مرسدس بنز

معرفی فیس‌لیفت مرسدس AMG GT4 با تغییرات جزئی

عکاسان جاسوس تاکنون بارها فیس‌لیفت مرسدس AMG GT4 را شکار کرده‌اند و حالا سازندهٔ آلمانی رسماً این کوپهٔ چهاردر به‌روز شده را معرفی کرده است. AMG GT4 مدل ۲۰۲۲ در بیرون اصلاحاتی جزئی را تجربه کرده که شاید اصلاً محسوس نباشند. بااین‌حال، برای این ماشین سه رنگ بیرونی جدید به همراه رینگ‌های ۲۰ و ۲۱ اینچی جدید ارائه شده درحالی‌که کالیپرهای ترمز قرمزرنگ جدید هم برای نسخهٔ پایهٔ شش سیلندر قابل سفارش هستند.

علاوه بر این، پکیج بیرونی کرومی نقره‌ای هم حالا صرفاً منحصر به مدل GT63 S نیست و برای همهٔ مدل‌ها قابل سفارش خواهد بود. به این پکیج، یک پکیج جدید بنام AMG Night II هم اضافه شده که جلوپنجرهٔ کرومی تیره و نشان‌های مشکی‌رنگ را به همراه دارد. در همین حال، هم‌اکنون برای مدل GT53 نیز پکیج فیبر کربنی AMG قابل سفارش است.

در داخل خودرو به‌روزرسانی‌های بزرگ‌تری رخ داده است و راننده از غربیلک فرمان AMG پرفورمنس با سنسور یکپارچه برای تشخیص قرار داشتن دست روی آن بهره خواهد برد. ازجملهٔ دیگر تغییرات داخلی AMG GT4 جدید نیز می‌توان به اصلاحاتی در تزئینات و تودوزی و همین‌طور صندلی عقب نیمکتی جدید اشاره کرد. این صندلی ظرفیت سرنشین خودرو را به پنج نفر افزایش می‌دهد و GT4 را کمی کاربردی‌تر می‌کند.

در مشخصات فنی و پیشرانه‌های نسخه‌های شش سیلندر GT4 تغییری صورت نگرفته که این یعنی نسخهٔ پایهٔ GT43 همچنان با همان موتور ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربو با ۳۶۷ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور ارائه می‌شود. این موتور به یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک و سامانهٔ چهارچرخ محرک با توزیع متغیر گشتاور متصل است که این ترکیب، خودرو را ظرف تنها ۴.۸ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رساند.

مدل بعدی یعنی GT53 هم به همین موتور ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربو ولی با خروجی بالاتر ۴۳۵ اسب بخار قدرت و ۵۲۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است و به لطف این قدرت بیشتر، برای رسیدن به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت به ۴.۴ ثانیه زمان نیاز دارد. مرسدس بنز فعلاً در مورد مشخصات مدل‌های V8 حرفی نزده اما خبر بزرگ در این رابطه، معرفی یک نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی کاملاً جدید است که بعداً آن‌را خواهیم دید.

مرسدس AMG GT4 مدل ۲۰۲۲ به نسخهٔ جدید کنترل سواری AMG با کمک‌فنرهای جدید مجهز شده است این سیستم با استفاده از دو سوپاپ متغیر محدودکنندهٔ فشار، کمک‌فنرها را با دقت بیشتری بر اساس شرایط رانندگی و حالت‌های رانندگی تنظیم می‌کند. مرسدس AMG GT4 مدل ۲۰۲۲ اواخر امسال راهی بازار ایالات‌متحده خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۳ دیدگاه‌ها

  1. RezaRs

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1613 ديدگاه)

    چقدر نابه لعنتی هم لوکسه هم سریعه به قدر کافی

    موافقم 8
    مخالفم 2
    1. مزدا

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2033 ديدگاه)

      موشک بالستیک

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Ninja

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1162 ديدگاه)

    ماشین مناسب که میگن اینه

    موافقم 6
    مخالفم 1
    1. Irani

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (141 ديدگاه)

      خوب قیمتش هم خیلی بالاست!
      اصلا این همه هزینه برای ماشین اصراف است.
      متأسفانه صعنت خودرو سال به سال بیشتر گرفتار اسراف و تجملات و لوکس گرایی میشه.
      خودرو یک ابزار برای کمک به بشر است نه یک بت برای پرستش و فراموش کردن هم نوعان.

      موافقم 0
      مخالفم 8
      1. Elsan

        ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (8 ديدگاه)

        مثلا یعنی چه
        الان یک کسی خودش با کار کردن پول در آورده نخره
        و یکی هم می گی قیمتش خیلی بالاست اخه در برابر اون هم زیبایی داره تو می‌گی مثلا به چند بفروشه اصلا حرف درستی نمی گی منظور تو این است در کل همه ماشین های بد رانندگی کنن .

        موافقم 5
        مخالفم 0
      2. mahan

        ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        بله پراید خوبه.دقیقا ویش اصرافه؟انسان البته نه هر انسانی اونی که این مبلغ پول رو صرف خودروش می‌کنه لایق بهترین ها هستش.نمی دونم اینجا پداله یا سایت کمیته امداد؟کمک کردن بد نیست خیلی هم خوبه سر یک پستی با نوید جان حتی گفتیم چه نوع کمک کردن خوبه ولی اینکه من نوعی فلان ماشین رو نشینم که فلان آدم نداره هیچ ربطی ندارد.نمی دونم تا کی باید یاد بگیریم که فلان کسی که فلان ماشین رو داره صرفا خودش و پدرش دزد نیستند!یا خودش زحمت کشیده یا پدرش زحمت کشیده و الان لایق بهترین هستند.من اطرافم آدمایی رو میشناسم که با اینکه وضعشون توپه ولی مثل خیلیا بخوروبخواب نمی کنند و زحمت می کشند و تو زمینه های مختلف اقتصادی فعالیت دارند.خودم اگه از همین الان بشینم خونه تا ۵نسل کمه کم هرطوری که بخوایم زندگی می کنیم ولی اون کسی که مسئول زندگی افراد زیادی میشه اول که بار زیادی رو پوشش هست و کارش سخته و دوم جا اشتباه نداره و طبیعتاً کار سخت و مهم درآمد خوبی هم همراهش داره.ایا این شخص باید زندگیش با کسی که تا ظهر می‌خوابه و سر کار نمیره و یا حتی یک شغل داره و به اون راضی هست و زحمت بیشتر نمی‌کشه یکسان باشه.هیچ وقت زندگی کسی که ۱۶ساعت کار می‌کنه با کسی که ۸ساعت کار می‌کنه یکسان نیست.
        همین دیدگاه افرادی مثل شما هست که به پراید رو برداشتند که تجمل‌گرایی نشه یه وقت!ماشین لوکسشون دنا و شهین و مهینه!
        یکم بزرگتر و جامعتر فکر کنید

        موافقم 7
        مخالفم 0
        1. VENENO / SC V12

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1180 ديدگاه)

          ماشالله ماهان جان 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻❤❤❤❤

          موافقم 2
          مخالفم 3
        2. Aryanjudo

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (574 ديدگاه)

          عالی گفتی آقا ماهان مخصوصا اون تیکه ومیته امدادش🤣🤣🤣🤣
          ***

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Irani

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (141 ديدگاه)

          اشتباه نکنید، من هیچ وقت نگفتم پراید و ماشین های سطح پایین
          بزار یه مثال بزنم: شما الان بخوای یه کفش چرم بخری با پونصد ششصد تومن میتونی کفش خوب بخری، حالا یه کفشی هم بهتره و نهایت یک میلیون. ولی اگه بری دنبال برند بازی و تو چشم بودن و مثلا اینکه چرم بوفالو کجائک باشه، نتیجه میشه که کفش پنج ده میلیونی میخری. برخی هم که اوج لوکس گرایی و تجملاتن میرن کفش پنجاه میلیونی میخرن!
          تو ماشین هم همین طوره. الان با 20 تا 30 هزار دلار میشه ماشین مناسب و ایمن با رفاه و امکانات و قدرت مناسب خرید. (البته نه در ایران) حالا یکی چند تا آپشن بیشتر میخواد و فنی قویتر، نهایتا 80 تا 100 هزار دلار براش آب میخوره، اونم بهترین ماشین ها از بهترین شرکتها. ولی خوب هزینه بالای 100 هزار دلار برای یک ماشین اسراف است. فقط حس جاه طلبی و زیاده خواهی آدم ها رو ارضا میکنه ولی واقعا نیازی به این سطح امکانات و رفاه و قدرت نیست.
          حالا برخی دیگر که گویا اصلا در دنیای دیگری هستند و سراغ ماشینهای میلیون دلاری میروند که دیگه هیچی!
          من نمیگم کسی که زحمت کشیده و سرمایه جمع کرده، ماشین و خونه و وسیله خوب نداشته باشه. داشته باشه ولی تا یه حد و اندازه ای. بدونه که در این کره خاکی، سرمایه ای که بدست آورده، مستقیم یا غیرمستقیم دیگران هم در آن سهیم هستند و نباید فاصله سطح زندگی خود رو از دیگران زیاد کنه.

          موافقم 0
          مخالفم 1
        4. mahan

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          ارین عزیز و محمد عزیز بهم لطف دارید ولی واقعیت همینه همه کسایی که حتی به زبان میارند این کار رو نمی کنند کنم کردن خوبه ولی هدفمند!ماهی گیری یاد دادن خوبه نه ماهی دادن.همه چیز مادیات نیست ولی مادیات نبودن زندگی پوچ میشد چون بسیاری از لذت های انسان در گرو سیرایی همین تقاضا های مادی هستش

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          درود آقای ماهان 👌بسیار مفید و آموزنده، بقول یکی بجای اینکه راه رو به کسی نشون بدی چراغ بده دستش تا خودش راهشو پیدا کنه…

          موافقم 1
          مخالفم 0
      3. عرفان

        ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (229 ديدگاه)

        تفاقا برعکس داره اتفاق میوفته
        طراحی های جدید بسیار ساده و مینیمال شدن و به دور از تجمل گرایی
        شما داشبورد هیوندای ایونیک 5رو نگاه کن
        هوندا ای رو نگاه کن
        حتی بخوام از ماشینای گرون تر مثال بزنم تسلا رو نگاه که ماشالا داخلش هیچی دیگه نداره !!!
        هم مدل طراحی ها هم برقی شدن ماشینا و خودران شدنشون (که دیگه تیر خلاصیه بر مرگ دنیای جداب خودرو ) و تلاش برا ارزان سازی برقی ها نوید از این میده که تجمل گرایی داره میره به سمت مینیمال بودن
        نظر شخصی خودمو بخوام بگم به عنوان یک ماشینباز شاید نمیتونستم هیچ وقت ماشینای تجمل گرای دهه های قبل رو بخرم اما از دیدنشون و خوندن و اطلاعات کسب کردن راجبشون بیشتر لذت میبردم
        متاسفانه دنیای ماشین بازی دیگه در حال مرگه
        در نسلمورد این ماشین داخل پست هم دیگه میشه گفت جز اخرین های ماشینای لوکس واقعی با موتور های هشت سیلندر جذابه و دیگه فکر کنم تا سال 2035 به بعد خبری ازشون نیست

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. VENENO / SC V12

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1180 ديدگاه)

          اتفاقا شما داری برعکس فکر میکنی!
          شماeqs رو ببین!
          ماشین های بنز رو ببین!
          بی ام و رو ببین!
          کادیلاک رو ببین!
          آئودی رو ببین!
          و سایر شرکت ها!
          این که نمیشه ما به خاطر چند تا جارو برقی بگیم طراحی داخلی عوض شده!
          اونا دوتا هستن!
          اینا این همه شرکت!
          به اسکالید هم دقت کن!
          به amg هم دقت کن!
          همه‌پر از دکمه‌ و تاچ اسکرین!

          موافقم 0
          مخالفم 1
        2. mahan

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          عرفان عزیز.وقتب برای یک چیز زحمت می‌کشی طراح می‌ذاری و طراحی میکنی و بعدش از متریال خوشایند و چشم نواز می‌تونه ترکیب چوب و چرم و حتی آلومینیم صیقل خورده باشه و … استفاده میکنی و به کوچکترین ریزه کاری ها دقت می کنی یک محصول متمایز به دست میاد یک سوال آیا ماشین های الان بنظرت چهره ماندگاری دارند؟همین پریروز بود یک پیرمرد رو دیدم سوار slc کوپه ۵۰ سال پیش بود با ابهت تو خیابون راه می‌رفت من که پشتش موندم و نگاه کردم و لذت بردم الان کدوم یک از ماشین ها این قدر طراحی ماندگاری دارند و شما حاظرید نگهش دارید.دزسته امروزه به جای دکمه همه جا اسکرین شده و مطمئنا بعدا به جای چرم طبیعی از متریال ارزانتر و جدیدتری استفاده می کنند همون طور که به جای چوب از پلاستیک خشک و نهایتا خیلی مایه بیان از فیبرکربن استفاده می کنند.حس میکنم امروزه خودرو به چشم یک وسیله حمله و نقل نگاه میشه تا یک اثر ماندگار.البته شاید انچنان دور از ذهن هم نباشه کسی که از خودرو موتور و نعره موتور و هندلینگ و داینامیک و پرفورمنس طبیعی رو نمی خواد به اصطلاح مدافع محیط زیست هست شاید معتقده چرم حیوانات برای کابین براش غیراخلاقیه و گاو و بوفالو و مار و تمساح و … وقتی می‌کردند باید براش سنگ قبر خرید و خاک کرد و فلان درخت نباید برای چوب کاری کابین بریده بشه و یک تبلت فوقش چندتا شیشه و پلاستیک و کمی فلز هست که قابل هضمه ! می‌دونی دیدگاه ها کلا توی دو راستای مختلف هستند این عزیزان بیشتر بقکر جاذبه جا شدن هرچه سریعتر و آسانتر هستند (سیستم خود آن و شتاب های وحشتناک ولی بدون لذت)من دوستم بی ام و i8گرفته بود منم اوایل دوست داشتم بخرم اون زوتر گرفت حدود ۱ تومن بعد وقتی نشستم نمیگم عالی و جذابه ولی با اینکه شتاب خیلی خوبی داشت و بی ام و صداگذاری دیجیتال گذاشته بود به هیچ کدومشون اون لذت رو نمی‌داد من ۶۵۰گرفتم اونم با ۶۴۰ معاوضه کرد.واقعا شتاب بدون صدا یک چیز گنگیه شما خودتون یک فیلم رو بدون صدا ببینید ببینید چند درصدش بهتون مزه میده!مخود من ۲ هفته پیش می خواستم ماشین بخرم دیدم در فقدان ماشین های قدرتمند و جدید ماشینی مناسب تر از e350کوپه پیدا نکردم با اینکه سدانش رو هم داشتم و نباید برام حس تازگی داشته باشه چون ظاهر بیرونی و درونی یکیه تقریبا ولی بازم برام لذت بخشه و زیباییش که تلفیقی از اسپرتی و لوکس بودن و کلاسیک بودنه برام جذابه ولی حالا شما نسل آخر رو ببینید بعید می‌دونم این قدر جذاب باشه!یا همین سی ال اس! موافقم که امروزه افت طراحی داریم چه بیرونی و چه داخلی حتی اسطوره ها هم ظاهرشون نسبت به قبل افت کرده!ولی بازم تک و توکی خودروهای زیبایی هستند که میتونند لبخند رضایت بر لبان علاقه‌مندان بزنند.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      4. Irani

        ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (141 ديدگاه)

        ببخشید، ولی من خودم هم مخالف استفاده ابزاری از دین و راه انداختن بحث حلال و حرام تو همه مسائل زندگی هستم.
        بالاتر هم توضیحاتی درباره دیدگاهم دادم.
        ولی به خاطر ارزش انسان بودن، باید دید کلی به وضعیت زندگی بشر در زمین داشته باشیم. بالاخره داریم از منابعی بهره میبریم که در اختیار تمام انسانها و موجودات گذاشته شده است.
        این قوانین و مرزهای نادرست ساخته دست و ذهن بشر است که باعث این فاصله طبقاتی شده.
        شاید اکثر ثروتمندان زحمت زیادی کشیدن ولی آیا درست است که بیش از هزار برابر یک فرد متوسط (نمیگم فقیر، میگم متوسط) ثروت داشته باشه؟ یعنی هزار برابر میانگین مردم جامعه زحمت کشیده؟ پس چرا خیلی ها هم زحمت زیاد میکشن ولی به اندازه زحمتشون ثروت ندارن؟ چرا تو کشورهای مختلف مزد زحمتهای یکسان متفاوت است؟
        حال که توزیع ثروت ناعادلانه است، یه فرد پولدار نباید فاصله خود رو با متوسط جامعه زیاد کنه. مثلا تو جامعه غربی، متوسط ماشینهایی که مردم سوار میشند، 30هزار دلار قیمت داره. یه ثروتمند بیاد نهایتا تا 100 هزار دلار ماشین سوار بشه، نه اینکه سراغ قیمتهای بسیار بالاتر بره.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      5. porsche

        ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (749 ديدگاه)

        ********همنوعان

        موافقم 0
        مخالفم 1
  3. امیر

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (606 ديدگاه)

    ماشین خیلی زیبایی هست.
    ولی احساس می کنم تپل تر شده.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. Reza

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (5338 ديدگاه)

    خیلی خوشگله خیلی خیلی خوشگله ❤️❤️❤️

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. Audi e_tron gt

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (757 ديدگاه)

      خیلی خیلی زیباست ❤❤

      موافقم 2
      مخالفم 0
  5. Aryan🥋🥋🥋judo

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (574 ديدگاه)

    همینجوری داره چاق میشه
    ولی خیلی قشنگه

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      چاق و ضمخت شده یکم حس بدی داره قسمت جلوش…

      موافقم 1
      مخالفم 0
  6. GT

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1662 ديدگاه)

    من این ماشین را بیشتر از هر ماشینی تو دنیا دوست دارم ❤️
    همه چی تمومه، سرعت، قدرت، لوکس و با کیفیت و شدیدا زیبا

    موافقم 1
    مخالفم 0
  7. شاعر

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (235 ديدگاه)

    با اینکه زیباست ولی میتونست بهتر هم باشه
    مرسدس یه شاهکار زده بیرون معجونی از مهندسی و تکنولوژی و همه چی
    ولی مهندسی رو گذاشته اولویت. کاشک طراحی اولویتش بود
    مثلا اومده ماشینی ساخته با کمترین ضریب درگ در مقابل هوا و دست طراح رو بسته
    کاشک مثل رولزرویس میگفت گور پدر ضریب درگ هوا و بدنه و اولویت رو میزاشت روی ابهت و طراحی ناب
    از اون جهت این رو میگم که مرسدس همیشه با اختلاف زیباترین بوده و وقتی ماشینهاش رو میدی نمیتونستی بهش خیره نشی و جزییات طراحی رو نگاه نکنی و لذت نبری
    میدونم میتونه ماشین زیباتر بسازه کاشک دست طراحها رو باز بزاره

    موافقم 2
    مخالفم 0
  8. Kato

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (449 ديدگاه)

    ایش اه آلمانی پر خرج

    ماشین فقط ژاپن

    موافقم 0
    مخالفم 5
    1. 🇩🇪👑MERCEDES BENZ👑🇩🇪

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1962 ديدگاه)

      😐😂داداش ژاپن هرچقدر خوب باشه تو اندازه خودش اصلا هم سطح آلمان نیست😏.

      موافقم 0
      مخالفم 2
    2. RezaRs

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1613 ديدگاه)

      بهله بهلههههه بههههههلللللهههههههه

      موافقم 1
      مخالفم 0
    3. new RAMIN

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2380 ديدگاه)

      ((ایش اه آلمانی پر خرجماشین فقط ژاپن))

      😑اره ماشین فقط ژاپن که ابتدایی ترین آپشن ها هم پولی هست 😂

      باز حداقل بنز اگه پول برند میگیره ( که میگیره!) حداقل آپشن درست حسابی داره. و باز یه چیزی. اما ژاپنی ها ندارن که هیچ…اگه باشه خداد دلار پولشه!! همین لکسس که مثلا لوکس میسازه و رقبای اروپایی و آمریکایی هست آپشنی به نام اتو پارک نداره!!! یا اگه یه مدلی این آپشن رو داشته باشه باید براش 2800 هزار دلار پول بدی !!!

      هیچ گاه ماشین اروپایی نمیخرم… مگر یا بنتلی یا کونیگزگ یا شاید پورشه…
      اما اگه بحث ژاپن وسط باشه حاضرم رنو آشغال بخرم !! ولی ژاپنی عمرا !!

      ژاپنی ها خراب نمیشن چون نه موتور درست درمونی نسبت به رقبا دارن نه آپشن درست حسابی. معلومه استهلاکشون کمه. اما اروپایی ها یا امریکایی ها یا همین کره و چین استهلاکشاون بالاس چون 2 برابر قیمت ماشین امکانات رفاهی و آپشن دارن…
      موتور هاشون هم توربو داره قدرت هاشون هم راضی کنندس…

      https://www.pedal.ir/%d9%81%d9%88%d8%b1%d8%af/%d8%b3%d9%82%d9%81-%d9%be%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%a7-%d9%85%d8%b1%da%a9%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%85%d9%88%d9%86%d8%aa%da%a9%d9%84%d8%b1-1955/

      این ماشین برای 60 سال پیشه سقف پانورما داره !! تحقیق کنی در باره این ماشین در سایت های خارجی میبینی آپشن هاش هم نسبت به زمان ساختش خیلی زیادی… بعد ژاپنی ها در سال 2021 یا این آپشن هارو ندارن یا پولی هستن !!

      صنعت خودرو سازی در سال 2021 // 2022 این شکلی هست.
      ( تاکیید میکنم 2021 //2022 ))
      اروپا
      آمریکا
      کره ای
      چینی
      ژاپنی
      !!!!
      ژاپن داره هعی پس رفت میکنه. اون از نسل جدید لندکروز… اونم اون gt86 جدید
      اون محصول جدید سوبارو که برادر gt86 جدید بود. اونم از سوپرا جدید
      صنعت خودرو ژاپن اگه به خودش نیاد تا پایان سال 2022 تقریبا نابود شده…

      هرچیزی یه دورانی داره.
      دوران آمریکایی ها از دهه 1950 شروع و تا 1970 ادامه داشت
      دوران ژاپنی ها از 1985شروع شد و تا 2000 رفت
      دوران طلایی اروپایی ها از 2000 شروع و تا 2016 ادامه داشت
      دوران طلایی کره ای ها از 2018 شروع شده و ادامه داره تا سال 2025…
      2025 تا 2030 دوران طلایی چینی هاس بعد اون هم انشا الله خدا بزرگه…
      😅😅😅😅

      باید قبول کنی اقای kato که دوران روشن ژاپنی ها خیلی وقته تموم شده

      ( الان است که سیل دیس لایک و حمله ور شدن پراید سواران به سمت من شروع بشه…)

      پدال کامنتمو منتشر کن… با سپاس…

      موافقم 1
      مخالفم 3
      1. VENENO / SC V12

        ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1180 ديدگاه)

        چی!
        آمریکایی یعنی سلطان سپس بقیه!

        موافقم 0
        مخالفم 4
      2. VENENO / SC V12

        ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1180 ديدگاه)

        اینم بگم که شما بیا ماشین های رویایی یا عالی یا چیزی که اصلا نگاهش کنی حال بکنی رو از آمریکایی ها بشمار و از بقیه هم بشمار!
        یه کادیلاک اندازه همشون ماشین داره ببینی کَف میکنی!
        بقیه رو پیشکش!
        فورد !
        شوی!
        و …..
        و…….حالا آمریکایی ها در این ۱۰ الی ۲۰ ساله مقداری افت کردند!
        ولی در بحث ماسل کار ها هم هنوز عالین!
        اول آمریکایی
        بعد اروپایی
        دیگه چیزی نمیبینم!
        (به صورت کلی )

        موافقم 0
        مخالفم 2
        1. 🇩🇪👑MERCEDES BENZ👑🇩🇪

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1962 ديدگاه)

          ۱. آلمان _ آمریکا
          ۲. انگلیس _ ایتالیا
          ۳. ژاپن
          ۴.کره
          ۵. چین
          ۶. فرانسه
          ۷. و……

          موافقم 1
          مخالفم 0
        2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          بنظرم این رتبه بندی درست باشه آقای مرسدس بنز…

          موافقم 1
          مخالفم 0
      3. Aryan🥋🥋🥋judo

        ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (574 ديدگاه)

        باشه تو ژاپنی نخر منم اگه بمیرم چنگال آشغالو نمیخرم تا جایی که من شنیدم مخترع اتوپارک لکسوس بود حالا نمیدونم درسته یا نه

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. new RAMIN

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2380 ديدگاه)

          میگن تویوتا بوده.
          ولی خب اختراع کرده ولی خودش استفاده نمیکنه ، فایدش چیه؟؟
          استفاده میکنه… اما محصولات کم اونم سفارشی ! یعنی اورجینال نیست توش!

          ((باشه تو ژاپنی نخر منم اگه بمیرم چنگال آشغالو نمیخرم))

          ولا در بحث آشغال بودن اون کرولا مدل 2014 هستش که 2 برابر یه چنگال غذا خوری قیمت داره اندازه همون بهت قدرت و آپشن و کیفیت متریال داشبورد میده! یعنی 2 برابر فقط پول برند میدی ! حتی موتورش هم در بحث تکنولوژی زیاد چیز مالی نیست مصرف سوخت هم با اینکه 2 برابر چنگال هست خیلی زیاده !! حالا میگی دروغ میگم ؟؟ یه سر برو نمایشگاه ببین برسی کن…

          شما فقط روی عکس و برند نظر میدید و حاضرید پول بی زبون رو بدید به ماشینی که فقط برنده، اما حالا شما پولش رو جور کن بعدا دربارش بحث میکنیم 😊😊

          پدال کامنتمو منتشر کن… با سپاس…

          موافقم 0
          مخالفم 1
      4. Farzad

        ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2568 ديدگاه)

        رامین تا حالا شده تو یکی از کامنتتات سلیقتو به دیگران تحمیل نکنی ؟
        تا حالا شده دیگران رو از نگاه کوچک خودت کوچک نکنی ؟!
        تا حالا شده قبل از کامنت گذاشتن کمی فکر کنی ؟

        موافقم 3
        مخالفم 0
        1. VENENO / SC V12

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1180 ديدگاه)

          احتمالا از فامیل های رامین چینی باشه!
          اینا ماشین باز نیستن که!
          فقط میخوان مثل جارو برقی باز ها از نقطه A برن نقطه B واسه دیدن نَوَشون!
          برای همین نمیدونن ماشین بازی یعنی چی!

          موافقم 0
          مخالفم 1
        2. new RAMIN

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2380 ديدگاه)

          رامین تا حالا شده تو یکی از کامنتتات سلیقتو به دیگران تحمیل نکنی ؟

          اقای فرزاد کجای کامنت من دیدی نوشتم که :
          (( اهای اهل محل ! هرچی من میگم درسته و به حرف من گوش کنید ))
          شما همچین چیزی دیدی تو کامنتم؟؟

          شما میایی از رولز رویس تعریف میکنی به به میکنی من چیزی بهت میگم ؟؟

          من نظرمو میگم. تونایی شنیدین حرف مخالف رو نداری ؟؟

          “””تا حالا شده دیگران رو از نگاه کوچک خودت کوچک نکنی ؟!”””

          شما داری جهان رو از سوراخ در نگاه میکنی و فکر میکنی هرچی برند تر و گرونتر بهتره. چشم هایت را باز کن .

          ((تا حالا شده قبل از کامنت گذاشتن کمی فکر کنی ؟))
          شما برو با همسن و سالان خودت باش. فردی که حداقل ازت 2 دهه ازت بزرگتره چیز هایی میدونه که شما نمیدونی برای همینه که وقتی چیزی میگم فکر میکنی حرفم عجیبه. درصورتی که شما از اون موضوع خبر نداری نمیدونی چی به چی هست.
          .
          اگه یکی بیاد بگه مثلا ماشین های تانک ! ( زیر مجموعه گریت وال ) بهتر از changan هست و changan آشغاله خب من ابتدا تحقیق میکنم اگه درست بود که قبول میکنم آشغاله. اگه نبود که هیچی با آرامش باهاش صحبت میکنم ، قبول نکرد، بهش اهمیت نمیدم

          اما وقتی یکی بیاد موستانگ بولیت رو برتر از لکسس lc500 بدونه( یا برعکس) اون متعصبان تا هم رو پاره پاره نکن ول نمیکنن و به هم القاب میدهند فلانی بهمانی و…
          هروقت یاد گرفتید درباره هرموضوعی زود قضاوت نکنید و تحقیق کنید اون موقع میتونید ادعا کنید بزرگ شدید و دَرک و منطق دارید اگر یاد نگرفتید پس هنوز کار دارید…

          شما بهتره قبل کامنت دادن تفکر کنی…

          پدال کامنتمو منتشر کن… با سپاس…

          موافقم 0
          مخالفم 1
        3. Farzad

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2568 ديدگاه)

          بر فرض که دو دهه نه چهار دهه از من بزرگتری ( که مطمئنم نیستی ) .
          اینو بدون که عقل به سن و سال نیست مثلا آبتین جان خودش گفت که ۱۶ سالشه ولی خب واقعا سطح فکرش بالاتر از شماست .
          و خیلی خوب میشه اگه دوباره با یه خداحافظی خوشحالمون کنی : )

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. new RAMIN

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2380 ديدگاه)

          ((بر فرض که دو دهه نه چهار دهه از من بزرگتری ( که مطمئنم نیستی ) .))

          اقای فرزاد !!🤣🤣🤣خودت **** تو خودت 🤣🤣
          من چندسالمه؟ 44 // خب منهای 2 دهه میشه 24.

          یعنی من سن شمارا 24 فرض کردم. اما خودت چی گفتی ؟؟ یه بار دیگه کامنتت رو بخون🤣

          ((بر فرض که دو دهه نه چهار دهه از من بزرگتری ( که مطمئنم نیستی ) .))
          گفتی مطمئنم نیستی. یعنی من هربار یه چی بگم.
          معلومه کی حرف **** میزنه.

          یعنی من 4 دهه از شما بزرگتر هستم ؟؟ یعنی شما 4 سالته ؟؟🤣🤣🤣🤣
          واقعا سوتی دادی. معلومه هنوز ریاضی هم بلد نیستی عزیز. کلاس چندمی ؟

          ادامه کامنت
          ((بر فرض که دو دهه نه چهار دهه از من بزرگتری ( که مطمئنم نیستی ) .
          اینو بدون که عقل به سن و سال نیست مثلا آبتین جان خودش گفت که ۱۶ سالشه ولی خب واقعا سطح فکرش بالاتر از شماست .
          و خیلی خوب میشه اگه دوباره با یه خداحافظی خوشحالمون کنی : ) ))

          من که رفتم. 1 هفته هم نبودم. ولی بعضی ها که خودم خوب میدونم کی هسن اکانت فیک زدن و منو کوبوندن. خب وقتی چند ماه نباشی بعد ببینی برخی اومدن پشتت غیبت کردن چی میشه ؟ ایا میتونی درستش کنی اون همه ماه رو؟ منم همونطور که گفتم همنطوری دلی اومدم دیدم ماشاالله غیبت ها زیاده. حداقل نزاشتید 1 ماه برم بعد پشتم غیبت کنید. من هم بعد اون اکانت فیک ها دیگه تصمیم گرفتم نرم… چون میرفتم اکانت فیک های بعضی ها حمله ور میشد…
          .
          اقای آبتین 16 سال؟؟؟ خیلی خب باشه. اشکالی نداره…
          شورلت نوا ؟؟ 😑

          بنده هم رامین هستم 44 ساله اهل تهران در موناکو زندگی میکنم و بوگاتی ویرون 2011 دارم.

          بدرود دوست عزیز. خوش باشی…

          پدال کامنتمو منتشر کن… با سپاس…

          موافقم 0
          مخالفم 1
      5. Amirreza

        ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2724 ديدگاه)

        آقا رامین شما بهتره ژاپنی نخری بری چانگان ۱.۵ لیتری بخری ، فقط موندم دلیل اینکه یه آدم ممکنه به رنو بگه آشغالی ولی از چینیا تعریف کنه چه هدفی داره ؟ تازه اروپایی هم نمیخره ولی دوست داره چانگان بخره

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. new RAMIN

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2380 ديدگاه)

          ((آقا رامین شما بهتره ژاپنی نخری بری چانگان ۱.۵ لیتری بخری ، فقط موندم دلیل اینکه یه آدم ممکنه به رنو بگه آشغالی ولی از چینیا تعریف کنه چه هدفی داره ؟ تازه اروپایی هم نمیخره ولی دوست داره چانگان بخره))

          changan ماشین هیبریدی هم داره. من اونو میخرم نه اون 1.5هه😅🤣

          رنو آشغال نیست ؟؟؟
          اره حتما ساندرو مدل 2020 شیشه عای عقبش با دست بالا و پایین میره اون احتمالا خیلی خفنه… 🤣 اره اون رنو الکتریکی با شتاب 20 ثانیه و شیشه بالا بر عقب دستی خیلی خفنه. 🤣 اره اون کولیوس 26 هزار دلاری با پلاستیک خشک تو کابین شاهکاره اره حتما اون تالیسمان که ترمز اضطراریش خرابه شاهکاره (برنامه تخت گاز تست ترمز رو میگم اون مجری جدید ها )

          رنو ماشین های خوب هم ساخته اما آشغال زیادی ساخته…
          قبل اظهار نظر 2 تا سرچ بزن…

          موافقم 0
          مخالفم 0
    4. Amirreza

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2724 ديدگاه)

      خیلی خنده داری داداش در بخش اقتصادیا ژاپن شاید فرمانروایی کنه اما وقتی وارد فاز لوکس میشیم اون برندای پر اصالت و پخته ای مثل مرسدسن که نظر پولدار ها رو به خودشون جلب میکنن . تو بخش فوق لوکس ها هم رد پای آلمانی ها دیده میشه یعنی سه سوپر لوکس ساز که بنتلی و مایباخ و رولز هستن ، بنتلی که مال فولکسه ، رولز مال بی ام وس ، مایباخ مال بنزه

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. new RAMIN

        ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2380 ديدگاه)

        ((خیلی خنده داری داداش در بخش اقتصادیا ژاپن شاید فرمانروایی کنه اما وقتی وارد فاز لوکس میشیم اون برندای پر اصالت و پخته ای مثل مرسدسن که نظر پولدار ها رو به خودشون جلب میکنن .))

        خنده داری با من بودی ؟؟ من که از این حرف شاکی بودم دوست عزیز.

        درضمن همون بخش اقتصادی زیادی گرونن. ماشین اقتصادی یعنی زیر 15 هزار دلار (همچو چینی ها و برخی کره ای ها ) حالا شما یه ماشین ژاپنی0کیلومتر و نو مدل 2019 یا2020 بگو که زیر 15 هزار باشه.

        ماشین ژاپنی اقتصادی نیست… الکی گرون اقتصادی هست ! درواقع ژاپن دهه قبلی ماشین های خفنی تولید میکرد اون موقع خیلی برای همه شاخ شده بود و من هم به همه ژاپنی های تولیدی 2000 الی 2010 بسیار ارزش قائل هستم. مخصوصا دهه 1990 الی 2000. اما الان اینجوری نیستن… اوضاشون خیلی خرابه…

        اما میخواهم چیز بدی را بگویم…

        در حال حاضر زیبا نباشی. آپشن نداشته باشی. قیمت منطقی نباشی. هیچکس خریدارت نیست//// حالا جای بدتر اینجاس تسلا وارد میشود !!!حالا جدا از جنگ روانی آپشن ها و کیفیت و زیبایی قیمت منطقی ، وارد دوره جدیدی شدیم… خودرو های برقی! حالا جنگ 2 برابر سخت تر شد.

        هرکس تا پایان سال 2026 بتونه جون سالم به در ببره و 5 برابر قدیم بفروشه و محبوب بشه و ماشین برقی خوب تولید کنه یعنی واقعا هنر در دستان اون کمپانی بوده و ما بی خبر بودیم ! حالا حتی اگه بوگاتی هم باشی… ولی اگه نخواهی تغییر کنی به صفحات تاریخ میپیوندی…

        الان میاید 100 تا دیس میدید. ولی از همین الان معلومه کیا با این تغییر اوکی هستن و کار خودشونو میکنن و ماشین برقی میسازن… و معلوم هست کدام کمپانی ها آشپز خانه آشپز خانه میکنه و ادعاهایشان بالاس !!!

        موافقم 1
        مخالفم 1
        1. Aryan🥋🥋🥋judo

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (574 ديدگاه)

          آقا رامین شما که کرولا رو مسخره میکنی یادت رفته که تکنولوژی موتور چانگان که اسمش بلو کور هستش رو یاماها ساخت نکنه یاماها مال چینه ؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. new RAMIN

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2380 ديدگاه)

          معلومه خیلی دیسلایک برات مهمه .
          پس یعنی هنوز فکرت پخته نشده بچه جان : )

          اقای فرزاد. شما مثل اینکه خیلی به دیس علاقه داری.

          به کامنت خودت 1 لایک دادی به من 1 دیس دادی. 🤣
          خیلی ضایع هست

          یکی هم هست اسم برد پیت هست و پز زیادی میده پر مدعا و برند دوست البته پراید سوار هم نیست و بنز داره … میاد به خودش 3 تا لایک میده به بقیه 3 تا دیس…

          یا مثلا اون اقای جوکر که برای بوگاتی لایک دیس هارو کهکشانی دست کاری میکنه!!

          میگم خودتونو نکشید جهان تغییر نمیکنه…

          پدال کامنتمو منتشر کن… با سپاس…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Amirreza

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2724 ديدگاه)

          آقا رامین با آقای kato بودم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. new RAMIN

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2380 ديدگاه)

          ((آقا رامین شما که کرولا رو مسخره میکنی یادت رفته که تکنولوژی موتور چانگان که اسمش بلو کور هستش رو یاماها ساخت نکنه یاماها مال چینه ؟؟؟))

          هان ؟؟؟😯😯😯

          🤣🤣
          من با انجین کاری ندارم که.با قیمت متریال کیفیت آپشن کار دارم.
          درضمن کرولا چه ربطی به یاماها داره ؟؟؟

          درضمن changan اون تکنولوژی رو بدجوری توسعه داده همین چند روز پیش هم تکنولوژی هیبریدیشو معرفی کرد.

          حالا شما متعصب هستی و چشم دیدن پیشرفت دیگران رو نداری دیگه مشکل خودته…

          موافقم 0
          مخالفم 0
  9. 🇩🇪👑MERCEDES BENZ👑🇩🇪

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    عالیه 🇩🇪❤

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. mahan

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    محشره اصلا از روز اول اومده حال پانامرا رو بگیره!با اینکه تا حالا سوارش نشدم ولی مطمئنم مثل تمامی نسخه های پرفورمنس بنز عالیه.بنظرم که خیلی خیلی قشنگتذ از نسل جدید سی ال ای هست.اخ گفتم سی ال ای ،بنز بدجوری خرابش کرد و در آینده نسل دومش حتما ارزش کلکسیونی پیدا می‌کنه.به جرئت میگم یکی از بهترین بنز هایی که سوار شدم سی ال ای هستش و نسل دومش دیگه تکرار نمیشه.

    موافقم 2
    مخالفم 0
  11. یاس ی

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    من همیشه دوست دارم ماشینی داشته باشم که ظاهرش لوکس و آرام باشه ولی باطنی وحشی و درنده داشته باشه دقیقا مثل این هیولا. راحت میتونی با کت شلوار عقبش بشینی و لذتی در حد اس کلاس ببری یا کت را در بیاری بیای پشت فرمون و آتش به پا کنی. حتی اگر ماشینی معمولی مثل ماشین فعلیم هم داشته باشم ترجیح میدم فنی خفنی داشته باشه با ظاهر معمول خودش که کسی با نگاه کردن به تواناییهاش پی نبره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. VENENO / SC V12

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1180 ديدگاه)

    من الان فهمیدم جز مدل GT63Sمدل های دیگه ایی هم داره!
    فکر میکردم فقط مدلGT63S رو بزنن!
    نمیدونستم مدل شش سیلندر خطی هم داره!!

    موافقم 0
    مخالفم 2
  13. ماکان

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (769 ديدگاه)

    سلام . خدا کنه تا جایی که امکان دارد هرچه زودتر نسخه GT73 از این خودرو و بعد هم نسخه S63 و S73 از مدل کلاس S بنز را معرفی رسمی کنند .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. VENENO / SC V12

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1180 ديدگاه)

      نمیخری تا کلکسیون کامل بشه!؟!؟!!؟!؟؟!؟!؟؟!!؟!؟!!؟؟!

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. ماکان

        ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (769 ديدگاه)

        خدمت شما عرض کنم که بله ، صبر می کنم تا گزینه های بیشتری نسبت به قبل موجود باشند ، بعدش انشاالله می خرم .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. VENENO / SC V12

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1180 ديدگاه)

          انشاالله در ایران میخری😂😂😂

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. ماکان

        ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (769 ديدگاه)

        ممنون . انشاالله که همه .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          ماکان جان ماهم آرزوشو داریم یه عالمه ماشین خوب تو گاراژمون باشه ولی وقتی که اوضاع خوب نیست و به اسم کلاس میگن بی کیفیت دیگه چه کنیم….

          موافقم 1
          مخالفم 0
  14. Amirreza

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    GT63 S اینه GT73 چی میشه؟ یکی دیگه ازز شاهکار های مهندسی ژرمن ها رخشم کاملا مال یه مرسدسه ، اصیل ، پر ابهت ، جذاب

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. VENENO / SC V12

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1180 ديدگاه)

      اصلا نمیدونم چرا عاشق این ماشین شدم!
      هیچ نقصی نداره!
      حتی مدل پایه اش را هم دوست دارم!
      انشاالله میخرم ارزون شد😂😂😂

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. Aryan🥋🥋🥋judo

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (574 ديدگاه)

    آقا رامین شما که در مورد هیبرید شدن بلو کور چانگان حرف میزنی بگو ببینم هیبرید رو چه کسی انبوه سازی کرد؟؟ احتمالا چنگال موتورز چین این کار رو کرده
    بعد همه چیز آپشن نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. new ramin

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2380 ديدگاه)

      ((آقا رامین شما که در مورد هیبرید شدن بلو کور چانگان حرف میزنی بگو ببینم هیبرید رو چه کسی انبوه سازی کرد؟؟))

      تویوتا انبوه سازی کرد. اما آیا تویوتا با تکنولوژی بلو کور هیبریدی رو گسترش داد؟؟ خیر.

      بلوکور تکنولوژی نیست به همین راحتی بشه حجم موتور زیاد توسعه داد. آقای 2646 هم درباره این تکنولوژی توضیح دادن و فرقش با ایکوبوست فورد گفتش.و به زبان بی زبانی گفتش کدام بهتره…

      موافقم 0
      مخالفم 1
    2. Farzad

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      بی خیال دوستان ، باهاش بحث نکنید بی فایدس ، منم اشتباه کردم جوابشو دادم ، بهترین جواب همون خاموشیه .

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. Aryan🥋🥋🥋judo

        ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (574 ديدگاه)

        بله آقا فرزاد شما درست میگید نباید زیاد بحث کرد یه جا یه مقاله در مورد ماشین هست ولی ایشون فقط لینک میزاره و راه حل میده بعد میاد میگه موتور ماشین مهم نیست مهم آپشن و متریال هستش🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

        موافقم 0
        مخالفم 0
  16. محمد مختاری آذر

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    یکی از بهترین خودرو های بنز تا الان واقعا عالی هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا