه پا به منظور ورود آسان‌تر گسترده خواهد شد. در نگاه اول این بخش از کابین مکانی عالی برای برگزاری جلسات کاری و همچنین استراحت بی‌دغدغه به نظر می‌رسد.

این خودرو به شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند و خروجی‌های برق مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به شیشه‌های دودی اشاره کرد. اگرچه کینگ ون ما خودرویی خانه‌به‌دوش نیست اما قطعاً تجهیزات لوکس فراوانی داشته و سرنشینان می‌توانند همانند یک پادشاه در آن بنشینند.

جدای از دستگاه قهوه ساز موجود در کینگ ون، شما چه چیزهایی را دوست دارید؟

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Khosrow

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    اولا لوگو مرسدس رو بزار سرجاش / دوم اینکه یکی از اینا ..

    موافقم 3
    مخالفم 2
  2. ali

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (14 ديدگاه)

    افتضاح کرده که ، توش جای سه نفر نیست با هم بشینن ، اون عکس که داره تلفن برمیدتاره رو ببینید متوجه میشید . بعدش این چه لوکسیه که ساعتش لاکچری نیست ساعت رومیزی خونشونو گذاشتن روش ، بعدش بقول خسرو لگو مرسدس رو الان کندی که چی بشه

    موافقم 1
    مخالفم 3
    1. حسین

      ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (131 ديدگاه)

      خرااااااب
      این چیه؟
      یعنی مهندساشون تخیولاتشون از ون لوکس این بوده؟
      تو خونه هم میشد این ون را به اینی که هست تبدیل کرد

      موافقم 1
      مخالفم 2
  3. Soli

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (54 ديدگاه)

    ماشین ارزان و بی آپشنی است
    تویوتا و تسلا بهتر هستند

    موافقم 1
    مخالفم 1
  4. رزیتا

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (418 ديدگاه)

    قراره نسلای بعدی این ماشین الکتریکی باشه ، این جور ماشینا بیشتر بدرد سفرای خونوادگی میخورن

    موافقم 0
    مخالفم 2
  5. مرتضی

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (78 ديدگاه)

    نسبت به خود ون های لوکس مرسدس هم موتور ضعیف تر داره هم ظاهر و داخل بدتر . به نظرم اصلا چیز خوبی نیست

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا