مرسدس بنز

پیش‌نمایش غیررسمی از نسل بعدی مرسدس GLC

همراه با انتشار یک ویدئوی جاسوسی از نسل جدید کراس‌اوور مرسدس بنز GLC با پوشش‌های استتاری، طراحان نیز دست به کار شده‌اند تا نمای بهتری از این خودرو را به ما نشان دهند.

رندرهایی که مشاهده می‌کنید، حاصل کار Kolesa.ru بوده و نمای جلو و عقب خودرو را بر اساس تصاویر جاسوسی بازسازی می‌کند. مطمئناً رویکرد مرسدس در مورد این خودرو، رویکردی تکاملی به‌جای روشی انقلابی است. بنابراین با توجه به افزایش اندک ابعاد نسبت به نسل فعلی، هنوز شباهت‌های زیادی با زبان طراحی فعلی مرسدس مشاهده می‌شود.

پوشش‌های استتاری نازک در برخی صحنه‌ها نمی‌توانند خطوط زیرین خود را پنهان کنند. ما جزئیات زیادی نمی‌بینیم اما چراغ‌های نسبتاً کوچک و بادامی شکل، سپر و جلوپنجره آشنا و چراغ‌های عقب تیز نشان از آرامش و محافظه‌کاری دارند.

مرسدس GLC جدید از پیشرانه‌های وام گرفته از C کلاس بهره خواهد برد که همگی از خانواده ۴ سیلندر توربو خواهند بود و این شامل مدل‌های رده بالای AMG نیز می‌شود. گفته می‌شود نسخه AMG نسل جدید GLC توانی بیش از ۶۰۰ اسب بخار خواهد داشت. طبیعتاً برقی سازی هم با مدل‌های هیبریدی و پلاگین هیبرید در منوی خریداران وجود دارد.

اینکه چه زمانی این پوشش‌های استتاری برداشته شده و چشممان به جمال این خودرو روشن می‌شود هنوز معلوم نیست اما باتوجه به شواهد و مخصوصاً تست نمونه‌های پروتوتایپ با نشان آشکار مرسدس، پیش‌بینی می‌کنیم که این خودرو تا قبل از پایان سال ۲۰۲۲ رونمایی و به‌عنوان مدل ۲۰۲۳ به فروش برسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (98 ديدگاه)

    نسل قبلی کامپکت‌های بنز یعنی GLC و GLA اصلا ظاهر درجه یکی نداشتند و فقط خوش عکس بودند، کاپوت دراز با چراغ جلوهای لامپی و از مد افتاده در مدل‌های پایه اصلا خوب نبودن.

    موافقم 5
    مخالفم 22
  2. زیزیگولو

    ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (4449 ديدگاه)

    در حالی که جنبش جهانی و میل رو به رشد بازار کراس اوورها در جریانه آلمانیا هرگز از صحنه این رقابت جهانی عقب نموندن و تو حوزه کراس اوورها دارن واقعاً عالی کار میکنن

    موافقم 11
    مخالفم 1
  3. Jdm باز

    ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1062 ديدگاه)

    یعنی دیگع هشت سیلندر یا شیش سیلندر نداره؟؟؟
    حیف

    موافقم 6
    مخالفم 1
  4. Arshia m3csl

    ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (64 ديدگاه)

    به نظرم به جز کلاس جی و جی ال اس بنز نباید بیاد کراس اوور و اس یو وی دیگه ای تولید کنه همین دو تا اس یو وی کافی هستن و جذاب ترن تا جی ال ای و جی ال سی و جی ال بی

    موافقم 4
    مخالفم 17
    1. پدرام

      ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (797 ديدگاه)

      تولید ماشین دلی نیست که یکی خوشش بیاد نیاد نگاه به تقاضا و بازار می کنن، بعضی دوست دارن شاسی بلند بنز بخرن اما پولشون به جی و جی ال اس نمی رسه و همینطور در این کلاس نمی خواهد جا بمونه از بقیه

      موافقم 15
      مخالفم 0
  5. مردیم از خوشی

    ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1382 ديدگاه)

    بسیار زیباست ولی بنز باید روی خشن تر کردن نمای جلوی خودرو هاش بیش تر کار کنه

    موافقم 6
    مخالفم 1
  6. بی طرف

    ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (100 ديدگاه)

    به نظر من اینکه طراحی glc و c کلاس رو نزدیک اس کلاس می کنن (داخلی و خارجی) ولی مدلایی مثل gls و gle و e کلاس رو هنوز نه نشون میده که مرسدس اولویتش با ماشینایه که فروششون بیشتره.

    موافقم 6
    مخالفم 0
    1. امیرشایان فرازی

      ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (459 ديدگاه)

      احتمال زیاد کابین شکل است کلاسه چون سی کلاس سدان هم داخلش شبیه بود به اس کلاس

      موافقم 1
      مخالفم 0
  7. یوسف

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (923 ديدگاه)

    منم نظر شخصیم رو میگم…. به نظرم بنز نباید این جور ماشین ها رو تولید کنه…. اعتبار و شخصیت خودشو میبره زیر سوال….. مثل شکست پروژه پیکاپ….. بنز نباید محصولی تولید کنه که دیگر سازنده ها بهترشو ساختن….

    موافقم 0
    مخالفم 6
  8. BENZ

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (93 ديدگاه)

    خیلی عالیه از قبل خیلی بهتر شده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا