مرسدس بنز

معرفی کامل کلاس اس کوپه [ویدئو]

مرسدس بنز اس کلاس کوپه ۲۰۱۵ را باید پادشاه جدید کوپه های لوکس قلمداد کرد. خودرویی که با وجود شباهت زیاد به مدل سدان، با قابلیتهای بالای فنی و امکانات سطح بالا و رفاه خیره کننده، هیچ کم و کاستی برای سرنشینان خود نگذاشته است.

[jwplayer mediaid=”65311″]

معرفی
کافی است فقط به میزان فروش خودروهای با قیمت بالای یکصد هزار دلار در آمریکا توجه کنید تا متوجه شوید که میزان فروش این خودروها در آمریکا که در حال حاضر رکود اقتصادی بزرگی را تجربه می‌کند به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. محبوب‌ترین خودرو در بین مدل‌های مرسدس بنز سری C-Class آن می‌باشد. در حالی که این شرکت خودروساز آلمانی به منظور جذب خریداران جوان‌تر در بازارهای مختلف جهانی همچنان به کاهش قیمت‌های خود ادامه می‌دهد، و به طور همزمان که در حال تولید مدل‌های جدید کلاس CLA و GLA می‌باشد، قصد دارد تا یک مدل پیشرفته‌ی جدید اس کلاس کوپه را با قیمتی بالای یکصد هزار دلار وارد بازارهای جهانی نماید.
خودروی جدید مرسدس بنز S550 4Matic کوپه در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۴ معرفی و در پاییز سال ۲۰۱۴ وارد بازار ایالات متحده‌ی آمریکا خواهد شد.

Mercedes-S-Class-Coupe 2015
Mercedes-S-Class-Coupe 2015

امکانات بیرونی
طبق اعلام مرسدس، اس کلاس کوپه ۲۰۱۵ جدید به منظور ایجاد پلی بین مدرنیته و نو آوری، و بین سنت و پیشرفت طراحی شده است. در جمع بندی توضیحات خود درباره‌ی اس کلاس کوپه ۲۰۱۵ مرسدس بنز می‌گوید این خودرو “یکی از زیباترین و مجلل‌ترین کوپه‌های تاریخ” و “یک شاهکار طراحی خودرو” می‌باشد.
نکات قابل توجه طراحی خارجی S550 4Matic جدید شامل یک جلو پنجره با طراحی الماس‌های سه بعدی با آرم ستاره‌ی مرسدس بنز در وسط آن، چراغ‌های فول LED، کاپوت با طراحی بسیار زیبا و قوی، و سقف استاندارد پانورامای شیشه‌ای همراه با سیستم Magic Sky Control می‌شود. اس کلاس کوپه‌ی جدید در طراحی کناری خود دارای خط معروف مرسدس بنز بوده و طراحی خارجی خودرو ترکیبی از شیشه‌های کناری با ارتفاع پایین و درب‌های بلند و درب‌های بدون قاب به منظور داشتن ظاهری خاص می‌باشد.
در قسمت عقب خودرو، طراحان مرسدس بنز دوربین‌های دید عقب خودرو را در پشت آرم ستاره‌ی مرسدس بنز پنهان کرده‌اند. نسخه‌ی ویژه‌ی Edition 1 این خودرو مجهز به ۴۷ کریستال سواروفسکی بر روی چراغ‌های اصلی و چراغ‌های راهنما خواهد بود.

Mercedes-S-Class-Coupe 2015 Interior
Mercedes-S-Class-Coupe 2015 Interior

امکانات داخلی
مرسدس بنز قول مواد اولیه‌ی با کیفیت بسیار بالایی را برای S550 4Matic کوپه ۲۰۱۵ داده است که احساس بی نظیری را به سرنشین‌ها منتقل می‌کنند.
طراحی داخلی شامل چهار عدد صندلی تکی، داشبورد دو قسمتی و یک صفحه‌ی نمایش عریض TFT می‌باشد که در وسط داشبورد و بالای چهار دریچه‌ی هوای خودرو قرار گرفته است. تجهیزات استاندارد شامل روشنایی داخل کابین، دکمه‌های کنترلی لمسی همراه با تکنولوژی تشخیص شخصیت و سیستم صوتی Burmeister می‌شود.
علاوه بر رنگ‌هایی که در بین خودروها بیشتر رایج می‌باشند، مرسدس قصد دارد تا رنگ‌های قرمز بنگالی (قرمز تیره)، کِرِمی و قهوه‌ای روشن را نیز برای این خودرو ارائه نماید.

سایر آپشن ها
روکش‌های چرم اعلا همراه با دوخت لوزی شکل در وسط آن همراه با سیستم صوتی سه بعدی با کیفیت بالای Burmeister، نمایش اطلاعات روی شیشه‌ی جلوی راننده از نوع LED، پکیج راحتی Warmth همراه با یک کنسول مرکزی گرم شونده، و یک پکیج خوشبو کننده و یونیزه کننده‌ی هوای داخل کابین به عنوان تجهیزات اختیاری S550 4Matic کوپه ارائه می‌شوند.

موتور
یک موتور هشت سیلندر ۴.۷ لیتری توربو دوقلو به عنوان موتور پایه برای این خودرو در نظر گرفته شده است که ۴۴۹ اسب بخار نیرو و ۶۹۹ نیوتن بر متر گشتاور تولید می‌کند. سیستم چهار چرخ متحرک ۴Matic به عنوان سیستم استاندارد این مدل در نظر گرفته شده است و طبق گفته‌ی مرسدس S550 4Matic به لطف داشتن سیستم اگزوز دوگانه صدای اگزوز بسیار زیبایی داشته و مجهز به صدا خفه کن‌های اگزوز می‌باشد که بر اساس دور موتور و برنامه‌ی سواری انتخاب شده کار می‌کند.

ایمنی
تمام تکنولوژی‌های هوشمند ایمنی رانندگی مرسدس بنز در اس کلاس کوپه‌ی ۲۰۱۵ وجود خواهد داشت که شامل یک سیستم پیشگیری از تصادف می‌شود که می‌تواند در سرعت‌های ۱۰۵ کیلومتر در ساعت به بالا به طور خودکار عمل ترمز گیری را انجام دهد، و به منظور جلوگیری برخورد با خودروی جلویی در سرعت‌های بالای ۴۰ کیلومتر در ساعت طراحی شده است. سایر تجهیزات این بسته‌ی هوشمند شامل ترمز Pre-Safe همراه با قابلیت تشخیص عابر پیاده، کروز کنترل فعال Distronic Plus با کمک فرمان، سیستم ترمز کمکی فعال همراه با قابلیت تشخیص ترافیک مقابل، سیستم فعال حفظ لاین، سیستم نور بالای فعال انطباقی، سیستم کمکی دید در شب، و سیستم تشخیص و پیشگیری برخورد عقب می‌باشد.
تکنولوژی
جدا از چراغ‌های جلوی کریستال سواروفسکی، این مدل اس کلاس جدید اولین خودروی تولیدی در تاریخ خودرو سازی می‌باشد که از تکنولوژی Active Curve Tilting استفاده خواهد کرد. به عنوان بخشی از سیستم تعلیق فعال کنترل بدنه، این ویژگی جدید به خودرو اجازه می‌دهد تا در سر پیچ‌ها همانند یک موتور سوار یا اسکی باز تا ۲.۵ درجه کج شود، بدین ترتیب تأثیرات شتاب جانبی بر روی سرنشینان خودرو کاهش می‌یابد. زمانی که راننده این سیستم را درگیر می‌کند، Active Curve Tilting در سرعت‌های بین ۳۰ تا ۱۸۰ کیلومتر در ساعت فعال خواهد بود.
در یک نگاه:

  • ارائه شده تحت عنوان S550 4Matic کوپه
  • موتور هشت سیلندر ۴.۷ لیتری توربو شارژر دار و سیستم تمام چرخ متحرک
  • مجهز به تکنولوژی Active Curve Tilting
  • مجهز به سیستم پخش عطر Air Balance cabin fragrance
  • مجهز به تمام تکنولوژی‌های هوشمند رانندگی ایمن
  • چراغ‌های کریستال سواروفسکی در نسخه‌ی ویژه‌ی Edition 1 خودرو
  • معرفی جهانی در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۴
  • عرضه در نمایندگی‌های آمریکا از پاییز سال ۲۰۱۴
[jwplayer mediaid=”63688″]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۷۸ دیدگاه‌ها

  1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    محشره . حرف نداره .

    همیشه پیشتاز در ارائه ی نواوری .

    همیشه جلوتر از زمان .

    ((( ایران و المان )))

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sina

      ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (811 ديدگاه)

      حرف نداره. همون موقع که بنز برای اولین بار مدلclsرو با این قیافه داد بیرون همیشه دوست داشتم بنز مدل شاسی بلندش یعنی مدل ml63amg رو هم با یک موتور کم مصرف تر بااین قیافه بده بیرون که به نظر من بهترین و زیباترین شاسی بلند دنیا میشه…فعلا که مدلs رو این جور کرد کاش این طرح رو هم برای شاسی بلندش عملی کنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. احمد

      ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (381 ديدگاه)

      با سلام
      با وجود اینکه بنز واقعا قابل احترامه ولی مطمئن باشید جنسیس 2015که بیاد حتی راحت میتونه برای بنز شاخ و شونه بکشه با قیمت مناسبتر و امکانات بهتر هیوندای در اینده فاتح تمتم بازارهای خودرو دنیا میشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. GTR-50

        ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (493 ديدگاه)

        جنسیس ؟؟؟؟؟ ببخشید خندم گرفت خواب دیدی خیر باشه………………….هیوندا 10000000 سال دیگه هم هیچ کاری نمیتونه بکنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Zonda R

          ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (1872 ديدگاه)

          F.A
          من که هیچ کمبودی توش نمیبینم
          طراحیه benz
          خیلی خوب و مدذن شده
          و
          باز هم رقابت بزرگان در کنار هم میبینیم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. خاوری مزراتی

          ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (1103 ديدگاه)

          هیوندای شرکت خوبیه سختکوش دانا و مسئولیت پذیر اما هرچقدر تلاش کنه به مرسدس بنز نمیرسه . بنز چیزی داره که هیچ خودرویی تو عالم نداره و اون خاصیت مرسدس بودنه… حتی ایتالیایی ها با اونهمه دبدبه که خودم عاشقشونم به گردپای مرسدس بنز نمیرسن. s کوپه حدنهایت زیبایی ، طراوت و وقار رو داره. احسنت بر گوردون واگنر

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. آرش

        ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (193 ديدگاه)

        درسته من خیلی طرفدار هیوندای هستم ولی با حرفهامون دیگران رو نسبت به خودمون نخندونیم.آخه هیوندای کجا و بنز کجا.اصلا تا به حال سوار بنز 2014 شدی که بدونی کیفیت داخل کابین یعنی چی؟ تا به حال به CLS 2014 گاز دادی که ببینی ماشین به غرش میفته و زمینو میخواد بخوره.جنس چوب و چرم داخل کابینشو دیدی؟ قیاس مع الفارغ نکنیم.بنتلی و رولزرویس هم پیش این ماشین کم میارند چه برسه به هیوندای

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. خاوری مزراتی

          ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (1103 ديدگاه)

          با آرش موافقم. توجه کردین که ماشینای دیگه دربرابر مرسدس بنز کم میارن. شاید فقط فراری به پای بنز برسه. بنز در تولید انبوه اینهمه خوب و دقیق و قوی و زیبا کار میکنه اما بنتلی و رولزرویس اگه تو چرخه تولیدانبوه بودن … بنز اس کوپه فوق العاده س

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

          ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (645 ديدگاه)

          اصلا این ادبیات ها اشتباست.این به پای اون میرسه اون یکی نمیرسه یعنی چی ؟ رولز و بنتلی به بنز نمیرسن فراری میرسه عجب !!! جالبه این 4تا هیچکدومشون ربطی به هم ندارن!

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. Zonda R

        ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        F.A
        احمد جان
        بیدارشو صبح شده

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. majid

        ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (2 ديدگاه)

        داداش چه چیزی باعث شد که شما فکر کردی بنز و هیوندای رقیبن؟
        اصلا چی شد که صنعت المانو با صنعت کره مقایسه کردی؟
        مرد حسابی بنز به اندازه سن هیوندای مدلهای مختلف ماشین داره

        موافقم 0
        مخالفم 0
      5. دانشجو مملکت

        ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (113 ديدگاه)

        اقا احمد چیزی گفتی که اگر گینس بداند ان را به عنوان بزرگترین رویای ادمی ثبت می کند

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. خاوری مزراتی

          ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (1103 ديدگاه)

          :-) :-) دمت گرم. گل گفتی

          موافقم 0
          مخالفم 0
      6. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

        ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (1678 ديدگاه)

        جنسیس؟؟؟؟ :D هاهاهاهاهاها حرفتو نشنیده میگیرم

        موافقم 0
        مخالفم 0
      7. soroosh

        ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (117 ديدگاه)

        همون واسه امسال ما مخصووصا شما که ایرانی هستین جنسییسس بهرته بیشتر از جنسیس ازت توقع نمیره دوست من

        موافقم 0
        مخالفم 0
      8. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (645 ديدگاه)

        ببین جنسیس اگه با W140 یعنی s دهه نود هم بخواد رقابت کنه شکست میخوره.برو لیست آپشنای w140 رو بخون تا بفهمی آپشن یعنی چی یه دور هم با جفتشون بزن سواریشونو مقایسه کن.بنز روز پیشکشش باشه .جک نگو

        موافقم 0
        مخالفم 0
      9. sina

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (3 ديدگاه)

        احمد اقا
        خیلی ها در سرشان این آرزو را داشتند که بزرگرترینشان لکسوس بود که حتی حاضر شد خودروهایش را با ضرر بفروشد ولی هیچگاه نتوانست جای مرسدس را بگیرد هیوندایی که اصلاً عددی نیست کارخانه ای که سابقه اش حتی از ایران خودور هم کمتر است می خواهد جای بیش از یکصد سال تجربه را بگیرد ، مهندسی آلمانی در دنیا نظیر ندارد و نخواهد داشت .

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. سینا

      ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (217 ديدگاه)

      من اینقدر عاشق این ماشین شدم که قلبم گرفت الآن …

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. SALAR

        ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (377 ديدگاه)

        الان زنگ میزنم بیان بازش کنن . فقط حواست باشه دوباره نگیره…..

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. سینا

          ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (217 ديدگاه)

          تا تو زنگ بزنی من مردم سالار!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    4. meysam

      ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (52 ديدگاه)

      الان یه عده میان و از تویوتا صحبت میکنن (تویوتا کم خرجتره، فروشش زیاده و ….).ههههههه (ماشین خوب زیاده ولی آلمانی یه چیز دیگس)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Zonda R

        ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        F.A
        Meysam جان
        اصلا تویوتا تو این کلاس هیچ ماشینی نداره
        این حرفا فقط مبالغست
        اصلا میدونی قیمت cl چنده؟؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
    5. اشكان

      ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (258 ديدگاه)

      ببخشید چند نفر ما این خودرو مرسدس بنز اس کلاس کوپه 2015 میتونیم بخریم و اینکه اصلا وارد ایران نمیگزارند بشه که تازه قیمت ها رو هم میخواهند بالا ببرند حواستون هست دوستان

      موافقم 0
      مخالفم 0
    6. SALAR

      ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (377 ديدگاه)

      واقعا برای بنز زشت که بیادماشین سلطنتیش کوپه کنه . لیاقت سریs این نبود .
      اگر این سری وارد ایران بشه دو میلیارد قیمت می خوره .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. یارو . فقط المان . فقط فولوکس

        ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (290 ديدگاه)

        سلار جان منم تا حدودی با شما موافقم من اگه پول داشتم صد در صد اس کلاس سدان را می خریدم . و اما احمد جان داری جنسیسسسسس رو با اس کلاس مقایسه می کنی به من بگن cla می خوای یا جنسیس می گم cla بزا نظر بقیه هم بدونیم

        cla+لایک
        جنسیس _ دیس

        (پرچم بالاست)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

          ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (645 ديدگاه)

          CLA چیه ؟ من فناوری بیست سال پیش آلمانو به الان کره ترجیح میدم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    7. mehran911

      ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (2026 ديدگاه)

      میلاد جان همینطور که قبلا هم گفته بودم این ماشین واقعا شاهکار مهندسیه واقعا عالی
      مرسدس دمت گرم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    8. علی عقیلی

      ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (118 ديدگاه)

      مرسدس بنز اس کلاس کوپه 2015 را باید پادشاه جدید کوپه های لوکس قلمداد کرد.
      اس کلاس کوپه 2015 جدید به منظور ایجاد پلی بین مدرنیته و نو آوری، و بین سنت و پیشرفت طراحی شده است
      این خودرو “یکی از زیباترین و مجلل‌ترین کوپه‌های تاریخ” و “یک شاهکار طراحی خودرو” می‌باشد.
      این ویژگی جدید به خودرو اجازه می‌دهد تا در سر پیچ‌ها همانند یک موتور سوار یا اسکی باز تا 2.5 درجه کج شود !!!!!!!

      اخه این توصیفات دیگه حرفی برا گفتن نمیذاره و نشون میده که بنز بهترین خودرو ساز دنیاست .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (645 ديدگاه)

        بهترین خودرو ساز دنیا رو نمیشه انتخاب کرد.اما بنز خیلی وقته رو کج شدن کار میکنه . از معماری بگیر یا جلو، همه بنز ها وقتی فرمونشون میچرخید چرخش کج میشد مث موتور سوار ریس ، حالا دیگه کلا کج میشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. mory

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (418 ديدگاه)

    چراغ جلوش چقدر قشنگه
    همشم داره یه تکنولوژی جدید معرفی میکنه
    اینا فکر کجاها رو میکنن مثل موتور بپیچی!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. یاروو

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (40 ديدگاه)

    چقدر خوشگله حس وحشیه باکلاس به آدم میده اما از بغل یکم شبیه ماشین های بی ام و شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. آرش

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (193 ديدگاه)

    فقط بنز میتونه بنز رو تولید کنه.حالا بنتلی و رولزرویس از شرمندگی سرشونو پایین بگیرند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فقط BMW

      ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (85 ديدگاه)

      شاید بنتلی کم بیاره اما رولزرویس کم نمیاره چون پشتش بی ام و هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. shayan

        ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (1355 ديدگاه)

        جفتشون به همراه مک لارن و استون و مینیو…. در مقابل بنز هیچی نیستن و نخواهند بود تا ابد

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (645 ديدگاه)

      مگه رولز رقیب اینه ؟ رولز رقیب مایباخ بود که دیدیم عاقبتش چی شد .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. فرهاد

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (378 ديدگاه)

    از جلو خیلی قشنگه اما از پشت زیاد چنگی به دل نمیزنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. SALAR

      ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (377 ديدگاه)

      عقبش زشت ….. زشت……زشت…….

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. خاوری مزراتی

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1103 ديدگاه)

      بنز داره در قسمت عقب خودروهاش انقلابی عمل میکنه. نگو این حرفو. هیچ هاچ بکی تودنیا به زیبایی قسمت عقب aکلاس بنز نیست. s کوپه در قسمت عقب بی اندازه باشکوهه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. فرهاد

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (378 ديدگاه)

    با عرض پوزش از بنز
    عقبش شبیه رنو لاگونا کوپست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sorena

      ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      کاملا موافقم،
      تعصبی برخورد نکنید اصن اس کلاس کوپه بهترین خودرو ی تاریخ بشریت ولی عقبش زشته…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فرهاد

        ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (378 ديدگاه)

        ذوستان چرا این قدر تعصب خوب در این که این ماشین فوق العادست
        که شکی نیست اما پشتش شبیه لاگونا کوپست.یه واقعیته

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Salar

      ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (377 ديدگاه)

      واقعا حقیقت عقب ماشین زشت…………………

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. پژمان

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (296 ديدگاه)

    فوق العادس تنها ایرادش فقط عقب ماشینه که اصلا طراحی جالبی نداره پدال ای کاش شتابش رو هم میگفتی چون تمام خصوصیات برای یک شتاب خوب رو داره مثل دو تا توربو و چار چرخ متحرک

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. ali

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    سلام دوستان. شرمنده میدونم حرفم خیلی مرتبط با موضوع نیست ولی می خواستم بدونم آیا مدل cla بنز توی ایران هست؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. GTR-50

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (493 ديدگاه)

    خوبه ولی قدرتش کمه نسبت به ماشینای دیگه آلمانی مثل پورشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

      ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      قدرتش از RCF حدود 5 اسب بخار کمتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود . موتور لکسس 300 سی سی هم حجمش بیشتره .

        الکی مقایسه نکن .

        ایران و المان .

        موافقم 0
        مخالفم 0
  10. jawad

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (6 ديدگاه)

    هم چیش محشره حرف نداره اتفاقا از هر زاویه نگاش کنی بی نقصه بعضیا برای خود شرینی ایرادهای سطحی میگیرند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Saied

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    خیلی خوبه!
    ولی قابله مقایسه با فانتوم کوپه دروپه نیست!
    اصلا خداشون یکی نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. TM

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (15 ديدگاه)

    با اینکه قشنگه ولی عقبش خیلی شبیه رنو لاگونا شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. حمزه

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (136 ديدگاه)

    ای جان من. عالیه این ماشین. چقدر باوقار و زیباست. چه امکانات خوبی داره. و ما تا کی باید تو کف بمونیم؟!…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (615 ديدگاه)

    بسمه تعالی

    بابا این آدمو دیوونه میکنه!

    همه ی تکنولوژی ها در یک ماشین!!!

    حالا می فهمم بنز چه برندیه،اینبار طراحی عقبش هم با سایر ماشیناش متفاوت بود.

    راستی من چیزی در مورد active curve tilting نفهمیدم یعنی ماشین تو پیچ ها کج میشه!!!!!؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. توفیقی

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    تو تبریز بنز CLA است با عرض تعجب من کامارو ZL1 2014 ;i ]vhyihd که چراغهای عقبش پیوسته است نه دو تیکه رو تو تبریز دیدم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

      ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (615 ديدگاه)

      بسمه تعالی

      توفیقی جان من تو تبریز ماشینای زیادی دیدم:

      کامارو ss – پورشه کاین – پورشه پانامرا – فورد موستانگ – فورد شلبی – ب ام و M5

      حتی صاحب اون لامبور گینی که تو ولیعصره دوست دوستمه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. ESI

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (387 ديدگاه)

    فقط یه کلمه زیباست ولی به نظر من باید قدرت بیشتری رو موتور میزاشتند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. اشكان

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (258 ديدگاه)

    دوستان این ها را رها کنید دوباره قیمت های نجومی در راه است من نمیدونم سایت پدال چرا در این باره مطلبی نمیگزاره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. SALAR

      ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (377 ديدگاه)

      50 هزار دلار می ارزه………………

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Zonda R

        ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        F.A
        22 هزارتاست
        هم قیمت gt86
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Sl 500
        116 هزارتاست
        یادمه مجله ماشین یکی رو تو سال
        2010
        ازمایش کرده بود
        200 هزارتا قیمتش بود

        موافقم 0
        مخالفم 0
  18. زیگما

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    البته قرار هم نیست با این قیمت چیز بدی باشه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. محسن

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (85 ديدگاه)

    ما اینارو فقط از طریق عکس میبینیم نه از نزدیک
    دیشب یه سی ال اس ۵۰۰ رنگ سیاه رو دیدم داشتم سکته میکردم. چه ابهتی داشت لامصب…
    خیلی خوشگل بود…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. گل پسر

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    بی ام و از این خوشگلتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محسن

      ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (85 ديدگاه)

      آره تو خواب…!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. احمدرضا بنز

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (128 ديدگاه)

    دوستان من به نشانه ی تسلیم بودن اسمم رو از احمدرضا بی ام و به بنز تغیرر دادم درود بر بنز محشره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احمدرضا بی ام و

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (128 ديدگاه)

      حالا بدم میاد ازش خیلی نگاهش کردم و مشخصاتش رو خوندم بدم اومد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. زیگما

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    راستی
    سبک چراغ های عقبش کپی از ب ام و هست و اصلا هم خوب کپی نکردن. پشتش زیاد قشنگ نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. محمد، فقط تویوتا از ژاپن و بنز از آلمان

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (14 ديدگاه)

    واقعا محشره. مرسدس همیشه تو تکنولوژی اوله. همیشه یه چیز جدید اختراع می کنن.
    اصلا نمای درونو نگاه کن ببین چقدر زیباست!!!
    چراغای جلورو نگاه کن!!! اصن حرفی واسه گفتن نمی مونه.
    واقعا زیباست!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. slr mclaren

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (56 ديدگاه)

    the best or nothing
    Mercedes – Benz

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. mory

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (418 ديدگاه)

    چقدر مسخره که میرن رو کامنت اول کامنت میزارن
    بفهمید اینو دیگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امید

      ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1323 ديدگاه)

      دقیقا
      درس میگی
      درست نیست برای اینکه کامنتت دیده بشه بری زیر کامنتای دیگه نظر بدی

      ولی من کلا عاشق کلاس s هستم
      s600 دیوانشم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. نگین

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (2 ديدگاه)

        میگم اقا امید خوبه اطلاعاتتون زیاده در مورد ماشین خداروشکر افرین

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. امید

          ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (1323 ديدگاه)

          اطلاعات من نسبت به بقیه بچه ها در حد 4یا5 هست نمره خودمو میگم شما لطف دارین نگین جان

          موافقم 0
          مخالفم 0
  26. سارا

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (42 ديدگاه)

    جواب هوک چپ لکسس رو با یه آپر کات داد … آورین

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. خاوری مزراتی

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1103 ديدگاه)

      احزنت. چش لکسسو درآورد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  27. نیما

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (25 ديدگاه)

    شاهکار طراحی ، اسطوره زیبایی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. امیر

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (24 ديدگاه)

    جنسیس 2015 شاید برای bmw و audi کمی مشکل بتونه ایجاد کنه ، البته شاااااااید ، ولی واسه بنز انصافا نمیتونه ، مرسدس بنز رو فقط لکسوس تا حدودی میتونه سر به سرش بذاره .
    واقعا محشره این ماشین ، اس کلاس کوپه .
    یعنی خوشم میاد هر مدلی از مرسدس شاخه واسه خودش ، از sls گرفته ، که با لامبو و فراری مقایسش میکنن ، تا تریلرهای ۱۸ چرخش که میان با ماک و ولوو مقایسش میکنن .
    این سیستم curve جدیدش تو حلقم جدا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. GTR-50

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (493 ديدگاه)

    جنسیسو باید با ماکسیما چند صد سال پیش مقایسه کنی اصلا در حدی نیست که با بنز مقایسه بشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. امیر

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (95 ديدگاه)

    در اینکه ماشبن زیبا و فوق العاده ای هست شکی نیست
    ولی خوب ظاهرشو تابلو از BMW سری 6 اسکی رفته!
    شما از بغل به دماغه ماشین نگاه کنید، یا پشتش، حتی دوربین پشت آرمش!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا