مرسدس بنز

مرسدس-مایباخ پولمن، مجلل‌ترین لیموزین کلاس S

مرسدس بنز کلاس S به‌اندازه کافی خودروی لوکسی محسوب می‌شود که آن را پرچم‌دار این سری از خودروها بدانیم. اما اگر به دنبال خودروی فوق لوکسی باشید، باید به دنبال پسوند مایباخ نیز در ادامه نام مرسدس باشید. با این وجود، این انتهای راه نیست و انتخابی گران قیمت‌تر و بالاتر نیز پیش روی شما خواهد بود. نسخه لیموزین پولمن.

Mercedes-Maybach Pullman 2016
Mercedes-Maybach Pullman 2016
مرسدس-مایباخ پولمن، در پنجاهمین سالگرد معرفی پولمن معروف ۶۰۰ در سال ۱۹۶۵ معرفی شده و طبق معمول به طور افراطی کشیده‌تر از مدل‌های استاندارد شده است. تجسم نمایید که در مقایسه با مدل کشیده مایباخ S500/S600 با طول ۵۴۵۳ میلی ماتر، مدل پولمن دارای طولی به اندازه ۶۴۹۹ میلی‌متر است و فاصله بین دو محور جلو و عقب آن هم به ۴۴۱۸ میلی‌متر می‌رسد که معادل طول یک مزدا ۳ می‌باشد.

Mercedes-Maybach Pullman 2016
Mercedes-Maybach Pullman 2016
این فاصله طولانی بین دو محور، به کمک فضای دل‌باز سرنشینان عقب آمده و دو ردیف صندلی رودرروی یکدیگر برای چهار سرنشین را مهیا نموده است. یک پارتیشن الکتریکی تیره شونده همراه با یک نمایشگر ۱۸.۵ اینچی هم برای جدا کردن فضای بین سرنشینان عقب با جلو به کار گرفته شده است.

Mercedes-Maybach Pullman 2016 Interior
Mercedes-Maybach Pullman 2016 Interior
روش دیگر، سفارش این خودرو تنها با دو صندلی عقب می‌باشد که در این صورت یک سالن وسیع روبروی سرنشینان پشت قرار خواهد داشت. در این حالت پشتی صندلی‌ها را می‌توان تا زاویه ۴۳.۵ درجه نیز تغییر داد. نشانگرهای دمای محیط و خارج کابین، سرعت و ساعت به صورت آنالوگ در سقف قرار گرفته‌اند. یک سیستم صوتی سه بعدی فراگیر برمستر نیز برای این بخش درنظر گرفته شده است.

Mercedes-Maybach Pullman 2016 Interior
Mercedes-Maybach Pullman 2016 Interior
مرسدس از پوشش چرم دست‌دوز و مرغوب برای پوشش صندلی‌ها، رودی‌ها، کنسول و سقف استفاده کرده است. اما این تازه شروع کار است و دامنه وسیعی از سفارشی‌سازی طبق انتظارات مشتری قابل انتخاب می‌باشد.

Mercedes-Maybach Pullman 2016
Mercedes-Maybach Pullman 2016
قدرت مرسدس مایباخ پولمن از یک موتور دوازده سیلندر ۶.۰ لیتری تأمین می‌گردد. این نیروگاه قادر به تولید نیروی ۵۲۳ اسب بخار و گشتاور ۸۳۰ نیوتن متر می‌باشد که این گشتاور از دور موتور ۱۹۰۰ در دسترس خواهد بود.

مرسدس-مایباخ پولمن از ابتدای سال ۲۰۱۶ روانه بازار فروش می‌شود و مدل‌های فاقد ویژگی ضدگلوله آن با قیمت ۵۷۰ هزار دلار به فروش خواهند رسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶۶ دیدگاه‌ها

  1. 4MATIC

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    باهمه چیزش حال کردم جز رینگاش

    موافقم 4
    مخالفم 0
    1. علی

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (513 ديدگاه)

      اتفاقا این مدل رینگ جز محبوبترین مدلها برای ماشین های فوق لوکسه و توی لیست آپشن های رولزرویس هم هست.
      به نظرم روی این کلاس جز قشنگترین رینگااست

      موافقم 3
      مخالفم 0
      1. NA-NikandreosApotheon-NA

        ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (126 ديدگاه)

        ای کاش میدادن AMG تیونش می کرد.535 اسب واسه این و 621 اسب برا S65 اصلا منطقی نیست.
        این سنگین تره باید قدرت بیشتری داشته باشه.
        قبول دارم این خودرو نرم تری هست و S65 اسپرت تر.

        ولی افزایش قدرت تا 800 اسب تو این ماشین جا داره.و طیف بیشتری از مشتریان رو به سوی خودش جذب میکنه.

        همشون توشون شبیه هم شده ای کاش تغییرات بیشتری تو دوخت و آرایش کابین میزاشتن.که آدم تفاوت رو احساس کنه.صرفا با گذاشتن دو صندلی در روبرو و یک LCD تفاوت چندانی تو خودرو با مدل پایین تر احساس نمیشه.

        موافقم 0
        مخالفم 2
      2. 4MATIC

        ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1054 ديدگاه)

        البته چون این یه ماشین اسپرت نیستش واین رینگ توانایی جذب ضربه ی بالایی رو داره روش این رینگو نصب کردن

        موافقم 1
        مخالفم 0
    2. ایمان

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (29 ديدگاه)

      نظرسنجی:
      ترجیح میدین کجای این ماشین بنشینین؟

      لایک:راننده
      دیسلایک:سرنشین

      موافقم 0
      مخالفم 4
      1. یه پسر

        ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1135 ديدگاه)

        من بشخصه دوستدارم جای راننده بشینم

        اما این ماشین ها سواری خیلی لذت بخشی ندارن
        نه اینکه سواریشون در حد پراید باشه اما با سوپر اسپرت ها یا مثلا سدان های لوکس فرق می کنن
        یه علتش جثه بزرگش که هر چقدر هم ایرودینامیک باشه به هر حال قدرت مانورش زیاد نیس

        دوم اینکه سازنده می دونه اغلب مالکین پشتش نمیشنن و راننده دارن

        خلاصه ماشین تشریفاته هر چند رینگ هاش با اینکه قشنگه اما ادمو یاد قالپاقای پژو پارس می ندازه :)

        موافقم 2
        مخالفم 0
        1. AliZeus

          ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (420 ديدگاه)

          جالبه! بجای اینکه دلایل پشت فرمون نشستن و بگی..دلایل سرنشین بودن و گفتی :D

          موافقم 1
          مخالفم 0
    3. erfan

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (61 ديدگاه)

      از نظر منم همه چیش عالیه جز رینگاش

      موافقم 0
      مخالفم 1
    4. شهریار

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (176 ديدگاه)

      نمیشه که رینگ پنج پر ستاره ای بزنی برای یه ماشین لوکس…

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. 4MATIC

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    ازهمه ی رقیباش سرتره
    زنده باد بنز زنده باد المان

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. امیرحسین (Lion26)

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (257 ديدگاه)

      یه سوال.

      شما بنز دارید،که انقدر تعریف می کنید؟

      Just France.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. علی

        ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (513 ديدگاه)

        امیرجان آلمان و آلمانی نیاز به تعریف و تبلیغ نداره!
        جاست ژرمنی!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. me84

        ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1772 ديدگاه)

        امیر حسین جان
        ما بنز نداریم ولی بواسطه همسایمون که تعمیرگاه داره، کاملا به مصیبتهای ماشینهای فرانسوی آگاهیم. چه قدیمیاش و چه جدیدهای وارداتیش.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. امیرحسین (Lion26)

          ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (257 ديدگاه)

          ما که ماشین فرانسوی دوتاشو داریم که هنوز آخ هم نگفته.من نمی دونم با ماشین های فرانسوی بدبخت چی کار می کنن که به این روز می افته وبعد می گن ماشین فرانسوی خوب نیست.

          همین جدیداش اصل فرانسه نیستند وتولید کره و رومانی و… هستند.

          به نظر من فرق می کنند با خودروهایی که در فرانسه ساخته می شوند.

          درووووووود برررر همهههه دوستان ماشین دوست.

          Just France.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. REZA

          ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (1409 ديدگاه)

          جدید هاشو که من نداشتم و نمیدونم
          ولی قدیمی هاش واقعا با کیفیت بودن

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. godfather

        ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (196 ديدگاه)

        من دارم اسلن نمیشه روش عیب گذاشت

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. REZA

        ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1409 ديدگاه)

        شما ماشین فرانسوی داری؟
        J.J

        موافقم 0
        مخالفم 0
      5. shahryar

        ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (237 ديدگاه)

        من خودم طرفداره ماشینای ژاپنیم،ولی بنز همیشه جلو بوده!
        بنظرم بنز باعث پیشرفت صنعت خودرو میشه و شده

        موافقم 0
        مخالفم 0
      6. 4MATIC

        ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1054 ديدگاه)

        بااجازتون یه C200 2011

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. hozhabr

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (75 ديدگاه)

    ماشینی ک رو دست رولزرویس بلند شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. امیرحسین (Lion26)

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (257 ديدگاه)

    یکی به من بگه از روی چه حسابی آلمان از همه کشور ها بهتره وخودروهای بهتری تولید می کنه؟

    Just France.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. هادی

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (458 ديدگاه)

      از اون حرفا بودا !
      پژو 504 بهتره یا بنز اس 230 ؟
      شما اینو توضیح بده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امیرحسین (Lion26)

        ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (257 ديدگاه)

        اگر منظورتون این دو خودرو هست که ربطی به هم ندارند ولی مطالعه کنید.

        http://greatcars.ir/index.php/homepage/k2-tags/frenchcars/peugeot/peugeot504

        http://benz-spec.blogsky.com/1393/02/20/post-67/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D9%81%D9%86%DB%8C-%D9%88-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-benz-s230

        بنز با موتور 2500، 6دنده یا7 دنده اتوماتیک،6 سیلندر 24 سوپاپ،
        204 اسب بخار و245 نیوتون متر گشتاور تولید می کنه.

        پژو

        مشخصات فنی مدل کاربراتوری:
        موتور 8 سیلندر 8 سوپاپ با حجم 1971 سی سی و نسبت تراکم 8.35 به یک
        قطر پیستون: 88 میلیمتر ؛ کورس پیستون: 81 میلیمتر؛
        سیستم سوخت رسانی: کاربراتوری
        حداکثر توان: 93 اسب بخار در دور 5200
        حداکثر گشتاور: 160 نیوتن متر در دور 3000
        گیربکس: 4 سرعته دسته
        ابعاد تایر: 175HR14
        وزن خالص: 1240 کیلوگرم

        مشخصات فنی مدل انژکتوری:
        موتور 8 سیلندر 8 سوپاپ با حجم 1971 سی سی و نسبت تراکم 8.35 به یک
        قطر پیستون: 88 میلیمتر ؛ کورس پیستون: 81 میلیمتر؛
        سیستم سوخت رسانی: انژکتور مکانیکی
        حداکثر توان: 104 اسب بخار در دور 5200
        حداکثر گشتاور: 168 نیوتن متر در دور 3000
        گیربکس: 4 سرعته دسته
        ابعاد تایر: 175HR14
        وزن خالص: 1240 کیلوگرم
        حداکثر سرعت مدل کاربراتوری: تقریبا 157 کیلومتر در ساعت.
        حداکثر سرعت مدل انژکتوری: تقریبا 166 کیلومتر در ساعت.
        تست ترمز برای هر دو مدل کاربراتوری و انژکتوری:
        100 تا صفر کیلومتر در ساعت: 48.9 متر برای هر دو مدل (در حالتی که ترمزها سرد هستند).
        100 تا صفر کیلومتر در ساعت: 58.9 متر برای هر دو مدل (در حالتی که ترمزها گرم هستند).
        میانگین مصرف بنزیم مدل کاربراتوری: 8.9 لیتر در هر 100 کیلومتر
        میانگین مصرف بنزین مدل انژکتوری: 8.3 لیتر در هر 100 کیلومتر

        پژو 504 در سال 1969 بهترین مدل اروپا شناخته شد.

        همین پژو 508 با دوام ترین سدان متوسط در آلمان شناخته شد

        رتبه اول پژو 508:
        با آمار خرابی فقط 2.72 درصد و دریافت رتبه طلا یا (Gold)
        رتبه دوم اشکودا سوپرب:
        با آمار خرابی تنها 2.74 درصد و دریافت رتبه نقره (Silver)
        رتبه سوم مرسدس بنز C کلاس:
        با آمار خرابی تنها 3.19 درصد و دریافت رتبه برنز (Bronze)
        Just France.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. علی

          ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (513 ديدگاه)

          دوست عزیز من خودم پژو سوارم اما خب بدون تعصب خب برند های فرانسه هیچ وقت جز خودروسازان درجه 1 دنیا شناخته نمیشن و بخاطر عمر پایینشون(برای ما ایرانی ها خدای کیفیت هستن) هیچ وقت در بازار آمریکا موفق نبودن و اصلا فروشی در 2ومین بازار دنیا ندارن.
          یه سوال دارم ازتون
          شما اگه توان مالیتون انقدر باشه که بتونید به زاحتی سمت خودروهای آلمانی مثل بنز و ب ام و برید آیا باز حاضرید محصولاتی مثل رنو و پژو رو بخرید؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. علی

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (513 ديدگاه)

      چون آلمان اینا رو داره
      مرسدس بنز
      ب ام و
      پورشه
      فوبکس واگن
      آئودی
      اپل
      و این خودروسازان رو هم در زیر مجموعه داره
      رولزرویس
      لامبورگینی
      بنتلی
      بوگاتی
      مینی
      اسمارت
      اشکودا
      مان
      اسکانیا
      سئات
      موتورسیکلت دوکاتی
      استدیو طراحی ایتال دیزاین
      سکوت….

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. REZA

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      چون ماشین المانی کامل هست در تمامی کلاس ها هست از همه نظر عالی هستن
      ولی ماشین های ژاپنی فقط کیفیت دارن
      ماشین های کره ای اپشن
      ماشین امریکایی فقط قدرت
      ولی المانی همه ی اینارو داره
      متوجه شدی امیر اقا؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. REZA

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    کمنظیر نیست کاملا بینظیره
    هم جدیدش هم قدیمیش عالی هستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. امیرحسین (Lion26)

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (257 ديدگاه)

    اصلا آلمان عالی.

    دستو جیغو هووراااا.

    من در کل اینو می گم که وقتی ما هنوز سوار ماشین آلمانی وفرانسوی اصل نشدیم چرا الکی قضاوت می کنیم؟

    )-:

    Just France.

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. REZA

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      منظورت از اصل چی هست؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امیرحسین (Lion26)

        ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (257 ديدگاه)

        یعنی ساخت ومونتاژ همه اجزای خودرو در فرانسه.

        Just France.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. REZA

          ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (1409 ديدگاه)

          کیفیت خودرو در تمام دنیا یکی هست
          لطفا دیگه ماشین های فرانسوی رو با چنین ابر ماشینی مقایسه نکن

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. علی

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (513 ديدگاه)

      دوست عزیز چرا نشدیم
      من اولین باری که سوار پژو 405 شدم سال 74 بود و اون موقع ناخودآگاه توی دوران کودکی از 405 بدم اومد چون چند لحظه قبلش از یه اپل وکترا پیاده شده بودم و سوار 405 شده بودم. من به عنوان یه کودک در اون زمان تفاوت سواری و کیفیت 2 محصول برام روشن بود در صورتی که قبل از سوار شدن به پژو 405ی اون زمان در ایران یکه تازی میکرد برام یه اسطوره بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. REZA

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      وقتی یه کمپانی تولیدات بین المللی شو گسترش بده یعنی ماشین دیگه اون ماشین نیست
      اگر رنو در کره ساخته بشه هیچ تفاوتی با رنو ای که در فرانسه تولید میشه نداره
      واقعا حرفت بیربط بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. امیرحسین (Lion26)

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (257 ديدگاه)

    آدرس جدید سایت:

    http://www.pedal(German Cars).ir

    چون جز دوستان آلمانی وخودروهای آلمانی خبری نیست!!!

    o: (: ):

    Just France.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. REZA

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      خود من عاشق ماشین ژاپنی هستم
      لکسس هر کار میکنه بتونه با المانی ها رقابت کنه ولی باز هم نمیشه
      من از طرفدار های ماشین المانی نیستم همیشه در مقایسه ها طرف لکسس رو میگرفتم چون دوسش دارم
      ولی پژو که دیگه مال این حرفا نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. REZA

        ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1409 ديدگاه)

        بچه ها میدونن من خیلی طرف لکسس بودم ولی همیشه وقتی مرسدس رو میدیدم یه حس خاص بهم دست میداد
        .
        .
        عجب ادمی هستی باعث شدی اعتراف کنم همیشه از بنز خوشم میومد

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. امیرحسین (Lion26)

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (257 ديدگاه)

    علی جان بله من باز هم خودرو های فرانسوی و ژاپنی رو انتخاب می کردم.

    Just France.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. امیرحسین (Lion26)

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (257 ديدگاه)

    از دوستان گرامی .اگر کسی از دست من ناراحت شده بگه یا دیسلایک بده.

    Just France.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (513 ديدگاه)

      نه امیر خان کسی ناراحت نشده
      علت اینی که طرفداران برند آلمانی زیاده بخاطر اینه که محصولاتشون برای همه به اثبات رسیدست
      مثلا فکر کن یه نظر سنجی توی یه سایت معتبر جهانی بزارن و بگن ماشین محبوبتون رو انتخاب کنید
      به نظرت چند نفر میان میگن پژو 308 یا مثلا سیتروئن C4?
      ولی بالای هزاران نفر به محصولاتی مثل پورشه 911 یا مرسدس کلاس S و ب ام و سری 3 و … رای میدن
      توی بازار آزاد جهانی مقبولیت با تلاش و مدیریت و قدمت بدست میاد جایی که مرسدس بنز رسیده ولی به نظرم پژو به نسبت زمان عقب گرد داشته چون زمانی 504 رو تولید میکرده که از نظر راحتی و متریال و کیفیت و موتوری حرف های زیادی حتی در برابر آلمانی ها واسه گفتن داشته

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سعید

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1484 ديدگاه)

      ببینید یه آدم متعصب چجوری اینهمه آدم رو سرکار گذاشته!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. شلبى

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (685 ديدگاه)

      امیر حسین جان دست از ماشین فرانسوى بردار ، از فرانسوى ماشین درنمیاد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. ایمان

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (29 ديدگاه)

    نظر سنجی:
    ترجیح میدین راننده باشین یا سرنشین؟

    لایک:راننده
    دیسلایک:سرنشین
    پدال ببخشید اشتباه شد،تایید نکن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. REZA

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    کاش احمد و میلاد و رضا میومدن این امیر حسین رو قانع میکردن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. 4MATIC

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1054 ديدگاه)

      داداش گل گفتی من از دیروز براش 100تا مدرک اوردم بازم داره حرف خودشو می زنه
      اصن فرانسه عالی اصن توپ
      اصن المان اب حوض فرانسه شیر موز
      خوبه؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      درود
      امیر حسین جان بزار یه چیزیو بگم
      هرکی بگه ماشین فرانسوی بده من خودم اول نفر میکوبمش
      فرانسوی ها افتخارات زیادی برای صنعت خودرو به ارمغان اوردن…مثال میگم اولین خودروی کانورتیبل ساخت پژو
      اولین مسابقه اتومبیل رانی رو بنز برگذار کرد اما این مسابقه تو فرانسه بود چون فرانسوی ها به این امور اهمیت میدادند
      اولین مسابقات گرند پری و بعد ها فرمولا و ایضا لمانز در فرانسه انجام شد و به خاطر همین بیشتر فدراسیون های ورزشی دنیا از جمله همین فیا مرکزشون تو فرانسه است
      تا حدی که خود کارل بنز هم اقرار کرده چرخ صنعت خودرو بدون فرانسوی ها نمیچرخه و برای مقابله با مرسدس های ساخت دایملر (اون موقع مرسدس نام ماشین های مسابقه ای ساخت شرکت دایملر بود) پنج مهندس فرانسوی استخدام کرد و درنهایت به خلق مدل افسانه ای پارسیفال منجر شد که رکوردهای زیادی جابه جا کرد و برای اولین بار از میل گاردان بهره میبرد و بعد ها هم مدل مشهور بلایتزن و …
      این از تعریف و تمجید
      اما یه سوال؟
      میدونی صنعت خودروسازی فرانسه و انگلستان چطوری اغاز شد؟
      خیلی ها نمیدونن ولی این دو کشور شروع خودرو سازیشون با کمک نبوغ ویلهلم میباخ اغاز شد
      اولین خودروساز انگلستان daimler company نام داشت که به دست ریچارد سیمس تاسیس شد و با کسب مجوز از دایملر از نام او استفاده کرد و اولین کمپانی خودروساز در انگلستان رو تاسیس کرد که به مونتاژ موتورهای I4 فونیکس طراحی شده بدست میباخ اقدام کرد
      در فرانسه شرکت های پژو و پنهارد اولین خودرو سازان بودند که پنهارد در اصل خط تولیدی برای موتورهای دایملر در فرانسه بود (اون موقع موتور ها بیشتر از خودرو فروش داشتند) . شرکت پژو هم برای شروع اولین بار موتورهای دایملر رو مونتاژ میکرد و برای چندین سال از موتورهای دایملر روی ماشینهای خود استفاده میکرد
      این یه بحث
      اما بحث بعدی…
      خودروسازان فرانسوی الان چه جایگاهی در جهان دارند؟
      افتخارات گذشته اصلا قابل انکار نیست اما ایا هنوزم جایگاه قوی دارن؟
      کل تولیدات خودروسازان فرانسوی چقدره؟
      نمیگم کیفیت ندارن اما این کیفیت در حد خودروهای المان هست؟؟؟
      با یکی دو مدل نمیان دو کمپانی رو مقایسه کنن چه برسه به صنعت خودروی دو کشور….!!!!
      الان همین فرانسه برای مقابله با اس کلاس چه عادی چه میباخ و چه پولمن چه رقبایی داره؟ به نظر خودت اگر هم داشته باشه در حد بنز هستند؟ افرودشون درمقایسه با گلاندن واگن و یونیماگ در چه سطحیه؟ جواب هایپرکارهای پورشه رو چی میده؟ اسطوره ای مثل m3 چطور؟ مدلی مثل آر۸ ؟ همین پژو موتورهاشو با همکاری بی ام و میزنه و رنو هم با مرسدس همکاری داره… همین بوگاتی ویرون اگه فولکس نمیخریدش در حد تولید مدلی مثل ویرون بود اصلا؟؟؟ به نظرت یه شرکت کوچیکی مثل بوگاتی اصلا در ابعادی هست که بخواد رو هر ماشینش پنج الی شش میلیون یورو ضرر بده؟؟؟ اونم فقط به خاطر نشان دادن توانایی های مهندسی؟؟؟ همون موتور w بوگاتی و بنتلی به اسم کدام شرکت ثبت اختراع شده؟؟؟
      بازم میگم کسی نمیتونه فرانسه رو زیر سوال ببره اما اینکه بخوای بگی فرانسه در حد المان هست واقعا حرف پر حاشیه و بی سندیه چه برسه بخوای بگی که فرانسه از المان بالاتره…
      امیدوارم قانع شده باشی دوست گلم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. فرامرز

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1595 ديدگاه)

    بنزهایی که مهندسی آلمانی دارن گرونن و از نظر قیمتی قابل مقایسه با خودروهای فرانسوی نیستن. بنزهای ارزون هم مثل مدل های پایه کلاس آ موتورهاشون رو از رنو میخرن پس کم و بیش فرانسوی هستن. مقایسه بنز و فرانسه معقول نیست ولی تو قیمت و کلاس مشابه خودروهای آلمانی مثل محصولات فولکس واگن بیشتر طرفدار دارن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      فرامرز جان موتور مرسدس بنز A کلاس مختص خود بنزه .

      اما موتور و پلتفرم اسمارت متعلق به رنو تویینگو است .

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

        ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        درود
        اینم بگم.تمام این امور به دلیل مالکیت سهام دوطرفه برای رنو-نیسان و دایملر آگ هست که باعث پیشرفت هردو کمپانی میشه
        حالا اینا به کنار
        میلاد اون پولمن قدیمی سلطانه یا پولمن کنونی؟!؟!؟!؟!؟! :-D

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          قدیمی . سواله ؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
  13. Erfan . McLaren Automotive

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (246 ديدگاه)

    درود
    مرسدس همچون همیشه در اوج…
    مهندسی بی نظیر… اصالت…لوکس…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. علی

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (126 ديدگاه)

    یک تکه از بهشت روی زمین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. علی

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (20 ديدگاه)

    باسلام میخواستم بگم که یک بنزE250 2015 خریدم به نظرشما این بهتره یا بی ام دبلیو سری پنج 2015

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. علی

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (20 ديدگاه)

    باسلام من یک بنزE250 2015 خریدم میخواستم بگم که این خودرو بهتره یا بی ام دبلیو سری پنج2015

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (210 ديدگاه)

      بنز بهتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. 4MATIC

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1054 ديدگاه)

      داداش قدر ماشینتو بدون از همه نظر از بی ام و سری 5بهتره هم قشنگتره واپشن هاشم بیشتره موتورش هم قوی تره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. شایان

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      دیگه خریدی مبارکت باشه بعد خریدن که وال نمیکنن قبلش سوال میکنن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      بنز بهتره تا هم حرف دلمو بگم و هم از انتخابت راضی باشی
      الان یکی بگه سری پنج بهتره تا اخر میگی ایکاش بی ام و میخریدم و فلان
      از انتخابت راضی باش حالشو ببر

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. علی

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (210 ديدگاه)

    کاملا بینظیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. E 36

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (918 ديدگاه)

    فوق العاده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    بی نظیره . اما ای کاش میباخ از مرسدس جدا بود . حیف شد .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. حسام

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (22 ديدگاه)

    کلا ازش بدم میاد، ماشین مزخرفیه،اه اه اه
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    الکی مثلا من از دست مرسدس حرصم گرفته
    خخخخ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. سعید

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    نمیدونم از کجاش تعریف کنم،فقط میتونم بگم چقدر خوبه این ماشین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. ناصرساتیا

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (77 ديدگاه)

    Duch ist hoch ich libe duch

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      Deutsch
      Liebe
      Dich
      ;-)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  23. متین مصدق

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (9 ديدگاه)

    اون کسی که بنز E250 خریده باید بگم E250 خیلی بهتر از بی ام و سری پنج هستش بی ام و سری هفت 2016 بود یه چیزی اما E250 مثل بی ام و سری 6 چهار در هستش اونی که E250 خریده سلیقه اش خوب بوده

    موافقم 1
    مخالفم 0
  24. متین مصدق

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (9 ديدگاه)

    آیا این مدل بنز لیموزین رو مدل ضد گلوله اش هم ساخته اند؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا