مرسدس بنز

مرسدس بنز، غایب بزرگ نمایشگاه دیترویت سال آینده؟!

مرسدس بنز ماه گذشته در نمایشگاه خودروی دیترویت غوغا به پا کرد زیرا در این رویداد مهم شاهد رونمایی از نسل جدید G کلاس و همچنین مدل‌های متنوع دست پرورده AMG بودیم.


متأسفانه احتمال غیبت مرسدس در نمایشگاه سال آینده وجود دارد زیرا اتوموتیونیوز می‌گوید شاید این رویداد خودرویی مهم را نادیده بگیرد. هنوز چیزی به‌صورت رسمی اعلام نشده اما یکی از مدیران مرسدس که نامش منتشر نشده گفته است:

باید به رویدادهایی همچون دیترویت نگاه کرده و ببینیم که آیا با تقویم عرضه محصولات ما و همچنین فرمت نیازهایمان همخوانی دارند یا خیر.

این مدیر ناشناس همچنان می‌گوید شانس حضور دوباره مرسدس در دیترویت ۲۰۱۹ بسیار کم است اما این به معنی غیبت در رویداد سال ۲۰۲۰ نیست.


درحالی‌که این موضوع شبیه یک تداخل زمانی کوچک است اما مدیر مرسدس گفته است:

با تعداد مدل‌هایی که ما داریم، همیشه انتظار عرضه یک محصول جدید وجود دارد.

این منبع ناشناس گفته وقتی شما تصمیم به عدم حضور در رویدادی بگیرید چه دلیلی برای بازگشت از آن وجود دارد؟


در آینده اخبار بیشتری از تصمیم مرسدس را خدمت شما عزیزان تقدیم خواهیم کرد. البته جدای از همه این موضوعات، فهمیدن چرایی کم شدن علاقه خودروسازان به حضور در چنین رویدادهایی آن‌هم در عصر دیجیتال خیلی سخت نیست. اکثر خودروهای جدید هفته‌ها و حتی ماه‌ها قبل از حضور در نمایشگاه‌ها معرفی می‌شوند و مقایسه آنلاین این خودروها با رقبا برای مصرف‌کنندگان بسیار آسان‌تر از حضور فیزیکی در نمایشگاه‌ها می‌باشد.

نمایشگاه شیکاگوی این روزها بهترین مثال از تغییر اوضاع است. این نمایشگاه اگرچه شاهد برخی رونمایی‌های جذاب خواهد بود اما سرخط اخبار این رویداد به خودروهایی همچون هیوندای سوناتا هیبریدی و فولکس‌واگن آرتئون اختصاص یافته است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. pool

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (55 ديدگاه)

    بهترین لوکس ساز جهان همین خدا کنه یه روزی بتونم به سی کلاس برسم ارزوی بزرگی هم نیست شاید بیرون از ایران

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Khan

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (362 ديدگاه)

    تو فیلم Justice League بروس وین یه کانسپت بنز داشت عجب چیزی بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. علیرضا

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (754 ديدگاه)

    ا بنزم که زده تو کار کپی از چینیا اون از چراغ جلو cls اینم از جلو کانسپتش که از بسترن b30 کپ زده حالا اگه بر عکس بود همه فحشو می کشیدن به چینیا که کپی کارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Erfan

      ۲ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (43 ديدگاه)

      حالت خوبه؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. بهراد

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (537 ديدگاه)

    خدایا تو همه چی عقبیم!!!???
    اکثر برند هایی که در نمایشگاه های لوس آنجلس و دبی حضور دارن، مردم بار ها اسمشو شنیدن،کمتر کسی اولین بار با اونا آشنا میشه،
    عوضش نمایشگاه های ما انواع چینی ها تایوانی ها هندی ها که حتی اسمشو یبارم نشنیدیم میان شرکت میکنن،
    زندگی ما شده یه خونه ی معمولی با ماشین قیمت جدید ولی مدل ٣٠ سال قبل و جاده های نا متناسب، حقوق شهروندی که چی بگم، عوضش این خارجیا حتی ارزون ترین ماشین فورد هم از مال ما بهتره، ما با ۶٠ میلیون دنا قدرمطلق با آرم بزرگ توربووووو میخریم، اونا چی؟
    کمپانی های خودرو سازی خارجی تو این موندن که ماشینی که تولید می کنن چطور قیمتش چهار برابر میشه و مشتری هم بدون هیچ حرف و حدیثی و بدون گارانتی مطمئن اونو میخره!!! این وسط پول اضافی تو جیب کیا میره؟
    خدا باعث و بانیشو لعنت کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا