مرسدس بنز

پیش‌نمایش مینی ون تمام الکتریکی مرسدس eCitan

مرسدس بنز با انتشار تصاویر جاسوسی رسمی (!) اقدام به پیش‌نمایش مینی ون الکتریکی eCitan کرده است.

این خودروساز آلمانی در حال توسعه نسل دوم سیتان با همراهی اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی بوده و انتظار می‌رود این خودرو از همان پلتفرم رنو کانگو استفاده کند. سال پیش تصاویر تست این خودرو منتشر شد اما این اولین باری است که نسخه تمام الکتریکی eCitan را می‌بینیم.

اکثر بخش‌های این خودرو مشابه مدل‌های درون‌سوز بوده هرچند نشان سه پر مرسدس در بخش جلو را می‌توان باز کرد تا خودرو را با استفاده از درگاه ویژه شارژ نمود.

اگرچه طراحی سیتان الکتریکی در این تصاویر مشخص نیست اما مرسدس تائید کرده این خودرو دارای چراغ‌های جلوی نرم با دیلایت های یکپارچه، مه شکن‌های گرد، درب‌های عقب کشویی و چراغ‌های عقب عمودی خواهد بود. این پروتوتایپ همچنین به رینگ‌های مشکی مجهز بوده که طراحی آن نسبت به نمونه‌های مشکی و نقره‌ای قبلاً دیده شده متفاوت می‌باشد.

ما می‌دانیم که سیتان با قوای محرکه بنزینی و دیزلی نیز عرضه خواهد شد اما فعلاً هیچ‌گونه خبری از قدرت و گشتاور تولیدی این پیشرانه‌ها منتشر نشده است.

مرسدس در بیانیه رسمی توسعه نسل جدید این ون گفته که ابعاد جمع‌وجور بدنه و کابینی جادار با فضای بار زیاد باعث می‌شوند این ون کاربری‌های متنوعی به ویژه در داخل شهر داشته باشد. مرسدس همچنین افزوده این مینی ون دارای تجهیزات ایمنی کامل و راحتی سواری بالا خواهد بود.

مرسدس بنز سیتان جدید در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Khosrow

    ۴ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    نشان سه پر مرسدس در بخش جلو را می‌توان باز کرد تا خودرو را با استفاده از درگاه ویژه شارژ نمود / تمام ..

    موافقم 3
    مخالفم 0
  2. ??BMW Germany??

    ۴ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (44 ديدگاه)

    خیلی خوبه خوشگل شده
    عالی
    قطعا از لحاظ شارژ پیمایش طراحی و… حرفی باقی نمیزاره

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا