مرسدس بنز

تغییرات مرسدس-ای‌ام‌جی C43 مدل سال 2019

به دنبال خرید یک سدان جدید مرسدس C کلاس هستید اما تمایلی به خرید نسخه فول AMG C63 ندارید؟ خب می‌توانید C43 را انتخاب کنید که گزینه مناسب‌تری می‌باشد. هم‌اکنون مرسدس بنز به منظور تثبیت جایگاه خود در این کلاس رقابتی پرفورمنس سدان محبوب خود را ارتقا داده است.

مرسدس-ای‌ام‌جی C43
این خودروساز آلمانی برای مدل سال ۲۰۱۹ تغییرات مناسبی را در C43 اعمال کرد که بزرگ‌ترین این تغییرات همان‌گونه که انتظار دارید زیر کاپوت رخ داده است.

مرسدس-ای‌ام‌جی C43
اگر بخواهیم وارد جزئیات شویم باید گفت پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربوی این خودرو هم‌اکنون قدرت ۳۹۰ اسب بخاری دارد که ۲۳ واحد بیشتر از قبل بوده و این قدرت از طریق یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ‌ها فرستاده می‌شود. C43 ظرفت مدت ۴.۷ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد که علیرغم افزایش قدرت مشابه نسخه قبلی بوده و سقف سرعت نیز به‌صورت الکترونیکی به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

مرسدس-ای‌ام‌جی C43
سیستم چهار چرخ محرک پرفورمنس ۴Matic، سیستم تعلیق اسپورت AMG، برنامه‌های انتخاب سواری دینامیک AMG و فرمان الکترومکانیکی حساس به سرعت باعث می‌شوند C43 هر آنچه را که در چنته دارد ارائه کند و البته در پیست نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

مرسدس-ای‌ام‌جی C43

مرسدس-ای‌ام‌جی C43
علاوه بر افزایش قدرت در این خودرو شاهد نصب جلوپنجره و سپرهای جلو و عقب جدید با عناصر آئرودینامیکی بهبود یافته‌ای هستیم. دو خروجی اگزوز عقب ظاهر کرومی داشته و اسپویلر نصب شده روی صندوق نیز به عبور بهتر هوا کمک می‌کند. رینگ‌های ۱۸ و ۱۹ اینچی با رنگ‌های مشکی یا خاکستری در دسترس بوده و خریداران همچنین می‌توانند پکیج نایت را انتخاب کنند که باعث مشکی شدن اسپلیتر، اسپویلر و رکاب‌های جانبی می‌شود. این خودرو با صندلی‌های سفارشی پرفورمنس AMG نیز ارائه شده و البته می‌توان تریم های متنوعی را در اختیار داشت.

مرسدس-ای‌ام‌جی C43

مرسدس-ای‌ام‌جی C43
خریداران همچنین می‌توانند این خودرو را در فرم‌های بدنه سدان و استیت سفارش دهند اما در آمریکا تنها نسخه سدان عرضه می‌شود. هنوز قیمت مدل ۲۰۱۹ اعلام نشده اما نسخه سال جاری قیمت ۵۳۴۰۰ دلاری دارد. شایان ذکر است نسخه‌های C63 و C63 S به ترتیب قیمت ۶۶ و ۷۴ هزار دلاری دارند. انتظار داریم این خودرو در ژنو ۲۰۱۸ رونمایی رسمی شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Mohammad

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    الان یکی بیاد بگه این ماشین
    با اس ۵۰۰ چه فرقی داره

    انگار دوقلوی نا هم سانن ????

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Khosrow

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    یه دوره ای بود از صدها متر دورتر مدل — مرسدس — و — ب ام و — رو میشد تمایز داد و گرافیک داخل چراغ ها ی این دو کمپانی شاهکار بود و امضا / الان گرافیک داخل چراغ عقب این خیلی شبیه فرم کلی چراغ عقب هیوندا سنتنیال شده / طراحی های لوس با تاریخ انقضا / هیچ کدوم از این مدلها در تاریخ شاهکار نخواهند شد..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Morteza

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (123 ديدگاه)

      این چراغا یجورایی تکمیل یافته چراغ های عقب نسل قبل سی کلاس/اس کلاس هستن اگه کپی برداری ای شده باشه هیوندای کپی کرده و ایرادی به بنز نمیشه گرفت که چرا فلان شرکت هم چراغاش شبیه ماشینای شماست ?

      در کل این ایراداتی هم که به طراحی های فعلی بنز میگیرن خیلی مسخرست.
      همین الان خیلی از ماشینای بنز تو کلاس خودشون از رقیبشون طراحی بهتری دارن و زیباترن. چه طراحی بیرونی چه داخلی
      این شباهت ها بین کلاس های مختلف (S, E ,C ) هم فقط مختص مرسدس نیست
      الان اکثر کمپانی ها ماشیناشون شبیه به همدیگه هست
      ولی خب فقط مرسدس رو میبینن و واسه مرسدس مشکل داره?

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا