مرسدس بنز

مرسدس S کلاس کابریوی فیس‌لیفت آماده حضور در فرانکفورت

تنها چند روزی با نمایشگاه خودروی فرانکفورت فاصله داریم و مرسدس نیز تیزری جدید از نسخه فیس لیفت S کلاس کابریولت را منتشر کرده است.


این خودرو که چند روز دیگر رونمایی خواهد شد قدم‌های برادر سدان فیس لیفت شده را دنبال کرده و بهبودهایی دارد. این تیزر چیز زیادی را نشان نمی‌دهد اما انتظار داریم سپرهای اصلاح شده به همراه چراغ‌هایی با طراحی جدید را مشاهده کنیم.

کابین نیز کمی تازه‌تر خواهد شد و شاید از صفحه‌نمایش‌های ۱۲.۳ اینچی جدید با رزولوشن بالا استفاده شود. ما همچنین می‌توانیم انتظار غربیلک فرمان تغییر یافته با کنترل‌های حساس به لمسی را داشته باشیم که به حرکات راننده واکنش نشان می‌دهند. همچنین تریم به‌روز شده و ترکیب‌های پوشش داخلی از دیگر تغییرات S کلاس کابریوی فیس لیفت خواهند بود.

اما از نظر تکنولوژی، محصول روباز بنز دارای سیستم‌های کمکی چون دستیار دیسترونیک فعال، دستیار فرمان فعال، دستیار تغییر خطوط فعال، دستیار ترمز اضطراری فعال و دستیار تشخیص علائم ترافیکی خواهد بود. همچنین سیستم پارک ریموت جدیدی در خودرو نصب خواهد شد که به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد خودروی خود را با استفاده از اسمارت فون پارک کنند.


زیر کاپوت چندین پیشرانه جدید و ارتقا یافته حضور خواهند داشت. این پیشرانه‌ها از مدل سدان گرفته شده‌اند و شامل نسخه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو با قدرت ۳۶۲ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متر می‌باشد. همچنین انتظار می‌رود پیشرانه جدید ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۴۶۳ اسب بخار و گشتاور ۶۹۹ نیوتون متر نیز در قلب خودرو بتپد. نسخه به روز شده S63 نیز از همین پیشرانه سود خواهد برد اما خروجی آن به ۶۰۳ اسب بخار و گشتاور نیز به ۹۰۰ نیوتون متر خواهد رسید.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. فرشاد

    ۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    بی صبرانه منتظر نمایشگاه فرانکفورت هستم ? به خصوص به خاطر هایپرکار بنز.
    S کلاس کابریولت هم ماشین خیلی شیک، با پرستیژ و پر قدرتیه اما طبق معمول اکثر خودروهای این کلاس، فضای پای سرنشینان عقبش، محدوده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مانی

    ۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    وقتی‌ موتوره ۴ لیتری اینجا ۶۰۳ اسب تولید میکنه
    تو ‌ای ام جی‌ جی‌ تی‌ آر باید ۶۵۰ اسب تولید کنه
    اما حیف

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Behi

    ۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (146 ديدگاه)

    من با جلو اس کلاس کابریوت مشکل دارم فک میکنم دیگه زیادی به ای و سی کلاس شبیه باید خاصترش کنه بنز.
    دوست دارم جلوش دقیقا مث اس کلاس سدان شه.نصف ابهت بنز به اون آرم روی کاپوته نه جلو پنجره.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا