مرسدس بنز

ارتقای فوق‌العاده کابین مرسدس X کلاس توسط کارلکس

پیکاپ مرسدس بنز X کلاس اصلاً شبیه هیچ خودروی دیگری نیست.

مرسدس ایکس-کلاس
این خودرو نه تنها بر پیشانی خود یکی از بهترین لوگوهای خودروسازی دنیا را دارد بلکه کابین آن نیز لوکس‌تر و مجهزتر از هر پیکاپ میان سایز استاندارد دیگر است. شاید زیرساخت نیسان بکار رفته در این خودرو برخی افراد را به شک و تردید بیندازد اما اگر شما خواهان پیکاپی با طراحی و راحتی بالا هستید به سختی خواهید توانست X کلاس را کنار بگذارید.


این موضوع حتی درباره‌ی X کلاس موردبحث ما به‌صورت ویژه‌ای جلب‌توجه می‌کند. خودرویی که مشاهده می‌کنید حاصل کار کارلکس دیزاین است. این تیونر به خاطر ارتقای کابین محصولات سطح بالای زیادی مشهور شده است. کارلکس برای X کلاس کابینی تدارک دیده خاص محصولات استثنایی مرسدس بنز می‌باشد.


در بخش داخلی این پیکاپ شاهد استفاده‌ی گسترده از چرم قهوه‌ای و سفید هستیم. چرم سفید را می‌توان روی صندلی‌ها، پانل درب‌ها، بخش پایینی داشبورد و غربیلک فرمان دید. چرم قهوه‌ای هم در بخش‌های دیگری از کابین نظیر تونل گیربکس و کنسول مرکزی بکار رفته است؛ اما تریم چوبی نیز از یاد نرفته و بر روی داشبورد خودنمایی می‌کند.

از دیگر تغییرات مرسدس X کلاس کارلکس می‌توان به آلکانترای قهوه‌ای روی درب‌ها، داشبورد و غربیلک فرمان اشاره کرد.

اکثر خریداران این خودرو احتمالاً حاضر به آفرود با پیکاپ لوکس خود نخواهد شد بنابراین ترسی از کثیف شدن کابین X کلاس به دلیل عبور از مسیرهای گلی و… نخواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. Mad.z.Max

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (1841 ديدگاه)

    واقعا واقعا زیبا شده. اما من اگه مشتری باشم، هنوزم یه ناوارا میبینمش و خب با خودم میگم یه ناوارا میخرم که هم ارزونتره، هم اسم اصلی اون شاسی و بدنه رو ماشینه و هم اگه یبارم آفرود رفتم باهاش و کثیف شد، ناراحت نشم : ))

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسین

      ۱۴ فروردین ۱۳۹۸
      سوابق: (123 ديدگاه)

      موافقم
      بنظرم اگه بین یه جنس اصل و فیک ادم بره سراغ اصل همجوره به نفعش هست
      این ماشین فیک نیسان ناوارا هستش و بهتره که همون جنس اصل که نیسان ناوارا هست رو ادم بخره
      هم ارزون تره
      هم کاربردی تره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. seyed.AMG

        ۱۴ فروردین ۱۳۹۸
        سوابق: (64 ديدگاه)

        فیک !!!
        خدایا ….

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. NAVID۰۰۹۸

        ۱۴ فروردین ۱۳۹۸
        سوابق: (10232 ديدگاه)

        برای اروپا خوبه که رقیبهای ژاپنی و آمریکایی وجود ندارند به خیلی از دلایل .

        اما اگر در کشوری مثل آمریکا ، کانادا و کشورهای خاورمیانه زندگی بکنید ، به این کلاس x ناوارایی نگاه هم نمیکنید ، چرا که اینقدر پیکاپهای رنگارنگ آمریکایی لوکس و ژاپنی ریخته که اصلا ذهن و قلب آدم اجازه نمیده بنز پیکاپ بخری ، اونم روی شاسی ناوارا ، اصلاً خنده داره .

        بنز خراب کرد با این پیکاپ زدنش و باید از فولکس یاد بگیره ، آماروک رو آدم وقتی نگاه میکنه کِیف میکنه ، یا حتی رنو آلاسکا که اتفاقاً روی شاسی همین ناوارا سوار شده ، اما حداقل به قیفش میاد و نه مثل بنز که انگاری یه چیزه قَمَردرعقرب شده .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. seyed.AMG

          ۱۴ فروردین ۱۳۹۸
          سوابق: (64 ديدگاه)

          حالا پیکاپ های امریکایی یچیزی اما خدایی اماروک و الاسکا رو به این ترجیح میدی ؟ تو بررسی ها امتیازات x کلاس بیشتره. کجای قیافه این بیچاره قمر در عقرب ؟؟ فقط طراحی چراغ های عقبش زیبا نیست .
          من که کلی حال کردم بنز همیشه کار های خاص میکنه ، پیکاپ لوکس تو بازار بی رقیب و این خیلی برای من جذاب .

          موافقم 1
          مخالفم 0
      3. مانی

        ۱۵ فروردین ۱۳۹۸
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        دانشمند ماشین های دیگه که پلتفرم یکسان دارن,کدومش اصله کدومش فیک,لطف کن ما رو از دانشت بهره مند بفرما
        یادم رفت بپرسم
        میدونی فیک یعنی چه یا نه?

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۱۵ فروردین ۱۳۹۸
          سوابق: (10232 ديدگاه)

          باور اینکه ، بنز را روی پلت فرم یک خودروی پیکاپ معمولی مثل ناوارا ببینیم ، سخته و انتظارها از بنز بالاتر از این حرفهاست .

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. Hemichan

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (715 ديدگاه)

    پیکاپ زیبا و لوکسیه ارزش خریدشو داره

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. Abbas

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (875 ديدگاه)

    در کل ماشینایی که فقط یه پوسته نسبت به مدل اصلی عوض کردن برام جذاب نیستن(منکر امکانات و آپشنای لوکس این نسبت به ناوارا نمیشم به هیچ وجه)نمونش سوپرا و خیلیای دیگه ولی یه سریام هستن که تو همچین شرایطی بازم روح خودشونو تو ماشین میدمن مثل کاری که لامبو با اوروس کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sina7

      ۱۴ فروردین ۱۳۹۸
      سوابق: (435 ديدگاه)

      دقیقا
      بهترین مثال نقض این قضیه اوروسه
      اونم به خاطر اینه که لامبورگینی چند سال روش کار کرد و صرفا واسه رفع نیاز بازار و سود بیشتر درستش نکرد
      عملکرد اوروس از چیزی که خود کارخونه گفته بهتره و یکی از بهترین مشخصه های لامبورگینی همینه…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. امیر

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    یاد پیکان دهه ۵۰ افتادم ک تریم چوب داشت!!))
    اما از شوخی ک بگذریم خوب شده (درواقع بهتر شده)

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا