مرسدس بنز

مرسدس X کلاس با لباس جذاب آفرود

اگرچه مرسدس بنز X کلاس یکی از لوکس‌ترین خودروها در کلاس پیکاپ ها می‌باشد اما خودرویی واقعاً هیجان‌انگیز نیست و مخصوصاً وقتی آن را با مدل کانسپت متمرکز روی آفرود که در سال ۲۰۱۶ رونمایی شده بود مقایسه می‌کنیم بیشتر به این موضوع پی می‌بریم.


آن X کلاس که به رنگ زرد مات بود و از قطعات آفرود زیادی سود می‌برد کاملاً قابلیت تبدیل شدن به مدلی تولیدی را داشت. متأسفانه آن خودرو به حد این کانسپت که با یکدیگر خواهیم دید نمی‌رسد. این کانسپت جدید ادونچر نام داشته و کار شرکت پیکاپ دیزاین است که نشان می‌دهد نسخه‌ی تولیدی کانسپت مرسدس بنز می‌تواند چه شکلی داشته باشد.


پیش از این پروژه‌های تیونینگ زیادی روی X کلاس پیاده شده ولی هیچ‌یک به اندازه‌ی این خودرو جذاب و هیجان‌انگیز نبوده‌اند. تصاویر این پیکاپ در جورجیا منتشر شده و بسیاری از ما آرزوی راندن آن را داریم.


اولین چیزی که نظر بیننده را جلب خواهد کرد کیت بدنه‌ی برجسته‌ای است که شامل مواردی همچون قوس‌های چرخ بزرگ، میله‌ی نورانی LED روی سقف، روف راک سفارشی و کیت ارتفاع قابل‌توجه برای سیستم تعلیق. پوشش بدنه‌ی سبز مات و رینگ و لاستیک‌های آفرود نیز به زیبایی هر چه تمام‌تر باعث تکمیل ظاهر این خودرو می‌شوند.

آیا مرسدس بنز چنین نسخه‌ای هیجان‌انگیز از X کلاس را تولید خواهد کرد؟ فکر نمی‌کنیم چراکه اخبار منتشر شده درباره‌ی این پیکاپ خیلی مثبت نیست و حتی خبر قطع تولید آن نیز به گوش رسیده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. ali

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (11 ديدگاه)

    این بنز هم چه قدر کپی کار شده اومده از روی چراغ رهام کپی کرده (منظورم عکس اوله) ?

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا