مرسدس بنز

مرسدس بنز G کلاس کارلکس، طعنه به کابین محصولات اسپورت!

اگر می‌خواهید پشت فرمان یک خودروی برجسته، اصیل و قلدر باشید حتماً مرسدس بنز G کلاس را انتخاب کنید.


آیا جایگزین‌های بهتری در بازار برای این شاسی‌بلند افسانه‌ای وجود دارند؟ بله چراکه G کلاس هرگز به خاطر راحتی و آرامش بالا در روی جاده شناخته نشده است؛ اما خب به عنوان یک نماد متحرک، کمتر رقیبی توانایی نزدیک شدن به این خودرو را دارد. آیا می‌توان G کلاس را دل‌پذیرتر کرد؟ قطعاً می‌شود و برای نمونه می‌توانید همین مدل تیون شده توسط کارلکس دیزاین را تماشا کنید.


شاسی‌بلند موردبحث از نوع G63 AMG است که از کابینی بسیار چشم‌نواز و متمایز سود می‌برد. با دیدن نمای داخلی G کلاس قطعاً نشستن در یک خودروی اسپورت را فراموش خواهید کرد اما خب زمانی که از نمای بالا شاهد دیگر خودروها باشید متوجه خواهید شد که ذات این خودرو چیست.

ترکیب چرم قرمز و مشکی آن چیزی است که باعث تمایز کابین شده و البته باید به صندلی‌ها و پانل‌های درب جدید اشاره کنیم که خون تازه‌ای را به رگ‌های داخل خودرو تزریق کرده‌اند. همین طرح قرمز و مشکی با فیبر کربن نیز همراه شده است. این متریال گران‌قیمت را می‌توان در کنسول مرکزی، پانل درب‌ها، دستگیره سرنشین جلو و اطراف پشت آمپرها دید. از دیگر ویژگی‌های کابین G کلاس کارلکس می‌توان به نشان “افسانه‌ی ۴۰ ساله” و تصویری از این خودرو اشاره کرد.

کارلکس دیزاین هزینه‌ی ارتقای کابین مرسدس G کلاس را اعلام نکرده اما قطعاً مالکان این خودرو مشکل چندانی با قیمت این متریال نخواهند داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Khosrow

    ۲ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    سلیقه ی من متنفره از رنگ بندی چنینی / ببخش منو کارلکس / ساده دوز میخرم ..

    موافقم 0
    مخالفم 1
  2. َAnarsh

    ۳ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (24 ديدگاه)

    این چه طرحی بود کارلکس.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. یاس ی

    ۳ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    الان دوستمون net میاد میگه چقدر زشت و چندشه. ماشین فقط …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Farzad

    ۸ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (163 ديدگاه)

    عالی شده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا