اگر شما مالک کوپهای اسپورت هستید که با قیمت بیش از ۳۰۰ هزار دلار به فروش میرسد و عنوان سریعترین خودروی تولیدی نوربرگ رینگ را نیز در اختیار دارد به احتمال زیاد به فکر ایجاد تغییرات در آن نخواهید بود. فقط خودرو را تحویل گرفته و هر از گاهی با آن به پیست رفته و لذت میبرید. اینطور نیست؟
اما ویلز اند مور طرز تفکر متفاوتی دارد و اولین پکیج تیونینگ خود را برای مرسدس-ای ام جی GT بلک سریز معرفی کرده است. این پکیج که سیستم آداپتر آندرداک قفل مرکزی خوانده میشود یک دست رینگ فورج کاری شده با حالت قفل مرکزی را شامل میشود.
این سیستم دارای پیچهای منیزیومی است که به شما اجازه میدهد تا بدون نیاز به تعویض کل چرخ اقدام به ایجاد تغییر در رینگهای خودروی خود بکنید. به این ترتیب میتوان این رینگها را در هر خودرویی از جمله نسخه سطح بالای مرسدس-ای ام جی GT بکار برد.
اما این رینگهای ۲۰ اینچی فورج کاری شده دارای طراحی ۵ پره دوبل هستند که با رنگهای متنوعی در دسترس میباشد. ویلز اند مور البته محدودیتی از این نظر قائل نشده و کافی است شما درخواست رنگ خاصی را داشته باشید تا آنها رنگ خاص شما را فراهم کنند. این رینگها فقط بین ۹ تا ۱۲ کیلوگرم وزن دارند.
البته بهبودهای افترمارکتی GT بلک سریز به رینگها محدود نمیشود. ویلز اند مور همچنین قدرت پیشرانه را به ۷۸۹ اسب بخار و گشتاور را به ۸۷۰ نیوتون متر رسانده که دلیل آن ارتقای واحد کنترل پیشرانه میباشد. این تغییرات باعث شده حداکثر سرعت خودرو به ۳۳۶ کیلومتر در ساعت برسد.
البته که قدرت بیشتر باید با ترمز قویتری همراه شود و به همین خاطر ویلز اند مور از دیسکهای ترمز کربن سرامیکی و لنتهای ویژه استفاده کرده است. ویلز اند مور مدعی شده این سیستم ترمز ۵۰ درصد اصطکاک بیشتری را فراهم میکند. نهایتاً هم یک سیستم اگزوز اسپورت روی مرسدس-ای ام جی GT بلک سریز نصب شده تا غرش ترسناکتری داشته باشد.
پدر خودرو سازی جهان
۱۸ اسفند ۱۳۹۹بدون تیون، خودش هیولاس
امیرحسین
۱۸ اسفند ۱۳۹۹دقیقا
هیولا بود هیولاتر شد
چه قابلیت شخصی سازیه بالایی داره با این همه تنوع
منتظر AMG GT73e هستم تا بیاد
(دوست عزیز ehsan fa جوابتونو در فراخوان موستانگ دادم،بیزحمت چک کنید)
برقیه جارو برقی BG
۱۸ اسفند ۱۳۹۹خدا برکت بده به تمام زندگیتون با این محصولتون به به یعنی بع بع به به
کیف کنید دوستان بی خیال هرچی غم تو زندگی و فقط بگید به به و چه چه
R@m!n
۱۸ اسفند ۱۳۹۹فوق العاده شده ولی SLS BLACKSERIES یه چیز دیگس
mahan
۱۸ اسفند ۱۳۹۹اس ال اس واقعا یه اثر هنری هست و همین طور اس ال ار
ولی زیاد از جی تی و مشتقاتش (به اندازه اون ها) خوشم نمیاد.این عالیه ولی اون عالی تر از عالی!
شاید یک دلیلش اینه که چهره اون ها از بقیه محصوصلات مرسدس متمایز بوده ولی این ها تشابهات زیادی با مدل های روز مرسدس داره
R@m!n
۱۸ اسفند ۱۳۹۹من بخاطر الهامش از 300SL خیلی دوسش داشتم. انگار مسافر زمانه این ماشین
Swedish arrogant tiger
۱۸ اسفند ۱۳۹۹SLS افسانه تکرار نشدنی…
R@m!n
۱۸ اسفند ۱۳۹۹واقعا تکرار نشدنیه
NAVID۰۰۹۸
۱۸ اسفند ۱۳۹۹به نظر من سری بلک مرسدس تو نمونهی استاندارد کارخانه بیشتر اسپرت و کامل هست که وقتی هر شرکتی ارتقائش میده از رُخ میوفته و خیلی جیغ میشه ماشین !
سری بلک مرسدسها همیشه جذاب بوده و هستند اما در رنگهای مات و بخصوص رنگهای تند مثل قرمز یا زرد ، بسیار وحشی و درنده به چشم میان که نمیشه به راحتی اَزَشون چشم برداشت !
ارشیا
۱۸ اسفند ۱۳۹۹به نظرتون کی رکورد این هیولا رو تو نوربرگ میشکنه؟
NAVID۰۰۹۸
۱۸ اسفند ۱۳۹۹رکوردهای نوربرگرینگ همیشه دست آلمانیها بوده و مدام جابهجا میشه اما برخی اوقات هم بقیه یه دستدرازی کوچک میکنند اما گذرا و کوتاه !
برای همین میگم آلمانیها و خودروسازیشون کلاً فرق دارند با بقیه و پدر خودروسازی جهان به حساب میان و همیشه تَوَقُع اَزَشون بالاست !
Farzad
۱۸ اسفند ۱۳۹۹زیاد هستن باید دید کدوم میتونه :
BMW M5cs ، sf90، سنا ، ۷۶۵LT ، …
پدر خودرو سازی جهان
۱۸ اسفند ۱۳۹۹وقعا انتظار داری M5 cs رکورد نوربرگ رینگ را بشکنه؟!
علی
۱۸ اسفند ۱۳۹۹فکر کنم m5csبرای شکستن رکورد نوربر ساخته نشده اما احتمالش هست تو ده تا قرار بگیره.
Farzad
۱۸ اسفند ۱۳۹۹اینا فقط حدسیاتم بود شایدم نتونه به خیلی چیزا بستگی داره .
شما فکر میکنی چرا نباید بتونه ؟
علی
۱۸ اسفند ۱۳۹۹اقا farzad:
این چند خودرو که اسم بردی ایا برای رکورد زدن تو نوربر اقدام کردن؟؟
سنا رو از خودتون پرسیدم که گفتید خیر.
درضمن به خاطر جواب دادن به خیلی از سوال ها از شما تشکر میکنم.
Farzad
۱۸ اسفند ۱۳۹۹خواهش میکنم علی آقا .
خیر زمان زیادی از معرفیشون نمیگزره و رکورد زدن تو نوربرگ رینگ هم شرایط خاص و ویژه ای میطلبه : از آب و هوا بگیر تا راننده و …
اینا اول باید تو چند تا پیست معمولی رکورد بزنن تا عیارشون سنجیده شه .
abdi_porsche fan
۱۸ اسفند ۱۳۹۹شاید gt2 جدید اگه دیر نیاد
علی
۱۸ اسفند ۱۳۹۹Gt2rs که همیشه تو نوربر غوغا کرده به احتمال زیاد نسل جدیدش بتونه.
محمد رستمی نژاد
۱۸ اسفند ۱۳۹۹یک سوال
افزایش قدرت و ارتقا سیستم ترمز
بعد سیستم تعلیق و فنر بندی بدون تغیرات
افرلیش قدرت روی هندلینگ مخصوصا چنین ماشینی
به نظرم تاثیر منفی زیادی در پی خواهد داشت
حالا اگهماسل کار بود چیزی دیگه میشد .
وبی چنین ماشینی که هندلینگ برایش خیلی مهم است
افزایش قدرت سَم است برایش
Farzad
۱۸ اسفند ۱۳۹۹درسته
Swedish arrogant tiger
۱۸ اسفند ۱۳۹۹با اینکه معتقدم حیفه تو گ ت بلک دست برده بشه ولی حرف شما درست نیست،
تقویت سیستم ترمز ارتباط خاصی با بهم خوردن هندلینگ نداره افزایش توان و گشتاور هم نمیشه گفت ارتباط مستقیمی با این مسئله داره.
Nima RST
۱۸ اسفند ۱۳۹۹دوستان شما هم با وی پی ان روشن نمیتونید وارد سایت بشین و حتما باید خاموشش کنین تا سایت بیاد بالا؟
Farzad
۱۸ اسفند ۱۳۹۹بعضی وقتا میشه ، بیشتر وقتا نمیشه
محمد رستمی نژاد
۱۸ اسفند ۱۳۹۹بعد یک سوال دیگه هم دارم
چرا پس زمینه بعضی کامنت ها
آبی هست (یک آبی سردی هست یا آبی خیلی کم رنگ)
و بعضی کامنت ها پس زمینه خاکستری دارند
البته تعداد کامنتهایی که پس زمینه شان آبی کم رنگ میشود
خیلی کمتر است
کسی میدونه چرا؟؟
Farzad
۱۸ اسفند ۱۳۹۹مثلا الان من به کامنتت پاسخ دادم پس آبی شد ، اوکی ؟
محمد رستمی نژاد
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ممنون از فرزاد جان که پاسخ دادند
مرسدس فن
۱۸ اسفند ۱۳۹۹هیولا بود
هیولا تر هم شد!
Swedish arrogant tiger
۱۸ اسفند ۱۳۹۹دست بردن تو طراحی و کلا سیستم فنی این ماشین حرامه بنظرم.
بلک سریز فقط باید فابریک باشه.
Swedish arrogant tiger
۱۸ اسفند ۱۳۹۹دست بردن تو طراحی و کلا سیستم فنی این ماشین حرامه بنظرم.
بلک سریز فقط باید فابریک باشه.
علی
۱۸ اسفند ۱۳۹۹من کلا با تیون بلک سریز مخالفم.
امااگه برابوس تیون کنه بهتره تا بقیه تیونر ها.
فقط خدا کنه منصوری اینو تیون نکنه.
RezaRs
۱۹ اسفند ۱۳۹۹آبی لجنی
زیزیگولو
۱۸ اسفند ۱۳۹۹این خودش به اندازه کافی زیباست و احتیاجی به تیونینگ نداره
PHILIPP
۱۸ اسفند ۱۳۹۹حیف اون آرم مرسدس وسط رینگ
مهدی
۱۸ اسفند ۱۳۹۹خودش هیولا بود نیازی به تیون نداشت
محمد رستمی نژاد
۱۸ اسفند ۱۳۹۹خندم از این میاد
کلا بچه ها پدال به سوال پرسیدن حساسیت زیادی دارن
خب آقا بگید بدتون از سوال میاد نپرسیم دیگه???????
سرزمین آفتاب
۱۹ اسفند ۱۳۹۹آخرین سری سیاه بنظرم خوب در نیومد نمیگم هندلینگ نداره چرا خیلی هم خوبه و تو بهترین پیست دنیا رکورد زده اما روح نداره مثل SLS نیست و نمای پشتش خیلی خوب نشده و هماهنگ نیست بخصوص با اون بال بزرگ عقب زشتش خب پورشه gt2 rs هم بالش بزرگه اما زیباست ولی آفرین به بنز برای رکورد و بنز سری سوپر اسپرت خودش رو لولش رو آورده پایین
اگه یادتون باشه SLS رقیب ۴۵۸ بود ولی AMG GT دیگه رقیب ۴۸۸ و F8 نبود و سطح پایین تری داشت