مرسدس بنز

اولین نگاه به مرسدس بنز AMG GT از درون کابین

مرسدس بنز در حال آماده کردن رقیبی برای پورشه ۹۱۱ است. خودرویی که قیمتی مناسب‌تر از SLS AMG هم خواهد داشت و در عین حال می‌تواند رویای بنز را برای داشتن یک خودروی اسپرت واقعی تحقق بخشد.
در حالی که یک SLS AMG بیش از ۲۰۰ هزار دلار برایتان آب می‌خورد، نباید انتظار قیمتی کمتر از ۱۰۰ هزار تا را برای مدل GT داشته باشید. این یک خودروی کوچک‌تر، سبک‌تر و مقرون به صرفه‌تر است که به صورت اختصاصی توسط مرسدس-AMG طراحی شده است. هدف مرسدس AMG برای خلق این خودرو، توجه به دینامیک رانندگی، چابکی و هیجان در قالبی ناب است تا شعار “خودروی اسپرت اصیل” را محقق کند.

Mercedes-AMG GT Interior
Mercedes-AMG GT Interior

اولین تصاویر از این خودرو از فضای داخلی آن منتشر شده است. طراحی داخلی با حال و هوای اسپرت و آشنای مدل‌های جدید بنز با دو رنگ مشکی و قرمز، بسیار جذاب و با کیفیت از آب درآمده است. کنسول وسط در مطابقت با شکل خورجینی موتور، به شکل V طراحی شده است. کابین دو نفره به نظر می‌رسد و پد لمسی کنترل سیستم COMAND، صفحه نمایش لمسی شناور و دریچه‌های گرد هواکش‌های سیستم تهویه، جلب توجه می‌کنند.

Mercedes-AMG GT Interior
Mercedes-AMG GT Interior

مرسدس AMG GT از یک موتور V8 با حجم ۴.۰ لیتر و با استفاده از توربوی دوقلو و احتمالاً در سه سطح خروجی از نظر قوای تولیدی ارائه خواهد شد که مدل پایه آن ۴۸۰ اسب بخار و سری سیاه آن نیز بیش از ۶۰۰ اسب بخار قدرت تولید خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴۴ دیدگاه‌ها

  1. شایان

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    زیبا و پر ابهت مثل همیشه البته باید عکسهایه بیرونشم بیاد بیرون تا بهتر به بهترین بودنش پی ببریم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امیر

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (332 ديدگاه)

    نهایت لاکچری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. امیر

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (332 ديدگاه)

    شرکت ای ام جی در سال ۱۹۶۷ توسط Hans Werner Aufrecht و Erhard Melcher تاسیس شد. این شرکت در سال ۱۹۹۰ با مرسدس بنز قرارداد همکاری امضا کرد. سپس در سال ۱۹۹۹ قسمت عمده سهام آن به مرسدس فروخته شد. در سال ۲۰۰۵ این شرکت بطور کامل به مرسدس بنز واگذار گردید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شهاب

      ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (266 ديدگاه)

      amg مخفف چیه!؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. carbonado aventador

        ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (4461 ديدگاه)

        Advanced Metallurgical Group

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شاهین

          ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (4500 ديدگاه)

          کربانادو جان من اینو از ویکی پدیا پیدا کردم:

          The letters “AMG” stand for Aufrecht, Melcher and Großaspach (Aufrecht’s birth Town(

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. carbonado aventador

          ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          هرچی شما بفرمایید آقا شاهین گل!!!!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. دانا

        ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (6 ديدگاه)

        فکر کنم مخفف اینه :
        Ah Ma Gh
        :)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. امیر

          ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (332 ديدگاه)

          carbondao محبت کردن و جواب دادن

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود . نه خیر اشتباهه .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. carbonado aventador

          ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          آقا میلاد یا نگو اشتباهه یا درستش رو بنویس!!!!!!چرا می خواهی اعدامم کنی؟؟؟؟؟؟وظیفه ام بود سرچ کنم!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. carbonado aventador

          ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          Affiliated Managers Group

          موافقم 0
          مخالفم 0
  4. شایان

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    بنز دوستت دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. شاهین

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (4500 ديدگاه)

    از همین عکس ها هم با کیفیت بودن کابین معلومه،چه برسه به اینکه از نزدیک ببینی! رقابت بنز و پورشه هم خیلی جذاب خواهد بود و لذت نهایی این رقابت رو مصرف کننده خواهد برد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Reza

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (153 ديدگاه)

    طبق معمول ماشینی فوق العاده از بنز.طراحی داخلیش فوق العاده س بیرونشم حتما خوبه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. امید

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    حرف نداره واقعا دوس داشتنیه احسنت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. خاوری مزراتی

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1103 ديدگاه)

    خداییش خیلی رقبا بهم نزدیکن و این رقابت لذتبخش تر و محصولات رو بهتروباکیفیت تر کرده
    بازم دم المانیا گرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. iman mclaren p1

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (180 ديدگاه)

    وااااااااااااااای عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. AUDI R8

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (42 ديدگاه)

    درود
    جالب شده الان دیگه همه شرکتا یه رقیب واسه 911 میزنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      به جز f12 و آونتادور هیچ ماشینی نمی تونه 911 turbo s رو بگیره!!!!!!!باورم نمی شد که f12 رو تو 1/4 مایل شکست داده!!!!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. امید

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    یعنی میشه تا جوون هستیم و سالم پشت رول یکی از این دلربا ها بشینیمو برامون دلبری کنه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. ESI

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (387 ديدگاه)

    داخلش زیباست چه برسه به بیرونش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. رضا

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    داخلش که فوق العادست و تا حدودی نزدیک به سبک فراری که بسیار زیباست.امیدوارم بیرونشم همینطور باشه
    یادم میاد اولین تصویر sls که منتشر شد هم تصویر داشبوردش بود…..چقدر زود میگذره…
    قیمتشم که مناسبه ولی امیدوارم مثل sls لاستیک نابود نکنه و پشتشم راحت بازی نکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      رضا اون به خاطر گشتاور بالای موتور بود .

      مرسدس بنز استاد گشتاوره .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. msjm

        ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (83 ديدگاه)

        گشتاورو هندلینگ یعنی چی

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شاهین

          ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (4500 ديدگاه)

          گشتاور در جسمی که به دور محوری می چرخد برابر حاصل ضرب «برداری» نیروی وارد شده بر آن جسم ضرب در فاصله نقطه اثر نیروی روی جسم تا محور چرخش جسم است.بنابراین تعریف گشتاور یک مفهوم برداری است و واحد آن هم نیوتن متر است؛یعنی نه تنها اندازه مشخصی دارد بلکه «جهت» هم دارد. فرض کنید می خواهید یک پیچ خیلی محکم را با کمک آچار باز کنید. برای اینکه بتوانید آچار و پیچ را به حرکت در آورید،باید با کمک نیرویی که به آچار وارد می کنید گشتاور تولید کنید.اگر پیچ خیلی سفت باشد، باید گشتاور بیشتری تولید کنید.برای بیشتر کردن گشتاور دوتا راه دارید که گرچه ممکن است از نظرعلمی دلیل آن را ندانید؛اما حتما هر دو راه را از بچگی بلد بوده اید:یا باید زور بیشتری بزنید(یعنی نیرو را بیشتر کنید)یا اینکه آچار بلند تری انتخاب کنید(یعنی فاصله نقطه اثر نیرو روی جسم تا محور چرخش را افزایش دهید)؛ در هر دو صورت گشتاور افزایش می یابد و به نیروی مقاوم اصطکاکمیان پیچ و مهره غلبه می کند.در مورد موتور خودرو،نیرویی که از احتراق درون موتور ایجاد می شود معاددل زوری است که شما به آچار می زدید و بازوی میل لنگ (که بر اثر نیروی موتور می چرخد) هم حکم بازوی آچار را دارد.یک نکته فنی درباره موتور خودرو وجود دارد و آن هم اینجاست که گشتاور حاصل از نیروی یک پیستون وسیلندر،مدام کم و زیاد می شود و باعث نوسان میل لنک خواهد شد.برای رفع این مشکل دو راه داریم:یا تعداد سیلندرها را بیشتر کنیم تا برآیند نیروهای هر کدام از آنها مجموع نیروی یکدست تری به بازوهای میل لنگ وارد کند؛راه دیگر هم افزودن یک قطعه سنگین(چرخ طیار)به مجموعه در حال گردش است؛ اینرسی حرکتی این قطعه سنگین باعث می شود نوسان حاصل از افت و خیز نیروی پیستون ها و سیلندرها کمتر شود.توان موتور خودرو با واحد «اسب بخار» سنجیده می شود؛اما این اسب های بخار تنها فاکتور مهم در شتاب خودرو نیستند.برای اینکه بتوانیم درباره شتاب چند خودرو با اسب های بخار مساوی قضاوت کنیم،بهتر است گشتاور آنها را با هم مقایسه کنیم؛هرچه گشتاور بیشتر باشد(همان طوری که پیچ سفت بهتر باز می شود)نیروی وارده به جعبه هم بیشتر خواهد بود و خودرو شتاب بهتری خواهد داشت.

          handling در حقیقت این کلمه نوعی احساس درونی از رانندگی با اتومبیلهای متفاوت است و شاید بتوان گفت قابل اندازه گیری فیزیکی نیست. واژه ی Handling کلمه ای است که می توان آنرا خوشدستی یا کیفیت سواری و هدایت ترجمه کرد. در واقع هندلینگ بهتر به معنای قابلیت هدایت بهتر اتومبیل در عبور از پیچ ها و موانع بوده و نشان دهنده ی دینامیکی و پویایی برتر اتومبیل بر روی جاده است.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. carbonado aventador

          ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          دست آقا شاهین درد نکنه . به عبارت ساده نیرویی که موتور برای چرخاندن میل لنگ تولید می کند را گشتاور می گویند که واحد آن n/m (نیوتن متر)می باشد!!!!!!!!!
          به عنوان مثال گشتاور فراری 458 برابر با 540n/m می باشد!

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. رضا

        ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (1698 ديدگاه)

        درود
        بله میلاد جان مشکل همیشگی مرسدس های آ ام گ گشتاور زیادی و افسارگسیختس!
        یه جورایی امریکاییه!!!
        البته این مدل به کوروت استینگری بسیار زیبا نمیرسه.درسته میلاد؟!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. مرتضی

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (849 ديدگاه)

      به سبک فراری؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! از اون حرفا بود!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. شلبى

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (685 ديدگاه)

    داخلش بسیار زیبا طراحى شده مثل اکثر مدلهاى بنز، داخل با اون دریجه هاى کرد تلفیقى از طراحى مدرن و کلاسیک

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. احسان(احسان سابق)

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    ادم دوس داره لوگوی AMG حک شده روی چرم رو بخوره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    واااااااااای خدای من .

    دارم دیوونه میشم .

    کی میشه من پشت فرمون بنز بشینم .

    بنز فداییییییی داری . میفهمی ؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. TIGER

      ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (61 ديدگاه)

      نه بابا نمی فهمه! من سالهاست دارم می گم اما هیچ جوابی نمیده :(

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امید

        ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (1323 ديدگاه)

        درود
        داش میلاد این ارزوی خیلی از دل سوختگان راه بنز و پرشه و…اینهاست انشاالله

        موافقم 0
        مخالفم 0
  17. مصطفی

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (295 ديدگاه)

    تو آلمان کارشونو خوب بلدن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. امیر

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (59 ديدگاه)

    این نهایت قدرت پورشه رو میرسونه که همه می خوان با اون رقابت کنن ولی این واقعا شرم آوره که مرسدس با وجود این همه ادعا موتور 8 سیلندری رو به رقابت با 911 شیش سیلندر می فرسته که در مدل پایه کمتر از اون قدرت داره.تازه موتور 911 تخته ولی این v شکله.در ضمن این ماشین حداکثر سال 2015 به بازار میاد ولی آخرین نسل 911 حدود 2 ساله که تو بازاره.در ضمن با وجود اینکه طراحی داخلی 911 بیش از 2 سال پیش انجام شده ولی از این بدتر نیست که هیچ تازه میتونه در بسیاری از جهات بهتر از این باشه.
    باید بگم که فکر نمی کنم مرسدس که بیشتر لوکس ساز هست بتئنه از پس پورشه 911 با تجربه بربیاد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      911 خیلی ردیفه زنگ خطری در مقابل mp4 و gtr و آونتادور به حساب میاد!!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. امیرحسین

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (239 ديدگاه)

    رقیب 911 = c 180 مرسدس

    فقط Mercedes Benz

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. Only Japan

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    فرق کابینش با S کلاس چیه؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (1698 ديدگاه)

      زمین تا آسمون فرقشه داداش مشخصه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. TIGER

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (61 ديدگاه)

    وایییییییی عاشقش شدم خیلییییی عالیه واقعا بی نظیره قربون طراحیش!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. GTR-50

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (493 ديدگاه)

    benz فقط amg 65

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. birang

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (34 ديدگاه)

    طراحی داخلیش فوق العاده خوب وبسیار جادار طراحی شده -رقابت خوبی بین پورشه خواهد بود ولی پورشه هنوز رکوردهای پیست نورنبرگ دستشه و باید ببینیم چی پیش میاد
    البته توی کلاس خودش عرض کردما

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. انزو

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (369 ديدگاه)

    بعد 4 سال تولید اس ال اس رو متوقف کرد الان با یه سوپر اسپرت دیگه برگشته اونم با قیمت کمتر.شرکتای ایرانم یه ماشین رو 30 سال تولید میکنن روز بروز تخمی تر و گرونتر!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا