مرسدس بنز

بررسی مرسدس بنز E350 4MATIC کوپه

خودروهای کوپه نسل جدید کلاس E مرسدس، ویژگی‌های مشترکی دارند: طراحی تهاجمی دو در، تایرهای چسبنده با کیفیت مناسب و یک نشان با پرستیژ. E350 کوپه ۲۰۱۴، همه‌ی آن چیزی را که از یک خودروی شخصی لوکس انتظار دارید، در خود دارد: طراحی بدنه زیبا، یک کابین باکیفیت، سیستم صوتی مناسب، صندلی‌های راحت و یک سیستم تعلیق هوشمند.

2014 Mercedes-Benz E350 4matic Coupe
۲۰۱۴ Mercedes-Benz E350 4matic Coupe

موتور V6 در این خودرو با گنجایش ۳/۵ لیتر، ۲۴ سوپاپ و دو میل‌سوپاپ، بار دیگر ثابت می‌کند که موتورهای احتراق داخلی، هنوز قابلیت پیشرفت دارند. در این موتور انژکتور به صورت مستقیم کار می‌کند و زمان عملکرد سوپاپ‌ها متغیر است و می‌تواند به سقف دور موتور ۷۰۰۰ دور بر دقیقه برسد و برای هر لیتر گنجایش موتور، قدرتی به اندازه ۸۶/۲ اسب‌بخار ایجاد کند. قدرت خروجی در نهایت به ۳۰۲ اسب‌بخار در ۶۵۰۰ دور بر دقیقه و گشتاور ۳۷۰/۱۳ نیوتن‌متر در دور موتور ۳۵۰۰ دور بر دقیقه می‌رسد. البته این خروجی، نسبت به مدل E550 با موتور V8 ۴/۷ لیتری و همچنین E63 AMG با موتور ۵/۵ لیتری V8، اندک به نظر می‌رسد. همین‌طور فراموش نکنیم که مدل E400 با موتور ۳ لیتری V6 دو توربوشارژه خود می‌تواند قدرت ۳۲۸ اسب‌بخار و گشتاور ۴۸۰ نیوتن‌متر ایجاد کند.

2014 Mercedes-Benz E350 4matic Coupe
۲۰۱۴ Mercedes-Benz E350 4matic Coupe

با این‌حال، در کنار سیستم گیربکس ۷ دنده اتوماتیک مرسدس، موتور V6 می‌تواند به راحتی این کوپه را با وزنی نزدیک به ۲ تن، در مدت ۵/۵ ثانیه به سرعت ۹۶/۵۶ کیلومتر بر ساعت برساند و همین‌طور مرز یک‌چهارم مایل را در مدت ۱۴/۲ ثانیه و با سرعت نهایی ۱۶۰/۹۳ کیلومتر بر ساعت طی کند. البته همان‌طور که می‌دانید، شتاب E550 حدود یک ثانیه نسبت به این عدد، بهتر است و همین‌طور تیونینگ AMG زمان رسیدن به ۹۶/۵۶ کیلومتر را دو ثانیه کاهش خواهد داد. ولی در عین‌حال، این شتاب‌های بالا، هزینه‌های خود را خواهند داشت. استفاده از سیستم ۴MATIC در E550 کوپه، هزینه‌ای اضافی برابر ۴۰۰۰ دلار خواهد داشت و این مبلغ در E63، ۳۵ هزار دلار است.

2014 Mercedes-Benz E350 4matic Coupe Interior
۲۰۱۴ Mercedes-Benz E350 4matic Coupe Interior

عملکرد مناسب و آرام موتور V6 در کنار سیستم گیربکس ۷ دنده اتوماتیک، سواری راحت و لذت‌بخشی را به ارمغان می‌آورد. ولی با این‌حال، رانندگانی که به عملکرد سریع پدال شیفترها در مدل‌های فولکس‌واگن و پورشه با گیربکس‌های دو کلاچه عادت کرده‌اند، با واکنش پدال شیفترها در تغییر سرعت مرسدس‌بنز، احساس راحتی نخواهند کرد. البته حضور پدال شیفترها باعث می‌شود که راننده خیال نکند که با یک سیستم متغیر پیوسته CVT سر و کار دارد. سازمان حفاظت محیط زیست امریکا، EPA برای این کوپه سنگین، مصرف سوخت ۱۱/۸ لیتر در شهر و ۸/۴ لیتر در جاده را تخمین زده است. در تست این خودرو، مصرف سوخت ۱۰/۷ لیتر مشاهده شده است.

دینامیک E350 کوپه نیز به خوبی نیرومحرکه است. سیستم تعلیق مرسدس، کنترل بسیار مناسبی را در رانندگی ایجاد می‌کند و خودرو به راحتی از تمام ناهمواری‌ها گذر می‌کند؛ بدون آن‌که ادعای GT بودن داشته باشد. راحتی یک کابین آلمانی در این خودرو مثال زدنی است. عملکرد E350 با توجه به تایرهای تابستانی فوق‌العاده است. تایرهای ۱۸ اینچی کانتیننتال کانتی‌اسپورت‌کانتکتس در این خودرو با سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ ۴MATIC مرسدس همراه شده‌اند و شرایط مناسبی را رقم زده‌اند. پردازنده سیستم فرمان الکتریکی E350 شرایط رانندگی را بررسی می‌کند و بسته به شرایط، نیروی بیشتری را اعمال می‌کند. واکنش فرمان، سریع و دقیق است. همچنین، طراحی چرم و چوب چرخ فرمان، بسیار جالب است و اطمینان مناسبی را برای راننده ایجاد می‌کند.

عملکرد ترمزها، شرایط بسیار خوبی دارد. E350 از سرعت ۱۱۲/۶۵ کیلومتر بر ساعت می‌تواند در فاصله ۴۶/۸۵ متری، کاملاً متوقف شود. تایرهای چسبان کانتیننتال در این زمینه، بی‌تأثیر نبوده‌اند.

طراحی بیرونی E350 کوپه، یک شخصیت اسپرتی بی‌نظیر دارد؛ ولی مرسدس‌بنز به همین اندازه در داخل کابین، به صورت سنتی و محافظه‌کارانه عمل کرده است. با این‌حال، استفاده از مواد با کیفیت بالا با طرح دو رنگ، ابزار و تجهیزات نام‌آشنا و مجموعه دکمه‌های کنترل در وسط داشبورد، شخصیت یک کابین مرسدس‌بنز را حفظ کرده است. تیم طراحی کلاس E مرسدس‌بنز هنوز استفاده از عملگرهای لمسی را در این خودروها قبول نکرده‌اند؛ شاید یکی از دلایل‌شان این است که در سرعت بالا، استفاده از ابزار لمسی، کارآیی زیادی نخواهد داشت.

2014 Mercedes-Benz E350 4matic Coupe Interior
اگر به دنبال آسایش و راحتی و فضای مناسب سرنشینان هستید، بهتر است به دنبال سدان این مدل باشید. چیزی که احتمالاً۳۰۰ دلار هم برای شما ارزان‌تر درخواهد آمد. خودرویی که برای این تست استفاده شده، در نهایت، مبلغی در حدود ۷۰ هزار دلار داشت. بزرگترین آپشن، بسته پرمیوم وان ۳۲۷۰ دلاری بود که شامل تجهیزاتی مانند سیستم اطلاعات سرگرمی COMAND، سیستم راهبری، فرمان صوتی، سیستم صوتی هارمن/کاردون و یک دوربین نمای عقب می‌شد. از دیگر تجهیزات این خودرو می‌توان به بسته کمک‌یار راننده ۲۸۰۰ دلاری، بسته روشنایی ۱۵۰۰ دلاری، بسته اسپرت به ارزش ۱۴۹۰ دلار و بسته ۱۲۹۰ دلاری دستیار پارکینگ اشاره کرد. البته استفاده از هر یک از این آپشن‌ها، بستگی به شخص مشتری دارد. حتی اگر هیچ‌کدام از این بسته‌ها را انتخاب نکنید، یک خودروی کوپه زیبا و لوکس خواهید داشت که نیازهای شما را از یک مدل آلمانی، برآورده خواهد کرد. در ادامه، خلاصه‌ای از عملکرد E350 کوپه را در تست، مرور می‌کنیم.

مشخصات:

  • نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل چهارچرخ، ۵ سرنشین، ۲ در کوپه.
  • قیمت مدل تست: ۶۹۲۵۵ دلار(قیمت پایه: ۵۵۶۲۵ دلار)
  • نوع موتور DOHC 24-valve V6، بدنهٔ و رویه آلومینیومی، سوخت‌رسانی انژکتور مستقیم.
  • گنجایش: ۳۴۹۸ سی‌سی.
  • قدرت: ۳۰۲ اسب بخار در ۶۵۰۰ دور در دقیقه.
  • گشتاور: ۳۷۰/۱۳ نیوتن‌متر در ۳۵۰۰ دور در دقیقه.
  • گیربکس: ۷ دنده اتوماتیک با قابیلت پدل شیفتر.

ابعاد:

  • فاصله دو محور چرخ‌ها: ۲/۷۶ متر.
  • طول ماشین: ۴/۷ متر.
  • عرض: ۱/۷۹ متر.
  • ارتفاع: ۱/۳۹ متر.
  • وزن کلی: ۱۷۹۶ کیلوگرم.

تست‌های سرعت:

  • صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۵/۵ ثانیه.
  • صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۱۴/۲ ثانیه.
  • صفر تا ۲۰۹/۲ کیلومتر بر ساعت: ۲۵/۷ ثانیه.
  • استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۶ ثانیه.
  • عبور از یک‌چهارم مایل: ۱۴/۲ ثانیه با سرعت ۱۶۰/۹۳ کیلومتر بر ساعت.
  • سرعت نهایی (با محدودیت قانونی) : ۲۱۴ کیلومتر بر ساعت.
  • مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۴۶/۸۵ متر.
  • نیروی گریز از مرکز در سر پیچی به قطر ۹۱/۴ متر: ۰.۸۸g.

مصرف سوخت:

  • سازمان حفاظت محیط زیست آمریکا : ۱۱/۸ لیتر در شهر و ۸/۴ لیتر در بزرگراه.
  • مصرف سوخت در تست: ۱۰/۷ لیتر در صد کیلومتر.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴۶ دیدگاه‌ها

  1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    خیلی عالی بود .

    بی نظیره .

    زمانیکه نسل اول این ماشین معرفی شد ، لقب ایرودینامیک ترین خودرو را در

    کلاس خودش ثبت کرد .

    ((( مرسدس بنز در سال 1910 نخستین خودروی مجهز به تکنولوژی

    4 سوپاپ در هر سیلندر بود .

    بنزهایی که برای تورهای پرنس هاینریش استفاده میشد .

    103 سال پیش . )))

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      «اختصاصی عصرخودرو»

      یادی از درخشش افسانه مرسدس W25

      عصرخودرو: پیشینه مسابقات اتومبیل رانی با سرعت ، ابتکار ، مهندسی و

      شجاعت گره خورده است.

      به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، 80 سال پیش در چنین روزهایی ، تیمی

      از مهندسین و رانندگان مرسدس بنز با خودروی مسابقه ای W25 ملقب به

      پیکان نقره ای، برای رقابت تپه نوردی در ارتفاعات کوه های آلپ سوئیس

      حاضر شده بودند و در حین همین رقابت نیز W25 توانست مسافت یک مایل را

      در زمان 30.71 ثانیه طی کند و به سرعت متوسط باورنکردنی 317.5 کیلومتر

      بر ساعت دست یابد که حتی در معیارهای امروزی نیز رقمی بسیار تحسین

      برانگیز به نظر می رسد.حال مرسدس بنز به منظور گرامی داشت این رکورد

      شکنی افسانه ای، بار دیگر W25 را به جاده کوهستانی Klausenpass سوئیس

      فرستاد است ، تا ضمن بزرگداشت این رویداد، برنامه تبلیغاتی موثری را

      نیز پی ریزی کرده باشد.ساعت مچی خاصی نیز به مناسبت همین مراسم برای

      فروش به علاقه مندان پرو پاقرص مرسدس بنز عرضه شده است.

      این خبر برای مهرماه 1392 است .

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. سینا

      ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (217 ديدگاه)

      حیف که AMG با E-Class کوپه و کابریولت کاری نداره!!!
      آخه طرف تو با ما آگهی داده داده بود E350 Cabriolet فول AMG واقعی:
      ینی حتی اگه ملتو خر هم فرض می‌کرد باید می‌فهمید AMG، کلاس E کوپه و کابریولت رو اصلاً نیون نمی‌کنه!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. رهگذر

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (41 ديدگاه)

    اسم ای در مرسدس همیشه ادمو یاد ترکیب لوکس و اسپورت میندازه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محسن .فقط آلمان . فقط پورشه

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    قرارگرفتن یک موتور اسپرت قابل اطمینان ، در کنار راحتی مثال زدنی بنز

    از اون سقف پانوراما هم خیلی خوشم اومد.

    ولی نمیدونم چرا همون چراغهای جفت ذوزنقه ای سابق ، حس بهتری بهم میداد!
    البته میدونم بخاطر هماهنگی بیشتر با بقیه محصولات، این کار انجام شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ساسان.م

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (338 ديدگاه)

    فقط میتونیم عکسشو ببینیم و حسرت بخوریم
    ای خدا…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. زیگما

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    خاک بر سرا نکردن اینقدر پول میگیرن یه مقدار داشبردش رو چرم دوزی کنن.
    70 هزار دلار پولشه بعد یه استارت بدون کلید نداره! حالا یه سری میان میگن استارت بدون کلید(دکمه ای) نداره چون اصلاتشو از بین میبره!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      زیگما ربطی به اصالت نداره .

      شاید نخواسته بذاره .

      بنز حتی روی تعداد دور فرمونش هم حساسه . از 3 دور کمتر و بیشتر نمیشه .

      بالای 50 ساله .

      همونطور که کلید روشن کردن چراغ ها ، هنوز سمت چپ فرمانه .

      بعدشم شما کاملا در اشتباهی .

      مرسدس بنز در مدل C کلاس هم داشبورد چرم داره .

      این عکس هایی پدال گذاشته با متنش همخوانی ندارد .

      عکسهای پایین و ببین ، بعد قضاوت کن . تو که دست به منبع گذاشتنت خوبه

      !!!!!!!

      فقط پدال خواهشا زود تایید کن .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        داشبورد چرم E کلاس کوپه :

        http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2014-e-class_coupe/1280×960/wallpaper_2f.htm

        http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2014-e-class_coupe/1280×960/wallpaper_30.htm

        اینم از داشبورد چرم E کلاس سدان :

        http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2014-e-class/1280×960/wallpaper_6c.htm

        تو عکس بالا ، دکمه ی استارت هم مشخصه ، البته نصفه .

        قسمت بالای فرمون رو ببین حال کن . عکس بالایی .

        http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2014-e-class/1280×960/wallpaper_73.htm

        اینم از استارت دکمه ایی :

        http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2014-e-class/1280×960/wallpaper_71.htm

        این هم عکس بنز C کلاس سدان با داشبورد چرم و دکمه ی استارت .

        http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2015-c-class/1280×960/wallpaper_32.htm

        http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2015-c-class/1280×960/wallpaper_36.htm

        این عکس های مدلهای معمولی بنز است و برای هیچ پکیج خاصی

        نیست . هم با دکمه داره و هم با کلید .

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. زیگما

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      داشبورد چرمی میخوام. تو سایتش هم هر چی گشتم برای این مدل به صورت استاندار نداره! عکسی هم اگه باشه قطعا یک نفر خودش داشبوردش چرمی کرده!هر چی هم تو سایت های فروش گشتم هیچ کدومش داشبوردش چرم دوزی نداره. حتی به صورت آپشن هم نذاشتن! بر عکس لکسس و کادیلاک که چرم دوزی در تمامی مدل ها به صورت استاندار هست ولی در بنز و ب ام و و آئودی این طور نیست و باید برای همه چیز پول بدی….
      در مورد گیربکس هم یه جا خوندم اون اوایل خیلی مشکلات زمان بندی داشته…..ولی درستش کردن….

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        برو سایت معروف NETCARSHOW تا ببینی .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. زیگما

          ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          من در مورد یه بنز، سایت خود مرسدس بنز رو قبول دارم!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          بگو نمیخوام قبول کنم .

          برو نمایشگاه ببین . تو همین ایران .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. زیگما

          ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          نه راست میگی و اشتباه از من بود. منو ببخش.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. زیگما

          ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          ولی به صورت استاندار روی این ماشین نیست! قبول کن که این ضعف خیلی بزرگیه….

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          مرسدس بنز 3 تا تیپ تجهیزاتی داره .

          1- پایه : کلاسیک

          2- نیمه فول : الگانس

          3- فول اپشن : اوانتگارد

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. زیگما

          ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          چه ربطی داره؟ میگم به صورت استاندارد چرم دوزی نداره! کمری هم دیگه چرم دوزی داره! بنز زیادی تو برخی چیزا عقب مونده…..

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (645 ديدگاه)
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        حمید جان تو کل برند ها ، مرسدس بنز تو تکنولوژی و نواوری و

        استفاده از سیستم های جدید ، پیشرو است .

        تو یک مجله خوندم که کارشناسان دنیا به این نتیجه رسیدند که

        تصادف کردن با بنز S کلاس جدید ، حتی در سرعت 250 کیلومتر در

        ساعت کار بسیار سختیه .

        حالا باید منتظر شد و نسل جدید جگوار XJ ، ب ام و سری 7 ،

        لکسس LS را دید که چه حرفایی برای گفتن دارند . قطعا رقابت

        نفس گیری شکل میگیره .

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. مهرداد دریفت

      ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (70 ديدگاه)

      جدیدا مثله توفیقی نظر میذاری با هدف جلب منفی

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. اکبر

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (1 ديدگاه)

      عزیز من چرا هیچی نمیدونی نظر میدی این مدل فولش هم استارتر داره هم داشبوردش چرم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. feri

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بنز گازسوز 4matic ngt نداریم ؟ کسی خبر نداره می دونم تک دف داره 4matic چی ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. mory

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (418 ديدگاه)

    چقدر قشنگ شده کلاس c کوپه پسررررررررررررر و یکم گرون
    و چرا انقد قدرتش کمه!!!!!!! 300 اسب بخار!!!!!!!مرسدس!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      مری جان وقتی بنز میتونه از 4 سیلندر 2000 سی سی 360 اسب بخار قدرت بگیره

      براش کاری نداره از این 6 سیلندر بیشتر خروجی بگیره .

      بعدش با دستکاری و تغییر برنامه نویسی در ECU موتور میشه تا حدودی خروجی

      رو تغییر داد .

      مثلا همین موتور 3500 سی سی چنتا خروجی داره .

      302 اسب بخار .

      306 اسب بخار .

      328 اسب بخار .

      333 اسب بخار .

      الان هم فولکس واگن هم که رکورد قدرت خروجی را در موتور 4 سیلندر 2000

      سی سی زده .

      560 اسب بخار قدرت . البته این نسخه ی مسابقه است . و فکر نکنم برای

      خیابانها تعبیه شده باشه . ولی در هر حال محشره .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        راستی میگی. با این قدرت ……70 هزار دلار؟ خیلی قدرتش کمه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. mory

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (418 ديدگاه)

        میدونی میلاد چیه
        آخه لجم میگیره فراری با 458 میاد از هر لیتر فکر کنم حدود 160 اسب بخار میگیره(البته ناگفته نماند من عاشق 458 ام) و بنز تو این مدل میاد از هر لیتر 86 تا میگیره
        واسه چی واسه مصرف سوخت؟
        شکی نیست که بنز همه کمپانیارو تو این کارا (انجین) میزاره جیب بقلش

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          مری جان دقیقا حرف شما درسته .

          البته فراری تو ساخت موتورهای اسپرت تبهر داره .

          ولی اگه فراری در موتورهاش توربو استفاده کرد ، منم

          موتورهای AMG رو میارم وسط .

          یا موتورهای تیونینگ شده ی برابوس رو .

          زمان معرفی مرسدس بنز SLS ، مرسدس بنز قویترین

          موتور 8 سیلندر تنفس طبیعی را معرفی کرد . چند سال

          بعد فراری این عنوان و از بنز گرفت .

          هر شرکتی کارش فرق میکنه . ولی این رو هم ببین که

          مرسدس بنز از بنز CLA 45 AMG خروجیش 360 اسب بخاره

          و در سری بلک 400 اسب بخاره . یعنی به ازای هر لیتر

          200 اسب بخار .

          یا فولکس واگن به ازای هر لیتر 280 اسب بخار .

          بعد زمانی که مرسدس بنز موتورهاش به تکنولوژی

          ((( بلو افیسنسی ))) مجهز شد ، قدرتش کمتر ، مصرف

          کمتر ، الایندگی کمتر شد .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          ارائه نسخه 560 اسب بخاری فولکس بیتل!

          مجله ماشین – فولکس واگن، از نسخه مسابقه ای بیتل به

          نام grc که با همکاری andretti autosport و برای

          شرکت در مسابقات رالی کراس ساخته شده، در نمایشگاه

          شیکاگو رونمایی کرد.

          بال مسابقه ای بزرگ، صندلی های مخصوص مسابقه، رول

          کیج، سیستم تعلیق و ترمز مسابقه ای و کیت بدنه جدید،

          جزء شاخصه های این مدل به شمار می روند.

          به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، پیشرانه این

          ماشین از نوع توربوشارژ با سیستم تزریق مستقیم سوخت

          بوده که بیش از 560 اسب بخار قدرت تولید کرده و به

          هر چهار چرخ منتقل می کند.

          هنوز اطلاعات کاملی درباره مشخصات فنی grc منتشر نشده

          اما به احتمال زیاد، این ماشین نخستین حضور خود را

          در مسابقات summer x اتریش تجربه خواهد کرد.

          ایران و المان

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          برابوس؛ سریع ترین رودستر جهان

          «مجله ماشین» – برابوس در جدیدترین پروژه خود، sl63

          را تبدیل به یک موشک چهارچرخ کرده تا بار دیگر قدرت

          خود را به رخ رقبا بکشد.

          به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، چند ماه قبل خبرى

          شنیدیم که برابوس دستى برروى sl65 کشیده و آنرا با

          350 کیلومتر در ساعت تبدیل به سریع ترین رودستر دنیا

          کرده است. اما مثل اینکه رکوردزنى این تیونر تمامى

          ندارد و حالا 370 کیلومتر در ساعت سرعتى است که براى

          sl63 فراهم شده تا این خودرو بااینکه یک رودستر است

          ولى به راحتى بتواند بزرگانى مانند آوانتادور یا

          مکلارن p1 و حتى لافرارى را به خاک و خون بکشد. برابوس

          در مجموع سه کار با این خودرو کرده است .

          اولین کار کم کردن وزن خودرو بود که با استفاده از

          تعویض قطعات فیبرکربنى به جاى قطعات آهنى این کار را

          انجام شد. دومین کار تقویت بدنه، اگزوز و سیستم هاى

          مکانیکى خودرو از جمله پیشرانه بود که به صورت 800

          اسب بخار قدرت و 1047 فوت گشتاور نتیجه داد. آخرین

          کارهم که به عقیده ى بعضى ها سخت ترین آن هاست،

          تغییر نام این خودرو بود که به صورت brabus 850 sl

          انتخاب شد.

          ایران و المان

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          مرسدس کلاس X می سازد

          شایعات جدید حاکی از آن است که مرسدس تصمیم دارد

          شاسی بلند کوچکی به نام کلاس x را بر اساس رنو کپتور

          بسازد که در نمایشگاه خودروی ژنو سال گذشته برای

          اولین بار معرفی شد.

          به گفته مدیر تحقیقات و توسعه مرسدس بنز، توماس وبر،

          این خودروساز آلمانی مدلی را در نظر دارد که در

          جایگاهی پایین تر از gla قرار بگیرد. وی طی مصاحبه

          ای اظهار داشت: “ما این خودرو را در نظر داریم اما

          جاهای خالی دیگری در طیف مدل های مرسدس وجود دارد که

          جالب تر هستند.”

          به هر حال اگر این پروژه کلید بخورد حداقل تا سال

          2016 شاهد این خودرو نخواهیم بود. این خودروساز

          آلمانی با سبک طراحی جدید و نسخه اسپرت تری از شاسی

          بلند ml به نام mlc برای سال آینده، در حال نوسازی

          کل خط تولید کنونی اش است.

          گمان می رود هر دو خودروی رنو کپتور و مرسدس gla در

          سال 2014 وارد نمایندگی های فروش استرالیا شوند.

          ایران و المان

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          تصاویر جاسوسى فیس لیفت جدید CLS منتشر شد

          «مجله ماشین» – اخیراً جاسوسان موفق به گرفتن عکس هایى

          از فیس لیفت جدید cls شدند که انتظار مى رود امسال

          روانه بازار شود.

          به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، باوجود اینکه بنز به

          سختى برروى چهره این خودرو برچسب زده و همچنین برف و

          یخ روى بدنه هم تاحدودى به دیده نشدن چهره جدید cls

          کمک کردند اما باز مى توان تغییرات نسبتا زیاد این

          خودرو را شناسایى کرد. از جمله این تغییرات مى توان

          به سپر جدید جلو و عقب و همچنین به انتهاى درها

          اشاره کرد که شکل جدیدى به خود گرفته اند. اما مهم

          ترین تغییر این خودرو را در چراغ هاى آن مى توان دید

          که هم در باطن و هم در ظاهر تغییر کرده اند. عوض شدن

          نوع led ها و تحهیزات داخل چراغ را مى توان تغییرات

          ظاهرى آن فرض کرد و اضافه کردن سیستم هاى جدید

          نورپردازى از جمله سیستم “active multibeam” هم

          تغییر باطنى آن دانست. سیستم نام برده شده در هر

          ثانیه صد بار وضعیت خودرو را بررسى مى کند تا

          بیشترین میزان نور را به اطرافش بفرستد. خوشبختانه

          جاسوسان توانستند دوربین خود را به داخل کابین برده

          و وضعیت داخل را هم نشان دهند. در کابین این خودرو،

          فرمان و داشبورد شکل جدیدى گرفتند و صفحه نمایش

          جنجالى نسل جدید کلاس c را هم مى توانیم با کمى تغییر

          ببینیم که مطمئناً ایرادهاى زیادى را در آینده روانه

          خود مى کند.

          ایران و المان

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          نمایشگاه پاریس میزبان مرسدس C63 AMG می شود

          گمان می رود مرسدس بنز c63 amg مدل 2015 در نمایشگاه

          خودروی پاریس سال 2014 رونمایی شود.

          c63 amg که از اساس نوین است دارای موتور 4.0 لیتری

          تواین توربوی v8 خواهد بود و نسخه سدان آن قبل از

          کانورتیبل، کوپه و واگن وارد بازار خواهد شد.

          تغییرات نسل چهارم سدان کلاس c که در نمایشگاه خودروی

          دیترویت امسال معرفی شد در c63 amg نیز اعمال خواهد

          شد. گمان می رود c63 amg از سبکی تهاجمی تر شامل

          کاپوت بازطراحی شده، گلگیرهای جلوی عریض تر و سپر

          عقب اسپرت تر با لوله اگزوزهای ذوزنقه ای بهره ببرد.

          با توجه به این که موتور 4.0 لیتری v8 جدید جایگزین

          موتور 6.2 لیتری v8 با قدرت 451 اسب بخار می شود به

          نظر می رسد حداقل قدرت آن 450 اسب بخار باشد. شایعه

          شده است که این موتور عملکردی در سطح قدرت 480 اسب

          بخار خواهد داشت تا c63 amg رقیبی سرسخت برای بی ام

          و m3 و rs4 باشد. این موتور به گیربکس اتوماتیک هفت

          سرعته متصل خواهد بود.

          نمایشگاه خودروی پاریس سال 2014 اوایل اکتبر آغاز

          شده و از 4 تا 19 اکتبر برای بازدید عموم باز است.

          ایران و المان

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          اتفاقا مری من از 458 خیلی خیلی بدم میاد .

          ولی در عوض عاشق کالیفرنیا هستم .

          مخصوصا با اون لوله اگزوزهای بالا و پایینش .

          مری برو حالشو ببر .

          ایران و المان

          موافقم 0
          مخالفم 0
  8. فرهاد

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (378 ديدگاه)

    زیاد خوشم نیمد
    مخصوصاً مدل e400 که واقعاً قدرتش کمه
    داشبورد هم اصلاً جالب نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. ساسان.م

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (338 ديدگاه)

    دوستان یه سوال : ماشین اتومات رو میشه وقتی خاموش شده بزاری تو N بعد هل بدی؟
    بعضیا میگن وقتی خاموش باشه تو N نمیره اصلاً

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. کافر مقدس

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    70 هزار دلار!

    cadillac ATS COUPE & convertible گزینه بهتری نیست؟ ارزون تر هم هست داخلش هم شکیل تر

    استیل بَک و چراغ عقب چقدر شبیه M6 شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. mory

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (418 ديدگاه)

    میلاد ترکوندی دمت گرم داش این همه فلسفه و دلیل
    thank uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
    پرچم مرسدس بالاسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. احمدرضا بی ام و

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (128 ديدگاه)

    به گرد پای بی ام و هم نمیرسه این چیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. زیگما

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    بحث سر اینه که چرا نباید استارت دکمه ای و داشبورد چرم واسه ماشین های به این گرونی به صورت استاندار باشه. وگرنه که قبول کردم داخل چرمی هم با پول اضافه میدن!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. alireza gerami

      ۱۰ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (14 ديدگاه)

      الان کامارو هم استارت دکمه ای نداره . خب مثلا استارت دکمه ای نداشته باشه . چی میشه مثلا؟ با اصطلاح ایراد بنی اسراعیلی اشنا هستی که؟عزیز من تو ناراحتی از این موضوع . نخر . مجبورت نکرده . مهم کیفیت سواری هست .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. محمد

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    از پشتش خیلی خوشم میاد انگار داره به آدم می خنده… ولی به روی خودش نمیاره…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. km

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (679 ديدگاه)

    کوپه و کانورتیبل بعد فیسلیفت ای کلاس رو بیشتر می پسندم ولی سدان قبل از فیسلیفت یه چیز دیگه بود… خیلی ابهت داشت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. رضا احمدى

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (74 ديدگاه)

    کلا اسم مرسدس بنز با کیفیت عجین شده.خیلى با دوام و پوست کلفتن.مرسدس هاى نیرو انتظامى هنوزم که هنوزه بعد 12-10سال عین هلو کار میکنن با وجود این که سالها تو ناوگان پلیس بودن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    یک خودروی همه چیز تمام ، فقط یکم قیمتش بالاست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مرتضی

      ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (849 ديدگاه)

      تو ایران قیمتو خیلی میبرن بالا که تو خود آلمان شاید دو تا و نصفی از همین مدل رو میشه خرید با پولی که اینجا ازت میگیرن!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. مصطفی

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (13 ديدگاه)

    خیلی خوبه مثل همیشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا