مرسدس بنز

خداحافظی کارلکس دیزاین با مرسدس X کلاس به سبکی خاص!

از آنجایی که مرسدس بنز به‌صورت رسمی تائید کرده در ماه می با پیکاپ X کلاس خداحافظی خواهد کرد بنابراین کارلکس دیزاین تصمیم گرفته با تولید مدلی سفارشی با نام فاینال ادیشن ادای احترام ویژه‌ای به این خودرو داشته باشد.

این تیونر لهستانی اعلام کرده دو نسخه ویژه از X کلاس با نام های آفرود فاینال ادیشن و اکستریم فاینال ادیشن را تولید می‌کند. این دو خودرو از ویژگی‌های خاص بدنه و کابین‌هایی کاملاً دگرگون شده برخوردار هستند.

تفاوت اصلی بین این دو خودرو به بدنه و رنگ آن‌ها مربوط می‌شود به‌گونه‌ای که آفرود فاینال ادیشن دارای بدنه‌ای به رنگ قرمز روشن بوده درحالی‌که مدل اکستریم فاینال ادیشن مشکی‌رنگ است.

این دو خودرو از کیت بدنه خشن و همچنین قطعات فیبر کربنی سود می‌برند. از جمله ویژگی‌های آفرود X کلاس کارلکس دیزاین می‌توان به نوار نورانی سقفی با LED، فلاپ جلو، پوشش محافظتی محفظه بار، رکاب‌های جانبی و لاستیک‌های پرفورمنس اشاره کرد. مشتریان همچنین می‌توانند سفارش برچسب‌های فاینال ادیشن روی بدنه را بدهند.

داخل کابین داستان متفاوتی داشته و به لطف پوشش چرم قرمز یا مشکی، پانل داشبورد کربنی و پشت آمپرهای متفاوت کاملاً دگرگون شده است.

کارلکس همچنین دستی بر سر و روی صندلی‌ها و فرمان کشیده و از چرم قرمز و مشکی روی آن‌ها استفاده کرده است. حتی استراحتگاه‌های دست و دسته‌دنده نیز دارای این پوشش هستند. تکمیل کننده تغییرات کابین نیز لوگوهای فاینال ادیشن روی پشت‌سری‌ها و همچنین تریم کربن داشبورد می‌باشد.

قطعاً این دو پیکاپ سفارشی باب میل کسانی که می‌خواهند جلب‌توجه نکنند نیست اما ظاهر آن‌ها در مقایسه با دیگر X کلاس‌های تیون شده توسط کارلکس مثل کانسپت Exy مانستر ساده به نظر می‌آید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (599 ديدگاه)

    یه محصول خوب که در اثر اشتباه تاکتیکی، ناکام موند

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Ferrari Fxx K Evo

      ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (919 ديدگاه)

      دقیقا ??

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Abbas.Lambo

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (875 ديدگاه)

      اون اشتباه تاکتیکیم این بود که اصلا این ماشین بنز نبود

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا