ام جی

معرفی نسخه به‌روز شده ام جی ZS الکتریکی

پیروی معرفی نسخه به‌روز شده ZS درون‌سوز، کمپانی ‌ام جی موتورز از ZS الکتریکی فیس لیفت هم رونمایی کرد. این خودرو دارای جلوپنجره و سیستم اطلاعات سرگرمی جدید و مجموعه باتری بزرگ‌تر برای ایجاد شعاع حرکتی بهتر است.

ام جی ZS الکتریکی اولین بار در سال ۲۰۱۸ معرفی و به خاطر قیمت رقابتی خود محبوب شد. مدل فیس لیفت شده این خودرو از ماه نوامبر روانه بازار خواهد شد تا مشتریان اروپایی بیشتری را به خود جذب کند.

این خودرو از نظر طراحی دارای چراغ‌های جلو و عقب جدید LED می‌باشد که از مدل درون‌سوز گرفته شده اما سپر جلو طراحی متفاوت‌تری دارد. جلوپنجره نیز کاملاً بسته بوده و از الگوی جدیدی سود می‌برد.

از دیگر تغییرات ZS الکتریکی فیس لیفت می‌توان به رینگ‌های جدید و سپر عقب متفاوت اشاره کرد. داخل کابین هم از نمایشگر ۱۰.۱ اینچی جدید به همراه سیستم اطلاعات سرگرمی جدید iSMART ام جی استفاده شده است. این سیستم دارای ویژگی‌ها و عملکردهای از راه دور جدید و گزینه‌های ارتباطی بیشتر می‌باشد.

اما جدای از بهبودهای بصری و تکنولوژیک، مهم‌ترین تغییر این کراس اوور الکتریکی به استفاده از باتری ۷۲ کیلووات ساعتی بزرگ‌تر و شعاع حرکتی ۴۳۹ کیلومتری مربوط می‌شود. ام جی در سال ۲۰۲۲ نسخه ارزان‌تر این خودرو با باتری ۵۱ کیلووات ساعتی و برد ۳۱۹ کیلومتری را نیز معرفی خواهد نمود.

شعاع حرکتی هر دو نسخه یاد شده به‌طور قابل‌توجهی بهتر از نسخه پیش از فیس لیفت بوده چراکه آن مدل دارای باتری ۴۴.۵ کیلووات ساعتی و شعاع حرکتی ۲۶۲ کیلومتری بوده است. مدل فیس لیفت ZS الکتریکی همچنین از شارژ سریع‌تر پشتیبانی می‌کند. با استفاده از شارژر سریع می‌توان مدل مجهز به باتری بزرگ‌تر را تنها در ۴۲ دقیقه شارژ کرد هرچند در صورت استفاده از شارژر استاندارد این زمان به ۱۰.۵ ساعت خواهد رسید.

قیمت این خودرو در نوامبر ۲۰۲۱ اعلام خواهد شد. گفته شده نسخه دارای شعاع حرکتی بیشتر قیمت پایه ۳۴۹۹۰ یورویی داشته درحالی‌که مدل سطح پایین‌تر با قیمت ۳۰۹۹۰ یورویی در دسترس خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۱۶ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (1011 ديدگاه)

    ام‌جی بریتانیایی هست.

    موافقم 1
    مخالفم 5
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۶ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      شما انگار توی دهه ۶۰میلادی سیر می‌کنی! الان ام جی دست چینه و بشدت چینی شده!

      موافقم 4
      مخالفم 4
    2. Reza Waffen SS

      ۱۷ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (5340 ديدگاه)

      اسمش فقط مال بریتانیا هستش ولی در کل مال چینه

      موافقم 2
      مخالفم 1
  2. محمد مختاری آذر

    ۱۶ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    زیاد خوشم نیومد واقعا خیلی گزینه ای دیگری وجود دارد

    موافقم 4
    مخالفم 4
  3. یوسف

    ۱۶ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (743 ديدگاه)

    کی گفته ماشین برقی باید بدترکیب باشه؟ بله جلوپنجره در یک خودروی تمام برقی کاربردی نداره اما میشد خیلی بهتر از این طراحی کرد. زد اس خودش یه طراحی کاملا معمولی داره حالا با این جلوپنجره دیگه محشر شد!

    موافقم 6
    مخالفم 1
  4. Erfan

    ۱۶ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (241 ديدگاه)

    خیلی طراحی ساده ای داره، زشت نیست، زیبا نیست بیشتر کژواله.
    در کل ماشین خوبیه ولی خب رقبایی دیگه ای مخصوصا از خود چین داره که بهترن ازش.

    موافقم 8
    مخالفم 1
  5. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۱۶ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    یه همچین طرحی اصلا لایق ام‌جی نیست، اصلا خوشم نمیاد خیلی بدریختش کرده…

    موافقم 3
    مخالفم 4
  6. حسین دهمرد

    ۱۷ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (2433 ديدگاه)

    قدرتش رو ننوشته یا من ندیدم؟ ماشین برقی های سطح بالا که 800 ولتیه این معمولی ها چند ولتیه؟منظورم همین ماشینهاییه که کمپانیای معمولی تو دهات هم میتونن تولید کنن. یعنی مثلا اگر بخواد در حد یه ماشین بنزینی 150 اب بخاری جواب بده که پیچیده هم نشه باید چند ولتی باشه؟

    موافقم 1
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا