مرسدس بنز

مرسدس C63 AMG ؛ تیون TecnoCraft

محصول جدید تیونر آمریکایى TecnoCraft با آن رنگ خاص و چهره تهاجمىاش، انسان را به یاد مهاجمان فضایى فیلم‌هاى تخیلى مى اندازد . . .

Mercedes Benz 2011 C63 AMG by TecnoCraft

نخستین ویژگى تیون تکنوکرفت، رنگ خاکسترى/نقره اى مات به کار رفته در پوشش بدنه خودرو است که جلوه‌اى متمایز به آن بخشیده است. سپرجلو با طراحى جدید به گلگیرهاى جدید و عضلانى تیون مى‌رسند که نماى جلو را به شدت اسپرت مى سازد. نصب یک اسپویلر کربنى زیر سپر جلو، بهبود ضریب آیرودینامیک و تصویر تهاجمى خودرو را در پى‌داشته است.

Mercedes Benz 2011 C63 AMG by TecnoCraft

همچنین گریل جلو مشکى شده که با رنگ نقره‌اى تیون، کنتراست ایجاد کند. این کنتراست با نصب رینگ هاى مشکى مات با طرح پنج پر ستاره‌اى شرکت ADV1 صاحب زیباترین رینگ هاى دنیا و همچنین نصب قطعه مشکى در نیمه پایینى قاب آیینه‌های جانبى و دودى کردن شیشه‌ها، تقویت مى شود.

Mercedes Benz 2011 C63 AMG by TecnoCraft

یکى دیگر از جذاب‌ترین بخش‌هاى این تیون، صندلى تمام کربنى راننده آن است که زیبایى خاصى دارد اما راحتى اش را ما تضمین نمى‌کنیم! تمام الیاف کربن، بدین معنا که هیچ جزء چرمى و … در صندلى راننده باقى نمانده است. این صندلى به تنهایى ۱۸۹۹ دلار قیمت دارد. تریم داخل در بخش داشبورد، کنسول و درب‌ها بر همین مبنا با الیاف کربن تزیین شده تا هارمونى تریم تضمین شود.

Mercedes Benz 2011 C63 AMG by TecnoCraft

یک دسته دنده منحصربه فرد و متمایزهم در این بخش، هدیه تیونر به مشترى است. تنها نکته در عقب تیون تکنوکرفت، نصب یک دیفیوزر تهاجمى است که بر C63 مهر تایید مى‌گذارد.

Mercedes Benz 2011 C63 AMG by TecnoCraft

تکنوکرفت در مورد ارتقاى قسمت فنى و افزایش قدرت این خودرو خبری منتشر نکرده اما باید بدانیم که مدل استاندارد این خودرو هشت سیلندر بوده و ۴۸۷ اسب‌بخار قدرت خروجى دارد که براى هر خودروى سدان اسپرت کافى به نظر مى‌رسد!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

هفته نامه ایران خودرو

نشریه ایران خودرو به صاحب امتیازی گروه صنعتی ایران خودرو، با موضوع خودرو، وسایل نقلیه و اخبار و تحلیلها و بررسی های مربوطه، بصورت هفتگی منتشر می گردد.

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. mehrab

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    واقعا زیباست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Xman

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (254 ديدگاه)

    چقدر خوب تیون کرده!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا