مرسدس بنز

مرسدس EQC با تیون متمایز هوفله دیزاین

همین چند روز پیش بود که پروژه تیونینگ برابوس برای شاسی‌بلند الکتریکی مرسدس EQC رونمایی شد. قدرت این خودرو به ۴۲۲ اسب بخار رسیده و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر آن نیز از ۵.۱ به ۴.۹ ثانیه کاهش یافته است.

حالا یک تیونر آلمانی دیگر با نام هوفله دیزاین تصمیم به ارتقای این خودرو گرفته است. هوفله اولین تصاویر و جزئیات از این خودروی تمام الکتریکی را منتشر کرده است. این تیونر در ابتدا می‌خواست محصول ویژه‌ی خود را در نمایشگاه ژنو ۲۰۲۰ معرفی کند اما خب این رویداد مهم به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شد.

در بخش ظاهری شاهد تغییرات ملایمی هستیم اما هوفله ادعا می‌کند طراحی بیرونی EQC به کلاس خودروهای الکتریکی لوکس ارتقا یافته است.

برای نمونه این خودرو از رنگ انحصاری براق آلوبیم سود برده است. رنگ مورد اشاره در کانسپت پیکان نقره‌ای EQ مرسدس و EQ کانسپت نیز بکار رفته است. رینگ‌های توربین هوفله طرح تیره کرومی داشته و ظاهر آن‌ها نیز کاملاً متمایز می‌باشد.

تغییرات بزرگ‌تر را می‌توان داخل خودرو دید زیرا تقریباً هر بخشی با پوشش چرم با کیفیت و آلکانترا مزین شده است. همچنین دوخت های متمایزی هم به چشم می‌خورد. مالک این EQC سفارش داده شده تریم چرم نارنجی را برای خودروی خود انتخاب کرده است. هوفله اشاره‌ای به بهبود مشخصات فنی و قوای محرکه این شاسی‌بلند الکتریکی نکرده بنابراین احتمالاً این بخش دست‌نخورده باقی مانده است. EQC در حالت استاندارد از دو پیشرانه الکتریکی استفاده کرده و قدرت ترکیبی ۴۰۲ اسب بخاری دارد.

در آینده نزدیک مشخصات بیشتر این خودرو و سایر محصولات تیون شده توسط هوفله منتشر خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. علی"P.F"

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (204 ديدگاه)

    بیرونش فوق العاده شده داخلش به نظرم به جای نارنجی ترکیب کرمی و قهوه ای استفاده میکردن عالی میشد که اونم بد سلیقه ای مشتریش بوده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Milad AMG

      ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (186 ديدگاه)

      البته تو عکس بد اقتاده
      تریم داخلش نانجی نیست
      قهوهایه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Infinite

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (452 ديدگاه)

    چه رینگ های زیبایی… تیونر خوش سلیقه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Hadi

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    بلاخره یه ذره جذاب شد…
    انصافاً خوب شده ?

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا